راهنمای قدم به قدم Forspoken / فصل دوم: Stuck

راهنمای قدم به قدم Forspoken / فصل دوم: Stuck

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

در فصل دوم Forspoken، فِرِی خود را در دنیای کاملاً جدیدی می‌یابد و باید خود را با شرایط و محیط متفاوت وقف دهد.

پس از شوکی که در پایان مرحله‌ی اول Forspoken رخ داد، Frey در نهایت خود را در دنیای آتیا (Athia) می‌یابد. نه تنها این، بلکه دستبند طلایی که او در فصل قبل پیدا کرده بود، اکنون محکم به بازوی او چسبیده است و هر چقدر هم که تلاش می‌کند قابل برداشتن نیست. فصل دوم شما را با بسیاری از جنبه‌های کلیدیِ بازی آشنا می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به، مبارزه و مکانیزم پارکور جادویی بازی اشاره کرد. این‌ دو بعداً در بازی پیچیده‌تر و گسترده‌تر می‌شوند، بنابراین مکان‌های ابتدایی برای یادگیری هرچه بهتر هر دو مهارت بسیار عالی‌ است. پس بیایید آنها را فرابگیریم.

دنیای جدید

پس از ورود به دنیای جدید، به بیرون از اتاق و به سمت بالکن روبروی خود بروید. اینجا جایی است که با دستبند، همراه ابدی و شوخ خود در Forspoken ملاقات خواهید کرد. تمام راه را به سمت راست بروید تا به نردبان برسید. پایین بروید و سپس میان‌پرده‌ی بعدی را تماشا کنید. بعد از دمو مسیر را ادامه دهید و سپس وارد اتاق بزرگ بعدی شده و بعد از پله‌ها پایین بروید.

جستجو در Junoon

جلوتر پس از برخورد با اژدها، آزادی بیشتری خواهید داشت. در حال حاضر، نشانگر نقشه را از طریق دروازه و در سراسر پل دنبال کنید تا به اولین مبارزه خود در بازی برسید. نکات آموزشی‌ای که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد را دنبال کنید و دشمنانی که به سمت شما می‌آیند را شکست دهید. شما هنوز به هیچ گونه توانایی حرکتی پیشرفته دسترسی ندارید، اما آنها به زودی آزاد خواهند شد، پس نگران نباشید.

پس از مبارزه، به سمت نشانگر بعدی در نقشه مسیر را ادامه دهید. آیتم‌های زیادی برای برداشتن در طول راه وجود دارد – برخی از Draughtهای شفابخش، سنگ‌های پرتو، کتانِ مرهم، و غیره. با زدن دکمه جهت رو به پایین از Healing Drafts استفاده کنید.

نکته‌ی مهم: به بخش Setting رفته و وارد زبانه‌ی Accessibility شده و گزینه‌ی Automatic Item Gathering را Enable کنید. بدین ترتیب نیازی به فشار دکمه برای برداشتن آیتم‌های روی زمین ندارید.

کمی جلوتر، یک ساختمان را در سمت راست بررسی خواهید کرد. Forspoken پر از این ساختمان‌های کوچک است و اغلب حاوی صندوقچه‌ها و وسایل دیگر برای برداشتن است. این یکی به ویژه دارای یک Junoon’s Mantle است، یک ماده بسیار کمیاب در این مرحله از بازی، وقتی در بازی با این ساختمان‌ها روبرو شدید، حتماً آنها را برای آیتم‌های بیشتر جستجو کنید.

بعد از برداشتن لوت‌ها، به سمت نشانگر نقشه مسیر را به سمت دیگر پل ادامه دهید تا به خرابه‌ها برسید. در اینجا، با جستجوهای دستبند و جادوهای پشتیبانی خود آشنا می‌شوید. در حالی که بازی به شما چیزی نمی‌گوید، توجه داشته باشید که طلسم‌های پشتیبانی شما دارای تایمر Cooldown مشترک نیستند؛ پس می‌توانید از همه آنها به طور همزمان استفاده کنید.

راهنمای قدم به قدم Forspoken / فصل دوم: Stuck

گروهی از Limnocyonsها را جلوتر شکست دهید و بعد در بن بست ؛ با یک مینی‌باس به نام Chapalania مواجه خواهید شد.

این خرس جهش یافته واقعاً خیلی چالش برانگیز نیست، اما می‌تواند موی دماغتان شود.

از طلسم Bind خود استفاده کنید تا Chapalania را در جای خود قفل کنید تا بتوانید به راحتی به سمتش شلیک کنید.

از Disperse هر زمان که آماده است برای اضافه کردن آسیب بیشتر در کسری از ثانیه استفاده کنید.

در مرحله‌ای از مبارزه، قفل Surge Magic را باز می‌کنید و نحوه استفاده از آن به شما آموزش داده می‌شود. Surge Magic در طول زمان ساخته می‌شود و وقتی آماده استفاده شد، بهتر است برای ضربه زدن به چندین دشمن در یک زمان به صورت گروهی از آن استفاده شود؛ در برابر مینی‌باس‌ها و باس‌های اصلی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. اما زیاد هدرش ندهید و برای دشمنان ساده آن را مصرف نکنید.

پس از آسیب وارد کردن به Chapalania با تمام توانایی‌هایی که دارید، این دشمن Stun می‌شود. این زمان مناسبی است که در مورد ضربات Killing Blows به شما آموزش داده می‌شود. همیشه سعی کنید در مواقعی که فرصت مناسبی بدست آوردید از اینها استفاده کنید. مبارزه را ادامه داده تا برنده شوید.

رسیدن به Settlement

پس از مبارزه، از شما خواسته می‌شود تا طلسم Flow را یاد بگیرید – این تکنیک اصلی حرکت شما است. شما از آن برای پارکور جادویی و برای فرار از حملات دشمن استفاده خواهید کرد.

در حال حاضر، توصیه‌های بازی را دنبال کنید و از Flow استفاده کنید تا از دست تعداد زیادی Chapalania فرار کنید و از دروازه Settlement در مقابل خود بالا بروید.

پس از میان‌پرده‌ی کوتاه، در نهایت به نقشه دسترسی خواهید داشت. مقصد شما برای شما مشخص شده است، اما این زمان عالی برای جستجو در شهر و عادت کردن به پارکور جادویی است.

راهنمای قدم به قدم Forspoken / فصل دوم: Stuck

نکته: نقشه را باز کنید و آن را بررسی کنید – نقاط بنفش کوچک، صندوقچه‌های گنج هستند. شما می‌توانید تا پنج نشانگر را روی نقشه خود تنظیم کنید و همه آنها شماره گذاری می‌شوند. می‌توانید از این حرکت برای تعیین مسیر حرکت خود استفاده کنید و قبل از رسیدن به مقصد نهایی به سمت هر صندوقچه گنج بروید و آنها را خالی کنید.

در حال حاضر زیاد نگران به دست آوردن گنج نباشید – شهر هیچ چیز ارزشمندی ندارد که نتوانید آن را بعدا در جای دیگری به دست آورید.

شهر را جستجو کنید یا فوراً به سمت هدف اصلی بروید، فرقی نمی‌کند، وقتی به نقطه استراحت رسیدید، وارد آن شوید. وسایل داخل را بردارید و بخوابید.

پس از استراحت، محل استراحت را ترک کرده و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید تا شاهد تاثیرات قدرت Break باشید. وقتی به دروازه رسیدید، مبارزه با Boss را شروع خواهید کرد.

راهنمای قدم به قدم Forspoken / فصل دوم: Stuck

مبارزه با اژدها

این می‌تواند یک مبارزه سخت باشد، در واقع باید خود را با مکانیزم مبارزه‌ی Frey وقف داده و سعی کنید مبارزه را تحت کنترل در آورید. اژدها سریع و تهاجمی حمله می‌کند، بنابراین بهتر است یاد بگیرید که چگونه از پارکور جادویی برای جاخالی دادن حملاتش استفاده کنید. این مبارزه‌ای است که تفاوت بین حملات Piercing و Unblockable را به شما آموزش می‌دهد، بنابراین به آموزش‌هایی که ظاهر می‌شوند توجه کنید.

حملات اژدها:

  1. یک مجموعه حملات با دستانش انجام می‌دهد که با یک حرکت سریع به پایان می‌رسد. با دور شدن مستقیم از اژدها از برخورد جلوگیری کنید.
  2. چرخاندن سریع دُم، هنگامی که نشانگر را می‌بینید، Magick Parkour را شروع کنید تا از روی آن بپرید و با شلیک به آن آسیب وارد کنید.
  3. پس از یک میان‌پرده در میانه نبرد، اژدها در هنگام حرکت شروع به تشکیل یک آتش بزرگ می‌کند. با قرار گرفتن در پشت وسایلی که در محیط است از برخورد اجتناب کنید، متوجه شدن این حرکت بسیار ساده است، زیرا که اژدها قبل از انجام حرکت شعله‌های زیادی را در داخل سینه خود روشن می‌کند.
  4. این نبرد سخت است، اما نباید برای شما غیرممکن باشد. نقطه ضعف اژدها قفسه سینه آتشین است، بنابراین سعی کنید به جای مخفی شدن، حملات خود را در آن نقطه هدف قرار دهید. خود را برای استفاده از Bind خسته نکنید، روی این باس کار نمی‌کند، اما Disperse می‌تواند کمی کمک کند، حتی اگر نقطه ضعف را هدف قرار ندهید. در نهایت، می‌توانید اژدها را به زمین بزنید.

توجه داشته باشید که وقتی اژدها Stun شد، باید دقیقاً در کنار قفسه‌ی سینه‌ی آتشین او بایستید تا Finishing Blow را اجرا کنید.

پس از سقوط اژدها، از دیوار بالاتر از نقطه استراحت قبلی بالا بروید. در نهایت دوباره با اژدها مبارزه خواهید کرد، لازم نیست این یکی را برنده شوید، به محض اینکه سلامتی شما خیلی کم شد، نبرد به پایان خواهد رسید. پس از میان‌پرده، به سادگی به سمت محل مشخص شده بروید تا مرحله به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است