راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم – Unity

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم – Unity

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان شروع – Lodge در Jemison

سطح پیشنهادی – ۱ (هیچ مبارزه‌ای در کار نیست پس زیاد نگران لول نباشید)

پیش‌نیاز – ندارد

ماموریت قبلی – High Price to Pay

ماموریت بعدی – In Their Footsteps

جوایز – ۸۰۰ تجربه

ماموریت دوازدهم – Unity

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

با Keeper Aquilus صحبت کنید: به Jemuson سفر کنید و به منطقه‌ی MAST بروید و Keeper Aquilus را پیدا کنید. (در میان جمعی از افراد قرار گرفته است) درباره‌ی Unity از او بپرسید و او شما و Matteo را به Sanctum Universum دعوت می‌کند جایی که می‌توانید خصوصی با او صحبت کنید. پس به دنبال مرد بروید تا وارد ساختمان شوید، وارد اتاق شده روی صندلی بشینید و با او صحبت کنید. (صحبت‌ها تأثیرگذار نیست) در انتهای صحبت‌ها دو علامت روی صفحه نمایش داده می‌شود.

علامت اول: با زندانی Va’ruum صحبت کنید: بعد از صحبت با او بیرون رفته و با ترانزیت به Spaceport بروید. فرد مورد نظر در زندان UC Security قرار دارد. وارد ساختمان شده و به سمت زندان بروید و با Mir’za صحبت کنید. (گزینه‌های اول را انتخاب کنید تا صحبت‌ها تمام شود)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

علامت دوم: با House of Enlightenment صحبت کنید و بعد به نزد Keeper Aquilus برگردید: از ساختمان خارج شده و به سمت نشانه‌گر آبی بعدی بروید و سوار آسانسور شوید و The Wall را انتخاب کنید. فردی که دنبالش هستید در House of Enlightenment قرار دارد و نامش Andy Singh است که در مورد Unity باید با او صحبت کنید. (دیالوگها تاثیرگذار نیستند مگر اینکه بخواهند روی همراه شما تاثیر بگذارند)

بعد از گفتگو به MAST برگردید و به سراغ Keeper Aquilus بروید و با او صحبت کنید.

به Indum II سفر کنید: بعد از پایان صحبت‌ها، سوار سفینه شده و از منظومه‌ی آلفا قنطورس خارج شوید و به منظومه‌ی Indum پرش کنید و در سیاره‌ی Indum II فرود بیائید. (در محل مشخص شده)

به Pilgrim’s Rest رفته و به دنبال سرنخ‌هایی درباره‌ی Unity بگردید: یک پیاده‌روی طولانی را خواهید داشت ولی به دنبال نشانه‌گر آبی بروید تا به Pilgrim’s Rest برسید.

در آنجا باید یک‌ سری یادداشت با نام Pilgrim’s Writing را بیابید که برای این ماموریت الزامی هستند. ۴ عدد Pilgrim’s Writing در اینجا وجود دارند که‌ مکان آنها را در زیر توضیح دادیم:

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

۱. اما ابتدا به سمت چپ بروید وارد آزمایشگاه نیمه تخریب شده شوید تا کتاب اول را در اول اتاق روی میز آن پیدا کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

۲.  در انتهای همین اتاق که کتاب را برداشتید کتاب بعدی را نیز پیدا می‌کنید.

۳. وارد ساختمان سمت راست شوید. کتاب اول را در سمت راست جعبه کمک‌های اولیه پیدا خواهید کرد.

۴.  وارد اتاق بعدی شوید روی میز کتاب بعدی را پیدا خواهید کرد.

ورود به اتاق مسدود شده و گشتن آن: در جایی که پنجمین Pilgrim’s Writing را می‌یابید یک اتاق وجود دارد که مسدود شده است و ترمینال آن مانند دیگر ترمینال‌هایی که مشاهده کرده‌اید نیست. در این کامپیوتر باید به یکسری سوالات پاسخ دهید که مرتبط با همین یادداشت‌های Pilgrim’s Writing هستند. (تا در باز شود)

جواب‌ها به ترتیب اینها هستند:

۱- What is The Unity

۲- People Are Necessary. But People Are Madness

۳- Myself

۴- In Stopping. In Embracing Compasion

وارد اتاق شده و یادداشت دیگری با عنوان Pilgrim’s Final Writing را پیدا کنید تا درباره‌ی Scorpion Sting چیزهایی دریابید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

لوت اضافه: در همین اتاق سمت چپ روی میز یک مجله پیدا خواهید کرد. (جعبه‌های دیگری نیز در اتاق هستند که می‌توانند آنها را خالی کنید.)

سفر به Hyla II و یافتن Scorpion Sting: به سیاره‌ی Hyla II در منظومه‌ی Hyla بروید (اگر با یک پرش نمی‌توانید خود را به منظومه مورد نظر برسانید به سمت منظومه‌های نزدیک‌تر پرش کنید و بعد از آنجا به سمت منظومه اصلی پرش کنید یا قدرت پرشتان را زیاد کنید تا بتوانید به منظومه‌های دورتر پرواز کنید) و در Ancient Ruins فرود بیائید. نشانه‌گر هدف را دنبال کنید تا به یک نقطه‌ی عجیب و غریب برسید که صورتی فلکی بر روی زمین حکاکی شده است.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوازدهم - Unity

برای حل معما باید از شناور در هوا استفاده کرده و با چهار دایره تعامل کنید تا پرتو نور را به سمت ستاره‌ی نهایی صورت فلکی (سمت چپ‌ترین ستاره) حرکت دهید. (با دستگاه مشخص شده می‌توانید نور را به سمت چپ و راست بالا و پایین حرکت دهید و روی آخرین ستاره در سمت چپ قرار دهید) (مانند عکس بالا)

به آخرین ستاره از صورت فلکی عقرب بروید: از سیاره خارج شده و به سمت غرب و منظومه‌ی Porrima بروید تا ماموریت به اتمام برسد.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است