راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill’s Town) – قسمت اول

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل سوم (Bill’s Town)

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

فصل چهارم- بخش اول (The Woods)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل چهار Artifacts، سه در بسته یا گاو صندوق، یک مکالمه اضافه و یک پلاک فایرفلای است.)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill's Town) - قسمت اول

بعد از دمو با الی در جنگل هستید، مسیر سر پایینی را به پایین بروید تا به دو راهی برسید مسیر سمت چپ را بروید تا به گلی برسید که ۵ کپسول به شما می‌دهد. به یک رودخانه نیمه خشک می‌رسید اگر مسیر سمت راست را تا انتها بروید مقداری آیتم آنجا پیدا خواهید کرد. مسیر سمت چپ به یک در بسته ختم می‌شود. تنها یک راه وجود دارد که شما را به محیط جدید می‌برد سربالایی را بالا بروید تا به در فنسی قفل برسید. به سمت چپ بروید، از چوب بگذرید روی سکو بروید و خود را به بالای ساختمان برسانید. در آنجا شما یک سلاح نزدیک ارتقایافته پیدا خواهید کرد (عکس بالا)، حتما آن را بردارید. (از این به بعد می‌توانید با آیتم‌هایی که جمع می‌کنید از این نوع سلاح‌ها بسازید.)

به پایین برگردید و تخته چوب را از آنطرف بردارید و دقیقا روی همان ساختمانی که سلاح ارتقا یافته را پیدا کردید بگذارید. بعد به بالا برگردید و تخته را بردارید و به سمت پشت بام ساختمان رو به رویی آن را با زدن E قرار دهید، بعد به سمت پشت بام دیگر بروید. از دور دودی معلوم است به نظر می‌رسد آنجا می‌توانید بیل را پیدا کنید. به پایین بپرید، در کنار ساختمان سمت راست می‌توانید آیتم را بردارید، بعد از سرپایینی سمت چپ پایین بروید. بلافاصله در اینجا بشینید چراکه در اینجا دو کلیکر وجود دارد. یکی از آنها را با سلاح نزدیک‌زن ارتقا یافتتان خواهید کشت و دیگری را نیز می‌توانید با دو سه تیر در سرش بکشید. بهتر است از Shiv استفاده نکنید و آن را برای روز مبادا بگذارید. از سمت چپ که پایین بروید درون کلبه آهنی که درش باز است یک کلیکر ایستاده است. (درون کلبه یک آیتم است.) واقعا احتیاج به درگیری با هیچ کدام از آنها نیست فقط با فشار کنترل و بسیار آهسته وارد ساختمان شوید.

از پله‌ها بالا بروید در کنار در چند پیچ و در سمت راست روی صندلی ۵ کپسول را بردارید. بعد وارد اتاق شوید در آنجا چند پیچ و آیتمی روی میز و همینطور مقداری تیر پیدا خواهید کرد. روی زمین یک تکه نوشته است که Artifact به نام Pills Note است آن را بردراید و بخوانید. از این ساختمان خارج شوید و از پله‌ها پایین بروید. به پایین بپرید، در سمت چپتان یک ساختمان با در بسته است با Shiv در را باز کنید و داخل شوید. انواع آیتم‌ها، ۱۵ کپسول، تیر و مقداری پیچ پیدا خواهید کرد. حال به سمت دری که از طرف دیگر بسته است بروید و E را بزنید. بعد برای الی قلاب بگیرید تا به سمت دیگر برود و در را برایتان باز کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill's Town) - قسمت اول

در این خیابان‌ها چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد اگر سمت راست را بروید کنار ساختمان و نزدیک وانت یک گاو صندوق است فعلا محلش را به خاطر بسپارید بعدا به سراغش می‌آییم. مسیر سمت چپ را بروید تا به گلفروشی برسید و بعد به پشت ساختمان بروید در اینجا الی با جوئل کمی در مورد Gnomeها صحبت می‌کند. در اینجا روی قفسه‌ها می‌توانید مقداری پیچ پیدا کنید. روی قفسه‌های دیگر نیز آیتم‌های مختلف مثل قیچی و چسب وجود دارد آنها را بردارید. در اینجا یک گلدان است که به شما ۱۰ کپسول می‌دهد. ساختمان رو به روی آن Pizza Subs است به پشت آن ساختمان بروید و پیچ‌های روی نیمکت را بردارید و بعد از در پشتی وارد ساختمان Pizza Subs شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill's Town) - قسمت اول

