راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم: (بخش ابتدایی منطقه هفتم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت به منطقه Lorenzini Arcade میرویم و ضمن برداشتن تمام آیتم‌های منطقه، ماموریت فرعی این بخش و قسمت‌های مخفی آن را نیز کامل میکنیم و تا ابتدای منطقه بعدی یعنی Grand Exhibition Gallery پیش می‌رویم.

[lwptoc]

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ویدیوی اختصاصی  راهنمای بازی Lies of P قسمت  دهم

Lorenzini Arcade

بازی را از Stargazerی که در Lorenzini Arcade فعال کردید ادامه می‌دهیم. مسیر سمت راست به یک دروازه قفل‌شده منتهی می‌شود که برای باز کردن آن به کلید نیاز دارید. به جای رفتن به سمت راست، مستقیم به جلو حرکت کنید. یک لاشه با دست‌های تیغه‌ای از سقف پایین می‌پرد. آن را شکست دهید و در انتهای مسیر، کلید طبقه اول لورنزینی آرکید  (Lorenzini Arcade 1st Floor Key) را بردارید. (یکی از مغازه‌های سمت راست باز است، بعد از کشتن دشمنان از روی پیشخوان Radiant Ergo Fragment را بردارید.)

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

حالا می‌توانید به Stargazer برگردید و مسیر سمت راست را دنبال کنید. سه لاشه را در انتهای راهرو شکست دهید و سپس با کلید، دروازه انتهای مسیر را باز کنید. در سمت چپ، سوراخی در دیوار پیدا خواهید کرد. از سوراخ رد شوید و بعد از پایین رفتن از پله‌ها، سه لاشه دیگر را شکست دهید. از طاق در انتهای اتاق عبور کرده و به چپ بپیچید. به سمت راست دیوار بچسبید تا Vivid Ergo Fragment را بردارید و سپس دشمنی که به سمتتان سم پرت می‌کند را در سمت دیگر شکست دهید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

وارد اتاق بعدی در سمت راست شوید و عروسک روی زمین را شکست دهید. کمی جلوتر، دو عروسک دیگر و اولین پروانه طلایی را پیدا می‌کنید. این نوع پروانه‌ها بسیار کند حرکت می‌کنند، اما گاهی حمله‌ای انجام می‌دهند که شما را به عقب پرت می‌کند. با شکست دادن آن‌ها، یک Half Moonstone به دست می‌آورید. (برای ارتقای سلاح به لول‌های بالا بسیار مفید است)

بعد از اتمام کار، از پله‌ها بالا بروید و سپس از سوراخ دیوار رد شوید. عروسک را شکست دهید و Star Fragment را بردارید. برای پایین رفتن به طبقه پایین، می‌توانید به داخل سوراخ بپرید یا از پله‌های اتاق قبلی پایین بروید. از سراشیبی پایین بروید و وارد سوراخ دیگری در کف زمین شوید، این سوراخ شما را به اتاقی پر از مایع قرمز هدایت می‌کند. لاشه قدرتمند را به سمت سراشیبی هدایت کنید تا مبارزه را خارج از آب انجام دهید. یا پیشنهاد می‌کنیم از ستون‌های درون آب قرمز استفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید ضرباتش را جاخالی دهید. با شکست دادن آن، LADA F250 Frame را به دست می‌آورید.

پایین به داخل آب قرمز برگردید و به سمت چپ بپیچید تا یک Fable Catalyst را نزدیک دیوار پیدا کنید. بعد به سمت راست سراشیبی رفته و از اتاق خارج شوید. از دروازه بیرون بروید و از پله‌های سمت راست بالا بروید. در بالای پله‌ها، به سمت چپ بپیچید تا یادداشتی به نام «Monad Charity House Concert» پیدا کنید.

وقتی از اتاق خارج می‌شوید و به راهرو می‌رسید، به سمت راست بپیچید و لاشه‌ای را که در حال گشت‌زنی در منطقه است شکست دهید. در محوطه دایره‌ای بزرگ، به سمت راست نگاه کنید تا «Gemini’s Iron Protection» را پیدا کنید. به جلو حرکت کنید و از پله‌های سمت چپ بالا بروید، جایی که دو لاشه غول پیکر پیدا می‌کنید. آیتم سمت چپ یک «Dark Moon Moonstone of the Covenant» است، اما مراقب باشید که وقتی به آن نزدیک می‌شوید، قطره اسیدی بالای آن نیز یک لاشه را پایین می‌اندازد. (لاشه‌های بزرگ بسیار کند هستند و نقطه ضعف آنها نیز آتش است)

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

پس از شکست دادن دو لاشه بزرگ، به جلو حرکت کنید تا یک «Vivid Ergo Fragment» در محوطه دایره‌ای پیدا کنید. به راهروی سمت چپ بپیچید. در انتها، یک درب باز در سمت چپ خود خواهید دید. دشمنان را در اینجا شکست دهید، و وقتی از اتاق سمت دیگر خارج می‌شوید، می‌توانید یک در میانبر را سمت راست باز کنید. این در شما را به Stargazer لورنزینی آرکید برمی‌گرداند.

