راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله6: Below

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Below

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol (منوی اصلی)

راهنمای مرحله‌ی Below

اکنون در زیر زندان Iron Black هستید، دنی را از طریق تونل دنبال کنید، از تکه‌های آوار بالا بروید و سپس از چاه آسانسور پایین روید. وقتی جیکوب از دنی جدا شد، به پایین رفتن ادامه دهید، بین آوار بچرخید. وقتی دنی نتوانست شما را بگیرد، تا انتها سقوط می‌کنید. وقتی دوباره بیدار شدید، نوع جدیدی از دشمن به سراغتان خواهد آمد!

چراغ‌های نارنجیِ روی زمین را دنبال کنید. در اتاق بعدی متوجه خواهید شد که این دشمنانِ جدید کور هستند. بنابراین تا حد امکان کمتر سر و صدا ایجاد کنید و نیم‌خیز بمانید. همچنین در اینجا می‌توانید Audio Log #1: Field Log 1 را پیدا کنید.

جلوتر شما با تعداد بیشتری از این دشمنان در منطقه روبرو خواهید شد، بنابراین بهترین راه برای کشتن آنها نیم‌خیز ماندن و رساندت خود به پشت آنها برای کشتن آسان  و سریع‌شان است. با سمت چپ شروع کنید – سه تا از این دشمنان در حال گشت زنی هستند – و مسیر اطراف را دنبال کنید تا جایی که اتاقی را در سمت راست خود مشاهده کنید. در اینجا Tactical Pistol Schematic را به همراه ژل سلامت و مهمات Hand Cannon پیدا خواهید کرد. در امتداد و پایین نردبان مسیر را ادامه دهید، سپس Tactical Pistol Schematic را در ایستگاه Reforge سطح زیر آپلود کنید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

به سمت چپ بروید و به سمت دهانه مسیر را ادامه دهید – دشمنان کور بیشتری در اینجا وجود دارند، پس مراقب باشید و نیم‌خیز حرکت کنید و از پشت حسابشان را برسید –  مسیر را ادامه دهید و در آخر به بخش جدیدی از تونل بخزید.

چهار دشمن کور به زودی ظاهر می‌شوند و توصیه می‌کنیم همه آنها را به یکباره با مواد منفجره قرمز در پشت خود از بین ببرید. در راهرو بعدی سمت چپ، Audio Log #2: Field Log 2 وجود دارد، آن را بردارید و سپس به سمت طبقه بعدی از سمت راست خود بالا بروید. Health Injector را بردارید و مراقب دشمنی باشید که به سمت شما می‌آید – QTE را برای کشتن آن‌ کامل کنید. جلوتر از میخ‌های دو طرف ناحیه بعدی برای کشتن دشمنانی که ظاهر می‌شوند، استفاده کنید. منطقه بعدی مملو از دشمنان و وسایل نقلیه است، بسیار مراقب باشید.

هنوز هم دشمنان از نوع کور، برای کشتن سریع وجود دارند، پس پشت سر آنها بروید و کارشان را بسازید. با این حال، اگر اوضاع خراب شود، یک ماده منفجره قرمز رنگ وجود دارد که می‌توانید از آن بر علیه دشمنان استفاده کنید. وقتی همه آنها مردند، به در قفل شده در پشت نزدیک شوید تا هدف جدید خود یعنی یافتن Power Tunnels Keycard را بدست آورید. برای پیدا کردن آن، از طریق دروازه باز  به سمت محلی با برچسب «Transport Platform» بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله6: Below

در صورت نیاز از ایستگاه Reforge استفاده کنید، سپس از درب سمت راست عبور کنید. Keycard را از روی کنسول روی سکوی بزرگ بردارید و به در قفل شده در قسمت قبلی بازگردید. اکنون باید کابل‌های زرد روی زمین را دنبال کنید تا راکتور برق را پیدا کنید، اما ابتدا به مسیر سمت راست بروید تا ایمپلنت بیو شماره 1: دکتر شیهان یون (Implant Bio #1: Dr. Sheehan Yune) را پیدا کنید.

