راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

 این مرحله‌ای طولانی است – نه تنها تشویق می‌شوید که Visoria، بزرگترین منطقه آتیا را کاوش کنید، بلکه وقتی به خود قلعه ویسوریا رسیدید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود خواهد داشت.

 جستجوی Visoria

شما این مرحله را در Humble Plain، یکی از مناطق مرکزی در Visoria، آغاز خواهید کرد، بنابراین نگران نباشید، زیرا مجبور هستید یک سفر طولانی را  تا قلعه داشته باشید – این قلعه در دوردست مشخص است!

در ادامه مناطقی که بهتر است به آنها و Point of Interest آنها سرک بکشید را برایتان مختصراً شرح می‌دهم (یادتان باشد این منطقه مکان‌های بیشتری برای گردش دارد و ما فقط مهم‌ترین‌ها را بیان می‌کنیم).

در اینجا نقاط مورد علاقه یا Points of Interest مناطق زیر را می‌توانید تکمیل کنید.

به غیر از این سه مورد که Point of Interestهای آنها را معرفی کردم، مناطق دیگری نیز در بخش Visorian وجود دارد. تا آنجایی که می‌خواهید کاوش کنید – می‌توانید مکان‌های متفاوت را بدون سفر زیاد جستجو کنید. برخی از Boostهای جادویی به راحتی در Humble Plain بدست می‌آیند و Visorian Plateau یک شنل زیبا در انتهای هزارتوی قفل شده‌اش برای برداشتن دارد.

تنها چیزی که شما را از ورود به Tanta Demesne باز می‌دارد، دروازه اصلی قلعه ویسوریا است که در لبه غربی فلات ویسوریان قرار دارد. به اینجا بروید و در داخل مبارزه کنید: چهار فانوس اوریگی و سه فانوس باراداگا برای نابود کردن وجود دارند.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

پس از غلبه بر دشمنان، یک درجه دیگر برای Staminaیِ خود به دست خواهید آورد! از اینجا به سمت Tanta Demesne مسیر را ادامه دهید، نقطه سفر سریع در پناهگاه را آزاد کنید، Healing Draught تهیه کنید و به سمت قلعه در مرکز بروید.

جستجوی این منطقه ممکن است دشوار باشد. قبل از هر چیز مطمئن شوید که خروجی صحیح از دروازه اصلی قلعه ویسوریا را انتخاب کرده‌اید – خروجی‌های سمت چپ و راست به مناطق کاملاً متفاوت منتهی می‌شوند. سپس، متوجه خواهید شد که ورودی حیاط قلعه، زیر سطح خیابان پنهان است – باید پله‌هایی را پیدا کنید که به دیوارهای بیرونی حیاط منتهی می‌شوند. پله‌های زیادی وجود دارد، عجله نکنید – فقط مراقب تعداد زیادی از دشمنان پرنده باشید، که می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند.

قلعه Visoria

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

قبل از اینکه بتوانید به درستی وارد قلعه شوید، باید با فانوس بارداگایِ دیگری در حیاط مبارزه کنید. این فانوس یک Pitiless Arbiter و یک شوالیه Recreant را احضار می‌کند، این مبارزه بسیار سخت است.

بعد از اینکه با فانوس برخورد کردید، به داخل قلعه بروید. چهار طبقه برای صعود وجود دارد.

یک میز Crafting در طبقه اول وجود دارد. در صورت نیاز از این میز برای تهیه Healing Drafts و ارتقاء تجهیزات خود استفاده کنید.

طبقه دوم، یک فانوس Oryggi وجود دارد که آن را باید نابود کنید.

طبقه سوم یک فانوس بارداگا دیگر برای تخریب دارد.

طبقه چهارم یک Miniboss برای مبارزه دارد که به همراه آن، فانوس کاستالا نیز مزاحم خواهد بود. این اساساً یک فانوس بزرگ باراداگا است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که Phantomهایی که احضار می‌کند را شکست دهید و سعی کنید قبل از ظاهر شدن مجدد، سلامتی بیشتری از Boss بگیرید.

نقاشی‌های زیادی برای بررسی در قلعه ویسوریا وجود دارد که همگی اطلاعاتی در مورد تاریخ Atia و Tantaها ارائه می‌دهند – فراموش نکنید که هنگام بالا رفتن از قلعه، آنها را مورد بررسی قرار دهید.

پس از تخریب فانوس کاستالا، از این طبقه عبور کرده و تا اتاق Throne Room مسیر را ادامه دهید.

فرار از Susurrus

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

این نبرد چیزی نیست که بتوانید در آن پیروز شوید – شما جادوهای خود را ندارید، نمی‌توانید از Flow استفاده کنید و حملات Susurrus آسیب زیادی وارد می‌کند. اگر توسط یکی از انفجارهای او گرفتار شدید، فوراً آیتم احیای سلامتی مصرف کنید.

به مکالمه بین Frey و Susurrus گوش دهید و منتظر دیالوگی باشید که Susurrus به شما دستور دویدن می‌دهد. این زمانی است که شما می‌توانید با دری که قبلاً از آن عبور کرده‌اید، تعامل کنید و از مبارزه فرار کنید. در میان‌پرده، Frey به طور کامل به مکان دیگری منتقل شده است.

