راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم

شما چهار هدف بزرگ خود را در Tears of the Kingdom به دست آورده‌اید و اکنون آماده هستید تا به منطقه Hebra و روستای Rito بروید. در حالی که شما می‌توانید هر یک از چهار هدف Regional Phenomena را به هر ترتیبی انجام داده و دنبال کنید، اما روستای Rito اولین جایی است که فکر می‌کنیم باید به عنوان بخشی از مسیر پیشنهادی ما از آن بازدید کنید. در این قسمت نحوه رسیدن به روستای Rito و مراحل اصلی این منطقه را توضیح داده‌ایم.

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (منوی اصلی)

چگونه برای منطقه‌ی Hebra خود را آماده کنیم

روستای Rito در منطقه Hebra قرار دارد که کمی سرد است، اما اخیراً در طوفان شدیدی گرفتار شده که باعث کاهش شدید دمای محیط شده است. به این ترتیب، شما باید بهترین غذاهای گرم‌کننده خود را با خود بیاورید. غذاها را با میوه Spicy Peppers بپزید (فلفل) تا کمی غذا برای دوام آوردن در سرما ذخیره کنید. اگر زره مقاوم در برابر سرما را در جزایر آسمان بزرگ برداشتید، آن را بپوشید تا دیگر نگران بارش برف و دمای پایین نباشید. همینطور می‌توانید یک شمشیر آتشین در دست بگیرید تا سرما کمتر به شما اثر کند. بهتر است کمی مواد غذایی و اکسیرهای بازگرداننده Stamina درست کنید، زیرا کمی کوهنوردی انجام خواهید داد. اگر مقداری Blessing of Light از معابد دارید، ارزش آن را دارد که Stamina خود را ارتقا دهید. (کلا اول انرژیتان را ارتقا دهید این در آینده بسیار به نفع‌تان خواهد بود!)

چگونه به منطقه‌ی Hebra برویم

منطقه Hebra در شمال غربی Lookout Landing قرار دارد. شما از طریق اسطبل New Serene Stable به آنجا خواهید رفت و در آن نزدیکی Hestu را برای ماموریت فرعی Hestu’s Concern و Impa را برای ماموریت اصلی Geoglyphs Side Adventure ملاقات خواهید کرد. هر دوی این‌ها ماموریت‌های مهمی هستند، زیرا یکی به شما امکان می‌دهد از Korok Seeds خود برای گسترش Inventory خود استفاده کنید، و دیگری شما را در مسیر یافتن اشک‌های اژدها قرار می‌دهد. (که در قسمت قبلی در مورد هر دوی آنها صحبت کردیم)

همچنین شاید بخواهید به برج آسمان Lindor’s Brow، که در شمال غربی New Serenne Stable است، در مختصات -1901، 1243، 0297 بروید.

چگونه Rito Village را پیدا کنیم

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

از New Serenne Stable، سریع‌ترین راه برای رسیدن به روستای Rito این است که مسیر جنوب‌شرقی را از طریق Hyrule Ridge دنبال کنید تا به اصطبل دیگری به نام Tabantha Bridge Stable برسید. از اصطبل به سمت پل Tabantha بروید و فقط مسیر اطراف Pipper Ridge و Nero Hill را دنبال کنید. اگر سوار اسب هستید، این کار بسیار آسان است زیرا تا زمانی که در مسیر جاده هستید نیازی به هدایت اسب خود ندارید. (دقیقا طبق نقشه بالا بروید) در طول راه، ماموریت The Hornist’s Dramatic Escape را خواهید یافت که به شما کمک می‌کند قفل Great Fairy Fountain را بعداً باز کنید. وقتی به محل روزنامه Lucky Clover Gazette برسید، درست در مقابل یک پل شکسته قرار دارید که به روستای Rito منتهی می‌شود.

از مخروط‌های کاج Hylian در نزدیکی آتش نزدیک پل استفاده کنید  تا جریان بادی به سمت بالا ایجاد کنید تا از شکاف بزرگ عبور کنید. شما باید سالم در طرف دیگر فرود بیایید.

در روستای Rito چه کاری باید انجام دهیم

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

روستای Rito اساساً نسبت به Breath of the Wild تغییری نکرده است، با این تفاوت که اکنون هوا بسیار سرد است. در Armor Shop، می‌توانید سِت Snowquill را بخریر، که برای محافظت از شما در برابر دمای حتی سردتر که بعداً منتظر شماست، عالی عمل می‌کند. نشانگر جستجو را تا بالای دهکده دنبال کنید تا با شهردار جدید روستای Rito، تِبا (Teba)، همراه با پسرش، Tulin، ملاقات کنید. سپس ماموریتی منطقه‌ای به نام – Tulin of Rito Village را دریافت خواهید کرد.

ماموریت اصلی Tulin of Rito Village

تولین را کجا بیابیم

پس از صحبت با تولین و تبا، تولین فرار می‌کند. او می‌خواهد طوفان برفی را که باعث کاهش شدید دما شده، متوقف کند. Teba شما را به سمت دو آتشدان راهنمایی می‌کند، جایی که خانه Hebra Trailhead Lodge را خواهید یافت.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

به آنجا سر بزنید و با Rito Harth در داخل کابین صحبت کنید، او به شما می‌گوید Tulin یک Ritoیِ قوی است و تنها کسی است که می‌تواند بادهای قوی ایجاد کند. او همچنین تنها کسی است که می‌تواند به طوفان عظیم بالای روستای Rito برسد، که مردم فکر می‌کنند منبع کولاک است. مسیر کوهستانی را تا غار گذرگاه Rospro و غار قلّه‌ی جنوبی Hebra دنبال کنید. منابع را در طول مسیر بردارید و با استفاده از گلایدر خود در غار پیشروی کنید.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

هنگامی که با خارها روبرو می‌شوید از Fire Fruit خود (به همراه تیر) برای سوزاندن آنها استفاده کنید و سپس با Gesane صحبت کنید تا متوجه شوید که Tulin به جلوتر حرکت کرده است. در نهایت، شما می‌توانید با ایجاد آتش و استفاده از گرمای افزایش یافته برای Glide کردن (یا هر راه دیگری که فکر می‌کنید بهتر است) به سمت بالا، غار را ترک کنید. به صعود ادامه دهید و از Ascend خود استفاده کنید تا زمانی که به قلّه برسید، جایی که Tulin را پیدا خواهید کرد، که پس از یک گفتگو به شما خواهد پیوست.

تولین به نیروی باد فرمان می‌دهد و می‌تواند باعث شود که باد شدیدی شما را در هنگام Glide کردن، بیشتر به جلو هُل دهد. از این مهارت برای glide به سمت خرابه‌های روبروی تولین استفاده کنید و سپس با یک تیر به آئروکودا شلیک کنید تا کمان تولین را پس بگیرید. دشمنان بیشتری حمله خواهند کرد پس با کمک تولین، آنها را از بین ببرید. در طول میان‌پرده، Heart پرواز می‌کند و با شما و تولین صحبت می‌کند و به او می‌گوید که برود و به همراه لینک در مورد طوفان بزرگ در آسمان تحقیق کند. برای رسیدن به آنجا، باید از Rising Island Chain عبور کنید.

چگونه خود را به معبد باد برسانید

کلید سفر در آسمان Hebra و رسیدن به معبد این است که از توانایی‌های مختلف Link استفاده کرده و البته به نیروی باد Tulin اعتماد کنید تا به شما کمک کند تا از میان شکاف‌های بزرگ عبور کنید و به سمت بالا بروید. هدف این قسمت این است که با کمک کشتی‌ها و قدرتی Tulin و لینک به سمت طوفان در آسمان بالا و بالاتر رفته تا خود را به معبدی که در داخل طوفان است برسانید. راهنمایی کمی به شما اینجا کمک می‌کند ولی شما می‌توانید هر مسیری که دوست دارید برای پیشروی در محیط و رسیدن به معبد باد استفاده کنید.

به سمت شرقی سکو بپرید و از تولین برای Glide به سمت کوه استفاده کنید، سپس چند بار از قدرتی Ascend استفاده کنید تا به بالای خرابه‌ها برسید و یک صندوقچه حاوی یک شمشیر Zonaite به دست آورید. به سمت سکوی بعدی بروید و خرابه‌ها را به سمت شمال در کنار کوه دنبال کنید. یک صندوق دیگر با 5 تیر در داخل آن پیدا خواهید کرد. هنگامی که خرابه‌ها به پایان رسید، از کوه برفی بالا بروید تا منظره‌ی بیشتری را ببینید، به بالاترین نقطه بروید و سپس با استفاده از نیروی بادِ تولین بر روی شکاف حرکت کنید. از خرابه‌ها بالا بروید و سپس به Construct روی سکوی مقابل شلیک کنید تا قبل از ادامه راه آن را شکست دهید.

از کوه به سمت یک سکوی نازک و از یک ستون فرو ریخته بروید و از آن بالا بروید. سپس باید چند کوه دیگر را تا سکوی دیگری پیاده روی کنید تا دمویی آغاز شود. با Huck the Rito صحبت کنید و سپس به سمت سکوی دارای دو بلوک بروید. از قدرت Ascend برای بالا رفتن از خرابه‌های برج استفاده کنید، تا زمانی که در بالاترین نقطه قرار بگیرید، سپس از آن Glide کرده و صعود کنید تا به جزیره‌ها و کشتی‌های معلق در آسمان برسید.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

پس از یک میان‌پرده‌ی کوتاه، Tulin را به سمت یک قایق کوچک در آسمان دنبال کنید. از پله‌ها بالا بروید و روی بادبان بپرید تا در آسمان اوج بگیرید و به سمت غرب بروید تا معبد Mayaumekis را پیدا کنید. بعد از کامل کردن معبد به سکوی مقابل بپرید و روی زنجیره سکوها حرکت کنید تا زمانی که بتوانید از Ascend برای حرکت به سمت بالا استفاده کنید. روی بادبان بپرید تا به مجموعه سکوهای بعدی خود را برسانید.

مسیر را ادامه دهید و از بالای یکی از بلوک‌ها بالا بروید تا از آن صعود کنید. به سمت سکوی منحنی شمال‌غربی بروید و صندوقچه‌را باز کنید. یخ‌ها را با Arrowهای آتشین Fire Fruit نابود کنید، به داخل طاقچه بروید و با Ascend صعود کنید. به دنبال سکوها باشید و سپس با پریدن از بالای آن یخ را بشکنید تا به هوا پرتاب شوید. همین کار را دوباره چند پلتفرم جلوتر انجام دهید. یخ‌های جلو را در کنار یک سکوی بزرگ ذوب کنید تا یک صندوق با 10 تیر به دست آورید. می‌توانید با یخ‌های شکسته ترکیب شده و یک سلاح انجماد قوی بسازید، اما یخ‌ها پس از چند ضربه آب می‌شوند.

از اتاق محصور، بالا بروید و به سمت یک سکوی پوشیده از سنگ‌های شکستنی Glide کنید. آنها را با یک بمب یا چکش بشکنید، جلو بروید و سپس دوباره کفِ یخ را بشکنید تا به بالا بپرید. سکوها و کشتی‌ها را در آسمان شرق دنبال کنید. در طول مسیر، دشمنانِ Construct بیشتری را خواهید دید که احتمالاً باید با آنها مبارزه کنید.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

پس از مدتی دنبال کردن سکوها، با موادی مواجه می‌شوید که در صورت تمایل می‌توانید از آنها برای ساخت یک بالون هوای گرم استفاده کنید. از سکو، بالون و شعله‌افکن برای اوج گرفتن به آسمان استفاده کنید. به سمت شمال Glide کنید و از ستون بالا بروید. دوباره بالا بروید و روی کشتی بپرید، سپس به سمت کف یخی حرکت کنید. آن را بشکنید، به بادبان بروید تا معبد Kahatanaum را پیدا کنید.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت چهارم (روستای Rito)

بعد از کامل کردن معبد از پله‌ها بالا بروید، روی بادبان بزرگ بپرید، سپس با کمک چراغ‌های شمال به سمت سکو بروید (از این چراغ‌ها برای دنبال کردن بهترین مسیر استفاده کنید). روی بادبان دیگری بپرید و کشتی‌های اطراف طوفان را دنبال کنید تا به سکویی با پله‌ها و یک کشتی در بالای طوفان برسید. از بالا به داخل طوفان بروید تا به یک کشتی هوایی غول پیکر برسید، در اینجا به معبد باد که مقصد اصلی‌تان است رسیدید.

راهنمایی بیشتر از بازی The Legend of Zelda: TotK

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است