راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم: (بخش نهایی منطقه ششم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت به منطقه Estella Opera House میرویم و ضمن برداشتن تمام آیتمهای بازی، ماموریت فرعی این بخش و قسمت‌های مخفی آن را نیز کامل میکنیم و همینطور باس اصلی این منطقه را نیز شکست می‌دهیم.

[lwptoc]

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ویدیوی اختصاصی  راهنمای بازی Lies of P قسمت  نهم

ESTELLA OPERA HOUSE Stage

بعد از شکست دادن Mad Clown Puppet، به تئاتر اپرای استلا خواهید رسید. با Stargazer ورودی تئاتر تعامل کنید. پشت سر شما در Stargazer، یک Attribute Purification Ampoule در کنار یک مجسمه پیدا خواهید کرد. در سمت چپ حیاط، می توانید یک Electric Blitz Abrasive را از روی نیمکت بردارید. در سمت راست، یک Special Resistance Ampoule در گوشه قرار خواهد گرفت. راه‌پله‌های پایین‌رونده در دو طرف حیاط به دروازه‌های قفلی منتهی می‌شوند، بیشتر به سمت راست توجه کنید زیرا بعداً راه میانبری آنجا باز می‌کنیم.

پس از اینکه لوت‌های محیط را برداشتید، به سمت در وسطی اپرا بروید. جلوتر یک عروسک کوچک از پله‌ها پایین می‌آید. آن را شکست دهید و از پله‌ها بالا بروید. رو به رویتان یک Special Purification Ampoule قرار دارد.

از پله سمت راست بالا بروید. دو عروسک از سقف پایین می‌افتند. پس از شکست دادن آنها، Dark Moon Moonstone of the Covenant را از بالکن این طبقه بردارید. به سمت پله‌هایی که رد خون روی آنها دیده می‌شود بروید و بالا رفته تا یک عروسک عنکبوتی پیدا کنید. (مراقب فریادهای این دشمن باشید و قبل از اینکه تولبار پر شود از او دور شوید) پس از شکست دادن آن، می‌توانید Vivid Ergo Fragment را از لبه بالکنی که روی آن بود بردارید.

وارد اتاق بعدی شوید، جایی که روی بالکنی مشرف به لوستری در حال چرخش قرار دارد. در سمت راست، صندوقچه ای حاوی Belford Disruption Cartridge پیدا خواهید کرد. برگردید و به طرف دیگر بروید.

ملاقات با ادلینا (ماموریت فرعی)

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

در گوشه سمت راست بپیچید و در را باز کنید. زنی به نام ادلینا روی صندلی نشسته است. او به فریب خوردن توسط کسی اشاره می‌کند که فکر می‌‌‌‌‌‌کرد تئاتر اپرا پناهگاه امنی است. دوباره با او صحبت کنید و او می پرسد که آیا میوه‌ای پیش خود دارید. اگر قبلا Bright Red Apple را از Polendina در هتل کرات خریداری کرده باشید، می توانید آن را به او بدهید و او کمی در مورد خودش و خواهرش، بانوی سفید، برایتان تعریف می‌کند. اگر در حال حاضر سیب را ندارید، می‌توانید هر زمان به هتل برگردید و آن را برای او بیاورید. فقط مطمئن شوید که قبل از شکست دادن باس اپرا، سیب را به او بدهید، در غیر این صورت از پاداش او محروم خواهید شد.

تمام راه را به عقب برگردید و این بار از پله‌های سمت چپ بالا بروید. همانند دفعه قبل، دو عروسک کوچک از سقف پایین می‌افتند. پس از شکست دادن آنها، می‌توانید از پله‌ها به سمت بالا بروید تا یک عروسک عنکبوتی دیگر پیدا کنید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

بعد از آن دوباره از پله‌های پایین بروید و از درب ورودی به سمت اتاقی با فرش قرمز بروید. به راست بپیچید و در انتها یک عروسک عنکبوتی دیگر پیدا خواهید کرد. همراه او سه عروسک دیگر وجود دارد. بسیار مراقب باشید و با همه آنها مقابله کنید، در نیمه راهرو، یک Fable Catalyst روی میزی در سمت راست قرار دارد. جلوتر بروید و از پله‌های سمت راست پایین بروید.

در انتها به چپ بپیچید و از مجموعه بعدی پله ها پایین بروید. در اولین بریدگی سمت چپ یک اتاق تاریک وجود دارد که می‌توانید Technique Amulet را در صندوقچه‌ای در آنجا پیدا کنید. از اتاق بیرون بروید و به انتهای راهرو بروید. در انتها، یک عروسک بزرگ در حال گشت زنی در منطقه است. اتاق انتهای راهرو دارای گاوصندوقی است که حاوی Exploding Pickaxe است. (تیغه و دسته‌ آن جداگانه قابل استفاده است.)

