راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان شروع – The Scorpius – Uborum III

سطح پیشنهادی – ۲۰

پیش‌نیاز – ندارد

ماموریت قبلی – In Their Footsteps

ماموریت بعدی – Missed Beyond Measure و Final Glimpses

جوایز – ۴۵۰۰ تجربه – ۱۰۲۰۰ پول

ماموریت شانزدهم – Unearthed

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

به ایستگاه Nova Glactic Research رفته و آن را بررسی کنید: این ایستگاه تحقیقاتی در قمر ماه و در منظومه‌ی شمسی خودمان قرار دارد. با کلید در را باز کنید و وارد کامپیوتر مرکز تحقیقاتی شده و تمام فایل‌های آن را بخوانید. (مخصوصا فایل project prism Launch)

مکان Slate سوم ایستگاه ماه: در کنار کامپیوتری که استفاده کردید می‌توانید Slate سوم را بردارید. به محض اینکه آن را باز کنید، شروع به پخش صدای ضبط شده می‌کند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

به پشت‌بام ایستگاه بروید: بعد از آنکه فایل‌های کامپیوتر را نگاه انداختید به سمت پشت‌بام بروید. بعد از آنکه به پشت‌بام رسیدید صدای ضبط شده را پخش کنید. قبل از آنکه بخواهید این ماموریت را ادامه دهید توصیه می‌کنیم تعداد زیادی Digipack همراه داشته باشید چون اکثر درب‌ها، صندوق‌های ادامه ماموریت قفل هستند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

به NASA رفته و راهی به داخل بیابید: از ماه خارج شده و به زمین بروید و خود را به مرکز پرتاب موشک NASA برسانید. از برج بالا بروید تا در همان سطحی قرار بگیرید که نشانه‌گر آبی قرار دارد و چند درب بالای سرتان مشخص هستند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

در سمت غربی منطقه می‌توانید پله‌های به سمت بالای برج پیدا کنید. در آنجا از جعبه‌ها بالا بروید و با کمک boost pack خود را به طبقه بالا برسانید. از پله‌هایی که در عکس بالا نیز مشخص است بالا بروید تا به یک سری لوله برسید. از طریق لوله‌ها به سمت دیگر بروید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

به دنبال نشانه‌گر بروید تا به آسانسور برسید، اما باید اول به آن برق برسانید، در اتاق کناری از Power Cell روی زمین برای این منظور استفاده کنید. بعد سوار آسانسور شوید و به طبقه بالا بروید.

اطلاعاتی درباره‌ی NASA بیابید: به محض ورود کامپبوتری پیدا می‌کنید که اطلاعاتی درباره‌ی NASA در آن وجود دارد. وارد فایل Access Station Log شوید و فایل‌های درون آن را مطالعه کنید تا ماموریت آپدیت شود.

اطلاعاتی درباره‌ی نمونه‌ی برداشته شده از مریخ بدست آورید: به دنبال Recordیی باشید تا بعد از آن به دنبال نمونه‌ی مریخ بگردید. نشانه‌گر هدف را دنبال کنید که شما را از میان خرابه‌ها و تاسیسات عبور می‌دهد تا Record را پیدا کنید. ابتدا باید به پایین بپرید و مسیر را به سمت هدف ادامه دهید. (در طول مسیر می‌توانید از امکانات گذشته ناسا دیدن کنید) وقتی به محل رسیدید فایلی را پیدا خواهید کرد آن را گوش کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

اطلاعاتی درباره‌ی نمونه‌ی Grav Drive بدست آورید: راه خود را به اعماق مرکز تحقیقاتی باز کنید تا به فایل برسید، همانطور که به Judith’s  Recording گوش می‌دهید، به سمت محل مشخص شده بعدی بروید تا اطلاعاتی درباره‌ی نمونه‌ی Grav Drive پیدا کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

به یک اتاق می‌رسید که درب ورودش با یک تکه سنگ مسدود شده است. در همین اتاق طبق عکس بالا از سنگ‌ها بالا بروید و خود را به طبقه دوم برسانید. جلوتر رفته و از پله‌ها پایین بروید، کمی جلوتر در سمت راست درب را باز کنید (لول Advance) تا لوت اضافه بدست بیاورید. در آخر به یک درب دیگر می‌رسید که برق ندارد، باید Power Switch را پیدا کنید که در اتاق انتهای راهرو قرار دارد. سوییچ را بزنید و وارد درب بسته شوید و به جلو مسیر را ادامه دهید.

