راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters )

دقت کنید این مرحله طولانی است و در لابه لای آن باید مراحل دیگر را نیز انجام دهید تا بتوانید ادامه ی این مرحله را دنبال کنید. انتخاب های شما در طول مسیر مرحله عاقب های متفاوتی برای شخصیت Baron رقم خواهد زد که در طول راهنمایی به آنها به طور کامل اشاره خواهد شد.

گرالت در حال صحبت با Baron است. دیالوگ ها تاثیری در داستانِ اصلی ندارند با خیال راحت انتخاب کنید. باید به دنبال خانواده ی گم شده ی Baron بگردیم و در این بین از او اطلاعات بیشتری از سیری بدست بیاوریم. بعد از صحبت کردن به دنبال Baron  بروید تا اتاق خانواده ی او را بررسی کنیم. دو قسمت در نقشه به شکل نارنجی مشخص شده است وارد قسمت رو به رویی اول شوید و کلیک راست را بگیرید تا قسمت ها مهم قرمز شوند و آنها را Examine کنید. یک شمع دونی ، دیواری به رنگ دیگر و نقاشی که آن طرف اتاق است و هم سایز آن بخش دیوار است را بررسی کنید. یک سوراخ پشت قاب عکس پیدا می کنید به پشت آن بروید و آنجا را نیز بررسی کنید. به سمت دیگر اتاق بروید گلدان و کندگی روی ستون را بررسی کنید. به سمت دیگر اتاق بروید یک شمعدانی خاموش آنجاست بررسی کنید و متوجه می شوید که یک کوزه شراب آنجا شکسته شده است.

کلیک راست را فشار دهید تا رایحه باقی مانده را شناسایی کرده و بتوانید آن را دنبال کنید. رایحه را دنبال کرده و از در خارج شوید. از پله ها هم پایین بروید تا رایحه تمام شود و در آنجا Examine  را بزنید تا Talisman مخفی را پیدا کنید. به پیش Baron برگردید و با او صحبت کنید . (اگر حوصله ندارید گزینه زرد را انتخاب کنید و به اصل قضیه بپردازید.) بعد از صحبت با او پله ها را پایین بروید و به محل مشخص شده در نقشه خود را برسانید.

سوار اسبتان شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید.  وقتی نزدیک آنجا شدید تعدادی افراد می بینید که در نزدیکی خانه ای حضور دارند. وقتی نزدیک شوید وارد دمو می شوید. خوب گروهی از دزدان در نزدیکی خانه قصد مزاحمت دارند می توانید با استفاده از AXII اگر لول 2 دارید آنها را دور کنید. یا به آنها کمی پول بدهید. ولی گزینه ی دیگر درگیری با آنهاست که برای من بهترین گزینه بود چرا که میتوانستم از لوت آنها استفاده کنم فقط اول آرچر را بکشید که اذیتتان نکند استفاده از QUEN به عنوان سپر فراموش نشود! (این انتخاب ها تاثیری در روند داستانی نخواهد داشت.) همه ی اینها به انتخاب خودتان بستگی دارد. بعد از دست به سر کردن دزدان به سمت در بروید و در بزنید و دمو را ببینید. (انتخاب ها تاثیری در داستان ندارند گزینه های زرد داستان اصلی و گزینه های دیگر توضیحات اضافی و اطلاعات بیشتر هستند.)

(ماموریت A Princess in Distress را انجام بدهید تا بتوانید ادامه ی ماموریت را بروید.)

ادامه ی ماموریت اصلی نهم  (Family Matters)

بعد از انجام ماموریت A Princess in Distress اسبتان را سوار شوید و به محل مشخص شده در نقشه بروید. (می توانید از Blackbough به Crow’s perch سفر سریع انجام دهید) وقتی به شهر می رسید شهر در حال سوختن است به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی نزدیک شدید وارد دمو می شوید. شما دو انتخاب در اینجا دارید یا به  Oswin کمک می کنید و او را از اسطبل نجات می دهید. و یا می توانید به پیش Baron  بروید. بهتر است به آنها کمک کنید تا کمی لوت اضافه دریافت کنید.

کنار در شکسته از نبردبان بالا بروید. در آنجا یک صندوق وجود دارد که لوت خوبی در آن وجود دارد. از دو بشکه شکسته رد شوید و وارد دودها شوید. از مانع بعدی هم عبور کنید تا به پیش اسب ها برسید بعد به پایین بپرید. درِ تمام اسطبل اسب ها را باز کنید و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه که در جلویی هست بروید و آن را باز کنید تا به پیش Baron  بروید.

بعد از صحبت با او ، Baron  عصبانی شده و به سمت شما با مشت حمله می کند. دفاع کنید (همیشه کلیک راست را فشار دهید) و با Alt چپ به عقب  و یا به جهات جاخالی داده و در موقعیت مناسب به او ضربه بزنید(با کلیک چپ) تا پیروز شوید. در مبارزه با او عجله نکنید.

بعد از پیروزی در مبارزه با Baron  حرف بزنید و او در مورد بچه ی مرده اش با گرالت صحبت می کند. باید بچه را به موجودی زنده تبدیل کنید چون خونش می تواند خانواده ی Baron  را پیدا کند. بعد از اتمام صحبت ها به چند ساعت بعد در بیرون قلعه می رویم. به دنبال Baron  بروید. موجود عجیب رو میتونید بکشید یا نکشید انتخاب با شماست. من گزینه ی دوم رو انتخاب کردم و اون رو نکشتم. به دنبال Baron  که بچه ی عجیب در دستانش هست بروید. قدرت Axii را انتخاب کنید و منتظر باشید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters

در وسط مسیر چند روح به شما حمله می کنند Axii آنها را متوقف می کند از شیلد نیز استفاده بکنید تا از خود محافظت کنید. آنها غیب می شوند و به ناگاه از پشت به شما هجوم می آورند باید هوشیار باشید و به موقع جای خالی دهید. و به موقع به آنها حمله کنید. بعد از کشتن روح ها روی بچه نیز Axii  را اجرا کنید تا او نیز متوقف شود. بعد می توانید Baron  را دنبال کنید. در وسط راه باز سر و کله ی روح ها پیدا می شود باز باید آنها را شکست دهید. نبرد سری دوم سختر است و روح های بیشتری شما را محاصره می کنند باید خیلی دقت کنید. (من بیشتر از QUEN برای حفاظت استفاده کردم تا سایر قدرتی ها) بعد از شکست دادن روح ها روی بچه دو بار Axii استفاده کنید و بعد به دنبال Baron  بروید تا وارد دمو شوید .

به محل مشخص شده در نقشه (قبر کوچک)بروید و روی آن کلیک کنید تا دمو را ببینید. بعد از پایان دمو به دنبال روح بروید. در مسیر ممکن است مزاحم داشته باشید و موجوداتی به شما هجوم بیاورند فقط آنها را رد کنید و به دنبال روح بروید. روح نزدیک یک خانه متوقف می شود . گرالت باید به بررسی محیط بپردازد. محیط را با فشار دادن کلیک راست کاملا بررسی کنید. جلوتر رد پایی دیده می شود روی آن Examine کنید. یک گردن بند روی نزدیک رد پا وجود دارد. جلوتر لباس ها را نیز بررسی کنید. بعد از این به پیش روح بر گردید او راه می افتد پس به دنبالش بروید. (شاید موجوداتی به شما حمله کنند فقط به دنبال روح بروید و درگیری ایجاد نکنید.) در وسط را یک دو راهی وجود دارد باز موجوداتی اینجا هستند باید آنها را شکست دهید و نمی توانید فقط از آنها بگذرید. از QUEN برای ایجاد سپر استفاده کنید و به موقع حمله کنید و آنها را شکست دهید. دقت داشته باشید این موجودات (Rotfiend) بعد از اینکه خونشان کم می شود منفجر می شوند پس وقتی در حال انفجار بودند با Space از محدوده ی آنها خارج شوید. وقتی آنها را شکست دادید به پیش روح بروید در نزدیکی او یک اسب مرده است آن را کامل بررسی کنید تا به گزینه ی Let’s Summarize برسید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters

دوباره به دنبال روح راه بیفتید. جلوتر موجودات (گرگ ها) دیگری نیز هستند در خود جاده حرکت کنید و آنها را جا بگذارید. روح در کنار خانه ای متوقف می شود وارد خانه شوید تا دمو را ببینید. با مرد صحبت کنید اطلاعات بیشتری در مورد خانواده ی Baron  بدست می آورید. (انتخاب ها تاثیری در داستان ندارند.) بعد از خارج شدن از خانه دو مسیر در پیش روی شماست یکی به پیش Baron برگردید و اطلاعات را به او بدهید. یا اینکه دخترش که در شهر Oxenfort قرار دارد را پیدا کنید. فعلا به پیش Baron می رویم.

به پیش Baron بروید تا در مورد خانواده اش با او صحبت کنید. خوب اگر در قسمت قبلی فردی که در اسطبل گیر کرده بود را نجات داده باشید وقتی نزدیک شهر می شوید او به شما 20 کرون می دهد. به پیش Baron بروید. بعد از پایان صحبت ها باز به سراغ داستان سیری می رویم . (دیالوگ ها تاثیری در داستان ندارند.)

در اینجا وارد ماموریت اصلی  (Ciri’s Story: The Race) می شوید آن را انجام دهید.

ادامه ی ماموریت اصلی نهم  (Family Matters)

خوب باید به پیش Tamara دخترِ Baron بروید تا از حال او آگاه شوید. وقتی از خانه خارج می شوید بازی به دمو می رود Baron  می آید و به شما عروسک دخترش را می دهد تا به او بدهید. به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. با استفاده از Fast Travel  به Hanged man’s tree بروید و از آنجا به محل مشخص شده در نقش سفر کنید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Family Matters

باید از روی پل رد شوید تا وارد شهر شوید. وقتی به دروازه می رسید جلوی شما را میگیرند و باید با نگهبان حرف بزنید. گزینه ی I’v got Pass را بزنید تا وارد شوید. در حقیقت این باعث کامل کردن یک مرحله ی فرعی به نام Thou Shalt Not Pass نیز می شود. (فقط دقت کنید قبل از آمدن به اینجا باید با Baron حرف می زدید تا مجوز را او می گرفتید در غیر این صورت باید روشی دیگر برای ورود به شهر پیدا می کردید.) وقتی وارد شهر شدید به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی وارد خانه شدید دمو شروع می شود. در این دیالوگ ها می توانید Baron را خوب یا بد جلوه بدهید همه چیز دست شماست و در داستان اصلی تاثیری ندارد. (انتخاب های زرد را دنبال کنید تا این بخش به پایان برسد.) (بعد از صحبت ها می تونید وسایل خونه رو به عنوان Loot بردارید!)

بعد از این با Fast Travel به پیش Baron برگردید تا گزارش اتفاقات را به او بدهید. خوب فعلا تا همین جای ماموریت را انجام داده ایم و باید ماموریت های دیگری(Ladies of the Wood) را انجام دهیم تا بتوانیم ادامه ی این ماموریت را برویم.

ادامه ی ماموریت

بعد از انجام ماموریت Ladies of the Wood متوجه سرنوشت آنا می شوید به پیش Baron تا به او خبر بدهید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Baron حرف بزنید. تمام دیالوگ های زرد را برای فهمیدن محتوای اصلی (یا دیگر دیالوگ ها برای محتوای اضافه) انتخاب کنید تا ماموریت به پایان برسد. بلافاصله ماموریت اصلی ماموریت اصلی (Ciri’s Story: Out of the Shadows) شروع می شود و بعد می توانید بعد از این ماموریت فرعی Return to Crookback Bog را انجام دهید.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (A Princess in Distress و Ciri’s Story: The Race )

مراحل اصلی دیگر:

دیدگاه ها بسته شده است