راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

بعد از انجام ماموریت اصلی The Old Nighborhood شما بعد از لوت دشمنان منطقه‌ای که ماموریت اصلی دوم را انجام می‌دادید یک یادداشت به نام Secret Outpost Note پیدا خواهید کرد. (این مورد ممکن است برای شما کاملا متفاوت باشد مثلا شاید شما در مرحله Back to Vectera این نوشته را پیدا کنید پس لوت‌ها را بردارید تا نوشته Secret Outpost Note را پیدا کنید)

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

به بخش Note در Inventory خود بروید در آنجا نوشته Secret Outpost Note را بخوانید تا محلی بر روی نقشه ظاهر شود. شما باید به کهکشان Denebola پرش کنید. ولی این کهکشان لول ۳۰ دارد، پیشنهاد ما این است که حداقل لول ۱۵ برای کامل کردن این ماموریت داشته باشید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

وقتی به Denebola I-b رفتید وارد Secret Outpost شوید. در آنجا به سمت علامت مشخص شده حرکت کنید تا به پایگاه دشمن برسید. در این پایگاه دشمنانی از لول هشت تا لول سی حضور دارند. با روش بازی خودتان همه آنها را از بین ببرید. یادتان نرود لوت محیط را به طور کامل بردارید و تیرهای دشمنان و پول‌ها، سلاح‌ها و لباس‌های فضایی قدرتمندشان را بردارید. در آخر وارد Lair of the Mantis شوید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

همین که وارد پایگاه شدید به سمت محل مشخص شده بروید و دشمنانی که پیش رویتان قرار می‌گیرد را از بین ببرید. در بین راه همه محیط را با دقت بگردید و لوت‌های محیط را بردارید. همینطور صندوق‌های قفلی نیز وجود دارد که می‌توانید با باز کردن آنها لوت‌های اضافه بدست بیاورید. یادتان باشد استفاده از نارنجک می‌تواند دشمنان را به سرعت از بین ببرد، مخصوصا اگر لول آنها بالاست. همینطور اگر دشمنان زیاد به شما نزدیک شدند از شاتگان استفاده کنید تا به سرعت آنها را از بین ببرید. برای دشمنان دورتر نیز تفنگ نشانه‌دار می‌تواند مناسب باشد. لوت‌های دشمنان را بردارید و مراقب باشید برخی از آنها نوشته‌هایی دارند که با Leon Voclain آغاز می‌شود. حتما آنها را جمع آوری کرده و باز کنید و به صحبت‌ها گوش فرا دهید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

همینطور به جلو بروید و دشمنان را بکشید تا به جایی می‌رسید که از پله‌ها باید پایین بروید. در طول راه باز دشمنان بیشتری روی پله‌ها برایتان کمین کرده‌اند آنها را بکشید و به سمت جلو پیش بروید. دشمنان قدرتمند که خون زیادی دارند نیز در اینجا حضور دارند پس خود را برای نبردهای طولانی‌تر آماده کنید. حتی دشمنان لول ۳۰ نیز در طول مسیر دیده می‌شوند. از قدرتی‌هایتان در برابر دشمنان قوی‌تر استفاده کنید تا بتوانید آنها را سریعتر از پیشرو بردارید. (قدرتی‌هایی که با Z استفاده می‌کنید)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

دشمنانی که روی پله‌هاست را بکشید و بعد لوت همه آنها را بردارید چراکه Leon Voclain بعدی در بین آنهاست. بعد از گوش دادن به صحبت‌ها به سمت جلو مسیر را به سمت علامت مشخص شده ادامه دهید. جلوتر باز باید با گروه دیگری از دشمنان مبارزه کنید. (آنها نیز Leon Voclain دارند) آنها را از بین ببرید تا دو علامت روی صفحه مشخص شود. جلوتر با یک فضانورد به نام Livvey رو به رو می‌شوید. با  او صحبت کنید در اینجا می‌توانید او را بکشید یا اطلاعاتی که دارد را استفاده کنید. تاثیری ندارد پس هرکاری که دوست دارید انجام دهید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

جلوتر که بروید با یک پازل رو به رو می‌شوید که باید حلش کنید. روی زمین حروف انگلیسی وجود دارد که اگر روی حروف اشتباه قدم بگذارید از طرف مقابلتان ربات‌ها به سمتتان شلیک کرده و شما را از بین می‌برند. پس باید در اینجا روی حروف درست قدم بردارید. به ترتیب روی حروف TYRANNIS از سمت چپ قدم بگذارید و به جلو بروید. یعنی اول روی T بعد روی Y بعد همینطور تا آخر پیش بروید تا سالم به آنطرف اتاق برسید. در بین راه نیز می‌توانید لوت جنازه‌های روی زمین را بردارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

وقتی به طرف دیگر رسیدید، می‌توانید در قفل که لول expert است را باز کنید تا لوت اضافه بدست بیاورید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا ربات‌ها به سمت شما حمله کنند این دشمنان لول بالایی دارند پس باید مراقب باشید همینطور مسلسل‌های اتوماتیک نیز در محیط قرار دارند که می‌توانند سریع شما را بکشند. به موقع از قدرتی‌هایتان استفاده کنید تا وقتی ربات‌ها در هوا هستند بتوانید راحت‌تر آنها را از بین ببرید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت‌ فرعی Mantis

جلوتر می‌توانید کشتی و لباس فضایی Mantis را تصاحب کنید. در سمت چپ به لباس می‌رسید حتما آن را بردارید و بپوشید چراکه بسیار قوی هستند. (حداقل برای شروع بازی) بعد از برداشتن لباس فضایی و برداشتن لوت‌های دیگر محیط به سمت علامت دیگر بروید تا بتوانید کشتی فضایی را به بالای محیط بفرستید. (با فشار دکمه starship lift controls) به روی سیاره برگردید و سوار کشتی فضایی جدیدتان شوید! (وقتی نزدیک کشتی فضایی بوشید ماموریت به پایان می‌رسد)

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است