راهنمای The Witcher 3 / مرحله Kaer Morhen

راهنمای The Witcher 3 (ویچر 3) / مرحله Kaer Morhen

بازی در درجه سختی Death March و نسخه ی PC انجام شده است. اگر دیالوگی تاثیر گذار که روند بازی را تغییر می دهد وجود داشته باشد حتما به آنها در این راهنمایی پرداخته شده است. همینطور کلید های بازی نیز نسخه PC آن گفته شده است.

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Kaer Morhen)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله KAHER MORHEN

 گرالت در مقر ویچرهاست.اولین ماموریت پیدا کردن کلید در خروجی است. سیری منتظر شماست و باید او را پیدا کنید تا به او آموزش بدهید در این اتاق می توانید با ینیفر کمی صحبت کنید. کلید خروج روی میز کنار در خروجی است. با کلیک راست می توانید چیزهای مهم را قرمز ببینید و با زدن دکمه E گرالت به بررسی آنها می پردازد. کلید را بردارید و در را باز کنید. از پله ها پایین می روید تا کات سنس شروع شود. (دیالوگ های این بخش تاثیر خاصی در روند بازی ندارند.)

بعد از کات سنس می توانید انتخاب کنید که با سیری مسابقه بگذارید تا کمی در مورد کنترل بازی بیشتر یاد بگیرید. از نبردبان رو به رویتان بالا بروید. به سمت چپ بروید و با Space بالا بروید و همین کار را باز تکرار کنید. مسیر را به دنبال سیری به پایین بروید. باید از بخش های مختلف این قسمت پایین بروید می توانید بگذارید سیری برنده شود یا خودتان پیروز شوید اینجا اتفاق خاصی نمی افتد و فقط دیالوگ ها فرق می کند. با شیفت می توانید سرعت گرالت را زیاد کنید و با Space بپرید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله KAHER MORHEN

به پیش وزمیر بروید تا کات سنس شروع شود. در اینجا بعد از یک سری صحبت ها به شما اجازه داده می شود انتخاب کنید که میخواهید بخش تمرین شمشیر زنی را انجام دهید یا فقط از آن قسمت به نوعی  فقط رد شوید. با انتخاب گزینه ی اول بخش تمرینی نبرد را آغاز می کنیم.

با زدن شماره ی 1 اسلحه تان را بیرون می آورید و زدن Z می توانید روی دشمن قفل کنید. با گرفتن شیفت و زدن کلیک چپ ضربات قدرتی بزنید تا دفاع حریف را باز کنید با زدن کلید Alt چپ می توانید جاخالی دهید. همینطور می توانید با زدن Space روی زمین غلت بزنید. با فشردن کلیک راست موس می توانید دفاع کنید . برای ضد حمله زدن باید همزمان با حمله دشمن دفاع کنید تا او را غافلگیر کنید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله KAHER MORHEN

خوب با فشردن کلیک Tab لیستی از قدرت های ویچر ها (signs) برای شما نمایش داده می شود. باید QUEN را انتخاب کنید. این قدرت یک سپر روی ویچر شما ایجاد می کند که تا قبل از نابودی آن خون ویچر شما کم نمی شود.(که بهترین گزینه در آینده در بازی است) با  زدن Q شما می توانید قدرتی را روی خود اجرا کنید. (اگر دقت کنید زیر خون گرالت یک علامت سبز ظاهر می شود که طول مدت این سپر را نشان می دهد) بعدی IGNI است که می توانید با آن دشمن را آتش بکشید. (برای برخی نبردها که دشمن به آتش حساس است بسیار کارآمد است) قدرتی بعدی AARD است. که دشمن را به زمین می زند و یا به عقب پرت می کند. (برای دشمنانی که پرواز می کنند بسیار کارآمد است) قدرتی بعدی AXII است که با آن می توانید ذهن دشمن را در اختیار بگیرید تا آنها برای شما بجنگند و یا متوقف شوند.(روی گرگینه ها و همینطور برای دیالوگ ها بسیار کاربرد دارد) قدرتی بعد YRDEN است که با آن تله های جادویی می توانید بکارید. برای برخی نبردها با ارواح بسیار بسیار کاربردیست. (دشمنی که وارد محدوده ی این قدرتی شود گیر می کند و سرعتش کم می شود)

بعد از اینکه از همه این signs ها را استفاده کردید بازی به شما Training Bomb را می دهد با انتخاب آن و کلیک بر روی دکمه وسط موس می توانید از آن استفاده بکنید. دکمه وسط موس را فشار دهید و به جایی که مشخص شده بمب ها را پرتاب کنید تا این بخش به پایان برسد. یا می توانید کمی تمرین کنید یا با زدن دکمه ی C بخش تمرینی به پایان می رسد و وارد دمو می شوید.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (LILAC AND GOOSEBERRIES)

دیدگاه ها بسته شده است