معرفی مهمترین انحصاری های آینده PS5

با مقاله‌ی معرفی ۱۰ عنوان انحصاری PS5 که برای Xbox Series X و Nintendo عرضه نمی‌شوند، در خدمت شما هستیم. در این مقاله شما را با عناوین مورد انتظار PS5 که قرار است در آینده‌ی دور و یا نزدیک منتشر شوند و احتمالاً شما را بِوجد خواهند آورد، آشنا می‌کنیم.[این مقاله برگرفته از وب سایت Clutchpoints.com است.]

مطلب مرتبط: معرفی مهمترین انحصاری های آینده Xbox Series X

مورد انتظارترین بازی های سال 2022

معرفی مهمترین انحصاری های آینده PS5

Forspoken

Forspoken
تاریخ عرضه بهار ۲۰۲۲

با اینکه بیشتر دوست داریم عنوان Final Fantasy VII را مشاهده کنیم ولی Square Enix قرار است ما را با Forspoken شگفت زده کند. هنوز نمی‌توان درباره این بازی، سبک و سیاقش و گیم‌پلی‌اش صحبت کرد و باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند. اما بازی برای PC هم عرضه می‌شود و می‌تواند علاقه‌مندان و صاحبان PCهای قدرتمند را هم مورد هدف قرار دهد.

God of War Ragnarök 

معرفی مهمترین انحصاری های آینده PS5 1

تاریخ عرضه ۲۰۲۲

معرفی بازی God of War: Ragnarok / آخرین اخبار بازی خدای جنگ جدید

عنوان God of War یکی از نقاط قوت و برجسته‌ی PS4 بوده و هست. این عنوان حتی PS2 را به فروش ۱۵۵ میلیون واحدی رساند و قرار است برای PS5 هم حکم برگ برنده را داشته باشد. نزاع کریتوس با خدایان Norse اکنون به اوج خود رسیده و باید دید Santa Monica می‌تواند پایانی در خور برای این نزاع رقم بزند یا خیر! 17 سال از اولین آشنایی ما با کریتوس می‌گذرد و او خاطرات زیادی را در این مدت برای ما ساخته است و قرار است God Of War 2018 برای PC هم منتشر شود و God Of War: Ragnarok هم از این قائده مستثنا نخواهد بود، البته فعلاً سونی حرفی از انتشار God Of War: Ragnarok بر روی PC نزده ولی حضور این عنوان بر روی PC دور از انتظار نیست. بی صبرانه منتظر رویارویی Thor با کریتوس هستیم.

Gran Turismo 7 

Gran Turismo 7

تاریخ عرضه ۴ مارچ ۲۰۲۲

در حالی که مایکروسافت Forza را دارد، Fanboyهای سونی پُز GT را می‌دهند. اینطور که از اطلاعت بازی مشخص است قرار است سونی گرافیکی خیره کننده و گیم‌پلی بسیار روان‌تر از قبل با جزئیات فراوان در بخش بخش بازی برایمان مهیا کند. برای طرفداران بازی‌های Racing انتخاب بین GT و Forza انتخابی سخت خواهد بود آیا GT می‌تواند مخاطبان را راضی کند و برای PS5 طرفدارن جدیدی جمع‌آوری کند؟ باید منتظر ماند و دید.

GhostWire: Tokyo 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Ghostwire: Tokyo

تاریخ انتشار ۲۰۲۲

معرفی بازی GhostWire: Tokyo / بازی‌های مهم ۲۰۲۲

این طور که پیداست شرکت Bethesda ناشر این بازی قصد دارد در جهبه رقیب نیز اندکی سَرَک بکشد! بازی استودیویِ Tango Gameworks در سبک Action-Adventure با زاویه دوربین اول شخص قصد دارد کاراته را با جادو مخلوط کند! بازیکنان در این بازی باید قابلیت‌های فیزیکی خود را با جادوها و حرکات Paranormal ترکیب کنند و به نبرد ارواح و شیاطینی که توکیو را تسخیر کرده‌اند بروند. این بازی اولین بار در E3 2019 به نمایش درآمد و از آن زمان تا کنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است و باید تا سال دیگر صبر کنیم.

Wolverine

Wolverine

تاریخ انتشار نامعلوم

وقتی در رویداد PlayStation Showcase به ناگهان سروکله‌ی Wolverine پیدا شد با آن تریلر خفن، فک‌ها بود که به زمین می‌افتاد! مثل اینکه استودیویِ Insomeniac قرار است دنیای Marvel خود را بسازد و کاراکترهای مختلفی را وارد دنیای PS5 کند. این در حالی است که استودیویِ Insomeniac همزمان در حال کار بر روی Spider-Man 2 نیز هست و نشان از پتانسیل بالای این استودیو دارد. سونی هم همه‌جوره حامی و پشتیبان این شرکت است تا بتواند گوی و میدان را از چنگ رقیب سنتی‌اش Microsoft برباید. آنطور که از شمایل تریلر Wolverine مشخص است قرار است Insomeniac حسابی خون و خون‌ریزی در Wolverine راه بیاندازد، باید منتظر ماند و دید.

