راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل نهم: Breaking Point

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل نهم: Breaking Point

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

Breaking Point

هنگامی که کنترل Frey را دوباره به دست آوردید، نشانگر نقشه را دنبال کنید تا به دریاچه بسیار بزرگ در بالای تپه برسید. در اینجا، از شما خواسته می‌شود نحوه استفاده از طلسم Glide جدید خود را بیاموزید – این طلسم بسیار ساده است، فقط دکمه Flow را در حالی که روی آب حرکت می‌کنید نگه دارید و به‌جای غرق شدن، روی آن سر می‌خورید.

توجه داشته باشید که Glide هنگام استفاده، Stamina را تخلیه می‌کند، بنابراین مراقب باشید. گرفتار شدن در وسط یک آب عمیق و بدون Staminaی کافی، چنانچه دشمنانی هم در اطراف وجود داشته باشند، کار را بسیار سخت و خطرناک می‌کند! با این حال، اگر طلسم را با تکمیل چالش spell craft آن تقویت کنید، هنگام استفاده از آن، Staminaیِ کمتری مصرف می‌کند.

پس از رسیدن به سمت دیگر دریاچه، Fast Travel دوباره فعال خواهد شد. اکنون، می‌توانید مستقیماً به Cipal بروید تا داستان را ادامه دهید، اما فعلا زمان بسیار خوبی برای کاوش بیشتر و تمرین و استفاده از جادوهای جدیدِ Blue Magic است. پس از بازگشت به سیپال، باید چند مبارزه‌ی سخت را پشت سر بگذارید، بنابراین ایده خوبی است که کمی خود را تقویت کنید.

قابل ذکر است، با سه عنصر در دستان خود، می‌توانید به هر دشمنی در بازی ضربه بزنید تا حداقل آسیب معمولی داشته باشید – این به این معنی است که شانس بیشتری برای شکست دادن دشمنانی دارید که قبلاً به لطف Resistanceاشان نمی‌توانستید آنها را شکست دهید.

جدای از همه‌ی اینها، وقتی آماده شدید، به سیپال بازگردید. از دروازه‌های اصلی وارد شده و به مکالمه بین Frey و Cuff گوش دهید تا به اتاق شورا برگردید. وقتی به تالار رسیدید، میان‌پرده‌ای شروع می‌شود – این پایان مرحله‌ی نه است. کوتاه بود، نه؟!!

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

دیدگاه ها بسته شده است