در آنجا الی حواسش به یک دستگاه بازی جلب می‌شود و جلوی آن می‌ایستد وقتی علامت مکالمه بالای سرش آمد E را بزنید تا مکالمه اضافه یا Optional Conversation را با او انجام دهید. در اینجا به یک آیتم در آشپزخانه چیز دیگری نیست. از در پشتی خارج شوید و به سمت چپ بروید، اگر از پله‌ها بالا بروید در آنجا مقداری پیچ پیدا خواهید کرد. در خیابان مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا به انتهای خیابان برسید جایی که نوشته Will be shot را می‌بینید و نوشته‌ای در آنجا پیدا خواهید کرد. Artifactی به نام Note to Bob را پیدا خواهید کرد آن را بخوانید تا عدد 21-17-5 را بیابید. به پیش گاوصندوقی که در بالا به آن اشاره شد برگردید و عدد 21-17-5 را وارد کنید تا گاو صندوق باز شود. مقداری مهمات، ۵۰ پیچ و ۵ کپسول درون آن پیدا خواهید کرد.

باز به انتهای خیابان بروید، جایی که یک آر وی پیدا خواهید کرد. اول روی ماشین پلیس بروید و خود را به بالای آر وی برسانید تا پلاک فایرفلای۸ (به نام Wang)  را بیابید. حال وارد مغازه مخروبه باز کنار آر وی شوید. در پشت پیشخوان آيتم و تیر را بردارید. وارد اتاق شوید کنار پرینتر یک نوشته است، Artifactی به نام Perimeter Note را پیدا خواهید کرد، آن را بخوانید. آیتم کنار آن را بردارید. درون دستشویی نیز ۱۰ پیچ وجود دارد. درون مغازه الی کمی با جوئل صحبت می‌کند. بعد از صحبت‌ها، از کوچه کنار مغازه به سمت پشتش بروید تا سر و کله‌ی یک کلیکر پیدا شود و یکی از تله‌های بیل را فعال کند. جلوتر کنار سطل زباله آیتم را بردارید، در سمت راست یک در بسته است، با Shiv در را باز کنید (اگر ندارید یکی بسازید) و وارد شوید. انواع آیتم‌ها، پیچ و ۱۵ کپسول در اینجا پیدا خواهید کرد.

جلوتر به یک جنازه می‌رسید که دو تیر درون بدنش است، دو تیر را بردارید. نبردبان را بردارید و روی کامیون بگذارید و به بالا بروید. در بالا در پشت مبل تیرکمان و یک تیر پیدا خواهید کرد. به سمت دیگر تخته بروید، تخته را بردارید و کنار نبردبان بگذارید، از نبردبان بالا بروید و تخته را بردارید و آن را به سمت پشت بام مجاور بگذارید. به سمت دیگر بروید، روی پشت بام می‌توانید یک کلیکر را در پایین ببینید، اینجا زمان خوبی است که از تیرکمان خود استفاده کنید. یک تیر به سر کلیکر بزنید تا کارش را بسازید بعد به پایین بروید و  همینطور به پشت بام‌های جلوتر بروید تا به یک نبردبان برسید. از آن پایین بروید. بشینید و از زیر سیم به سمت دیگر بروید و بعد مسیر سمت چپ را به جلو بروید و وارد در سفید شوید، از پله‌ها بالا بروید و آیتم روی تخت را بردارید. وارد اتاق بعدی شوید، یک رانر به شما حمله می‌کند سریع با میله کارش را بسازید. در اینجا در سمت راست روی میز Artifact دیگری به نام Rachel’s Note را پیدا خواهید کرد. در دستشویی نیز ۵ کپسول وجود دارد.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill's Town) - قسمت اول

