همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

در این مقاله از سری مقالات راهنمایی قدم به قدم بازی Starfield به Traitها می‌پردازیم و آنها را به طور کامل شرح می‌دهیم. همچنین نحوه‌ی حذف کردن Traitها را نیز توضیح می‌دهیم، پس با ما همراه باشید‌.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

در بازی Starfield بخش Traitها مربوط به یک‌سری مزایا برای کاراکتر شما هستند که بعضاً پیش‌زمینه و یا رفتار یا خصلتی خاص را شامل می‌شوند که برای شما امکاناتی را فراهم می‌کنند و در ازای آن‌ها چیزهایی را هم می‌گیرند. (این بخش در هنگام ساخت کاراکتر در دسترس است)

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

1. Alien DNA

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما برای انجام یک آزمایش بحث برانگیز داوطلب شده‌اید که DNA انسان را با بیگانه پیوند می‌زند. در نتیجه سطح سلامت و اکسیژن بدنتان افزایش یافته ولی موادغذایی و داروهای شفابخش اثر کمتری بر شما می‌گذارند.

ویژگی‌های مثبت: از همان ابتدای بازی کاراکتر شما سلامت و اکسیژن (Health و Oxygen) بیشتری دارد که باعث می‌شود دوام بیشتری داشته باشید که برای Buildهای Shotgun و Melee بسیار مناسب است.

ویژگی‌های منفی: تاثیری که آیتم‌های Aid باید بر روی شما داشته باشند بسیار کم‌تر می‌شود که به معنای Survivability یا بقای کمتر در بازی است. این مورد شامل تمام آیتم‌های Aid از جمله آنها که Status شما را درمان می‌کنند نیز می‌شود.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با صحبت با یک Doctor در Reliant Medical و با دادان هزینه‌ی ۱۰ هزار پول می‌توانید این Trait را برطرف کنید ولی نمی‌توانید آن را جایگزین کنید.

2. Dream Home

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما صاحب یک خانه مجلل و رویایی [با ویو عالی از منظومه‌ی Olympus، دارای جکوزی و استخر، سالن بولینگ و Bar و سینمای خانگی] در یک سیاره آرام هستید. متاسفانه ۱۲۵۰۰۰هزارتا برای وام این مسکن باید به Galbank بپردازید که به صورت هفتگی کم می‌شود.

ویژگی مثبت: شما صاحب یک خانه هستید که در سیاره‌ی زیبای Nesoi در منظومه‌ی اُلیمپوس قرار دارد. این خانه در انحصار شماست اگر این Trait را انتخاب کرده باشید به انواع Workbenchها و Storage Caseها دسترسی پیدا می‌کنید. (این Trait را وب‌سایت Polygon اول لیستش قرار داده و آن را توصیه کرده است.)

ویژگی منفی: قسطش کمرشکنه عزیز مخصوصاً اگر بچه مثبت باشید چون بدون خلاف قادر به پرداخت قسط این خانه نخواهید بود! البته می‌توانید با بانک صحبت کنید و قسط خانه را به هفته‌ای ۵۰۰ پول کاهش دهید که برای بچه مثبت‌ها مناسب است. هپچنین می‌توانید کل قسط را یکجا پرداخت کنید.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با رفتن به هر شعبه از بانک Galbank و صحبت با متصدی بانک این Trait را حذف کنید که باعث می‌شود کلاً خانه را از دست بدهید. هیچ راهی برای بازگرداندن این Trait در آن Playthrough وجود ندارد و باید به +NG بعدی بروید.

3. Empath

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما عمیقاً با احساسات دیگران در ارتباط هستید. انجام اقداماتی که همراه یا Companion شما دوست دارد منجر به افزایش ویژگی‌های رزمی آنها به طور موقت می‌شود و اگر از کار شما بدشان بیاید نتیجه‌ی معکوس خواهد داد.

ویژگی‌های مثبت: انتخاب دیالوگ‌هایی که Companionهای شما دوست دارند، بر روی آنها اثر مضاعف می‌گذارد و Critical Hit آنها را افزایش می‌دهد. این گزینه در تمام ماموریت‌های فرعی و اصلی اثرگذار است و هر دیالوگی که با نظر مثبت همکار شما همراه باشد، در مبارزات بعد از دیالوگ اثری موثر می‌گذارد. (خودم از این Trait استفاده می‌کنم.)

