راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل چهارم: What Must Be Done

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی فصل What Must Be Done

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

پس از پایان فصل سوم، Frey اکنون هدف جدیدی در زندگی دارد: انتقام. Forspoken سرانجام در این مرحله به روی دنیای گسترده‌تری باز می‌شود و در این فصل منطقه Praenost در اختیار شماست تا آن را به طور کامل جستجو کنید، اگرچه خط داستانی اصلی فقط شما را در چند بخش از آن می‌برد. در این مرحله‌، Frey تصمیم می‌گیرد با اولین دشمن خود: تانتا سیلا، فرمانروای پرانوست، که ذهنش توسط Break شکسته شده است، مقابله کند و آن را از بین ببرد. کارهای زیادی برای رسیدن به هدف وجود دارد، پس بیایید دست به کار شویم!

An Oath of Vengeance

پس از چند میان‌پرده، دوباره می‌توانید Cipal را کاوش کنید. مجموعه جدیدی از رویدادها (Events) و ماموریت‌های فرعی (Detour) برای کشف وجود دارد، بنابراین بیایید نگاهی به آنها بیندازیم. با چهار عضو شورای شهر در سراسر شهر یعنی Dax ،Treahy ،Jennesh و Bellette صحبت کنید. علاوه بر این، به انبوهی از شهروندانی که دعا می‌کنند سر بزنید و به آنها بپیوندید – دعا برای اولویا نیز XP کمی برای شما به همراه خواهد داشت.

نکته: سه تعقیبِ گربه‌یِ دیگر در این مرحله وجود دارد. می‌توانید فوراً دو مورد از آنها را انجام دهید، اما دومین تعقیب گربه سیاه و سفید ممکن است بعداً باز شود، وقتی به Archive رفتید.

ماموریت فرعی: Detour: A Guided Tour

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل چهارم: What Must Be Done

در نزدیکی میخانه با شخصیت جدیدی به نام Pilo آشنا خواهید شد. با او صحبت کنید و اولین Detour یا ماموریت فرعی فصل را آغاز کنید که شامل گشت و گذار در شهر است. به سادگی Pilo را دنبال کنید و به مکالمه او و Frey گوش دهید.

هنگامی که به مزرعه/قبرستان رسیدید، به طور خودکار Detour دوم را آغاز خواهید کرد که شامل غذا دادن به گوسفندان در آنجا می‌شود. فقط از جستجوی Cuff (دستبند) برای شناسایی سه گوسفندی که نیاز به تغذیه دارند، استفاده کنید.

پس از غذا دادن به گوسفندها (و کسب XP)، Pilo را دنبال کنید. پس از میان‌پرده که در آن Frey با Pilo جر و بحث می‌کند، به سمت میدان در قسمت پایین شهر برگردید تا Pilo شما را به Finders’ Keeper ببرد.

Finding Robian

هدف اصلی شما در این مرحله یافتن Robian است – او را در بخش غربی شهر در Harkiska Grove خواهید یافت. به Robian و Auden در اینجا نزدیک شوید تا شاهد صحنه‌ای باشید که در آن او سعی می‌کند از درخت شیره بگیرد. پس از آن، به شما دستور داده می‌شود که به Archive بروید – ورودی Archive در وسط پله‌ها به سمت انبوه دعاکنندگان، قرار دارد.

در راه رسیدن به Archive، با نگهبانی به نام Milia صحبت کنید تا درباره او بیشتر بدانید. این به عنوان یک رویداد (Events) به حساب می‌آید، بنابراین شما می‌توانید به لطف علامت سوال روی نقشه، او را پیدا کنید. با انجام این کار XP به دست خواهید آورد.

در Archive، با Johedy آهنگر سابق ملاقات خواهید کرد. تمام کتاب‌های اینجا را بررسی کنید تا درباره Athia بیشتر بدانید و قفسه کتاب بزرگ در پشت اتاق را بررسی کنید تا چالش‌های spellcraft را باز کنید. این موارد معمولاً به راحتی تکمیل می‌شوند و به عنوان پاداش Stat و توانایی‌های شما را تقویت می‌کنند. شما فقط می‌توانید سه مورد فعال در یک زمان داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که چالش‌هایی را انتخاب می‌کنید که می‌دانید می‌توانید به موقع آنها را تکمیل کنید. توصیه می‌کنیم ابتدا چالش‌های مربوط به توانایی‌های حرکتی را انجام دهید، زیرا می‌توان آنها را به سرعت و به راحتی تکمیل کرد.

نکته: از این پس، این قفسه‌های کتاب، چالش‌های جادویی را در هر پناهگاه و Guildی که در سراسر سرزمین پیدا می‌کنید، خواهید یافت.

پس از خروج از کتابخانه، دوباره به داخل بروید و دوباره برای یک رویداد با Johedy صحبت کنید. با انجام این کار مقداری XP به دست می‌آورید.

ماموریت فرعی: Detour: Robian’s Treasured Memories 

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل چهارم: What Must Be Done

عجله نکنید، قبل از اینکه شهر را ترک کنید، به اتاق Auden برگردید و با Robian گپ بزنید. به نظر می‌رسد او چیزی بسیار گرانبها را از دست داده است و اکنون به ما بستگی دارد که آن را پیدا کنیم.

اولین توقف شما باید Harkiska Grove باشد، جایی که قبلا Robian را پیدا کردید. به آنجا برگردید و با نگهبان آنجا صحبت کنید تا بفهمید Robian به بالای شهر آمده است. شما همچنین یک Healing Draught دریافت خواهید کرد که بسیار عالی است.

اکنون به سمت بالای شهر بروید، به منطقه‌ای که با نشانگر نشان داده شده است، بروید. سه نفر هستند که باید با آنها صحبت کنید – با همه آنها صحبت کنید. زن پایین پله‌ها به شما یک Animal Bone می‌دهد، اما این چیزی نیست که Robian از دست داده بود.

اکنون، به سمت پایین شهر به مکان دیگری که با نشانگر جستجو مشخص شده است، بروید. وقتی نزدیک هستید، پسر جوانی شما را صدا می‌کند – او در مقابل دیوار ایستاده است، بنابراین ممکن است مجبور شوید قبل از اینکه بتوانید او را ببینید به اطراف نگاه کنید. او کتاب درسی پزشکی را به شما می‌دهد، که Frey گمان می‌کند این همان شئ است که Robian آن را گم کرده است.

با در دست داشتن کتاب پزشکی، به اتاق Auden برگردید و در اینجا با Robian صحبت کنید تا مرحله فرعی (Detour) را کامل کنید.

بعد از این ماموریت فرعی دوباره با Auden صحبت کنید تا یک رویداد دیگر آزاد شود (Event).

اکنون وقت آن است که شهر را ترک کنید و راه خود را به سمت قلعه سیلا باز کنید. با این حال، قبل از انجام این کار، با کودکان در نزدیکی دروازه‌های شهر صحبت کنید – تا Detourای به نام New Prespectives را باز کنید، که شامل عکس گرفتن از مکان‌های دیدنی در سراسر آتیا و نشان دادن عکس‌ها به کودکان است. به این ترتیب قاب‌ها و فیلترهای جدید را در حالت Photo Mode بازی Forspoken باز می‌کنید.

به سمت قلعه‌ی سیلا 

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل چهارم: What Must Be Done

این بخش از فصل می‌تواند به اندازه‌ای که می‌خواهید طولانی یا کوتاه باشد – این اولین باری است که به شما امکان سفر به بیش از دو منطقه کوچک داده می‌شود – بیشتر منطقه‌ی Praenost در دسترس شماست. نمی‌توانید آن را به‌طور کامل تکمیل کنید، زیرا تمام توانایی‌های حرکتی بازی را ندارید، اما می‌توانید با رفتن به هر Points of Interest ، کمی قوی‌تر شوید.