از اتاق خارج شوید و به راست بپیچید. می‌توانید با مجسمه طلایی سمت راست تعامل داشته باشید تا در مورد ادلینا بیشتر بدانید. در جلو، یک دروازه قفل شده و یک راه پله به سمت بالا در سمت چپ پیدا خواهید کرد. Crescent Moonstone را از بالای پله ها بردارید، سپس به سمت چپ بچرخید و از پله‌های بعدی بالا بروید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

در این طبقه، می توانید یک در قفل شده در سمت چپ پیدا کنید، آن را باز کنید تا یک میانبر به لابی تئاتر باز شود. در سمت راست، یک درب ورودی به اتاق با لوستر آتشین وجود دارد.  ابتدا داخل سوراخ وسط اتاق شوید. (عکس بالا) در پایین، یک Saw Blade و یک Trinity Sanctum پیدا خواهید کرد. در این طبقه با استفاده از کلید Trinity که در قسمت قبلی بدست آوردید. گاوصندوق داخل این اتاق حاوی Belford Superior Radiation Converter و یک تکه Quartz باارزش است.

پس از خروج از اتاق Trinity، در سمت راست دری وجود دارد که به یک راهرو منتهی می‌شود. در انتهای راهرو اگر به سمت راست بروید، به یک دروازه قفل شده می‌رسید که اگر آن را باز کنید به اتاق با مجسمه طلایی می‌رسید. (میانبر) قبل از اینکه به اتاق لوستر آتشین برگردید، چند لوت مهم دیگر در این منطقه وجود دارد.

ابتدا به سمت اتاق سمت راست دری که تازه باز کردید بروید. سه عروسک به شما حمله خواهند کرد، اما پس از اینکه آنها را از بین بردید، می توانید گاوصندوق داخل را برای مجموعه Incredible Venigni Collection باز کنید. می‌توانید این آیتم را به Pulcinella در هتل Krat بدهید تا کالاهایی که می‌فروشد افزایش یابد. 

از اتاق خارج شوید و مستقیم به جلو بروید و از پله‌ها بالا بروید. در انتهای راهرو یک Sawtoothed Wheel پیدا خواهید کرد. در همان نزدیکی، یک مجموعه از پله ها به سمت بالا وجود دارد. از آن بالا بروید. در آنجا، یک عروسک بزرگ و یک عروسک عنکبوتی به همراه دو عروسک کوچک دیگر پیدا خواهید کرد. 

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

همه آنها را شکست دهید و به سمت راست بپیچید و کمی جلوتر در راهرو، یک Dim Ergo Chunk را روی میزی سمت راست خواهید دید. به انتهای راهرو بروید و وارد اتاق شوید. می توانید نوشته Notes from an Experiment را از روی پیشخوان بردارید، سپس اگر با دقت از روی تیر چوبی عبور کنید، می توانید یک Legion Magazine را نیز به دست آورید. در این اتاق دو نردبان وجود دارد – یکی بالا و دیگری پایین می رود. ابتدا به سمت بالا بروید تا صندوقچه ای حاوی ظرف رمزنگاری شده Jeweled Cryptic Vessel را پیدا کنید. از نردبان پایین بروید و از نردبان بعدی هم پایین بروید. از در ورودی، یک پروانه قرمز وجود دارد که یک  Technique Crank را به شما می‌دهد. همچنین در اینجا دو عروسک تیرانداز پیدا خواهید کرد. پس از اینکه هر دو شکست خوردند، به انتهای کوچه بروید تا یک Electric Blitz Abrasive پیدا کنید. بعد دروازه را باز کنید تا به Stargazer ورودی برگردید.

رمز گشایی Jeweled Cryptic Vessel

حال میتوانید برای ارتقاهای لازم قبل از مبارزه با باس به هتل کرات برگردید. در هتل به پیش Pulcinella بروید و Incredible Venigni Collection را به او بدهید تا آیتمهای بیشتری در شاپش آزاد شود، او به شما یک Vivid Ergo Fragment به عنوان پاداش اهدا خواهد کرد. پشت سر او، با ونینی صحبت کنید و از او بخواهید Jeweled Cryptic Vessel را رمزگشایی کند. 

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

بوسیله سفر سریع به Krat Central Station Plaza بروید.  ابتدا به محلی که در عکس رمزگذاری شده مشخص شده بروید. در Krat Central Station Plaza از پله‌های سمت راست پایین بروید و تا رسیدن به صخره به جلو بروید. در انتها به سمت راست بروید. می‌توانید به عکس رمزگشایی نگاه کنید تا دقیقاً محل مورد نظر خود را پیدا کنید. در حالی که در جایی ایستاده اید که علامت “X” روی تصویر است، به بخش Gesture در منو بروید و «Check Ground Gesture» را برای پیدا کردن «The Atoned’s Hunting Apparel» و یک «Legion Caliber» استفاده کنید. (در ویدیو به دقایق ۲۲:۲۲ تا ۲۴:۲۴ را مشاهده کنید)

حال به اپرا رفته و به اتاقی که لوستر آتشین در آن به این طرف و آنطرف می‌رود برگردید و از روی تیر عبور کنید. در سمت چپ، یک Dim Ergo Fragment Fragment  پیدا خواهید کرد. هنگامی که آماده شدید، برای رویارویی با باس با درها تعامل کنید….

 مبارزه با باس :KING OF PUPPETS و ROMEO, KING OF PUPPETS

زمان در ویدیو: ۳۵:۴۵ تا ۲۸:۰۰

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

هنگامی که وارد منطقه باس می‌شوید، در فاز اول با KING OF PUPPETS روبرو خواهید شد. این باس دارای حرکات زیادی است که اکثر آنها راه‌های گوناگونی برای اجتناب و جاخالی دارند. نکته اصلی که باید در این مبارزه به خاطر داشته باشید این است که در حدود 50 درصد سلامتی، حملات جدیدی به دست می‌آورد، به ویژه مجموعه‌ای از حملات چرخشی. این حملات به سرعت سلامتی شما را کاهش می دهد، بنابراین بهتر است به طور کامل از آنها اجتناب کنید، یا با جاخالی دادن یا حفظ فاصله اینکار را انجام دهید. به خاطر اینکه این باس بزرگ است بهتر است از کنار یا پشت به او ضربه بزنید و زیاد رو به رویش نایستید تا ضرباتش تاثیر کمتری رویتان بگذارند. 

پس از اینکه به طور کامل سلامتی باس در فاز اول را تمام کردید، بلافاصله وارد مبارزه دیگری با ROMEO, KING OF PUPPETS خواهید شد. در مقایسه با فاز اول، رومئو را می‌توان راحت تر قطع کرد ولی با این حال باید بسیار مراقب حملات ترکیبی و پشت سرهم او باشید. در این فاز از مبارزه سبک تهاجمی مفیدتر خواهد بود. پس سعی نکنید زیاد دفاع کنید و حملات خود را پشت سرهم ادامه ندهید ولی با این حال مراقب کمبوها و ضربات او نیز باشید و به موقع از گارد یا جاخالی استفاده کنید. استفاده از Aegis در این فاز به شدت توصیه می‌شود تا خیلی راحت باس را شکست دهید. 

هنگامی که هر دو باس را شکست دادید، به عنوان پاداش، Puppet Prince’s Formal Dress و Someone’s Necklace را دریافت خواهید کرد. حال، می توانید یک Stargazer را در پشت صحنه تعمیر کنید تا به Estella Opera House Stage Stargazer دسترسی پیدا کنید. مسیر را ادامه دهید تا در پایین پله‌ها با ژپتو صحبت کنید. 

رسیدن به LORENZINI ARCADE

قبل از اینکه به هتل برگردیم قصد داریم تا خود را به ابتدای منطقه هفتم بازی برسانیم و بعد به هتل برگردیم و این قسمت را تکمیل کنیم.

بعد از صحبت با ژپتو، مسیر پشت او را به سمت جلو ادامه دهید. به راست بپیچید و عروسک و پیشخدمت عروسکی را شکست دهید، سپس Vivid Ergo Fragment را که روی زمین است بردارید. به چپ بپیچید و سپس از پله‌ها پایین بروید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

در این منطقه، سه عروسک و یک سگ عروسکی وجود دارد. در سمت راست فواره، یک Cluster Grenade و در سمت چپ Gemini’s Emergency Protection قرار دارد. از پله‌هایی که در سمت راست فواره قرار دارد پایین بروید. در انتها به راست بپیچید تا جمینی در مورد غمگین بودن همه عروسک‌ها نظر بدهد. (به خاطر مرگ KING OF PUPPETS) در انتهای کوچه، یک پیشخدمت عروسکی را پیدا خواهید کرد که به دیواری ضربه می‌زند. پشت سر او یک Radiant Ergo Fragment وجود دارد. به کوچه برگردید و از پله‌های نزدیک انتها به بالا بروید، جایی که یک Attribute Purification Ampoule پیدا خواهید کرد.

به پایین برگردید، از پله‌هایی که در انتهای کوچه به سمت چپ می روند پایین بروید. در انتها به راست بپیچید تا یک Crescent Moonstone را جلوی یک عروسک خدمتکار پیدا کنید. برگردید، سپس از پله های سمت راست پایین بروید. رو به رویتان، یک Thermite پشت یک عروسک خدمتکار دیگر خواهید دید. به طرف دیگر مسیر بروید و برای پایین رفتن از پله ها به راست بپیچید.