ویژگی‌های منفی: چنانچه Companion شما از دیالوگتان خوشش نیاید، Critical Hitاش کاسته و در مبارزات کارایی‌اش را از دست می‌دهد. پس با کاراکتری همراه شوید که سخنان شما تاثیر مثبت بر روی او می‌گذارد.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با دکتری صحبت کرده و با پرداخت ۱۰هزار پول آن را حذف کنید.

 4. Extrovert 

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما آدمی اجتماعی هستید. چنانچه با یک Companion (انسان نه ربات) همراه باشید اکسیژن کمتری از شما کاسته می‌شود‌ ولی اگر تنها باشید بیشتر کاسته می‌شود (با Introvert تداخل دارد).

هر دو گزینه‌ی Extrovert یا Introvert  پیشنهاد می‌شود و حتماً یکی را انتخاب کنید. (بسته به سبک بازیتان)

ویژگی‌های مثبت: اگر از داشتن همراه راضی هستید و در عین حال Melee Build هستید مدام Dash و Jump می‌کنید این Trait برای شماست زیرا اکسیژن کمتری از دست می‌دهید.

ویژگی منفی: ولی اگر تنهایی را دوست دارید، بهتر است از Introvert استفاده کنید.

نحوه‌ی حذف کردن آن: در New Atlantis به House of Enlightened رفته و با Andy Singh صحبت کنید که دیالوگی برای این مورد دارد.

5. Freestar Collective Settler

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توصیحات: گزینه‌ی دیالوگ مخصوص Freestar Collective را دارید و به جوایز بهتری از برخی ماموریت‌های Faction دسترسی پیدا می‌کنید. ولی Crime Bounty بیشتری از دیگر جناح‌ها که به آنها صدمه زدید دریافت می‌کنید (این گزینه در تداخل با دیگر Traitهای دیگر Factionها است). (در تداخل با : Neon Street Rat و United Colonies Native) (این مورد یا گزینه‌های مشابه توسط Polygon پیشنهاد شده است. (بسته به سبک بازیتان))

ویژگی مثبت: این گزینه Optionیی ویژه در دیالوگ‌ها می‌دهد و جوایز بیشتری را به همراه دارد که از ماموریت‌های Freestar بدست می‌آورید. برای کسانی که به این جناح علاقه دارند مناسب است.

ویژگی منفی: دیگر جناح‌های بازی به خونتان تشنه هستند و جایزه‌ای که برای سرتان می‌گذارند انقدر بزرگ است که خود شما را نیز وسوسه می‌کند!

نحوه‌ی حذف کردن آن: با شهردار Elias در Akila City صحبت کنید.

6. Hero Worshipped

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما توجه یک طرفدار پروپاقرص را به خود جلب می‌کنید که شما را می‌پرستد و از شما دائماً تعریف می‌کند (کلاً روی مختان می‌رود!). او به خدمه‌ی شما می‌پیوندد و به شما هدایایی می‌دهد.

ویژگی مثبت: یک عضو برای خدمه‌ی خود پیدا می‌کنید که در زمان‌های مختلف به شما هدایی می‌دهد.

ویژگی منفی: کلاً روی مختان می‌روند و هر کاری انجام دهید آنها شما را یا می‌ستایند یا چرت و پرت بارتان می‌کنند. به طور تصادفی در برابرتان قرار می‌گیرند و صبر شما را محک می‌زنند.

نحوه‌ی حذف کردن آن: اسلحه را برداشته و شقیقه‌ی یکی از Hardcore Fanها را نشانه رفته و با قطاری سریع‌السیر او را به درک بفرستید، تمام!

7. Introvert

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: مردم‌گریز هستید، نیاز به تنهایی دارید، اگر بدون Companion (انسان) سفر می‌کنید اکسیژن بیشتری خواهید داشت. اما اگر با انسانی سفر کنید اکسیژن کمتری دارید. (در تداخل با: Extrovert)

یکی گزینه‌های Extrovert یا Introvert توصیه می‌شود. (بستگی به سبک بازیتان)

 ویژگی‌های مثبت: اگر نیازی به Companion ندارید این گزینه برای مبارزات بسیار مناسب است و مانند ویژگی‌های مثبت Extrovert است.

ویژگی‌های منفی: اگر همراه داشته باشید از سطح اکسیژنتان کاسته می‌شود.

نحوه‌ی حذف کردن آن: مشابه Traitئه Extrovert است.

