راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان ماموریت – The Eye در Jemison

سطح پیشنهادی – ۱۰ (حتی لول یک اگر درگیری ایجاد نکنید!)

پیش‌نیاز – ندارد

ماموریت قبلی – Short Sighted

ماموریت بعدی – High Price to Pay

جوایز – ۷۵۰ تجربه

ماموریت دهم – No Sudden Moves

به سمت Scow سفر کنید: با ولادیمیر در ایستگاه The Eye صحبت کنید، او از شما در خواست می‌کند که به سیاره Scow رفته و با Captain Petrov صحبت کنید. سفینه در مدار Procyon V-B در منظومه‌ی Procyon A قرار دارد.

در Scow پهلو بگیرید: به سمت Scow که در حریم هوایی شما پرواز می‌کند بروید و با اپراتور سفینه گفتگو کنید. (با زدن Hail) برای سوار شدن به سفینه یا با گفتگو این کار را کنید یا به سفینه حمله کرده و موتورها را از کار انداخته و سوارش شوید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

با گفتگو کارتان راه بیاندازید (Optional یا اختیاری) (پیشنهادی): با گفتگو می‌توانید Scow را متقاعد کنید (گزینه اول)، در ۴ مرحله و با سه‌ بار تلاش باید این کار انجام دهید. (اگر لول Persuadeتان بالاست این راحت‌ترین کار است) یا می‌توانید از سم کمک بگیرید (گزینه سوم)

موتورها را از کار بیاندازید (اختیاری): اگر راه خشونت‌آمیز را در پیش گرفته‌اید باید موتورهای کشتی را از کار بیاندازید. (گزینه دوم) اگر Skillئه Targeting Control Systems را آزاد کرده باشید به راحتی می‌توانید بر روی قسمت‌های مختلف سفینه Lock On کنید و آن را تک به تک از کار بیاندازید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

سروان Petrov را پیدا کنید: از راهرو عبور کنید تا به گاردی‌ئی به نام Tau Xun برخورد کنید. همان ابتدا با فشردن B یا Tab از مکالمه خارج شوید چون این آدم نقشی در ماموریت شما ندارد و صرفاً وقت شما را می‌گیرد. راهتان را به سمت بالای Scow باز کرده و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید تا به دو نگهبانی برسید که از ورودی محافظت می‌کنند. به سمت جلو مسیر را ادامه دهید، وارد شده و با سروان Petrov مکالمه کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

وقتی با Petrov صحبت می‌کنید می‌توانید او را متقاعد کنید که Artifact را به شما نشان بدهد یا از Barrett بخواهید که با او صحبت کند، این مکالمه‌ها حین رفتن به سمت Vault با Petrov انجام می‌شود. اگر در Persuade کردن او شکست خوردید، یا Pickpocketاش کنید یا قفل صندوق را با Lockpicking باز کنید. یا به او حمله کنید تا زمانی که تسلیم شده و کلید صندوق را بدهد.

به دنبال Petrov رفته و Artifact را تصاحب کنید: اگر با موفقیت سروان Petrov را متقاعد کنید که Artifact را نشانتان دهد، می‌توانید همراه او به Vault بروید و Artifact Phi را تصاحب کنید. اما این کار باعث می‌شود تمام سرنشینان Scow و Petrov نسبت به شما Hostile (متخاصم) شوند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

بهترین راه (مسالمت آمیز) برای فرار از کشتی بدون آسیب رساندن به کسی شلیک مستقیم به Petrov است. (از پشت با دو تیر شاتگان غافلگیرش کنید) در این صورت او تسلیم می‌شود و با انتخاب گزینه اول بدون خون ریزی اجازه دارید از کشتی خارج شوید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دهم- No Sudden Moves

لوت اضافی: یادتان نرود درون گاو صندوق سلاح روی پیشخوان سمت راست در را بردارید. (بعد از تسلیم شدن Petrov هیچ کس با شما هنگام برداشتن آیتم‌ها کاری نخواهد داشت)

روش دیگر: دیوارهای نازک را بیابید (خشونت آمیز) (غیر پیشنهادی و اختیاری)

راه دیگر برای سرقت این است که با Erin، Raptor و September در اتاق Petrov صحبت کنید و با دادن رشوه (۱۰۰۰ Credit) آنها را بخرید. آنها به شما می‌گویند که دیوار پشتی Vault در کنار سیستم Conveyor Belt قرار دارد. قبل از رفتن به آنجا در طبقه‌ی زیرین حیوانات بیگانه‌ای که در این طبقه قرار دارند را رها کنید تا هرج‌ومرجی حسابی به راه بیاندازید و بعد از تصاحب Artifact بتوانید به راحتی از Scow فرار کنید. دیوار Conveyor Belt را با Cutter برای جدا کردن پین‌های ایمنی مورد هدف قرار دهید. تمام دشمنان را در این سمت بکشید تا به دیوار نازک دیگر برسید. دوباره با Cutter پین‌ها را بردارید و تا خود را در خزانه‌ی Captain Petrov بیابید. Artifact را بردارید و در حالی که با انبوهی از سربازان Scow مبارزه می‌کنید از سفینه فرار کنید.

به Lodge برگردید

با در اختیار داشتن Artifact به سمت سفینه رفته و به Lodge برگردید و Artifact را به کلکسیون خود اضافه کنید تا این ماموریت به پایان برسد.

نکته مهم: یادتان باشد که کشتن Petrov و خدمه‌ی Scow از شما Wanted Criminal یا مجرم تحت تعقیب می‌سازد که بدین معنی می‌باشد که UC Navy در به‌ در به دنبال شما خواهد بود. به هر صورت سعی کنید Petrov را زنده نگه‌دارید. این ماموریت بدون ریختن یک قطره خون نیز قابل انجام است.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است