Spider-Man 2 

Spider-Man 2

تاریخ انتشار ۲۰۲۳

همانطور که در بالا اشاره کردیم Insomeniac همزمان بر روی بازی Spider-Man 2 نیز کار می‌کند و قرار است در نسل جدید غوغا کند. شگفت‌انگیز است که Insomeniac همزمان بر روی Wolverine و Spider-Man کار می‌کند و امیدواریم که این دو بازی با اختلاف زمانی اندک نسبت به هم عرضه شوند و خدا می‌داند شاید همزمان عرضه شوند! با توجه به گفته‌های سازندگان عنوان Spider-Man 2 قرار است در این بازی Venom را نیز ملاقات کنیم و همینطور آنها گفته‌اند Spider-Man 2 بسیار تاریک‌تر از شماره قبلی است و دو کاراکتر Miles و Peter قابل کنترل هستند.

معرفی مهمترین انحصاری های آینده PS5

STRAY 

Stray
تاریخ انتشار ۲۰۲۲

بازی Stray قرار نیست در صنعت سرگرمی انقلابی بپا کند ولی می‌تواند وزنه‌ای سنگین برای PS5 باشد، این بازی خلاقانه و عجیب و غریب می‌تواند طیف وسیعی از بازی‌بازان را به دور کنسول PS5 جمع کند و BlueTwelve Studio به عنوان سازنده و Annapurna Interactive به عنوان ناشر قرار است در سال ۲۰۲۲ ما را وارد دنیای پر رمز و راز کنند. این بازی برای PS4 و PC نیز همزمان عرضه خواهد شد.

SIFU

بازی Sifu
تاریخ انتشار ۲۲ فوریه ۲۰۲۲

در نسل پیش اگر دستتان به بازی Absolver رسید و از سبک جالب رزمی آن خوشتان آمد، در نسل جدید قرار است Sifu شما را وارد دنیای Beat’em Up کند و با داستان و گیم‌پلی جذابش شما را سرحال بیاورد. Sloclap سازنده و ناشر بازی تاکنون اطلاعاتی خوبی از جو و گیم‌پلی و Style آن منتشر کرده است و طرفداران زیادی را قبل از انتشار به دور Sifu جمع کرده است. بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است و تنها دارای بخش Single Player است و علاوه بر PS5 برای PS4 و PC نیز عرضه خواهد شد.

HORIZON FORBIDDEN WEST 

بازی Horizon Forbidden West

تاریخ انتشار ۱۸ فوریه ۲۰۲۲

اخبار و اطلاعات از بازی Horizon Forbidden West

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های PS5 که بالاخره بعد از چند بار تاخیر خوردن تاریخ انتشاری دقیق برای آن در نظر گرفته شده و درست در ماه دوم سال ۲۰۲۲ یعنی بهمن ماه امسال قرار است چشم ما به جمال Aloy روشن شود! Guerilla Games که دست از سر Killzone برداشته و دنبال خلق دنیاهای جدیدی است قرار است دوباره ما را به دنیای غرب و سلطه‌های ماشین‌ها بر زمین ببرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی بازی در وب سایت ما مراجعه کنید. به هر حال Aloy اینبار قرار است به غرب ممنوعه برود و پرده از راز این دنیای خارق‌العاده بردارد. این بازی به طور همزمان برای PS4 نیز عرضه خواهد شد.

STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC REMAKE 

STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC REMAKE

تاریخ عرضه نامشخص

بازی Knights of The Old Republic در رویداد PlayStation Showcase اولین بازی بود که معرفی شد و خاطرات RPGبازهای دوران نسل شش‌ام را دوباره زنده کرد. حال استودیویِ Aspyr قرار است این عنوان قدیمی و جذاب را به نسل نهم بیاورد و آن Remake کند. استودیویِ Aspyr برای ساخت این عنوان هیچ مشارکتی با Bioware نداشته و باید منتظر ماند و دید که Aspyr چه آشی برایمان می‌پزد!

این بود مقاله‌ی آشنایی با ۱۰ عنوان انحصاری PS5 که برای Xbox Series X عرضه نمی‌شوند، برای انتشار کدام بازی لحظه شماری می‌کنید، کدام بازی شما را Hype کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. امیدوارم از مطلب معرفی مهمترین انحصاری های آینده PS5 لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها