راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل هشتم: The Truth Will Out

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل هشتم: The Truth Will Out

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

بعد از مرحله‌ی بسیار طولانی قبلی، مرحله‌ی هشتم Forspoken بسیار کوتاه است. در این فصل، Frey با Tanta Prav، فرمانروای Avoalet و Tanta Of Justice روبرو می‌شود. او مصمم است که Frey را محاکمه کند، این مرحله‌ را در قلعه عظیم و با شکوه Avoalet، آغاز می‌کنیم.

Tanta Prav’s Trial

این بخش شامل سه دور، مبارزه کردن است. هیچ فرصتی برای ذخیره‌سازی Healing Draughtها وجود ندارد، به جز مواردی که ممکن است از دشمنان در اینجا بدست بیاورید، بنابراین امیدواریم که مقدار کافی ذخیره کرده باشید.

توصیه می‌کنیم بهترین شِنل و گردنبند خود را برای تقویت آمار Red Magic خود مجهز کنید – روش اصلی حمله شما برای اکثر دشمنانی که در این فصل با آنها مبارزه می‌کنید، از جمله خود تانتا پراو، Sila’s Magic است که همگی به آن حساس هستند.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل هشتم: The Truth Will Out

دور اول مبارزه در برابر چند Unjust Enforcer است. آنها پخش می‌شوند و مبارزه را شروع می‌کنند، بنابراین شما محاصره شده و توسط هر یک از Unjustها که در حال حاضر به آنها حمله نمی‌کنید، به شدت مورد اصابت تیرها قرار خواهید گرفت. شما باید تا به حال از بین بردن این دشمنان را یادگرفته باشید، اگرچه می‌توانید فقط از چند جادوی قرمز استفاده کنید. در اینجا Arc Slice یا Rage Slice به خوبی کار خواهند کرد.

دور دوم شما در برابر یک دسته از Canis Dirusها و تعدادی Syntheras قرار می‌گیرید. این دور گیج‌کننده است – سینتِراها در اطراف میدان می‌چرخند و هدف قرار دادن آنها سخت است و اگر به آنها اجازه دهید، شما را محاصره خواهند کرد. بنابراین مهم نیست که کدام نوع دشمن را ابتدا از بین ببرید – فقط یکی را انتخاب کنید. هر دو نوع دشمن نسبت به Frey’s Magic ضعیف هستند، بنابراین از آن بهره ببرید.

دور آخر شما را دوباره با Unjust Enforcers روبرو می‌کند که این بار توسط Pitiless Arbiterها پشتیبانی می‌شوند. تنها تغییر در اینجا، جدا از اضافه شدن Arbiterها، این واقعیت است که برخی از Unjustها بر روی تاقچه‌های بلند ظاهر می‌شوند. با پارکور جادویی بالا بروید تا وقتی با تمام دشمنان روی زمین در حال مبارزه هستید، این Unjustها شما را تیرباران نکنند – البته آنها به اندازه کافی آزاردهنده نیستند که لازم باشد ابتدا به دنبال آنها بروید. هنگامی که موج سوم و آخرین دشمنان را شکست دادید، خودِ Tanta Prav با شما مقابله خواهد کرد.

مبارزه با Tanta Prav

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل هشتم: The Truth Will Out

این مبارزه دو فاز دارد. در فاز اول، تانتا پراو در اطراف میدان نبرد، شناور خواهد بود و دائماً طلسم انجام می‌دهد. حملات او در حال حاضر چندان سخت نیست که برایتان چالشی باشد. به طور طبیعی، Prav نسبت به Sila’s Magic ضعیف است، بنابراین شاید بهتر باشد از Blast Slices برای کل مبارزه استفاده کنید.

برخی از حملات او:

  • در مواقع خاصی، Tanta Prav حواسش پرت می‌شود و ظاهراً با خودش بحث می‌کند. او توسط جت‌های آبی احاطه خواهد شد، این زمانی عالی برای حمله با بهترین تسلیحات جادویی‌اتان است.
  • در یک حمله، Prav یک انفجار خطی از یخ را روی زمین فرا می‌خواند. این حمله بسیار واضح است و می‌توانید آن را تشخیص داده و سریع خود را از شعاع آن دور کنید.
  • حمله دیگری که پِراو شروع‌ می‌کند این است که در وسط میدان شناور شده و بالا می‌رود و یک توپ بزرگ آبی ایجاد می‌کند. اگر آن را نزنید، منفجر خواهد شد.
  • پس از مدتی Stun شدن، فواره‌های چرخان آب در اطراف او به هوا شلیک می‌شوند و به زودی بر روی سر شما فرو می‌ریزند. برای جلوگیری از این حمله در حرکت بمانید و نایستید.
  • پِراو به صورت دوره‌ای فواره‌های بزرگ و استوانه‌ای از آب را فرا می‌خواند که به دیوارها شلیک می‌کنند. اگر گرفتار آنها شوید، به دیوار کوبانده شده و ضرباتی مرگبار می‌خورید. Prav همچنین می‌تواند این ضربات را مستقیماً از دستان خود شلیک کند – این نسخه از حمله معمولاً بعد از اولین حمله انجام می‌شود.