در اینجا دو راه دیگر برای رفتن وجود دارد – به سمت چپ و مستقیم به جلو. ابتدا به سمت چپ به داخل دستشویی بروید. در آخرین در، یادداشتی به نام « Scandal! V, the Tragedy Behind the Flamboyance» پیدا می‌کنید. برگردید و مسیر سمت چپ بعدی را دنبال کنید. روی فواره، «کلید گذرگاه زیرزمینی آرکید» (Arcade Underground Passage Key) قرار دارد. در سمت راست یک «بازرگان» را پیدا می‌کنید که با صحبت کردن با او، به شما می‌گوید که نمایشگاه بزرگ از طریق زیرزمین آرکید قابل دسترسی است. درهای جلو را باز کنید تا به راهرویی که با لاشه‌های غول پیکر مبارزه کردید برگردید.

مستقیم بروید و از پله‌ها پایین بروید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به یک در قفل برسید. می‌توانید با استفاده از کلید، در را باز کنید. جلوتر یک لاشه وجود دارد که به سمتتان سم پرت می‌کند. آن را شکست دهید و به سمت راستتان نگاه کنید تا یک محیط سمی ببینید. وقتی وارد این بخش شوید تولباری کم کم پر می‌شود. با پر شدن این تولبار سم به شما اثر می‌کند و خونتان کم می‌شود. برای از بین بردن این ابر سمی یک گیاه در وسط این محیط قرار دارد. فقط کافی است که این گیاهان را از بین ببرید تا برای مدتی این ابر از بین برود. در انتهای راهروی منطقه سمی یک پروانه قرمز است و همینطور یک گاو صندوق وجود دارد که درونش شمشیر Spear of horror را پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن آیتم‌ها از سمت دیگر خارج شوید تا وارد راهرو شوید، اینبار به سمت چپ بروید. بعد از شکست دادن دو لاشه، به سمت چپ نگاه کنید تا چند پله پیدا کنید. در بالای پله ها می توانید یک در میانبر را باز کنید که شما را به Stargazer برمی‌گرداند.

مستقیم در انتهای پله‌ها، مه آبی رنگی را پیدا خواهید کرد که درونش آیتم Electric blitz canister را خواهید یافت. به سمت راهرو برگردید. در اتاق سمت چپ، می توانید یادداشتی به نام « The greatest show on Earth is coming» و یک Crescent Moonstone را پشت میزها پیدا کنید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

از در خروجی سمت دیگر اتاق خارج شوید تا پله‌هایی را که به زیرزمین منتهی می‌شود پیدا کنید. هنگامی که به سمت زیرزمین پیش می روید، یک آیتم را جلوی بشکه‌ها پیدا خواهید کرد. هنگامی که به آن نزدیک می شوید، یک عروسک دلقک قدرتمند از میان بشکه‌ها به بیرون می‌پرد! اگر می‌خواهید به راحتی شکستش دهید فقط در همان محیط بمانید و از ضرباتش جاخالی دهید، کمی بعد درهای فلزی جلوی زندان‌ها سقوط می‌کند و لاشه‌ها بیرون می‌آیند و به او حمله می‌کنند. در اینجا فقط دور بمانید تا حسابی خون عروسک دلقکی کم شود و بعد چند ضربه آخر را برای نابودی به او وارد کنید. با شکست دادن آن، Hunter’s Amulet را به دست می‌آورید. (اگر از این گردنبند استفاده کنید Ergo بیشتری در زمان کشتن دشمنان بدست می‌آورید) در یکی از سلول‌هایی که باز می‌شود، می‌توانید یک Special Resistance Ampoule پیدا کنید.

 راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

Dim Ergo Chunk را از روی زمین بردارید، سپس مسیر را دنبال کنید. از طریق دروازه ها، به راست بپیچید و به طاقچه سمت راست نگاه کنید تا یک Balance Crank پیدا کنید. در پایین پله ها، مقداری شراب La Bleiwies را در سمت چپ پیدا خواهید کرد که بعدا می توانید آن را به پیرزن پشت پنجره (Old Lady at the Window) برگردانید تا ماموریتش کامل شود.

از پله ها بالا رفته و سه لاشه را شکست دهید، سپس از مجموعه بعدی پله‌ها بالا بروید. در بالا، پیامی از ونینی خواهید شنید. ابتدا با باز کردن دروازه سمت راست، میانبر دیگری به Stargazer و یک Vivid Ergo Fragment باز کنید. هنگامی که با Stargazer ارتباط برقرار می‌کنید، می‌توانید با ونینی صحبت کنید که فاش می‌کند Stargazer ابزاری بوده که پادشاه عروسک‌ها برای برقراری ارتباط با تمام عروسک‌های دیگر در کرات استفاده می‌کرده است. او فریاد کمک از نمایشگاه بزرگ را شنیده و از شما می‌خواهد که آن را بررسی کنید.

 به انتهای راهرو بروید. در بالای پله‌ها می‌توانید دری را باز کنید که به بیرون منتهی می‌شود و وارد محیط جدید GRAND EXHIBITION GALLERY خواهید شد. از پله سمت چپ بالا بروید تا یک Dark Moon Moonstone of the Covenant پیدا کنید. اگر به سمت درهای اصلی نمایشگاه بروید، با یک عروسک سرباز و یک عروسک سگ روبرو خواهید شد، اما نمی‌توانید از اینجا وارد ساختمان شوید. بنابراین از پله ها پایین بروید و به چپ بپیچید و به سمت باغ بروید.

در کنار تیر چراغ برق درست بیرون ورودی باغ، یک Dim Ergo Fragment پیدا خواهید کرد. هنگامی که وارد باغ می‌شوید، دو عروسک سرباز و یک عروسک سگ را خواهید دید. در پای درخت وسط، یک Fable Catalyst وجود دارد. از پله‌های جلو بروید و به چپ بپیچید. در انتهای مسیر پیاده روی، یک عروسک سرباز و یک عروسک سگ دیگر وجود دارد.

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

بعد از آنها، وارد دروازه شوید و به چپ بپیچید. یک عروسک با ظاهر شوالیه در حال گشت زنی در این منطقه است که با شکست دادن آن، کارتریج LADA Shock Cartridge بدست بیاورید. (دشمن برقی است و مبارزه با او چالش برانگیز خواهد بود) می‌توانید این منطقه را برای یک Special Purification Ampoule (مقاومت شما در برابر برق را افزایش می‌دهد از محیط برای جلوگیری از ضرباتش استفاده کنید) روی نیمکت جستجو کنید. سپس برگردید و از پله های رو به روی دروازه بالا بروید. در بالا ابتدا در سمت راست Legion Magazine را بردارید و بعد وارد واگن شوید و اهرم را فشار دهید تا به سمت دیگر بروید. در ایستگاه بعدی پیاده شوید. از در ورودی سمت چپ وارد شوید، سپس از در بعدی به سمت بیرون به بالکن بروید. در سمت چپ، دستگاهی را پیدا خواهید کرد که می توانید برای پایین آوردن یک نردبان از آن استفاده کنید. پایین نردبان، می‌توانید Stargazer بعدی را فعال کنید. 

از اتاق کوچک سمت چپ، یک Dark Moon Moonstone of the Covenant پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید درهای بزرگ اینجا را باز کنید تا میانبری به منطقه ورودی سالن نمایشگاه ایجاد کنید. به دستگاه Stargazer برگردید تا به هتل سر بزنیم. 

تکمیل ماموریت پیرزن پشت پنجره

قبل از اینکه به هتل برگردیم به منطقه Rosa Isabelle Street Entrance بروید و خود را به پیش پیرزن پشت پنجره برسانید و شراب La Bleiwies را به او بدهید تا ماموریتش تکمیل شود تا آیتم Venigni Commemorative Coin را به شما بدهد. این آیتم را در در “هتل کرات” به “Pulcinella ” بدهید تا یک “Crescent Moonstone” دریافت کنید و شاپ او را گسترش دهید. 

صحبت با افراد مختلف در هتل کرات (راز دماغ دراز پرتره روی دیوار)

راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم

به هتل کرات بروید و ابتدا با سوفیا صحبت کنید. در حین صحبت با او تغییراتی در P ایجاد می‌شود و او بیشتر شبیه انسان‌ها می‌شود. بعد از صحبت با دیگر افراد درون هتل مخصوصا Pulcinella و تحویل دادن Venigni Commemorative Coin به او، به طبقه بالا پیش ژپتو بروید. یک گربه روی میز است حالا که بیشتر به انسان‌ها شبیه شدید می‌توانید موجود را نوازش کنید. در غیر این صورت یعنی اینکه انسانیت کمی دارید. (اگر همیشه راست بگویید و مثل یک ربات یا عروسک بدون احساس عمل کنید گربه اجازه نمی‌دهد او را نوازش کنید) با ژپتو صحبت کنید و بعد به سمت پرتره P روی دیوار بروید. (عکس بالا کنار در) یک چوب روی دماغ او سبز شده است! هر چه بیشتر دروغ بگویید این چوب بزرگتر می‌شود تا در نهایت به یک سلاح مخفی برایتان تبدیل شود! پس اگر این سلاح را می‌خواهید طبق راهنمایی پیش بروید.

قسمت بعدی: راهنمای بازی Lies of P قسمت یازدهم

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین راهنماییهای ساعت هفت در مورد بازی Lies of P:

 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است