راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل هفتم: The Hue of Blue

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

در این مرحله به مکانی کاملاً جدید یعنی منطقه‌ی آفتابی Valet خواهیم رفت. به نظر می‌رسد که هیچ استراحتی برای Frey وجود ندارد. در مرحله‌ی هفت بازی Forspoken باید به یک منطقه جدید سفر کنیم، با ماموریت‌های جدید برای کامل کردن و آیتم‌هایی که باید به دست بیاورد. این بار، او به Avoalet می‌رود تا شیره درخت بسیار مهمی را برای Robian تهیه کند، که برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

A New Day

هنگامی که کنترل Frey را دوباره به دست آوردید، نشانگر را دنبال کنید تا زمانی که صحنه‌ای را با Auden ببینید. پس از این، چند ویژگی جدید، رویدادها و Detourهایی برای پیدا کردن ظاهر می‌شود!

نقشه را باز کنید و با دیگران صحبت کنید تا مکان رویدادهای زیر را بیابید: The Cat Lover, Milia & Wallace, Olevia’s Cat و the Tavernkeeper. هر رویدادی که تکمیل می‌کنید، XP اندکی را به شما می‌دهد.

در شرق پل بالای شهر، خواهید دید که ساکنان سیپال همه گوسفندها را به سطح بالا منتقل کرده‌اند. در این منطقه کوچک، کسی را پیدا خواهید کرد که برای Poppets شما قیمت تعیین می‌کند. در نزدیکی Poppet Trader، کلکسیونر کتاب قرار دارد، در صورتی که بخواهید می‌توانید یکی از کتاب‌ها را انتخاب کنید.

ماموریت فرعی : Detour: Sila’s Pact

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

برای شروع این ماموریت فرعی، به Archive بروید و با Johedy صحبت کنید. او به سنگ معدن Odvaha که در خارج از شهر/قلعه پرانوست در مرحله‌ی قبل برداشته‌اید نگاه می‌کند و می‌گوید که اگر ابزارهای او را بازیابی کنید، می‌تواند با آن چیزی برای شما بسازد.

به منطقه میدل پرانوست (Middle Praenost) Fast Travel کنید. هنگامی که در Praenost هستید، به سمت نشانگر نقشه که در روستای Pronoia قرار دارد، بروید. هنگامی که به آنجا رسیدید، وارد کارگاه شوید و Smithing Kit داخل آن را بردارید.

برای آشنایی با Joey و رابطه‌اش با تانتا سیلا، سایر داستان‌هایی را که می‌توانید در اینجا بررسی کنید را ببینید.

هنگامی که کارگاه را ترک می‌کنید، به طور همزمان توسط پنج شوالیه Recreant مورد حمله قرار می‌گیرید. این یک مبارزه بسیار خسته‌کننده است، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا شوالیه‌ها را یکی یکی از پا دربیاورید. از ساختمان‌های اطراف منطقه به نفع خود استفاده کنید. تلاش برای مبارزه با چند نفر که محاصره‌اتان کرده‌اند، بسیار دشوارتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

پس از پایان نبرد، به سیپال برگردید و به Archive بروید. با Johedy صحبت کنید تا Smithing Kit را به او بدهید و او در ازای آن گردنبند Nemeni Prisaha را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرحله فرعی: Detour: Helping The Broken

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

وقتی پس از ماموریت فرعی قبلی از آرشیو خارج می‌شوید، صدای مردی را خواهید شنید که در مورد Auden صحبت می‌کند و اینکه چقدر برای مراقبت از بیماران تلاش کرده است. به اتاق شورا بروید و با او صحبت کنید. اینکار این ماموریتی فرعی را برای شما باز می‌کند، که شامل انجام برخی کارها برای Auden است.

ابتدا از سه بیمار مراقبت کنید – فقط با آنها صحبت کنید تا این کار را انجام دهید. از شما خواسته می‌شود چند پاسخ را انتخاب کنید، اما انتخاب شما مهم نیست – هر چیزی را که به نظرتان بهتر است انتخاب کنید.

