راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان شروع – Lodge در Jemison

سطح پیشنهادی – ۲۰

پیش‌نیازها – ندارد

ماموریت قبلی – Unearthed

ماموریت بعدی – Entangled

جوایز – ۸۰۰ تجربه – ۱۱۸۰۰ پول – Refined Constellation Spacesuit

ماموریت پانزدهم – Final Glimpses

بازگشت به Lodge: به Lodge برگشته و با Noel صحبت کنید. او شما و دیگر اعضا را دعوت به مراسم ختم Companion درگذشته در ماموریت High Pay To Price می‌کند.

نکته مهم: اگر تا این ماموریت توانسته باشید با Sarah Morgan قول و قرار ازدواج بگذارید و ماموریت In Memoriam که مختص اوست را انجام داده باشید، باید با Sona در Lodge صحبت کنید. ولی Sona با شما وارد مکالمه نمی‌شود و ۱ یا ۲ جمله در هنگام تعامل، مکرراً بازگو می‌کند. به نظر بازی Bugیی شده است ولی اینطور نیست زیرا شما در The Lodge باید اول مراسم ختم را برگزار کنید و بعد از آن می‌توانید با Sona صحبت کنید، این نکته را حتماً مدنظر داشته باشید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

 با Vladimir صحبت کنید و درباره‌ی یافته‌هایتان درباره‌ی Unity با او و بقیه افراد گروه مشورت کنید. به او درباره‌ی Universeهای متعدد و موازی بگویید.

آغاز ماموریت Missed Beyond Measure: بعد از صحبت با Noel ماموریت Missed Beyond Measure آغاز می‌شود ولی باید ابتدا ۵ روز را پشت سر بگذارید تا بتوانید آن را آغاز کنید. به این دلیل که Noel در حال آماده شدن برای مراسم ختم است. (پنج روز صبر کنید تا مراسم شروع شود) (توضیحات بیشتر اضافه خواهد شد)

باز با  Vladimir صحبت کنید: با ولادیمیر صحبت کنید و او شما را به ماموریت یافتن Artifactهای بیشتر می‌فرستد. اما اینبار شما به سفینه‌ای احتیاج دارید که بتواند ۲۱ سال نوری را Grav Jump کند تا به مقصدتان برسید.

بدین منظور Grav Jump شما تحت تاثیر Grav Drive سفینه، سنگینی سفینه و در آخر Astrodynamic Skill شماست.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

سفینه‌ای با قدرت Grav Jump برای مسافت ۲۱ سال نوری تهیه کنید: به قسمت Spaceport در منطقه New Atlantis بروید و با Ship Technician که در آنجا ایستاده صحبت کنید و یک سفینه بخرید (برای تعمیر گزینه اول, برای ارتقا سفینه‌تان گزینه دوم و برای خرید سفینه جدید گزینه سوم) که بتواند ۲۱ سال نوری را Grav Jump کند. سفینه‌ی Rambler ارزان‌ترین سفینه در این مقطع است و ۵۷۶۰۰ تا قیمت دارد. (اگه پول کافی ندارید باید ماموریت‌های فرعی بیشتری انجام دهید)(اگر به طور مداوم بعد از انجام حتی ماموریت‌های اصلی به پیش تاجر رفته و آیتم‌های اضافه را می‌فروختید اکنون باید پول لازم برای خرید این سفینه را داشته باشید) (اگر قبلاً سفینه‌ای دزدیده‌اند یا بدست آوردید در بین آنها بگردید شاید Jump بالای ۲۱ داشته باشد و احتیاجی به خرید نباشد.) (یا سفینه تان را ارتقا دهید و Grave Drive قوی‌تر نصب کنید.)

به سیاره‌ی تعیین شده بروید: به سیاره‌ای که Vladimir تعیین می‌کند بروید که برای هر بازیکن متفاوت است. Hand Scanner را فعال کنید و فِلِش‌های روی زمین را تعقیب کنید تا به تاسیساتی محافظت شده برسید. (سیاره کاملا برای هر فرد تصادفی است)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

شئ‌ مرموز را بیابید: به داخل محل مشخص شده رفته و راه خود را از میان انبوهی از دشمنان باز کنید تا به ذخایر معدنی برسید. (ساختمان‌ها کاملاً تصادفی است ولی ماموریت برای همه افراد یکی است) همچنین یک Starborn از ناکجا آباد ظاهر شده که باید او را نیز ناکار کنید. Cutter خود را بیرون آورده و Artifact را از ذخایر معدنی جدا کنید و آن را بردارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی پانزدهم- Final Glimpses

به Freya III رفته و به سیگنال مختل‌شده گوش‌ دهید: به سمت منظومه‌ی Freya رفته و در مدار Freya III قرار بگیرید (برای این منظور چندین پرش باید انجام دهید) و به سیگنال مختل شده گوش دهید. این درخواست SOS از ایستگاه تحقیقاتی Nishina است.

تکمیل ماموریت Entangled: قبل از آنکه ماموریت Final Glimpses تکمیل شود باید ماموریت جذابِ Entangled را در ایستگاه تحقیقاتی فضایی Nishina تکمیل کنید. (با تکمیل ماموریت Entangled این ماموریت نیز تکمیل می‌شود)

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است