چگونه در بازی‌ Starfield وارد رابطه شوید؟

چگونه در بازی‌ Starfield وارد رابطه شوید؟

در بازی Starfield شما می‌توانید از بین ۴ نفر از اعضای گروه Constellation با یکی از آنها وارد رابطه شوید. در این مقاله قصد داریم توضیح مختصری در رابطه با Romonaceها بدهیم. برای مثال، اگر با چندین کاراکتر وارد رابطه شوید چه اتفاقی می‌افتد یا اصلاً امکانش هست و در آخر اینکه چگونه وارد رابطه شویم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

تمام کاراکترهایی که می‌توان با آنها وارد رابطه شد

چگونه در بازی‌ Starfield وارد رابطه شوید؟

به طور کلی ۴ کاراکتر به نام های (سارا مورگان، آندرِیا، سم کو و بَرِت) وجود دارند که می‌توانید با آنها وارد رابطه شوید و همگی آنها از اعضای Constellation هستند. با تمام این ۴ کاراکتر در طول Main Quest می‌توانید آشنا شوید و با آنها ملاقات کنید. Barrett اولین کاراکتر این بازی است و Sarah Morgan از همان اول با شما همراه می‌شود و می‌توانید با بالا بردن میزان علاقه کاراکتر به خودتان، با آنها وارد رابطه شوید.

نکته مهم: بازی شبیه‌ساز زندگی و رابطه زناشویی نیست و تنها یکسری حداقل‌ها مثل ابراز علاقه، خواستگاری، جشن عروسی را در خود دارد. (تالار و این چیزها را در بازی نداریم، کم خرج‌ترین شکل ممکن کلاً با ۲ مهمان) و همین! نه چیزی بیشتر نه کمتر و Romance داشتن کاملاً اختیاری است‌.

با کلیک بر روی اسم هر کاراکتر وارد ماموریت و توضیحات کامل همان شخصیت شوید

کاراکترهایی که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید
Starfield - Sarah MorganSarah MorganStarfield - Sam CoeSam Coe
Starfield - AndrejaAndrejaStarfield - BarrettBarrett

آیا می‌توانید با چند کاراکتر وارد رابطه شوید؟

خیر. اگر با کاراکتری وارد رابطه‌ی عاشقانه شوید و بعداً با یکی دیگر Flirt کنید، از معشوقتان Dislike می‌گیرید. و اگر بیشتر اینکار را انجام دهید در نهایت از شما جدا می‌شود و دیگر نمی‌توانید به عنوان Companion از او استفاده کنید. با اینکه می‌توانید با چندین کاراکتر Flirt کنید ولی در نهایت گزینه‌ی Romance را نخواهید داشت.

چگونه با یک کاراکتر وارد رابطه شویم؟

چگونه در بازی‌ Starfield وارد رابطه شوید؟

دوباره تاکید می‌کنم این بازی شبیه‌ساز رابطه نیست و شبیه Sims هم نیست و همه‌چیز حداقلی است و آن را زیاد جدی نگیرید. اما خود من برای اینکه ببینم سازندگان چقدر تفاوت نسبت به Skyrim و Fallout 4 در Starfield اعمال کرده‌اند، در همان ابتدا Sarah Morgan را به عنوان Companion خود برگزیدم. در دو ماموریت مجبور شدم بخاطر رفتارم، آن ماموریت‌ها را دوباره تکرار کنم تا از سارا Like بگیرم و علاقه او را بالا ببرم. برعکس Fallout 4 با قفل باز کردن یا هک کردن سیستم و یا هدشات کردن و کتک‌کاری و اینگونه موارد نمی‌توانید علاقه همراه خود را بالا ببرید که نکته‌ی مثبتی است.

بیشترین تاثیر را بر روی علاقه همراهتان، سیستم دیالوگ بازی دارد. سیستمی که Mass Effectها و حتی Fallout 4 در آن لَنگ می‌زدند. در این سیستم باید کمترین خشونت را به خرج دهید و اگر قرار است فردی را مجازات کنید، اول ببینید در میان گزینه‌ها Optionای وجود دارد که بتوانید او را به قانون تحویل دهید. البته موردی در سر راهم وجود داشت که حتی Sarah Morgan نیز تمایل داشت فرد Villain را مجازات کنیم و حتی با اینکه من آن فرد را بدون خشونت مجازات کردم و Like از او گرفتم، Sarah بعد از ماموریت اعتراف کرد که کاش آن فرد را طور دیگری مجازات می‌کردیم. این مورد برای من تجربه خوبی از بازی بود و فهمیدم Companion من کاملاً مثبت نیست و انسان است یا حداقل سعی می‌کند شبیه انسان باشد تا یک NPC خوشگل با چشمانی آبی رنگ. سعی کنید کمتر با Factionها درگیر شوید که باعث می‌شود آنها بر روی سرتان جایزه بگذارند و این خیلی به مذاق Companionهای شما خوش نمی‌آید. ارتکاب جنایت به شدت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سریعا شما را ترک کرده و می‌گویند که دیگر نمی‌خواهند شما را ببینند، که باعث می‌شود کلاً آنها را از دست بدهید.

ماموریت‌های فرعی را بیشتر با Companionها انجام بدهید تا تنهایی

ماموریت‌های فرعی را حتماً با Companionهای خود انجام بدهید زیرا باعث می‌شود به راحتی سطح Affinity (علاقه) آنها را بالا ببرید. دیالوگ‌ها را طوری انتخاب کنید که با تمایلات Companion شما همخوانی داشته باشد. Sarah Morgan بخاطر آنکه فرمانده یک گروهان بوده و برای گروهانش اتفاق ناگواری افتاده، خود را مقصر می‌پندارد. کاووش در ذهن Companionهای خود یکی از لذت بخش‌ترین کارها در Starfield است، طوری که یک دیدگاه کلی از آدم‌های اطرافتان به شما می‌دهد. جانب‌داری از Companionاتان، هوایش را داشتن، اعتمادبه‌نفس دادن، همراه بودن، شانه‌ای برای سر گذاشتن، گوشی برای شنیدن و قلبی برای عشق‌ورزیدن، کاری است که در دیالوگ‌های بازی باید انجام دهید. البته که کمی اغراق کردم ولی لحظاتی که با Sarah داشتم باعث شد به این نتیجه برسم که Companionها در Skyrim و Fallout 4 بسیار کسالت‌بار بودند و در قیاس با Companionهای Starfield، آنها هیچ هستند.

نکته‌ی مهم: اگر می‌خواهید با Companionیی وارد رابطه شوید کمتر در ماموریت های اصلی از آنها استفاده کنید چون در ماموریت‌های اصلی کمترین میزان دیالوگ برای Romance وجود دارد. به همین دلیل ماموریت‌های فرعی دارای گزینه‌های Romance بیشتری هستند و بیشتر می‌توانید Like بگیرید و علاقه کاراکتر را بالا ببرید.

ماموریت‌های مربوط به Romance

هر کاراکتری ماموریت اختصاصی خود را دارد که با انجام آن می‌توانید رابطه خود را به سطحی بالاتر و جدی‌تر ببرید. وقتی به اندازه کافی سطح Affinity (علاقه) کاراکتر همراه خود را بالا ببرید این ماموریت‌ها Unlock می‌شوند.

لیست ماموریت‌های هریک از کاراکترها:

ماموریت اختصاصی شخصیت Andreja در بازی استارفیلد – Divided Loyalties

ماموریت اختصاصی شخصیت Sam Coe در بازی استارفیلد – Matters of the Hart

ماموریت اختصاصی شخصیت Sarah Morgan در بازی استارفیلد – In Memoriam 

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است