هنگامی که از بیماران مراقبت کردید، از شما خواسته می‌شود تا جیره غذایی بیاورید. نشانگر نقشه را از اتاق‌های شورا و به سمتِ مسئولِ جیره‌بندی دنبال کنید – معلوم می‌شود که باید به مکان جدیدی بروید. نشانگر نقشه جدید را تا فردی که جیره‌ها را می‌دهد، دنبال کنید و با او صحبت کنید.

بقیه این تلاش به طور خودکار انجام می‌شود، اما گفتگو با مشاور Treahy به شما یک هدف ثانویه می‌دهد – پیدا کردن دختری برای Auden.

پیدا کردن Robian و ترک کردن شهر

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

رابیان (Robian) را در همان مکانی که چند مرحله پیش او را پیدا کردید، خواهید یافت – در Harkiska Grove نزدیک درخت بزرگ. در آنجا با او صحبت کنید تا شاهد یک میان‌پرده باشید و هدف اصلی بعدی خود را بدست آورید: بدست آوردن مقداری شیره از درخت بزرگ در Avoalet.

بلافاصله پس از میان‌پرده، برای یک رویداد دوباره با Robian صحبت کنید. وقتی از شما خواسته شد، پاسخ صحیح Auden است. به عنوان پاداش، مقداری Xp و کلید خانه Keen را دریافت خواهید کرد.

جستجوی Avoalet

با مشخص شدن هدف شما، وقت آن است که به سمت Valet بروید و راه خود را به سمت جنوب، جایی که درختان Ballot رشد می‌کنند، آغاز کنید.

در The Blessed Hills، به سمت نشانگر حرکت کنید، جایی که یک نقطه برای Zip کردن پیدا خواهید کرد که مستقیماً به اولین منطقه Avoalet منتهی می‌شود. با زیپ خود را از دیوار بالا بکشید و شروع به کاوش در این منطقه جدید کنید.

گیریلی، دختری (Giril) که باید او را به Auden برگردانید، درست اینجاست، ورودیِ این منطقه از نقشه را بررسی کنید تا نشانگر آن را ببینید.

شما حداقل از چهار منطقه جدید، عبور خواهید کرد – راهنماهای زیر را بررسی کنید تا ببینید چه نقاط جالبی را می‌توانید در آنها پیدا کنید: محل تمام نقاط جالب بازی (Point of Interest) 

در اینجا نقاط مورد علاقه یا Points of Interest مناطق زیر را می‌توانید تکمیل کنید.

توصیه می‌کنیم برای بهره‌برداری حداکثری از سفر خود به جای گشت‌وگذار بیهوده، موارد زیر را انجام دهید:

– در The Water Garden، طلسم Soar را از چشمه Rosewood بگیرید و Fort Eminn و Pastorale Courthouse را برای XP بیشتر،کامل کنید.

– در The Fountainfields، به Colline بروید و همه دشمنان را بکشید تا یک گردنبند بخرید که Blue Magic را تقویت می‌کند.

– دو منطقه‌ی The Untrodden Forest و Ruins of Calme را پاکسازی کنید تا طرح ناخن Amped را بدست آورید، که برای مقابله با گروه‌های بزرگی از دشمنان عالی است.

همانطور که راه خود را از طریق Avoalet طی می‌کنید، به سمت دو پل هدایت می‌شوید که روی هر دو پل باید با دشمنان جدیدی مبارزه کنید: مجریِ ناعادل یا Unjust Enforcers و داورِ بی‌رحم یا Pitiless Arbiter (اسم‌های قشنگی دارند مگه نه!).

اولین رویارویی با این دشمنان جدید باعث افزایش استقامت شما می‌شود، در حالی که دومین رویارویی باعث افزایش XP شما می‌شود.

نکته، توضیح مختصر درباره‌ی دشمنان جدید

مجریان ناعادل یا Unjust Enforcersها: این دشمنان به راحتی از بین می‌روند، ولی آنها بسیار پرتحرک و سریع هستند و دقت بالایی در هدف‌گیری دارند. هنگامی که چندین Enforcer در اطراف شما هستند، در یک زمان با هزاران تیرِ آنها محاصره خواهید شد، بنابراین باید مراقب خود باشید و سعی کنید بیشتر مبارزه را در حین Flow یا جای خالی انجام دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

داور بی‌رحم یا Pitiless Arbiter: داور بی‌رحم که بسیار حجیم‌تر و بسیار خطرناک‌تر از Enforcersها است، در واقع دو شکل دارد. در شکل معمولش، نسبت به Sila’s Magic حساس است. با این حال، وقتی تبر بزرگی از یخ بیرون می‌آورد، بسیار تهاجمی‌تر می‌شود و در برابر تمام حملات Frey مقاومت می‌کند. مطمئن شوید که سعی می‌کنید این دشمنان را در مراحل آسیب‌پذیر آنها از بین ببرید.

