راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم – The Empty Nest

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم – The Empty Nest

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان ماموریت – Akila City – Akila

سطح پیشنهادی – ۱

پیش‌نیازها – ندارد

ماموریت قبلی – The Old Neighborhood

ماموریت بعدی – Back to Vectera

جوایز – ۳۵۰ تجربه –  ۷۲۰۰ پول

ماموریت سوم – The Empty Nest

نکته: قبل از هر چیز به درون شهر بروید و یک تاجر پیدا کنید تا بتوانید لوت‌های اضافه خود را به او بفروشید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

با Sam Coe صحبت کنید: به سیاره‌ی Jemison در آلفا قنطورس برگشته و به Lodge بروید. در داخل Greenhouse کنار کتابخانه با Sam Coe صحبت کنید. هنگام صحبت با دختر گزینه دوم را انتخاب کنید. در آخر گزینه اول را بزنید تا ادامه ماموریت را برویم.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

به Akila City بروید: سوار سفینه‌تان شده (سفر سریع انجام دهید) و بعد به سمت Akila City که در سیاره‌ی Akila در منظومه‌ی Cheyenne قرار دارد، بروید. اگر نمی‌توانید به آنجا jump کنید. ابتدا به سیستم ستاره‌ای نزدیک‌تر بروید. ابتدا نزدیک Olympus و بعد از آنجا به خود Olympus و در آخر به منظومه‌ی Cheyenne سفر کنید. (اگر نمی‌توانید پرش انجام دهید قدرت Grav خود را افزایش دهید.)

در آنجا بعد از فرود در Akila City، سَم از شما می‌پرسد که آماده هستید؟ اگر موافقت کنید تا انتهای این ماموریت سَم Companion یا همراه شما خواهد بود. (گزینه اول) بعد به همراه سم به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در هنگام ورودتان به شهر مردی جلوی شما را می‌گیرد گزینه اول را انتخاب کنید تا یک ماموریت فرعی برویم.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

انجام ماموریت Factionئی به نام Job Gone Wrong: این ماموریت جزو دسته‌ی ماموریت‌های فرعی است ولی جزوی از ماموریت اصلی The Empty Nest محسوب می‌شود زیرا آیتمی در اینجا قرار دارد که برای ادامه‌ی ماموریت اصلی حیاتی است. پس همین ابتدای امر به سمت Galbank Vault بروید و با Marshal Blake صحبت کنید تا دریابید که بانک توسط راهزنان تسخیر شده است و مردم به گروگان گرفته شده‌اند. گزینه اول را بزنید و به کلانتر کمک کنید تا گروگان‌ها را نجات دهد. در هنگام صحبت با کلانتر می‌توانید انتخاب کنید که به شکل مخفیانه وارد ساختمان شوید یا با گروگانگیرها مذاکره کنید. ما انتخاب کردیم که با گروگانگیرها مذاکره کنیم‌. از طریق آیفون کنار در با آنها صحبت کنید. اول اسم او را بپرسید و بعد اسم خودتان را بگویید تا گزینه متقاعد کردن ظاهر شود. اگر سری اول متقاعد کردن آنها خوب پیش نرفت بار دوم امتحان کنید. برای بار دوم ما ابتدا گزینه قرمز و بعد دوبار گزینه سبز را انتخاب کردیم. این گزینه‌ها باعث شد که گروگانگیرها بدون خونریزی تسلیم شوند. با این کار سم از شما خشنود خواهد شد. گزینه دوم را در هنگام صحبت با کلانتر انتخاب کنید تا مقداری پول به دست بیاورید‌.

به دنبال نقشه بگردید: بعد از آنکه بانک را از دست سارقان نجات دادید وارد Galbank Vault شوید (محل مشخص شده) و از پله‌ها پایین رفته تا به Storage بانک برسید. از Sam کلید را بگیرید و قفسه‌ نشانه‌گذاری شده را باز کنید تا آیتم Note for Sam را بیابید. بعد با سم صحبت کنید. (اگر می‌خواید بدانید که جیکوب چه نسبتی با سم دارد می‌توانید او را متقاعد کنید تا با شما در این مورد صحبت کند. در این صورت او از این کار خوشش خواهد آمد، فقط کافی است در بین گزینه‌ها گزینه‌ی جیکوب یکی از اعضای خانواده تو است را انتخاب کنید) بعد از صحبت با سم به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید، وارد ساختمان شوید تا با جیکوب صحبت کنیم.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

نقشه را بدست آورید: از Hand Scanner استفاده کنید تا رَدِّی که به Jacob Coe’s House می‌رسد را پیدا کرده و آن را دنبال کنید. وارد ساختمان شده و با Jacob صحبت کنید ولی او نقشه را به شما نمی‌دهد.