8. Kid Stuff

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توصیحات بازی: پدر و مادرتان زنده هستند و می‌توانید آنها را در خانه‌اشان ملاقات کنید. ولی ۲٪ از کل پول‌هایتان را برای آنها می‌فرستید.

ویژگی‌های مثبت: بیشترین نکته‌ی مثبت این Trait این است که آنها در زمان‌های مختلف به شما هدیه می‌دهند که شامل The Wanderwell Ship نیز می‌شود.

ویژگی‌های منفی: اگر فکر می‌کنید ۲٪ در هفته زیاد است، خب ۹۸٪ دیگر همیشه در اختیار شماست! بی‌خود نگران نباشید.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با پدرتان صحبت کنید و بگویید که دیگر قادر به فرستادن پول برای آن‌ها نیستید. اگر این کار را انجام دهید دیگر نمی‌توانید وارد خانه‌اشان شوید و با آنها صحبت کنید!

9. Neon Street Rat

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما در خیابان‌های Neon بزرگ شده‌اید و به دیالوگ‌های مخصوص دسترسی و جوایز بیشتری از ماموریت‌های Faction مربوطه بدست می‌آورید. اما جناح‌های دیگر جایزه‌ی Crime Bounty شما را افزایش می‌دهند (این گزینه با Traitهای Factionهای دیگر تداخل دارد). (در تداخل با: Freestar Collective Settler و United Colonies Native.) (این Trait توسط Polygon پیشنهاد شده است.)

ویژگی‌های مثبت: مشابه Freestar Collective Settler.

ویژگی‌های منفی: مشابه Freestar Collective Settler.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با Madame Sauvage در ناحیه‌ی Ebbside در شهر Neon صحبت کنید و دیالوگ مربوطه را انتخاب کنید (باید چیزی از او خریداری کنید تا دیالوگ ظاهر شود).

10. Raised Enlightened

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما به عنوان عضوی از روشنفکران بزرگ شده‌اید که به شما یک صندوقچه مخصوص حاوی آیتم‌های مختلف می‌دهد. اما به صندوقچه‌ی Sanctum Universum دسترسی نخواهید داشت (با Traitهای مذهبی دیگر قابل ترکیب نیست). (در تداخل با: Raised Universal و Serpent’s Embrace) (این Trait توسط Polygon پیشنهاد شده است.)

ویژگی‌های مثبت: به یک صندوقچه حاوی آیتم‌های مختلف دسترسی دارید که برای هر بازیکن متفاوت است.

ویژگی‌های منفی: به صندوقچه‌ی Sanctum Universum دسترسی ندارید.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با Andy Singh صحبت کنید و بگویید دیگر نمی‌خواهید جزوی از این انجمن باشید.

11. Raised Universal

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما یکی از اعضای Sanctum Universum هستید که به یک صندوق ویژه‌ پُر از آیتم‌های گوناگون دسترسی دارید ولی به صندوق House of Enlightened دسترسی ندارید (با Traitهای مذهبی دیگر در تداخل است). (در تداخل با: Raised Enlightened و Serpent’s Embrace) (این Trait توسط Polygon پیشنهاد شده است.)

ویژگی‌های مثبت: مشابه Raised of Enlightened

ویژگی‌های منفی: مشابه Raised of Enlightened

نحوه‌ی حذف کردن آن: با Keeper Aquilus صحبت کنید و بگویید که دیگر نمی‌خواهید در انجمن او عضو باشید.

12. Serpent’s Embrace

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما با پرستیدن مار بزرگ رشد کرده‌اید، Grav Jumping برای شما افزایش موقتی سطح Health و Oxygen را به همراه دارد. اما اگر به  Grav Jumping ادامه ندهید مانند – اعتیاد – سطح Health و Oxygen شما کاهش خواهد یافت (با Traitهای مذهبی دیگر قابل ترکیب نیست). (در تداخل با: Raised Enlightened و Raised Universal)

ویژگی‌های مثبت: هر زمان که به یک منظومه‌ی دیگر Grav Jumping کنید، نوار سلامتی و اکسیژن شما Boost می‌شود. این برای Buildهای Space-farer و Space-pirate خیلی مفید است.

ویژگی‌های منفی: اگر بخواهید در یک سیاره مدت طولانی بمانید، سطح سلامت و اکسیژن‌تان کاهش یافته و دچار مشکل می‌شوید. برای برطرف کردن این مشکل باید اغلب اوقات Grav Jump کنید.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با Mir’za که در زندان UC Security در New Atlantis قرار دارد، صحبت کنید.

