راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت سوم

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت سوم

در راهنمای قسمت سوم افسانه زلدای جدید به زیرزمین می‌رویم تا ماموریت Camera Work in the Depths را تکمیل کنیم. بعد به سطح زمین می‌آییم و به سمت شمال غربی می‌رویم تا ماموریت Impa and the Geoglyphs را نیز بدست بیاوریم و تکمیل کنیم. در آخر محل Hestu را به شما می‌گوییم تا بتوانید با Korok Seedهایی که در طول مسیر بدست آوردید Inventory خود را ارتقا دهید. (بخش سوم فرعی است ولی چون مهم است جزو مراحل اصلی بازی آن را در نظر گرفتیم!)

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (منوی اصلی)

ماموریت Camera Work in the Depths

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت سوم

به پیش Josha در طبقه اول در منطقه Lookout Landing بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت Camera Work in the Depths را بدست بیاورید. به سمت جنوب Lookout Landing و منطقه قرمز رنگ روی نقشه بروید و بوسیله شکاف آنجا به سمت پایین شیرجه بزنید. (قبل از اینکه پایین بروید به سراغ چند غار بروید و مقداری Brightbloom Seeds بدست بیاورید تا محیط تاریک زیرزمین را با آنها روشن کنید) مراقب باشید در هنگام شیرجه زدن به در و دیوار برخورد نکنید چراکه با کوچک‌ترین برخورد خونتان به یکباره تخلیه خواهد شد! در زیرزمین یک محل کمی روشن پیدا می‌کنید به سمت آن بروید تا اولین Lightroot بازی (Nisoij Lightroot) را فعال کنید تا محیط اطرافش کمی روشن شود و بتوانید بعدا به راحتی به این نقطه سفر سریع داشته باشید.

به سمت غرب اگر بروید یادداشت‌هایی از رابی می‌بینید و این به شما کمک می‌کند که مسیر بعدی حرکت خود را متوجه شوید. همینطور که مسیر غرب را می‌روید Lightroot بعدی (Iayusus Lightroot) که رابی در موردش حرف می‌زد را پیدا می‌کنید. پس آن را نیز فعال کنید. (یادتان نرود مسیرتان را با Brightbloom Seeds روشن کنید.) 

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت سوم

وقتی Iayusus Lightroot را فعال کردید، در همین اطراف مردی را کنار آتش خواهید یافت که در حقیقت رابی است! به سمت رابی بروید و با او صحبت کنید تا او دوربین روی Purah Pad شما را باز کند.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت سوم

دوربین خود را باز کنید و از مجسمه عکس بگیرید. یک برچسب با علامت تعجب باید ظاهر شود تا نشان دهد که نشان می‌دهد که این عکس گرفتن بخشی از ماموریت بازی است. بعد از انجام اینکار به Lookout Landing برگردید و تصویر را به Josha نشان دهید تا این ماموریت را تکمیل کنید.

ماموریت Impa and the Geoglyphs

حال زمان آن است که به سمت شمال غربی راه بیفتید، در حقیقت می‌خواهیم به سمت روستای ریتو یا Rito Village برویم ولی خوب می‌توانیم در بین راه این ماموریت را نیز بدست بیاوریم و تکمیل کنیم.

ماموریت Impa and the Geoglyphs

به محلی که در نفشه بالا و در نزدیکی اسطبل New Serene Stable است بروید، در نزدیکی اسطبل می‌توانید یک بالن را در میان دشت ببینید. در آنجا می‌توانید با Impa صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها بخش بالایی و پایینی بالن را با کمک قدرتی Ultrahand به هم متصل کنید. بعد از اینکار با Impa صحبت کنید تا سوار بالن شود. بعد با کمک torch آتش را به سمت بالن ببرید، سوار شده و بالن را روشن کنید تا به آسمان برود و دموی کوتاهی آغاز شود.

بعد از پایان صحبت‌ها باید به سمت زمین شیرجه بزنید. دقت کنید یک تصویر از بالا روی زمین مشخص است. روی این تصویر اشکال قطره مانند دیده می‌شود. همینطور که از بالا به آرامی به سمت این تصویر حرکت می‌کنید یک قطره‌ی پُر از دور مشاهده خواهید کرد. بقیه قطره‌ها خالی هستند ولی این یکی پر است. (به این‌ها اشک اژدها یا Dragon’s Tear می‌گویند.) پس به آرامی به سمت آن رفته (باز اگر به عکس بالاتر نگاه کنید محل اشک که روی سر تصویر است را مشاهده می‌کنید) و با آن تعامل کنید تا یک میان پرده ببینید. این میان پرده‌ها بسیار مهم هستند و رمز‌ و رازهای داستانی بازی را برایتان فاش می‌کنند. به جز این تصویر، تصاویر دیگری نیز در سراسر بازی دیده می‌شوند که می‌توانید با رفتن به سمتشان و کشف قطره پر و تعامل با آن میان پرده‌های دیگری ببینید و تمام داستان بازی را به شکل درست متوجه شوید‌. (بعدا در موردشان صحبت می‌کنیم) بعد از میان پرده به پیش Impa بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد.

پیدا کردن Hestu برای ارتقای inventory

پیدا کردن Hestu برای ارتقای inventory

به محلی که در نقشه بالا است بروید (سمت غربی New Serene Stable و به سمت برج Lindor’s Brow بروید) و با موجود عجیبی که Hestu نام دارد صحبت کنید. (در قسمت اول نیز او دقیقا همین‌کار را انجام می‌داد!) او از درختان آن نزدیکی وحشت دارد. نزدیک درختان شوید تا به شما حمله کنند، تبر یا شمشیر تیزی بردارید و درختان را نابود کنید و بعد با Hestu صحبت کنید تا ماموریت فرعی Hestu’s Concern را کامل کنید. حال می‌توانید دو بار Inventory خود را ارتقا دهید. بعد از این او می‌گوید که به شرق می‌رود! نگران نباشید فعلا او در کمپ اصلی منطقه Lookout Landing در گوشه حیاطش قرار دارد. اگر باز Korok seed پیدا کردید به پیش او بروید تا Inventory بزرگ‌تری بدست بیاورید. (بعدا به جای دیگری می‌رود که در موردش صحبت خواهیم کرد.)

راهنمایی بیشتر از بازی The Legend of Zelda: TotK

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است