سه روش برای تصاحب نقشه وجود دارد:

۱- از Cora کمک بگیرید.

۲- با Jacob صحبت کنید و بعد از Sam بخواهید حواسش را پرت کند.

۳- با Jacob صحبت کرده و او را متقاعد کنید (راحت‌ترین کار)

روش اول: به کشتی باز گردید و با Cora صحبت کنید و همراه او به خانه‌ی Jacob باز گردید و با Jacob صحبت کنید، Cora او را متقاعد می‌کند که نقشه را بدهد (یادتان باشد که با این گزینه Sam از شما ناراحت می‌شود و Dislike دریافت می‌کنید).

روش دوم: با Jacob صحبت کنید و گزینه‌ی (Distraction) را انتخاب کنید تا Sam حواس جیکوب را پرت کند. در این زمان درب Office او را با Lockpick باز کنید (این قفل درجه سختی Novice دارد) و نقشه را از بالای کمد بردارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

روش سوم: خودتان با جیکوب صحبت کرده و او را متقاعد کنید. گزینه اول را انتخاب کنید. در حین صحبت‌ها گزینه سبز را انتخاب کنید تا متقاعد شود. بعد وارد اتاق شوید و نقشه را بردارید. (ما این روش را رفتیم)

سفر به Empty Nest: با سَم صحبت کنید تا مکان Empty Nest را پیدا کند. سپس از طریق نقشه به آنجا  که در حومه‌ی شهر قرار دارد سفر کنید. به دنبال نشانه‌گر آبی بروید تا مسیر را گم نکنید.حتما تیر کافی و جعبه کمک‌های اولیه با خود همراه داشته باشید چراکه دارودسته‌ی Shaw حسابی گردوخاک بپا می‌کنند.

نکته: مراقب مین باشید مراقب باشید که پایتان را کجا قرار می‌دهید.

تنظیمات Turretهای اطراف کمپ: تنظیمات Turretها که در بازی Fallout هم وجود دارد در Starfield هم قرار دارند و با Terminal آنها می‌توانید این Turretها را بر علیه دشمن کنید. با ورود به کمپ از کنار به جای ورودی اصلی، می‌توانید ترمینال آنها را بیابید. یک ترفند عالی برای ورود مخفیانه به کمپ بدون درگیری است.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

پس به جای که از سمت راست و به سمت هدف اصلی بروید به سمت چپ رفته و خود را به لپ‌تاپی که در عکس بالا مشخص است برسانید و گزینه دوم را انتخاب کنید تا مسلسل‌ها دشمنان شما را هدف قرار بدهند و هرج و مرج جالبی در این مکان به وجود بیاید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

شئ مرموز را بیابید: اردوگاه را از دشمنان پاک کنید و سپس به سمت ورودی مخفیگاه بروید. راه خود را در غار باز کنید تا به ذخایر معدنی برسید. (از جنازه کلید را بردارید و در این میله‌ای را باز کنید) دشمنان را بکشید و به سمت علامت مشخص شده بروید و خود را به ذخایر معدنی برسانید. از Cutter برای برداشتن رسوبات استفاده کنید تا Artifact Chi را باز کنید. سپس از همان راهی که آمدید برگردید و خارج شوید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

با Shaw مقابله کنید: در بیرون معدن Shaw و دارودسته‌اش منتظر شما هستند، می‌توانید او را از مبارزه منصرف کنید (persuade) یا ۴۰۰۰ تا پول داده و جانتان را بخرید یا Shaw و رفقایش را با یک بلیط یک‌طرفه به جهنم بفرستید! (متقاعد کردن او باعث خوشحالی سم می‌شود)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

اگر برای او Ashta را بکشید، آیتم خوبی می‌دهد. (گزینه اضافی ماموریت) بعد از متقاعد کردنش به دنبال او و یارانش بروید موجود را بکشید تا این ماموریت اضافی را تکمیل کنید.

اگر به Shaw کمک کنید که Ashta را شکست دهد او به شما یک Modified Razorback با مهمات ۷.۵۵ Whitehot می‌دهد.

به Lodge برگردید: به Lodge در سیاره Jamison برگردید و Artifact را به کلکسیون خود اضافه کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی سوم - The Empty Nest

با سم صحبت کنید: در انتهای ماموریت با سم صحبت کنید تا ۳۵۰ تجربه و 7500 پول دریافت کنید. همچنین Sam را می‌توانید به عنوان Companion یا عضوی از خدمه‌ی Frontier همراه داشته باشید.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است