راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (منوی اصلی)

منطقه Pikida Stonegrove

به محل مشخص شده در نقشه پایین بروید (برج سبز رنگ)، این برج در بالای محیط قرار دارد و اگر می‌خواهید به آن برسید باید پلی که به آنجا می‌رسد را تعمیر کنید. از قدرتی Ultrahand برای سرهم کردن قطعات پل و درست کردن آن استفاده کنید و بعد داخل برج شوید و آن را فعال کنید.

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

در این منطقه ۵ مقبره پیدا خواهید کرد. که محل تک تک آنها در نقشه بالا مشخص شده است و توضیحات هر یک از مقبره‌ها در زیر آورده شده است.

مقبره 16: Nouda Shrine

چگونگی به مقبره برسیم؟ از برج Pikida Stonegrove به سمت محل مقبره که در نقشه بالا مشخص شده Glide کنید. این مقبره درون غار Kopeeki Drifts cave قرار دارد. در نزدیکی محل پایین بیایید و در محلی که در نقشه حالت گودی دارد (بالای محل معبد) ورودی غار را پیدا خواهید کرد. برای رسیدن به مقبره باید از آب سردی بگذرید. با استفاده از Ice Fruit یا یک سلاح یخی روی آب یخ درست کنید و به سمت دیگر بروید تا مقبره Nouda Shrine را ببینید.

چگونگی تکمیل:

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

در این مقبره باید تمام دشمنان را بدون تجهیزات اصلی خود شکست دهید و کار خاص دیگری نباید انجام دهید. این نوع مقبره‌ها توانایی‌های مبارزه‌ای شما را محک می‌زند. در اینجا بهتر است ابتدا در سمت راست دشمنی که در بالای محل تیرکمان دارد را بکشید و تیر و وسایل نزدیک او را بردارید. می‌توانید علف‌های روی زمین را آتش بزنید تا دشمنان را بکشید یا بتوانید بوسیله باد ایجاد شده خود را به طبقات بالاتر برسانید. از پله‌ها می‌توانید بالا بروید و دشمن سرسخت آنجا را بکشید بعد بوسیله قدرتی Ascend خود را به بالاتر برسانید و دو دشمن تیرکمان بدست بالای محیط را بکشید. یادتان باشد تمام وسایلی که اکنون برمی‌دارد با کامل کردن مقبره از بین می‌رود، پس از هر چه دارید برای کشتن دشمنان استفاده کنید تا این مقبره را به راحتی تکمیل کنید. بعد از شکست دادن تمام دشمنان (خالی شدن تولبار) این مقبره به پایان می‌رسد.

چگونگی بدست آوردن صندوق: هنگام خروج از مقبره می‌توانید صندوق را ببینید، درون صندوق Hearty Elixir را بدست می‌آورید.

مقبره 17: Orochium Shrine

چگونگی به مقبره برسیم؟ این مقبره روی زمین است و می‌توانید از برج Pikida Stonegrove به سمتش پرواز کنید و به آن برسید. (محل دقیق آن در عکس بالای صفحه مشخص شده است.)

بخش اول (صندوق): دشمن سمت چپ را بکشید، در همان جا بالا سقفی می‌بینید با Ascend خود را به بالای محیط برسانید. از نبردبان بالا بروید و از شکاف با نیم‌خیز شدن به سمت دیگر بروید. در پایین دو دشمن را می‌بینید به آنجا بروید و هر دو را بکشید، از صندوق آنجا می‌توانید ۵ تیر بدست بیاورید. به جلوی در بسته بروید و با Ascend به طبقه بالاتر خود را برسانید.

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

بخش دوم: به وسیله بالابر به طبقه پایین بروید در آنجا دو دشمن را بکشید. در اینجا یک در بسته می‌بینید به کلید برای باز کردن آن احتیاج دارید به سمت لیزرهایی که در عکس بالا مشخص شده بروید. با رفتن روی لیزرها دریچه پایین آنها باز شده و به پایین سقوط می‌کنید اما نگران نباشید شما وارد یک راه می‌شوید. مسیر را ادامه دهید و مراقب باشید که روی لیزرها نروید. در انتها با استفاده از قدرتی Ascend خود را به صندوق برسانید و کلید را بردارید. باز با Ascend به پیش در بسته خود را برسانید و با کلید در را باز کنید و گوی را بردارید.