حداقل، قبل از اینکه این فصل را کامل کنید، باید از Blessed Plains ،The Guardian’s Way ،Middle Praenost و سپس Citadel عبور کرده باشید. راهنماهای زیر را بررسی کنید تا ببینید کدام نقاط مورد علاقه یا Points of Interest ممکن است ارزش زمان شما را داشته باشند – توصیه می‌کنیم نقاط مورد علاقه‌ای را انتخاب کنید که به شما با قطعاتِ جدیدِ تجهیزات، طراحی ناخن‌هایِ جدید، و یا Xpهای زیاد و پاداش می‌دهند.

در اینجا نقاط مورد علاقه یا Points of Interest مناطق زیر را می‌توانید تکمیل کنید.

بعد از انجام Points of Interestهای مختلف در منتهی‌الیه جنوبیِ پرانوستِ میانی، به منطقه‌ای به نام Depths of Corruption خواهید رسید. میان‌پرده را در اینجا تماشا کنید و به break شیرجه بزنید تا به منطقه بعدی یعنی Citadel برسید.

سیتادل کمی خطی‌تر از بقیه پرانوست‌ها است – باید به سمت جنوب‌شرقی بروید تا به قلعه پرانوست برسید. در اینجا، میان‌پرده‌ای خواهید داشت که در آن Frey و Cuff درباره ساکت بودن این قلعه صحبت می‌کنند. بعد از دمو از طریق دره به سمت شرق ادامه دهید.

نکته: حتماً طلسم Shimmy را از Mulberry Fount در این منطقه بگیرید! آن را در شرق Citadel: Western Refuge خواهید یافت. Shimmy یک مهارت عالی است که به شما امکان می‌دهد بسیار سریعتر از حالت عادی حرکت کنید. این روشی فوق‌العاده برای حفظ میزان Staminaی شما در هنگام سفر خواهد بود.

Praenost Castle Ramparts

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل چهارم: What Must Be Done

کمی دورتر از Citadel: Eastern Refuge به باروهای قلعه پرانوست خواهید رسید – قبل از ورود به شما یک هشدار سریع داده می‌شود. قبل از ورود مطمئن شوید که تعداد زیادی از آیتم Healing Draught به همراه دارید. همچنین اگر سطح دو از Burst Shot یا Scatter Shot داشته باشید، بسیار مفید خواهد بود، زیرا خیلی سریعتر می‌توانید از پس دشمنان بربیایید.

هنگامی که وارد Ramparts می‌شوید، با دو شوالیه Recreant مبارزه خواهید کرد. ممکن است در حین پایین آمدن به این منطقه با تعداد زیادی از اینها مبارزه کرده باشید، اما دو شوالیه Recreant در آن واحد چیزِ خوشایندی نخواهند بود.

نکته مهم در اینجا این است که زیاد حریص نشوید – جاخالی دادن و سالم ماندن مهمتر از فشردن هر ثانیه دکمه‌ی حمله است – این یک مسابقه نیست. با یک شوالیه Recreant شروع کنید و هر بار به سراغ یک بال بروید. به یاد داشته باشید، هنگامی که یک شوالیه Recreant به یک بال برسد، بسیار تهاجمی‌تر می‌شود و جاخالی دادن ضربات آن سخت‌تر می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که در موقعیتی قرار نگیرید که هر دو شوالیه یک بال برای مبارزه دارند. (اول یکی را بکشید و بعد به سراغ دیگری بروید.)

پس از اتمام این مبارزه، استقامت یا Staminaی خود را تقویت خواهید کرد. به سمت جنوب و قلعه سیلا مسیر را ادامه دهید. جلوتر از هر طرف توسط Nightmareهایی که پشت‌سر هم ظاهر می‌شوند، مورد حمله قرار می‌گیرید و سلامت شما به تدریج و به طور مداوم کاهش می‌یابد، بنابراین دشمنان را نادیده بگیرید و تمام راه را به سمت نشانگر نقشه بدوید. وقتی به غار برسید، میان‌پرده‌ای شروع می‌شود که به معنی پایان فصل چهارم بازی است.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است