راهنمای بازی Starfield / مراحل فرعی شهر New Atlantis

راهنمای بازی Starfield / مراحل فرعی منطقه New Atlantis (سیاره Jemison)

در این صفحه قصد داریم تمام ماموریت‌هایی که در منطقه New Atlantis در بازی Starfield بدست می‌آورید را برایتان توضیح دهیم. توضیحات هر مرحله به طور دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت و مراحل مهم‌تر ممکن است در صفحات جداگانه قرار گرفته شوند.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

ماموریت فرعی A Tree Grows in New Atlantis

با انجام این ماموریت ۱۰۰ تجربه و ۲۰۰۰ پول بدست می‌آورید و مرحله فرعی Out On A Limb بعد از مدتی باز خواهد شد.

ماموریت فرعی A Tree Grows in New Atlantis

برای شروع ماموریت، به منطقه MAST District در سیاره Jemison شهر New Atlantis بروید تا دانشمندی به نام کلتون را پیدا کنید. او در زیر سایه بزرگترین درخت منطقه پرسه می‌زند. وقتی از کنار دانشمند رد می‌شوید او شما را صدا می‌زند و نوشته‌ای در بخش Activity بازی ظاهر می‌شود. با دانشمند صحبت کنید و بگویید که دوست دارید به او کمک کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.

بعد از پایان صحبت‌ها چند علامت روی نقشه ظاهر می‌شود که باید به هریک از آنها سر بزنید. کلتون حسگرهایی را کنار درختانی در گوشه گوشه منطقه قرار داده تا اطلاعات آنها را جمع‌آوری کند. باید آنها را جمع‌آوری کرده و به کلتون تحویل دهید.

حسگر اول:‌ بیایید با نزدیکترین شروع کنیم. یک حسگر زیستی در کنار یکی از درختان در نزدیکی اینجا در MAST District قرار دارد. مسیر را به سمت علامت دنبال کنید تا بالای پله‌ها کنار درخت آن را بیابید.

حسگر دوم:‌ یکی دیگر اینجا در MAST District است. به سمت حوضچه‌ای که در مرکز منطقه نزدیک ساختمان MAST قرار دارد، بروید و در طرف دیگر حوض کنار درخت حسگر بعدی را پیدا خواهید کرد.

ماموریت فرعی A Tree Grows in New Atlantis

حسگر سوم:‌ حسگر بعدی در Residential District قرار دارد. همانجایی که حسگر دوم را برداشتید از پله‌های سمت چپ بالا بروید و وارد منطقه مسکونی شوید و علامت را دنبال کنید تا درخت را بیابید. این یکی را روی درخت پیدا خواهید کرد.

ماموریت فرعی A Tree Grows in New Atlantis

حسگر چهارم:‌ چهارمی را در Commercial District پیدا می‌کنید. می‌توانید از Transit Car برای رسیدن به این بخش استفاده کنید. (یا سفر سریع انجام دهید) در آنجا به سمت علامت مشخص شده بروید تا با پسربچه‌ای به نام جوردن رو به رو شوید. با او صحبت کنید و گزینه چهارم را انتخاب کنید تا متوجه شوید که او حسگر را به خانم Tseng در UC Distribution فروخته است، پس به آنجا بروید و وارد ساختمان شوید. می‌توانید با سوال کردن محل سنسور را از زن بپرسید که در اتاق پشتی قرار داده است و یا اینکه می‌توانید با ۱۰۰ پول حسگر را بخرید. (که مبلغ ناچیزی است)

بعد از بدست آوردن هر چهار حسگر به پیش کلتون در MAST District بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد. (چند وقت باید صبر کنید تا ماموریت بعدی که کلتون برایتان دارد آزاد شود.)

ماموریت فرعی Tapping the Grid

با انجام این ماموریت ۷۵ تجربه و ۲۵۰۰ پول بدست می‌آورید و مرحله فرعی Alternating Currents نیز برایتان باز خواهد شد.

ماموریت فرعی Tapping the Grid

در شهر نیو آتلانتیس درست در سمت راست مغازه‌ای به نام Jemison Mercantile آسانسوری وجود دارد که شما را به منطقه The Well می‌برد. (در بخش Activity خود بروید و فعالیت Investigate Brown-outs in The Well را دنبال کنید تا به این منطقه برسید) در منطقه The Well که قدم می‌زنید زنی از شما درخواستی دارد، با لوئیزا صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید تا ماموریت Tapping the Grid را دریافت کنید.

حال باید محل چند Junction Box یا جعبه اتصال را پیدا کنید ولی این جعبه‌ها یکی یکی روی نقشه مشخص می‌شوند پس پیدا کردن آنها نباید برایتان سخت باشد.

اولین جعبه اتصال: از جایی که لوئیزا است، به سمت چپ بپیچید و از مسیر “exit” عبور کنید. وقتی به پله‌ها رسیدید به سمت چپ و نشانگر بروید تا اولین جعبه اتصال را روی دیوار ببینید. درب پنل را باز کنید و آن را فعال کنید.

دومین جعبه اتصال: به سمت علامت دوم بروید، وقتی به ساختمانی که دو نگهبان جلویش است و پله دارد رسیدید به سمت راست بروید و از پله‌های سمت راست بالا بروید تا به در قرمز برسید، بوسیله پنل زرد در را باز کنید، جلوتر باز بوسیله پنل در قرمز بعدی را باز کنید. در بالای پله‌ها در را باز کنید تا به جعبه اتصال دوم برسید و آن را فعال کنید.

ماموریت فرعی Tapping the Grid

سومین جعبه اتصال: از پله‌ها پایین بروید و وارد راهرو شوید (وارد درب قرمزی که آمدید نشوید) جلوتر از سمت چپ از پله‌ها پایین بروید تا انتهای این بخش جعبه بعدی را ببینید.

