راهنمای The Witcher 3 / مرحله LILAC AND GOOSEBERRIES

راهنمای The Witcher 3 (ویچر 3) / مرحله LILAC AND GOOSEBERRIES

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله LILAC AND GOOSEBERRIES)

قبل از انجام این ماموریت سه مرحله فرعی Missing in ActionPrecious Cargo و Twisted Firestarter را انجام دهید در غیر این صورت Fail می‌شوند.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله LILAC AND GOOSEBERRIES

بعد از تمام شدن بخش تمرینی به پیش وزمیر و دنیای واقعی برمی گردید. (در اینجا انتخاب ها تاثیری در روند داستان ندارند.)

بعد از پایان دمو تعدادی Ghoul به شما حمله می کنند کشتن آنها راحت است برای اطمینان از کمتر آسیب دیدنتان از QUEN  استفاده بکنید و با جای خالی و زدن ضربه مناسب آنها را از پا در بیاورید. بعد از کشتن آنها با زدن دکمه X می توانید اسبتان را صدا کنید و سوار شوید تا مسیر را دنبال کنیم. اگر خونتان در مبارزه قبلی کم شده است با خوردن چیزی با فشردن R یا F خونتان را پر کنید و به دنبال “وزمیر” مسیر را ادامه دهید. با شیفت بر روی اسب می توانید سرعت خود را زیاد کنید. بعد از گذر از اولین دهکده و عبور از پل وارد دمو می شوید.

در دمو با موجودی عجیب (Griffin) رو به رو می شوید. باید کمی با کشاورز بخت برگشته حرف بزنید. (در اولین سری دیالوگ می توانید با زدن گزینه ی اول بی خیال پول شوید و گزینه‌ی دوم کمی پول به جیب بزنید…در دیالوگ بعدی گزینه‌ی اول را انتخاب کنید تا متوجه شوید که او آشنای INN keeper است.) سوار اسب شوید و طبق نقشه (M ) به نقطه ای از دهکده که مشخص شده است بروید. بعد از رفتن به آن بخش وارد دمو می شوید. با ورود به INN میتوانید دیالوگ های جدیدی ببینید…

با زدن گزینه ی دوم (گزینه ای که کنار آن یک کیسه پول وجود دارد) می توانید با فرد تجارت کرده به خرید و فروش بپردازید. گزینه های زرد رنگ ،گزینه ی اصلی می باشند و بقیه برای کسب اطلاعات بیشتر برای شما گذاشته شده‌اند. اگر به غذا احتیاج دارید می‌توانید همین جا خرید کنید و یا کارت Gwent بخرید. بعد گزینه ی اول را بزنید. بعد از تمام شدن دیالوگ ها نوبت پرس و جو درباره ی ینیفر است.

گزینه هایی که کنارش علامت مثلث برعکسه (قدرتی AXII) یعنی می تونید با نفوذ به ذهن طرف ازش حرف بکشید. سه تا میز وجود داره که باید با افراد اونها حرف بزنید. سعی نکنید از گزینه ی AXII رو برای صندلی اول به کار ببرید و فقط با آنها صحبت کنید. وقتی با گروه دوم که مشغول بازی Gwent هستند صحبت می کنید به گزینه‌ای می‌رسید که می توانید بازی Gwent  را یاد بگیرید همان گزینه را انتخاب کنید. تا کمی در مورد پایه های این مینی بازی جذاب در دنیای ویچر صحبت کنیم. 

راهنمای The Witcher 3 / مرحله LILAC AND GOOSEBERRIES

قانون بازی: در بازی Gwent روی هر کارت یک عدد وجود دارد هر کس مقدار عدد بیشتری در هر راند بیاورد برنده است. سه گروه وجود دارد شمشیر زن ، آرچر و Siege که هر کدام جای خود را در زمین دارند. و سه آب و هوا وجود دارد که میتوانید قدرت هر بخش از زمین را کم کنید. برخی کارتها به کارتهای دیگر آن ردیف قدرت بیشتر اهدا می کنند. باید کاملا حواستان را جمع کنید که در راند اول همه ی کارتهای خوبتان را مصرف نکنید چرا که بازی دارای سه راند می باشد و شما باید در دو راند حریف را شکست دهید.

در بازی Gwent باید بسیار هوشیارانه عمل کنید. اول نکته ی مهم در بازی این است که هر فرد ده کارت دارد و هر فرد باید دوبار در هر دور پیروز شود پس باخت در راند اول به شرطی که کارتهای زیادی از حریف بگیرید می تواند تاکنیک خوبی باشد. یا اینکه راند اول را ببرید ولی راند دوم کاری کنید که حریف کارت زیادی برای راند سوم برایش نماند تا به راحتی راند سوم او را شکست دهید. در این مرحله شما کارت زیاد قویی ندارید و حریف شما نیز چنین خصوصیتی دارد پس با کمی فکر می توانید این مرحله را پیروز شوید. (بهتر است  قبل از بازی سیو کنید تا اگر باختید بتوانید تکرار کنید.)

با پیروزی در این راند یک کارت هدیه می گیرید.(Zoltan Chivay)  (یا کارت تصادفی دیگر) و ماموریت فرعی Collect ’em all فعال می شود. (که بعدا به آن خواهیم پرداخت)

 حال به سمت علامت آخر رفته و با مرد صحبت کنید. (انتخاب ها تاثیری در داستان ندارند) و بعد از در خارج شوید. تا دمو را ببینید. در اینجا یا می‌توانید از قدرت AXII استفاده کرده و یا با آنها تن به تن بجنگید. (در هر صورت جنگ رخ می‌دهد حداقل AXII باعث می‌شود که با دو نفر مبارزه کنید.) جنگیدن با آنها ساده است برای جای خالی از Alt چپ و برای زدن مشت از کلیک چپ موس استفاده کنید تا هر سه مرد را از پا در بیاورید. سوار اسب شده و مسیر را به سمتی که در نقشه مشخص است ادامه دهید. (با دوبار کلیک کردن شیفت می توانید با سرعت بیشتری اسب سواری کنید ولی مراقب قدرت اسب باشید که تمام نشود)

ممکن است در طول مسیر با دشمنانی (گرگ ها) رو به رو شوید فقط از کنارشان بگذرید و درگیری ایجاد نکنید. وقتی به شهر رسیدید از پله ها بالا بروید تا به محل مشخص شده در نقشه برسید. با دو نگهبان حرف بزنید و از در رد بشوید. (انتخاب ها تاثیری ندارند)  به پیش کاپیتان بروید و صحبت کنید. در این بخش Herb هایی وجود دارد که می توانید آنها را بردارید. بعد از صحبت با کاپیتان شما ماموریت پیدا می کنید تا Griffin را پیدا کرده و بکشید  دو محل جدید در نقشه مشخص می شود باید به آنجا رفته تا ماموریت را پیگیری کنید.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (The Beast of White Orchard)

دیدگاه ها بسته شده است