ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد – Breach of Contract

ماموریت اختصاصی Barrett به نام Breach of Contract

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

سیاره‌ی شروعندارد
مکان شروعندارد
پیش‌نیازندارد
ماموریت‌دهندهBarrett
جوایز ۲۵۰تا تجربه – مقداری پول
کاراکترهایی که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید
Starfield - Sarah MorganSarah MorganStarfield - Sam CoeSam Coe
Starfield - AndrejaAndrejaStarfield - BarrettBarrett

ویژگی‌های بَرِت:

مهارت‌های بَرِت شامل Starship Engineering و Particle Beem Weapon System و Robotics و Gastronomy می‌شود. دو مهارت اول Barret بیشتر به درد سفینه‌اتان می‌خورد. پس اگر او را به عنوان Companion در نظر ندارید حداقل به عنوان خدمه‌ی سفینه‌اتان از او استفاده کنید.

چگونه از Barrett لایک بگیریم:

  • هر وقت بحث Ervin را پیش کشید به او با تاکید پاسخ دهید.
  • هوای او را در طول سفرتان داشته باشید و ذهنش را از موضوع Ervin پاک کنید.
  • در طول ماموریت Delivering Devils به Oktai بگویید که شما شَرخَر (Debt Collector) او نیستید.
  • در طول ماموریت‌های Grunt Work و Eyewitness حتما Terramorphها را بکُشید.
  • در طول صحبت با MacIntyre در ماموریت Friends Like These اشاره کنید که “House Va’ruun از آدمایی مثل ما تشکیل شده است”.
  • در ماموریت Parallel Self کمکش کنید تا Power خود را بدست آورد (علاوه‌بر Powerئی که برای خود یافتید).
  • در طول ماموریت A Legacy Forged گزینه‌ی Microb Method را برای مقابله با Terramorphها انتخاب کنید و این کار را با همکاری هم انجام دهید.
  • در طول ماموریت The Hammer Falls، رشوه‌ی Ron Hope را قبول نکنید و او را تحویل دهید.
  • در ماموریت Legacy’s End طرف UCSysDef را بگیرید‌.
  • در طول ماموریت Executive Level اعضای Ryujin Board را متقاعد کنید که Internal Neuroampها را قفسه‌بندی کنند.
  • – در طول ماموریت Missed the Mark پیشنهاد Maldonado را قبول نکنید و طرف Bonifac را بگیرید.

ماموریت Breach of Contract

1-2- بَرِت را به Gagarin در منظومه‌ی Alpha Centauri ببرید و با او صحبت کنید.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

3- با وکیل صحبت کنید. به دنبال وکیلی بگردید که Barrett او را به خوبی می‌شناسد، Ellie Yankton که در دفتر شخصی‌اش در شهر قرار دارد.

۴-۵- آپارتمان Ervin را پیدا کنید. به آپارتمان Ervin بروید و شواهدی که به او اشاره دارد را پاک کنید. آپارتمان او با فاصله‌ای کم از دفتر وکالت Yankton قرار دارد.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۶-۷- به دنبال مدرک بگردید و آن را به Barrett نشان دهید. شما می‌توانید Terminal و گاوصندوق را برای پیدا کردن مدرک بگردید. کامپیوتر را نگاه کنید و فایل‌های درون آن را بخوانید تا ماموریت ادامه پیدا کند. می‌توانید گاوصندوق را هک کنید و در داخلش مدارکی بیشتر بیابید (سطح سختی Advanced).

۸-۹- به Foundry District بروید و از Terminal استفاده کنید.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۱۰- رمز ورود را از یک کارمند بگیرید. قبل از شروع این ماموریت می‌توانید از یک Cyber Runner یک رمز عبور بگیرید. این یک Activity است که باید با Barrett صحبت کنید تا او درباره‌ی پیامی که از Cyver Runner گرفته بگوید.

۱۱- از Account خود استفاده کنید. درون ترمینال اکانت خود را باز کنید. صفحه‌ی Admin Screen را باز ‌کنید و بعد از آن Search Database را انتخاب کنید. سپس از روی گزینه‌ها کلیک کنید تا وقتی تمام Filterها سرجایشان قرار گیرند و در آخر می‌توانید مختصات را دانلود کنید.

۱۲- با Barrett صحبت کنید. با Barrett درباره‌ی چیزهایی که در Terminal یافتید صحبت کنید. او مختصات را مربوط به مکانی خاص می‌داند که باید برای یافتن مدارک بیشتر به آنجا سفر کنید.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۱۳- مدارک را به وکیل تحویل دهید. به دفتر Ellie بروید و مدارک را به او تحویل دهید. او می‌گوید که این مدارک کافی نیستند و باید شواهد بیشتری جمع‌آوری کنید.