مبارزه با The Truth

به Svargana خواهد رسید، مکانی که فقط Tantaها از آن اطلاع دارند. قبل از تعامل با نور بزرگ در مرکز منطقه، مانای نقطه‌گذاری شده را در اطراف انتخاب و جمع‌آوری کنید – در مجموع ۳۶ عدد Fontsئه مانا وجود دارد که حجم بسیار خوبی است.

فقط نشانگرهای نقشه را به سمت هر چراغ راهنمایی متوالی دنبال کنید و بشنوید و ببینید که آنها چه می‌گویند و به شما چه چیزی را نشان می‌دهند. Mana را در راه بردارید، اما فعلاً آن را ذخیره کنید – شما در شرف یادگیری یک مجموعه طلسم جدید هستید، بنابراین یک انبار خوب مانا برای یادگیری یکسری طلسم‌های جدید از همان ابتدا عالی خواهد بود. هنگام مواجهه با Torana، همیشه گزینه پرش را انتخاب کنید.

در نهایت، در حالی که در ویسوریا هستید با یک Torana مواجه خواهید شد – میان‌پرده‌ی قبل از این تورانا منجر به مبارزه‌ای با The Beast می‌شود.

مبارزه با The Beast

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل یازدهم: Forspoken

اگر در هر یک از هزارتوهای قفل شده در آتیا با Amphicynodon مبارزه کرده باشید، می‌دانید که در اینجا چه کاری باید انجام دهید. The Beast یک باس بسیار تهاجمی است، اما حملات آن بسیار ساده و قابل پیش بینی است.

این Boss نسبت به Frey’s Magic بنفش ضعف شدیدی دارد که خوب است – این تنها چیزی است که در حال حاضر دارید. از طلسم‌های پشتیبانی خود به نفع خود استفاده کنید تا به سرعت مبارزه را به پایان برسانید – Disperse، Prime، و Implant همگی برای کم کردن تکه‌هایی از نوار سلامتی Boss فوق‌العاده هستند. Tendril را برای مواقع اضطراری ذخیره کنید تا آسیب وارد کنید و در عین حال خودتان را نیز درمان کنید.

این Boss سلامت چندانی ندارد، بنابراین نبرد به سرعت تمام خواهد شد. پس از نبرد، جادوی Olas را یاد خواهید گرفت. ادامه دهید و به سمت چراغ‌های راهنمای بعدی بروید تا به Boss بعدی برسید.

مبارزه با Brute

این Boss همان حرکات دشمن Gigas را دارد و به عنوان یک آموزش برای Olas’s Magic عمل می‌کند.

کلید استفاده از Olas’s Magic سبز این است که از حمله Dart معمولی خود استفاده کنید. هر Dartای که به دشمن اصابت کند، اثری از خود بر جای خواهد گذاشت. هنگامی که یک طلسم را شارژ می‌کنید، آن علامت‌ها قفل می‌شوند و علائم بیشتر، به معنای آسیب احتمالی بیشتر است. به عنوان مثال، هنگامی که از Pulse Dart استفاده می‌کنید، به ازای هر علامت قفل شده، انفجاری رخ خواهد داد.

استراتژیِ مبارزه بسیار ساده است، در حالی که تعداد زیادی دارت به سمت او شلیک می‌کنید، از حملات‌اش جاخالی دهید. هر زمان که احساس کردید، Pulse Dart را شارژ کنید و یکباره صدمات زیادی وارد کنید. این یک Boss آموزشی است، بنابراین تلاش زیادی نمی‌خواهد.

پس از این مبارزه، جادوی Prav را پس خواهید گرفت. ادامه دهید تا زمانی که با باس بعدی در Praenost ملاقات کنید.

مبارزه با The Bird

این پرنده نسخه‌ای Illusion از Apsaravis است. در بیشتر مبارزه در ارتفاع بسیار بالا می‌ماند، بنابراین باید از ساختمان‌ها بالا بروید تا بتوانید به او حمله کنید.

بهترین گزینه شما در اینجا Olaf’s Magic، به ویژه Chain Bolt آبی است. پرنده نسبت به این جادوها حساس است و Chain Bolt هم سریع است و هم برد بسیار بالایی دارد که برای این مبارزه عالی است.

پرنده از سلامت بسیار کمی برخوردار است، بنابراین کشتنش طولی نمی‌کشد – چند Chain Bolt کاملاً شارژ شده برای کله‌پا کردنش کافی است و اگر به شما نزدیک شد، Disperse می‌تواند به دادتان برسد.

پس از مبارزه، شما Sila’s Magic را دوباره به دست خواهید آورد. مانند قبل، با پیروی از چراغ‌های راهنما به راه خود ادامه دهید.

وقتی به مهد کودک رسیدید، تمام اشیاء قابل تعامل در اتاق را بررسی کنید تا به انتهای مرحله بروید.

کدام Torana را باید انتخاب کنیم؟

مرحله‌ی 11 از نظر عملکردی به محض اینکه با انتخاب بین دو Torana مواجه شدید به پایان می‌رسد. یکی به نیویورک ختم می‌شود و دیگری به Cipal و نبرد نهایی می‌رسد. لازم نیست این انتخاب را سریع انجام دهید. چراکه وقتی به مبارزه‌ی نهایی برسید، تا زمانی که بازی را تمام نکنید در آن مسیر می‌مانید و دیگر قادر به کاوش در Athia نیستید.

نکته: بازگشت به نیویورک بازی را به پایان می رساند و پایان بد را باز می کند در حالی که انتخاب مبارزه با Susurrus، پایان واقعی بازی را باز می‌کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است