13. Spaced

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: بدن شما به فضا عادت کرده است و سلامتی و اکسیژن شما در فضا افزایش می‌یابد. اما وقتی روی سطح سیاره‌ای باشید کاهش می‌یابد (با Terra Firma در تداخل است). (در تداخل با: Terra Firma)

ویژگی‌های مثبت: بازیکن در فضا Health و Oxygenاش افزایش می‌یابد. این گزینه‌ی خوبی برای Buildئه Space-Pirate است زیرا اگر می‌خواهید کشتی‌ها را Hijack یا ایستگاه‌های فضایی متروکه را غارت کنید، Health و اکسیژن بیشتر مزیتی بالقوه است.

ویژگی‌های منفی: با این حال در سطح سیارات و قمرها این ویژگی کارکردی ندارد و سطح اکسیژن و نوارسلامتی شما را کاهش نیز می‌دهد.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با دکتر صحبت کنید و با پرداخت ۱۰هزار پول آن را درمان کنید.

14. Taskmaster

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: اگر خدمه‌ی آموزش دیده در یک سفینه داشته باشید قابلیت خود تعمیری برای آن هر زمان که سطح استقامتش به زیر ۵۰٪ برسد، فعال می‌شود. البته چنین خدمه‌ای هزینه‌ای دو برابری خواهند داشت.

ویژگی‌ مثبت: سفینه‌اتان در فضا و در درگیریها چنانچه آسیب جدی ببیند خود به خود تعمیر می‌شود.

ویژگی منفی: جدای از اینکه هزینه‌ی استخدام چنین خدمه‌ای هزینه‌ای دو برابری دارد، یافتن آنها نیز بسیار مشکل است.

نحوه‌ی حذف کردن آن: با صحبت با Keeper Aquilus در Sanctum Universum در New Atlantis می‌توانید این Trait را حذف کنید.

15. Terra Firma

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما هرگز به فضا عادت نکرده‌اید، سلامتی و اکسیژن هنگامی که در سطح سیارات و قمرها هستید افزایش یافته ولی در فضا کاهش می‌یابد (با Spaced در تداخل است). (در تداخل با: Spaced)

ویژگی‌های مثبت: برخلاف Spaced

ویژگی‌های منفی: برخلاف Spaced

نحوه‌ی حذف کردن آن: با دکتر صحبت کنید و با پرداخت ۱۰هزار پول آن را رفع کنید.

16. United Colonies Native

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: شما به یک دیالوگ ویژه و جوایز بهتر در ماموریت‌های خود برخوردار هستید که در این Faction به شما داده می‌شود. اما Crime Bounty شما از طرف دیگر جناح‌ها افزایش می‌یابد (در تداخل با Freestar Collective Settler و Neon Street Rat است). (این Trait توسط Polygon پیشنهاد شده است.)

ویژگی‌های مثبت: مشابه Freestar Collective Settler و Neon Street Rat

ویژگی‌های منفی: مشابه Freestar Collective Settler و Neon Street Rat

نحوه‌ی حذف کردن آن: باید در New Atlantis به ناحیه Mast رفته و وارد Colonial Health And Human Resources Office شوید و با Adminstrator Rookes صحبت کنید.

17. Wanted

همه چیز درباره Traitهای بازی Starfield

توضیحات: فردی روی سرتان جایزه گذاشته است و هرکه در کهکشان راه شیری [و ماستی و دوغی] پیدا می‌شود دنبال سرتان است، به همین‌خاطر معمولاً مزدوران بر سر راهتان سبز شده و مزاحمتان می‌شوند. ولی وقتی جانتان در خطر است و در گوشه‌ای گیر افتاده‌اید، پایین آمدن سطح سلامتیتان باعث می‌شود آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنید. (این Trait توسط Polygon توصیه شده است.)

ویژگی‌های مثبت: برای آنها که عاشق درگیری هستند گزینه‌ی مناسبی است. همچنین در انتهای بازی (ماموریت‌ها اصلی) گزینه‌ای بسیار کارآمدی است.

ویژگی منفی: داشتن این ویژگی یعنی حتی در دست‌شویی نیز باید با مزدوران سروکله بزنید و همیشه جانتان در خطر است!

نحوه‌ی حذف کردن آن: با هر Tracker Alliance Agentیی که یافتید صحبت کنید و با پرداخت ۳۰۰۰ پول این Trait را برطرف کنید. در شهر Cydonia در Mars یک Agent را خواهید یافت.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است