از ساختمان خارج شوید، کنار کامیون خراب یک در است که دو سیم رویش قرار دارد، آنها تله هستند پس باید با شلیک یا با پرتاب سنگ تله‌ها را از بین ببرید. داخل شوید کمی جلوتر تیر را بردارید باز یک سیم روی زمین می‌بینید با شلیک یا پرتاب وسیله ای تله را غیرفعال کنید. وارد ساختمان شوید و از کشو تیر را بردارید و وارد اتاق بعدی شوید تا در تله‌ای گیر کنید. الی می‌رود تا تناب را پاره کند اما سر و کله رانرها پیدا می‌شود. تا وقتی که الی مشغول پاره کردن تناب است باید با شلیک به دشمنان آنها را بکشید. در آخر سر و کله یک کلیکر پیدا می‌شود قبل از اینکه به شما برسد به سرش شلیک کنید و کارش را بسازید. باز تقلای الی برای پاره کردن تناب را می‌بینید اما باز گروه بیشتری از رانرها سر می‌رسند قبل از اینکه بلایی سر الی بیاورند آنها را بکشید. وقتی روی زمین افتادید تقلا کنید تا رانر به شما آسیب وارد نکند تا در نهایت بیل برسد و دمو آغاز شود.

بعد از دمو باید به سرعت به دنبال بیل بروید و از دست رانرها و کلیکرها فرار کنید. تیرتان را هدر ندهید و فقط به دنبال بیل بدوید. وقتی او به دری رسید اول از شر چند رانری که شما را تعقیب می‌کنند خلاص شوید و بعد داخل ساختمان شوید. در اینجا سریع بنشینید، کمی بعد یک کلیکر وارد ساختمان می‌شود. از اتاق سمت راست آیتم‌ها را بردارید. یک سنگ یا بطری بردارید و به سر کلیکر بزنید تا گیج شود بعد با یکی دو تا تیر Refile کارش را بسازید. با اینکار دو رانر داخل شده و به جانتان می‌افتند با مشت‌هایتان کارشان را بسازید. یک چوب بیسبال اینجاست حتما آن را بردارید. به دنبال بیل بروید و باز از دست دشمنان فرار کنید و وارد ساختمان بعدی شوید تا دمو آغاز شود.

فصل چهارم- بخش دوم (Safehouse)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل سه Artifacts، یک مکالمه اضافه، دفترچه راهنما و یک پلاک فایرفلای است.)

بعد از دمو از روی میز نقشه یا Artifact دیگری به نام Bill’s Map را پیدا خواهید کرد. آیتم‌های روی پیشخوان را بخوانید. بعد کمی جلوتر کتابچه راهنمای Shiv Sharpening را پیدا می‌کنید. با خواندن این کتابچه راهنما شما یاد می‌گیرید که Shivی درست کنید که با دوبار استفاده از بین برود. این در آینده خیلی بدردتان خواهد خورد. در سمت چپ همینجا روی میز یک میز شطرنج وجود دارد روی آن E بزنید تا مکالمه اضافه یا Optional Conversation را گوش کنید. در اتاق کناری روی میز آیتم و پیچ را بردارید و همینطور یک نت دیگر اینجاست که Artifactی به نام Fences Note است. روی زمین حتما میله آهنی را بردارید. حال به پیش بیل بروید و وارد در شوید تا دموی کوتاهی آغاز شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل چهارم (Bill's Town) - قسمت اول

به طبقه بالا بروید بعد به سمت راست رفته و وارد در شوید. در روی پیشخوان ۵ کپسول وجود دارد، روی میز نیز می‌توانید Artifact دیگری به نام Hunters Note را پیدا کنید. روی رختخواب نیز آیتم را بردارید و بعد به دنبال بیل حرکت کنید. همینطور به دنبال بیل بروید تا وارد دفتری در ساختمان دیگر شوید. در اتاق اول از روی میز پیچ‌ها را بردارید بعد به دنبال بیل رفته و از پله‌ها پایین بروید و از ساختمان خارج شوید. در کنار ماشین آیتم را بردارید. چند رانر و همینطور دو کلیکر در انتهای کوچه قرار دارند. وقتی نزدیک شوند آنها به شما حمله می‌کنند با میله آهنی سنگ و هرچه دم دستتان است آنها را از بین ببرید! به همان جایی که کلیکرها و رانرها در انتهای کوچه بودید بروید و بالا را نگاه کنید. روی چراغ پلاک فایرفلای۹ (به نام Vincent) را می‌بینید (عکس بالا) با شلیک یا پرتاب سنگ آن را به پایین بیندازید و آن را بردارید. حال به دنبال بیل وارد حیاط شوید تا در را ببندد. درون اتاق آیتم را بردارید. از پله‌ها بالا بروید و به سمت در بروید و آن را باز کنید تا دمو آغاز شود.

برای خواندن ادامه راهنمایی به قسمت‌های بعدی یا منوی اصلی مراجعه کنید…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است