قبل از تونل در کنار غرفه‌های سمت چپ یک Dim Ergo Fragment وجود دارد. از نردبانی که در سمت راست ورودی تونل قرار دارد بالا بروید، در انتها صندوقچه ای حاوی Clock Sword و اجزای آن، Clock Sword Blade و Clock Sword Handle را پیدا خواهید کرد. از نردبان پایین بروید و از تونل عبور کنید. یک عروسک خانم بدون سر روبه رویتان ظاهر می‌شود.

در انتها، به یک میدان باز خواهید رسید. در ضلع چپ منطقه، Gemini’s Emergency Protection قرار دارد. نزدیک ورودی LORENZINI ARCADE، یک پیشخدمت عروسکی، سگ عروسکی و یک عروسک خدمتکار پیدا خواهید کرد. پس از شکست دادن آنها، Radiant Ergo Fragment و Saw Blade را بردارید. درب کشویی جلوی LORENZINI ARCADE را برای ورود به محوطه باز کنید.

وقتی وارد آرکید شدید، یک لاشه در جلو بی‌حرکت ایستاده است. با نزدیک شدن به آن، دو لاشه دیگر از سمت راست بیرون می آیند. رد خون به اتاق سمت چپ را دنبال کنید. در داخل، یک نوع جدید از لاشه را پیدا خواهید کرد که سعی می‌کند شما را بگیرد. پس از شکست دادن آن، Vivid Ergo Fragment را بردارید و به راهرو برگردید. روی زمین Legion Magazine را بردارید و جلوتر بروید تا به Stargazer بعدی برسید.

تکمیل ماموریت فرعی ادلینا 

به ESTELLA OPERA HOUSE Stage برگردید و خود را به اتاقی که ادلینا در آن بود برسانید. او مرده است، اما می‌توانید Fascination Record و Red Actress’s Locket را از روی میز بردارید با اینکار ماموریت او کامل می‌شود.

تغییرات در هتل کرات

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

بعد از شکست دادن KING OF PUPPETS زمانی که به هتل کرات برمی‌گردید (به Fascination Record گوش دهید تا میزان انسان شدنتان افزایش یابد)، متوجه نوشته «Note Left at the Counter » روی پیشخوان خواهید شد، با خواندن آن، متوجه می‌شوید که پولیندینا می‌خواهد در باغی که به Elysion Boulevard منتهی می‌شود با شما صحبت کند. با سوفیا بالای پله‌ها صحبت کنید (همینطور می‌توانید با ژپتو حرف بزنید یا ارتقاهای لازم را انجام دهید و یا اگر Gold Coin روی درختتان پر است آن را بچینید) و بعد از در پشت سوفیا بیرون بروید و کنار فواره با پولیندینا صحبت کنید. او اعتراف می‌کند که نسبت به آنتونی صاحب احساساتی پیدا کرده است، اما گیج شده است زیرا عروسک‌ها معمولاً نمی‌توانند احساسات انسانی را درک کنند. سپس وارد سناریوی «سیستم دروغ» خواهید شد، جایی که او از شما می‌پرسد که آیا تا به حال عروسکی را دیده‌اید که عاشق یک انسان باشد.

اگر در تقاطع خیابان رز ایزابل به جولیان دروغ گفتید و حلقه ازدواج همسرش را دریافت کردید، می‌توانید آن را به عنوان مدرکی برای پولیندینا ارائه دهید و گزینه Show the wedding ring را انتخاب کنید که این یک دروغ محسوب می‌شود و پولیندینا شما را با «Gemini’s Iron Protection» پاداش می‌دهد. (همینطور این دروغ به انسان شدن شما کمک می‌کند)

راهنمای بازی Lies of P قسمت نهم

اگر با سوفیا صحبت کنید، او نگرانی خود را در مورد وخامت سلامت آنتونی به دلیل بیماری سنگ‌شدگی ابراز می‌کند. به اتاقش نزد آنتونی بروید. او را در حال یادآوری دوران جوانی‌اش خواهید دید. سپس از شما می‌پرسد که آیا شباهتی بین او و پرتره دوران جوانی‌اش می‌بینید، که سناریوی «سیستم دروغ» را آغاز می‌کند. گفتن اینکه «Of course» دروغ محسوب می‌شود، اما آنتونی از تعریف شما قدردانی خواهد کرد.

قسمت بعدی: راهنمای بازی Lies of P قسمت دهم: (بخش ابتدایی منطقه هفتم)

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین راهنماییهای ساعت هفت در مورد بازی Lies of P:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است