ماموریت فرعی Tapping the Grid

چهارمین جعبه اتصال: به همان ساختمانی که دو نگهبان جلویش بود برگردید و اینبار به سمت دیگرش بروید و از پله‌ها بالا بروید. سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا به در برسید. وارد در شوید، در اصلی بسته است چهار جعبه رو به رویتان است. از سمت راست شروع به خاموش کردن جعبه‌ها کنید و هر دو جعبه سمت راستی را قرمز کنید. بعد به سمت چپ بروید و آخرین جعبه از سمت چپ را قرمز کنید و بعد آخرین جعبه را باز و قرمز کنید تا در باز شود. بعد وارد در شوید تا جعبه چهارم را پیدا کنید.

بعد از فعال کردن هر چهار جعبه به پیش لوئیزا که محلش مشخص شده بروید و با او صحبت کنید تا این ماموریت به پایان برسد. در آخر گزینه اول را بزنید تا ماموریت Alternating Currents را نیز بدست بیاورید.

ماموریت فرعی Alternating Currents

با انجام این ماموریت ۱۰۰ تجربه و ۲۰۰۰ پول بدست می‌آورید. (بسته به لولتان ممکن است پول بیشتری بدست بیاورید)

ماموریت فرعی Alternating Currents

به دنبال لوئیزا به سمت جلو حرکت کنید. وقتی او وارد ساختمان شد به دنبال او وارد ساختمان شوید و منتظر بمانید تا او با زنی به نام زوئی حرف بزند. بعد از پایان صحبت‌ها زوئی وارد اتاق دیگری می‌شود و می‌توانید با لوئیزا حرف بزنید.  بعد از مدتی سر و کله زوئی بار دیگر پیدا می‌شود. زوئی اتهامات لوئیزا را رد می‌کند و پیشنهاد می‌کند جعبه‌های اتصال بیشتری را برای پی بردن به حقیقت بررسی کنید. باز باید به دنبال جعبه‌ اتصال بگردیم!

اولین جعبه اتصال: با زدن F مسیرِ درستِ پیدا کردن جعبه اتصال روی زمین ظاهر می‌شود. از دفتر که خارج شدید به سمت چپ بروید و از پله‌های کنار ساختمان بالا رفته و مستقیم از سمت دیگر از پله‌ها پایین بروید. جلوتر به سمت راست بپیچید و بعد از مغازه از پله‌ها بالا بروید. به سمت دیگر راهرو بروید و باز از پله‌ها بالا بروید. در را باز کنید به سمت دیگر بروید و در آنجا بعد از پرش از یک محل فرو رفتگی (عکس بالا) خود را به جعبه اتصال برسانید و آن را فعال کنید.

دومین جعبه اتصال: در همین بالا راهرو را ادامه دهید و به سمت دیگر خود را برسانید تا جعبه دوم را ببینید و فعالش کنید.

سومین جعبه اتصال: از طریق نقشه به بخش Residential District سفر سریع کنید. در کنار برج Athena Tower می‌توانید جعبه اتصال بعدی را پیدا و فعال کنید.

ماموریت فرعی Alternating Currents

وارد برج Athena شوید: از طریق آسانسور وارد آپارتمان‌های برج Athena شوید. در بالا، به سمت چپ بروید و بعد وارد اولین اتاق سمت راست شوید. در قفل است و باید با Digipick و در قفل که درجه Novice دارد را باز کنید. بعد از باز کردن در وارد کامپیوتر شوید و Download Files را بزنید تا مدرک مورد نیاز را بدست بیاورید.

ماموریت فرعی Alternating Currents

مدرک را به لوئیزا یا زوئی تحویل دهید: در اینجا دو انتخاب دارید می‌توانید مدرک را به لوئیزا یا زوئی تحویل دهید. به نظر شما حق با هر کدام است مدرک را به او بدهید! (مرحله را با لوئیزا شروع کردید پس بهتر است به او بدهید) این انتخاب هیچ تاثیری در بازی نخواهد داشت پس هرکاری دوست دارید انجام دهید!

ماموریت فرعی Out On A Limb

با انجام این ماموریت ۱۰۰ تجربه و ۲۰۰۰ پول بدست می‌آورید و مرحله فرعی Late Bloomer بعد از مدتی باز خواهد شد.

بعد از انجام ماموریت فرعی A Tree Grows in New Atlantis و بعد از گذشت مدتی می‌توانید دوباره با کلتون در زیر درخت منطقه MAST District در سیاره Jemison صحبت کنید. اگر بپذیرید که به او کمک کنید ماموریت Out On A Limb را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Emilio که در همین نزدیکی است صحبت کنید. در حین صحبت با Emilio می‌توانید انتخاب کنید که به او کمک کنید و کار کوچکی برایش انجام دهید یا او را متقاعد کنید که اطلاعات لازم کلتون را به شما بدهد.

ماموریت فرعی Out On A Limb

برای کمک به املیو به محل مشخص شده بروید و ترمینال را باز کنید و گزینه “Purge All Files” را در پوشه “Personnel Files” انتخاب کنید تا فایل‌ها پاک شود و بعد به پیش Emilio بروید تا اطلاعات را بگیرید. راه ساده‌تر و پیشنهادی ما متقاعد کردن یا Persuade کردن Emilio به دادن اطلاعات است که ما پیشنهاد می‌کنیم اینکار را انجام دهید. در هر صورت بعد از گرفتن اطلاعات از Emilio به پیش کلتون بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت کامل شود. (چند وقت باید صبر کنید تا ماموریت بعدی که کلتون برایتان دارد آزاد شود.)

…ماموریت‌های فرعی بیشتر اضافه خواهد شد…

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است