به جایی که بودید برگردید و از مسیر دیگری که به سمت پایین منتهی می‌شود، استفاده کنید. دشمنان کور بیشتری را می‌توانید در اینجا پیدا کنید، بنابراین با GRP یا گلوله‌ها و ضربه‌های نزدیک با آنها پیکار کنید. دشمنان بیشتری بین شما و هدفی که باید به سمتش بروید وجود دارند، در اینجا وقتی به پله‌های کوچک منتهی به نیروگاه برق برسید، این بخش به پایان می‌رسد.

در ساختمان، در اتاق اول Health Gel، Callisto Credits ،Hand Cannon Ammo و ایستگاه Reforge را خواهید یافت، سپس می‌توانید از پله‌ها بالا رفته و پس از عبور از اتاق کنترل، به منطقه دیگر وارد شوید. تقریباً پنج یا شش دشمن کور در اینجا ظاهر می‌شوند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به جای درگیر شدن، فرار کنید. آنها ارزش حرام کردن گلوله یا از دست دادن سلامتی را ندارند. با این حال، آنها شما را تعقیب خواهند کرد، بنابراین اگر قصد دارید با آنها بجنگید، سریع عمل کنید، نباید در اینجا کارتان گره بخورد.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله6: Below

بعد از عبور یا کشتن دشمنان از شکاف بگذرید و نردبانی را برای بالا رفتن در سمت چپ مشاهده می‌کنید. وارد اتاق Power Breaker شوید و با کنسول تعامل کنید. حالا باید Breakerها را ریست کنید. همچنین در این قسمت بخصوص، Audio Log #3: Secret Room 2 نیز وجود دارد. قبل از ورود به اتاق Power Reactor، به جای آن از صخره‌ای که جلوی شماست عبور کنید و در انتهای مسیر همان چیزی را پیدا خواهید کرد که به دنبال آن هستید.

از دری که به تازگی باز شده داخل شوید و به سمت Breaker مقابل بروید تا آن را روشن کنید. برای پیدا کردن Breaker دوم، از نردبان در سمت دیگر مسیر پایین بروید. با این حال، این مکان پر از دشمنان کور است، بنابراین ابتدا با آنها مقابله کنید. بعد از کشتن دشمنان، سوئیچ را بچرخانید و وارد دری که قفل آن تازه باز شده شوید. با این حال، مثل همیشه، ابتدا دشمنان کوری وجود دارند که باید با آنها مبارزه کنید.

وقتی همه آنها مردند، به سومین و آخرین Breaker در سمت چپ بروید و سوئیچ را بچرخانید. با انجام این کار تروفی Power Up باز می‌شود. حالا به سمت سکو بازگردید. اگر مطمئن نیستید کجا بروید، فقط کابل‌های نارنجی را دنبال کنید. بسیاری از دشمنان کور در مسیر بازگشت در برابر شما قرار خواهند گرفت. وقتی برگشتید، تمام صندوق‌ها را باز کنید و با کنسول تعامل کنید، بعد شروع به حرکت کنید. زمانی که شما در راه هستید، دشمنان به سراغتان می‌آیند، پس سریع با آنها مقابله کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله6: Below

قسمت دوم این بخش رویارویی با یک باس به نام Two Head خواهد بود. این نبرد احتمالاً برایتان دشوار خواهد بود، بنابراین اگر مجبور شدید مبارزه را چند بار تکرار کنید. همیشه فاصله خود را حفظ کنید و تا می‌توانید آن را با گلوله نوازش دهید. وقتی زانو زد، برای چند ضربه melee به او نزدیک شوید. پس از مدتی، یکی از سرهای خود را از دست می‌دهد، این یعنی شما نزدیک به کشتن‌اش هستید. استراتژی را تکرار کنید و در نهایت آن را از بین ببرید تا تروفی Two Heads Better Than One را بدست می‌آورید.

اکنون سواری شما به ایستگاه آرکاس رسیده است، پس پیاده شوید و به سمت در بروید. در طول راه، می‌توانید ایمپلنت بیو شماره 2: آردن جده (Implant Bio #2: Arden Jeddha) را بگیرید. عبور از درب، ماموریت را کامل می‌کند.

دیگر مراحل بازی The Callisto Protocol

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است