به سمت جنوب ادامه دهید و از مسیر دور شوید تا هر کاری را که می‌خواهید، انجام دهید تا بهAvoalet Castle Town در The Misty Shore برسید.

هنگامی که به جنوبی‌ترین میدانِThe Fountainfields می‌رسید، باید در برخی از جاهایِ Depths of Corruption غواصی کنید، درست مانند آنچه در Praenost انجام دادید.

Avoalet Castle Town

هنگامی که به این منطقه برسید، یک میان‌پرده  آغاز خواهد شد. پس از آن، به سمت درخت Ballow در مرکز شهر بروید و آن را بررسی کنید تا آن را خالی پیدا کنید. از شما خواسته می‌شود که درختان Ballow جدیدی پیدا کنید تا شیره‌اشان را بیرون بکشید.

سه درخت Ballow برای پیدا کردن وجود دارد – همه آنها روی نقشه شما علامت‌گذاری می‌شوند. دو درخت از درختانی که در بالا ذکر کردم، توخالی هستند – فقط با رسیدن به درخت سوم و تعامل با آن می‌توانید به قسمت بعدی داستان بروید. با این حال، هنگامی که به آن نزدیک می‌شوید، توسط یک گروه بزرگ از Kelainoها مورد حمله قرار می‌گیرید. تا به حال باید عادت داشته باشید که با اینها برخورد کنید – فقط از Sila’s Magic برای نابود کردن آنها استفاده کنید.

هشدار: هنگام حرکت در کنار صخره در The Misty Shore مراقب باشید – سقوط به معنای صعود طولانیِ دوباره به سمت بالا است و حتی ممکن است شما را درست در دامان یک Mutant بیاندازد.

پس از ضربه زدن به درخت سوم، متوجه می‌شوید که شیره کافی ندارید. وقت آن است که برای یافتن چیزهای بیشتری حرکت کنید – برای انجام این کار، باید از Saray Gate عبور کنید.

در داخل دروازه Saray، توسط گروهی از Unjust Enforcerها و Pitiless Arbiterها مورد حمله قرار خواهید گرفت. شما باید تا به حال به مبارزه با اینها عادت کرده باشید – فقط کافی است ابتدا Enforcersها را حذف کنید تا بتوانید تمام توجه خود را به Arbiterها معطوف کنید. وقتی در مبارزه پیروز شدید، Stamina دیگری به دست خواهید آورد.

Samum Coast

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی هفتم: The Hue of Blue

پس از بیرون آمدن از طرف دیگر دروازه Saray، در منطقه Samum Coast خواهید بود که پر از جزایر بزرگ و شناور است. هدف شما در یکی از جزایر پایین‌تر است، اما وقتی به سمت پایین می‌روید مراقب باشید – به راحتی می‌توانید تلو تلو بخورید و بخاطر سقوط از ارتفاع، اعلامیه ترحیم Frey را بر دیوار شهرها بزنند!

هنگامی که به درخت عظیم Ballow نزدیک شوید، Breakstorm ظاهر می‌شود – برای رسیدن به هدف خود عجله نکنید. در عوض، به پناهگاه غربی در همان نزدیکی بروید و استراحت کنید. مطمئن شوید که مقدار زیادی Healing Draughts دارید، به زودی درگیر مبارزات سختی خواهید بود.

هنگامی که به درخت Ballow نزدیک‌تر می‌شوید، یک Riven Claws به شما حمله می‌کند. این یک دشمن ترسناک است، اما شما می‌توانید آن را به سرعت با برخی از حملات Sila نابود کنید.

پس از پایان مبارزه، درخت Ballow را بررسی کنید تا تمام شیره‌ی مورد نیاز خود را بدست آورید. مرحله‌ی هفتم در اینجا به پایان می‌رسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است