۱۴- به معدن Hephaestus بروید. به Hephaestus Mine H-393 بروید و شواهد بیشتری جمع‌آوری کنید. این معدن را در همان سیاره خواهید یافت و کافی است از سیاره خارج شده و در معدن Land کنید. وارد معدن شوید ولی احتیاط کنید زیرا باید با Adult Pestsها مبارزه کنید.

۱۵- به دنبال مدارک بیشتر بگردید. در طبقه‌ی اول یک کامپیوتر وجود دارد که قفل دارد و دارای مدرک است. همچنین اگر بیشتر در معدن کاوش کنید حتی کامپیوتر شخصی Ervin و Helgi را هم پیدا می‌کنید که دارای مدارک بیشتری هستند. یادتان باشد که به تعداد زیادی Digipack نیاز دارید پس حتماً این آیتم را قبل از سفر به معدن ذخیره کنید.

۱۶- مدارک و شواهد را به Ellie بدهید. به دفتر وکالت Ellie بروید و مدارک را تحویلش دهید. با اینکه شواهد محکمی دارید ولی احتیاج به شاهد هست. Helgi که شاهد ماجرا بوده را باید پیدا کنید.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۱۷- از دکتر Keala درباره‌ی Helgi بپرسید. به کلینیک داخل شهر بروید و با دکتر Keala درباره‌ی Helgi سوال کنید و بپرسید که او را کجا می‌توان پیدا کرد. Barrett در اینجا زیاد وراجی می‌کند ولی در نهایت دکتر به شما می‌گوید او را کجا می‌توانید پیدا کنید.

۱۸- با Clint درباره‌ی Helgi صحبت کنید. به مغازه‌ی Clint بروید و درباره‌ی Helgi از او بپرسید. متاسفانه Helgi با ۴۰۰۰تا قرض مغازه‌ را ترک کرده است. کلینت تا قرضش صاف نشود پاسخی نمی‌دهد. البته با متقاعد کردنش می‌توانید اطلاعات را از او استخراج کنید.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۱۹- با Lizzy یا Dalisto درباره‌ی مکان Helgi صحبت کنید. دو مسیر برایتان وجود دارد و هر دو بستگی به چگونگی متقاعد کردن Clint دارند که اطلاعات بدهد. اگر موفق شوید و متقاعدش کنید و یا قرض را صاف کنید، Lizzy گزینه‌ی بعدی شماست. ولی اگر در جریان Persuasion شکست بخورید باید با Dalisto صحبت کنید.

۱۹-الف- با Lizzy صحبت کنید. به قهوه‌خانه (Bar) بروید و Lizzy را در گوشه‌ی قهوه‌خانه پیدا کنید. درباره ی Helgi از او بپرسید تا متوجه شوید که باید به او ۴۰۰۰تا پول بدهید تا اطلاعات بدهد. ولی اگر متقاعدش کنید به شما اطلاعات را می‌دهد.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۱۹-ب- با Dalisto صحبت کنید. با Dalisto در UC Security صحبت کنید تا درباره‌ی Helgi اطلاعات کسب کنید. او از شما می‌خواهد که یک گزارش را ارسال کنید و بعد از ۵ روز به شما اطلاعاتی درباره‌ی Helgi خواهد داد. با Barrett صحبت کنید تا درباره‌ی حرکت بعدی خود بدانید. باید سیستم آنجا را هک کنید و یا خودتان این کار را بکنید یا Barrett را بفرستید. در هر صورت یکنفر باید حواس Dalisto را پرت کند.

۲۰- باید Helgi را متقاعد کنید که شهادت بدهد. وقتی متوجه مکان Helgi شدید به آنجا بروید و با او صحبت کنید. او درخواست شما را چندین‌بار رد می‌کند ولی می‌توانید متقاعدش کنید تا شهادت بدهد. این کار بسیار مشکل است زیرا باید ۸ جمله‌ی مثبت انتخاب کنید. حتی اگر موفق نشوید که او را متقاعد کنید باز هم نام Ervin پاک خواهد شد. البته بهترین حالت این است که Helgi را متقاعد کنید که شهادت بدهد تا Hephaestus تاوان جنایاتاشان را بدهند.

۲۱- با Ellie صحبت کنید. صحبت کردن با Ellie و متقاعد کردنش و جمع‌آوری تمام مدارک و شواهد، او به شما اطمینان می‌دهد که نام Ervin را پاک کند.

ماموریت اختصاصی شخصیت Barrett در بازی استارفیلد - Breach of Contract

۲۲- با Barrett صحبت کنید تا ۵۰۰۰تا پول و ۲۵۰تا تجربه کسب کنید و در نهایت در دیالوگ‌هایتان می‌توانید گزینه‌ی Romance را انتخاب کنید.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است