راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل آخر: New Beginnings

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل سیزدهم: New Beginnings

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

در حالی که پس از بازی Forspoken، ماموریت فرعی زیادی برای انجام دادن ندارید، ولی همان مواردی که وجود دارد، می‌توانند کمی درگیر‌کننده باشند و چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما به ارمغان بیاورند. اکنون بدون هیچ تهدیدی، دنیایی بزرگ وجود دارد که منتظر شماست تا برای فتح گوشه‌ گوشه‌اش قدم بردارید.

Keeper Of The Peace

اگرچه ممکن است بازی را در مرحله‌ی قبل کامل کرده باشید، اما هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. هنگامی که به postgame (بعد از انجام ماموریت‌های اصلی) رسیدید، Frey دوباره با Cuff، که اکنون به شکل نوعی خالکوبی طلایی دور بازوی‌اش است، متحد می‌شود و مکالمات آنها منعکس‌کننده افشاگری‌هایی است که در چند مرحله‌ی گذشته رخ داده است.

طبیعتاً فصل را در Cipal شروع خواهید کرد. علاوه بر ماموریت‌های فرعیِ جدید لیست شده در زیر، مجموعه‌ای از رویدادهای جدید وجود دارد که باید شاهد آن باشیم:

– می‌توانید آخرین ماموریت تعقیب گربه‌ها را انجام داده و دو حیوان خانگی جدید کسب کنید.

– با Tavern Keeper و Wallace و Milia و دستیارِ Augur و مشاور Treahy صحبت کنید.

– پس از صحبت با دستیار Augur، به Finders Keepers بروید تا Eleph’s Knife را پیدا کنید. دوباره در مورد چاقو با دستیار آگور صحبت کنید.

-با مشاور Bellet در غرفه سیب‌فروشی و سپس دوباره در اتاق شورا صحبت کنید.

رویدادهای بیشتری در این مرحله وجود دارد، اما اول، برخی از ماموریت‌های فرعی را شرح می‌دهیم؛

ماموریت فرعی: Cipal Reborn

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل آخر: New Beginnings

پیلو (Pilo) را پیدا کنید و با او صحبت کنید تا این ماموریت را آغاز کنید، که شامل کمک به Cipalians در بازسازی شهرشان است. Pilo را از طریق Cipal دنبال کنید تا زمانی که تصمیم بگیرید به نیازمندان کمک کنید، سه نفر هستند که باید به آنها کمک کنید.

– اولین مورد مردی است که به غذای گربه نیاز دارد. این یک ماموریت بسیار ساده است – مرد دیگر با غذای گربه دقیقاً اینجا در سیپال است. فقط او را پیدا کنید، غذای گربه را تهیه کنید و به مرد اول تحویل دهید.

– دوم زنی است که می‌خواهد چند گل قرمز که فقط در خارج از سیپال رشد می‌کنند، بدست آورد – به طور خاص، آنها در The Sacred Peaks قرار دارند. برای اینکه به راحتی به The Sacred Peaks برسید، اگر قبلاً آنجا نرفته‌اید، دروازه جدیدی در شمال سیپال باز شده‌ است. برای گرفتن گل‌ها به Map Maker بروید و سپس آنها را به زن تحویل دهید.

– سومی پسر جوانی است که نیمکت (دقیقاً نیمکتی برای نشستن) می‌خواهد! برای برآورده کردن این درخواست، باید به روستای Minera در Brass Hollow، واقع در Praenost بروید. این سفر طولانی نیست – فقط به آنجا بروید، نیمکت را بگیرید و همان مسیر را برگردید.

با تکمیل آن سه درخواست کوچک، ماموریت فرعی را به پایان می‌رسانید و Xp خوبی کسب خواهید کرد.

ماموریت فرعی Dancing in Cipal: Encore

پس از اتمام Cipal Reborn، یک مینی ماموریت فرعیِ جدید را باز خواهید کرد – Dancing in Cipal: Encore. این نسخه بسیار سخت‌تر از بازی ریتمی است که می‌توانید با Pilo در مرحله‌ی 6 تکمیل کنید. برای شروع این کار، با Pilo صحبت کنید. فشار دادن دکمه‌ها را ادامه دهید- آنها هر بار یکسان هستند، بنابراین اگر متوجه شدید که بیش از حد اشتباه می‌کنید، می‌توانید دکمه‌ها را یادداشت کنید تا برای دفعه بعد آماده باشید و بیشتر درگیر موسیقی شوید. با تکمیل این ماموریت، Xp بسیار زیادی کسب خواهید کرد.

ماموریت فرعی Detour: Lost Lullabies

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل آخر: New Beginnings

برای شروع این ماموریت فرعی، در راه رسیدن به Archive با Juhedy صحبت کنید. پس از میان‌پرده، نشانگر نقشه را تا بالای برج Binnoi دنبال کنید تا با Jennesh صحبت کنید. او کلید کوچکی را به شما می‌دهد. مقصد بعدی شما قلعه Junoon است، و دروازه غربی Grove برای کمک به شما در این امر باز می‌شود، اگرچه همیشه می‌توانید خیلی سریع به پناهگاه داخل شهر Junoon سفر کنید، که سریعتر هم خواهد بود.

به قلعه Junoon بروید. هنگامی که وارد حیاط می‌شوید، سه موج Nightmares متشکل از Riven Antlers و Riven Carcasses و سپس Riven Wings به شما حمله می‌کنند. پس از مقابله با Nightmareها، می‌توانید از سوراخ دیوار، وارد قلعه شوید.

مسیر خود را دنبال کنید، نشانگرهای نقشه را دنبال کنید و در حین حرکت، میان‌پرده‌ها را تماشا کنید. در اتاق آخر، قاب عکس را بررسی کنید تا ماموریت کامل شود.

پس از این ماموریت فرعی، می‌توانید به بالای برج Binnoi بازگردید تا شاهد اتفاق جدیدی باشید. وارد سلول بالا شوید و با نگهبانان آنجا صحبت کنید.

علاوه بر این، اکنون می‌توانید به طور خاص برای Tantas و Tanta Cinta دعا کنید. دعا برای هر چهار نفر: اولویا، روبیان، تانتاها و سینتا، به شما یک Trophy می‌دهد.

ماموریت فرعی Detour: A Blast From The Past

این ماموریت بلافاصله پس از پایان ماموریت فرعی قبلی آغاز خواهد شد. در اینجا Frey می‌خواهد مراحل مختلف سفرش را دوباره دنبال کند و آنقدر قوی شود که مانع نفوذ Cuff شود.

از نظر عملکردی، این یک Boss Gauntlet است که شما را در سراسر Athia می‌برد. آنها درست مانند flashbackهایی که از طریق Monuments to Wisdom انجام می‌دهید، با محدودیت‌های زمانی و امتیازاتی ویژه کار می‌کنند. خوشبختانه (یا متأسفانه)، Bossها به هیچ وجه تغییر نمی‌کنند، بنابراین شما احتمالاً همه آنها را شکست خواهید داد.

بعد از این چه کار می‌توان انجام داد؟

پس از شکست دادن دوباره‌ی سوسوروس، ماموریت فرعی قبلی کامل می‌شود. پس از این، جهان زیرپای شماست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاوش کنید، قوی‌تر شوید و تمام کارهای کوچکی را که در Forspoken باقی مانده را انجام دهید.

موفق باشید….

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است