تا آنجایی که شما مبارزه را پیش می‌برید، بهترین طلسم برای این مبارزه همان Blast Slice است. با این حال، اگر می‌توانید به Prav نزدیک شوید با ضربات Melee او را ناکار کنید، اگر خیلی مهارت بالایی در بازی دارید از این تاکتیک بهره ببرید که نوارسلامتی Prav را زودتر تخلیه می‌کند، زیرا او به این مدل حملات نیز حساس است.

اگر بتوانید Prav را در یک Crucible به دام بیاندازید، او صدمات زیادی را متحمل می‌شود تا از آن خارج شود – هوش مصنوعی او واقعاً نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد!

هنگامی که Prav را به حدود 33 درصد سلامتی‌اش برسانید، فاز دوم آغاز خواهد شد. در این فاز، Prav تمام زمان را به صورت وارونه می‌گذراند و شما اکنون روی سکوهایی که توسط آب احاطه شده‌اند در حال مبارزه هستید.

مهم این است که همیشه روی سکوها بمانید. Prav نه تنها می‌تواند آب را منجمد کند و به شما آسیب زیادی وارد کند، بلکه Frey شناگر کُندی هم است (رُک و پوست‌کَنده غرق خواهید شد).

حملات Prav در این فاز تغییر می‌کنند:

  • او همان حرکت توپ آب را دارد، اما توپ سریعتر و بزرگتر می‌شود و سرعت شلیک آن افزایش یافته است. از یک Crucible برای شکستن آسان آن، استفاده کنید.
  • همانطور که اشاره شد، Prav می تواند آب را منجمد کند. لحظاتی بعد، او حجم عظیمی از یخ را از زمین فرا می‌خواند. برای جلوگیری از این امر، به سکوها بچسبید.
  • پِراو می‌تواند شما را مجبور به ورود به مرکز میدان کند و حباب‌های مخرب زیادی را به سمت شما بفرستد. برای خلاص شدن از شر این حباب‌ها، فقط به آنها حمله کنید. اگر در هنگام جابه‌جایی یک Crucible انجام دهید، حباب‌ها هنگام ظاهر شدن از بین می‌روند و این حمله کلاً خنثی می‌شود.
  • پِراو می‌تواند فواره‌های آب را مستقیماً، پشتِ سر هم به سمت شما شلیک کند. با نگه داشتن دکمه Flow از این موارد طفره بروید و جاخالی دهید، اما مراقب باشید پس از جاخالی دادن در آب نیفتید. دو نوع از این حمله وجود دارد – یکی خروج جت آبی (واژه‌ی بهتری برای توصیف این حرکت به ذهنم نرسید) از پِراو است، پشتِ‌سرِهم و دیگری، بعد از ترکیدن توپ آبی او یک رگبار را به سمت شما می‌فرستد.

آسیب رساندن به Prav در این فاز کمی دشوارتر است، اما با وجود خطِ سلامتی کم او، قبل از پایان مبارزه، ضربه‌های زیادی لازم نیست وارد کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا از نزدیک با او مبارزه کنید – او بسیار متحرک است و این یک میدان مبارزه دشوار برای دور زدن و تحرک داشتن است، بنابراین صبور باشید. ترفند Crucible از فاز قبلی در اینجا به خوبی کار نمی‌کند، زیرا به نظر می‌رسد Prav در طول انجامِ حملات خاصی، مستقیماً از آن عبور می‌کند.

چند لحظه پس از حملات Prav وجود دارد که در آن او آب را یخ می‌زند. یخ برای راه رفتن روی آن ایمن است و Prav کاملاً در برابر Melee Atackهای ما آسیب‌پذیر است. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید.

چالش اصلی در اینجا حفظ سلامتی است. تلاش و انرژی خود را به جای حمله به Prav برای فرار از حملات او به کار گیرید و در نهایت فرصت‌های کافی برای آسیب زدن به او ایجاد کنید تا مبارزه را با پیروزی به پایان برسانید.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

دیدگاه ها بسته شده است