مسیر را ادامه دهید تا به بخش بعدی ساختمان برسید. در اینجا یک در بسته وجود دارد که با لول Advence می‌تونید آن را باز کنید تا لوت‌های اضافه بدست بیاورید. در سمت راست در کمد یک Emergency power cell وجود دارد آن را بردارید و به طبقه پایین بروید. در طبقه پایین در پشت پله‌ها نیز یک power cell وجود دارد پس باز کردن درب بالا ضروری نیست. Power cell را در دستگاه سمت راست اتاق قرار دهید درب را باز کنید و مسیر راهرو را به سمت جلو ادامه دهید تا به اتاقی برسید که ربات‌هایی درون آن قرار دارد.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

ربات‌ها و Turretها را نابود کنید: در مسیر به تعداد زیادی ربات و Turret بر می‌خورید. آنها را نابود کنید و به راهتان ادامه دهید، می‌توانید با سلاح‌های Laserئی آنها را نابود کنید تا تاثیر بیشتری روی آنها بگذارید. لول برخی از ربات‌ها به ۳۶ هم می‌رسد پس باید بسیار مراقب باشید. بعد از نابودی ربات‌ها جلوتر به یک در بسته دیگر می‌رسید از شکاف سمت راست در داخل اتاق شوید و در آنجا بعد از راهرو در دستگاه Power switch  را بزنید بعد به سراغ در بروید و آن را باز کنید و از پله‌ها پایین بروید. همینطور پایین بروید تا به کامپیوتر برسید.

کامپیوتر تحقیقاتی NASA را پیدا کنید: کامپیوتری که با نشان‌گر ماموریت شخص شده را پیدا کرده و Access Station System را باز کنید و Recordها را پخش کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

اطلاعاتی درباره‌ی عوارض Grav Drive بیابید: در تاسیسات بیشتر پیشروی کنید تا به محیطی برسید که دارای گرانش صفر است. از سمت در چپی وارد شوید در پایین از جسد کارت را بردارید و به طبقه بالا برگردید و درب بسته را باز کنید. جلوتر از کامپیوتر استفاده کنید و وارد Access Station Log شوید، Record را پخش کنید تا اطلاعاتی درباره‌ی عوارض Grav Drive بدست آورید. در آخر دکمه را بزنید تا Artifact آزاد شود.

اکنون Artifact را بردارید: به طبقه‌ای که کارت را از جنازه برداشتید برگردید و وارد محفظه شده و Artifact Psi را بردارید. بعد از این Starbornها سروکله‌اشان پیدا می‌شود پس آماده باشید. می‌توانید با آنها مبارزه کنید یا به سمت خروج فرار کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی چهاردهم – Unearthed

ناسا را ترک کنید: حال باید از مرکز ناسا خارج شوید، می‌توانید از طریق سطح‌شیب‌دار یک طبقه بالا بروید تا میان‌بر بزنید. برق درب را با Power Cell برگردانید (سیم را دنبال کنید تا به باطری برسید) تا Switch را Unlock کنید. از Hand Scanner استفاده کنید تا مسیر درست را پیدا کنید. بعد از برگشتن برق درب مشخص شده را باز کنید و از ایستگاه فرار کنید. (در طول مسیر دشمنان در مسیرتان قرار می‌گیرند، می‌توانید از دستشان فرار کنید و خود را آسانسور برسانید و از ناسا خارج شوید‌)

با Emissary صحبت کنید: بیرون از ناسا با Hunter و Emissary صحبت کنید و تصمیم بگیرید که طرف کدام را می‌گیرید و با کسی که طرفش را نگرفتید در Revelation مبارزه کنید. البته که می‌توانید طرف هیچکدام را نگیرید و هر دو را به درک بفرستید تا دو اسلحه‌ی Legendary بدست آورید.

گزینه اول طرف Emissary – گزینه دوم طرف Hunter و گزینه سوم جنگ با هر دو.

طرف کدام یک را بگیریم؟

توصیه شخصی خودم این است که طرف هیچ‌کدام را نگیرید و با هر دو مبارزه کنید. حتماً Companionئی را با خود ببرید، مخصوصاً کسی که با او وارد رابطه شده‌اید و ازدواج کرده‌اید، زیرا Critical Hit او در Stat بالایی قرار دارد. مخصوصاً اگر Traitئه Extrovert را هم داشته باشید که در این وضعیت بسیار کارآمد است. در ضمن دو اسلحه‌ی Legendary بهتر از یک اسلحه است، مگر نه؟!

برای اینکه این ماموریت را تمام کنید باید ابتدا Final glimpses را انجام دهید. بعد ماموریت Revelation باز می‌شود و باید با دشمنان طبق انتخاب بالا مبارزه کنید.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است