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

بخش سوم: با استفاده از بالابر گوی را به طبقه بالا برسانید و در محل گودی بیندازید تا در کناری باز شود. درون در یک دستگاه هواپیما شکل است آن را بیرون بیاورید و گوی را به گوشه آن بوسیله قدرتی Ultrahand بچسبانید. روی دستگاه بروید و به سمت ابتدای مقبره پرواز کنید و به پایین بیایید و گوی را در گودی اول مقبره قرار بدهید تا در باز شود و بتوانید این مقبره را کامل کنید.

مقبره 18: Mayausiy Shrine

چگونگی به مقبره برسیم؟ از سمت ورودی Forgotten Template به سمت جلو حرکت کنید تا این مقبره را درون این Template پیدا کنید.

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

بخش اول: یک مستطیل در سمت چپ است و دقیقا دو تکه در سمت راست قرار دارد که با قرار دادن آنها یک مستطیل سمت چپ می‌توانید درست کنید. اول یک قطعه را در سمت راست بگذارید و دیگری را کنارش قرار دهید تا مستطیل تکمیل شود. (مانند عکس بالا)

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

بخش دوم (صندوق): در اتاق بعدی ابتدا دشمن را بکشید و بعد به سمت معمای بعدی که کمی پیچیده‌تر است بروید. ابتدا بوسیله کنار هم قرار دادن دو قطعه یک حالت پله‌ای درست کنید تا بتوانید خود را به صندوق سمت راست برسانید تا یک Large Zonai Charge بدست بیاورید. بعد به سراغ معمای اصلی بروید. در اینجا سه تکه وجود دارد ابتدا به عکس بالا توجه کنید قطعه‌ی سه تکه‌ای را ابتدا در گوشه مشخص شده قرار دهید. بعد قطعه Z شکل را در بخش دوم قرار دهید و قطعه L شکل که با علامت سه مشخص شده است را در بخش خالی قرار دهید تا یک مکعب تشکیل دهید و در اصلی باز شود و مقبره را کامل کنید.

مقبره 19: Oshozan-u Shrine

چگونگی به مقبره برسیم؟ این مقبره روی زمین است و می‌توانید از برج Pikida Stonegrove به سمتش پرواز کنید و به آن برسید. (محل دقیق آن در عکس بالای صفحه مشخص شده است.) (دقت کنید حتما باید به سمتش پرواز کنید چون روی یک تکه یخی قرار دارد.)

بخش اول: یک موشک به تکه چوب وصل کنید و آن را به پلتفورم متحرکت سمت راست قرار دهید. به چوب ضربه بزنید تا موشک فعال شود و چوب به سیبل برخورد کند و در باز شود.

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

بخش دوم (صندوق) : در اینجا یک موشک را به سپرتان وصل کنید و به هوا بروید و بعد به سمت صندوق که در بالای محیط است پرواز کنید تا یک تیرکمان بدست بیاورید. برای کامل کردن معمای این بخش به پایین برگردید و به سمت سیبل بروید. یک وسیله جلوی آن قرار دارد، چوب کوچک‌تر را به آن بچسبانید و چوب بلندتر را مانند عکس بالا به آن بچسبانید. بعد در آخر یک موشکل به گوشه آنها وصل کنید. با ضربه زدن و فعال کردن موشک، چوب می‌چرخد و به سیبل برخورد می‌کند (مانند عکس‌های بالا) و در باز می‌شود و می‌توانید این مقبره را نیز کامل کنید.

مقبره 20: Mayaotaki Shrine 

راهنمای Shrineهای بازی Zelda: TotK منطقه Pikida Stonegrove

چگونگی به مقبره برسیم و آن را تکمیل کنیم؟ این مقبره در وسط یک محیط تو در تو قرار دارد. (محلش را در نقشه بالای صفحه می‌بینید.) اما رسیدن به مقبره واقعا سخت نیست. فقط باید Hylian pine coneهای روی زمین درون محیط تو در تو را دنبال کنید و به سمت وسط محیط و نبردبان خود را برسانید، با بالا رفتن از نبردبان می‌توانید مقبره را ببینید. وقتی به مقبره رسیدید با استفاده از یک شمشیر آتشین یا هر چیزی که گرما ایجاد می‌کند یخ‌های دور مقبره را از بین ببرید و داخل شوید. یک الماس درون صندوق است و می‌توانید به راحتی مقبره را تکمیل کنید.

راهنمایی بیشتر از بازی The Legend of Zelda: TotK

راهنمایی اولیه بازی TOTK

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است