راهنمای The Witcher 3 / مرحله Bloody Baron / The King of the Wolves

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Bloody Baron  

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Bloody Baron  )

از اتاق مخفی خارج شده و به سمت محل جدیدِ مشخص شده در نقشه بروید. از پل که رد شوید محل جدید در نقشه مشخص می شود. وارد شهر شده و از میان دروازه ی وسط شهر بگذرید. وقتی به دروازه ی بعدی برسید نگهبانان جلوی شما را خواهند گرفت. (اگر در مرحله ی قبلی عاقلانه عمل کرده باشید و در بخشی که وارد INN می شوید درگیری ایجاد نکرده باشید به راحتی وارد می شوید و گرنه باید راهِ دیگری برای ورود پیدا کنید. باید به پیش مرد پیر در دهکده بروید و با او صحبت کنید کمی پول به او بدهید تا یک راه مخفی را به شما یاد دهد.) (راهنمای مرحله The Nilfgaardian Connection را مطالعه تا انتخاب درست را پیدا کنید.)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Bloody Baron

خوب ما فرض می کنیم شما هم کاملا با صلح و بدون خونریزی وارد قصر شدید پس به دنبال Sergeant  بروید. وقتی به Baron  رسیدید با او صحبت می کنید در اینجا انتخاب ها تاثیری در روند داستانی ندارند. پس به صورت دلخواه دیالوگ ها را انتخاب کنید تا صحبت های او به سمت سیری کشیده شود و بعد وارد داستان سیری می شویم…


راهنمای The Witcher 3 / مرحله Ciri’s Story: The King of the Wolves

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Ciri’s Story: The King of the Wolves)

کنترل سیری را در دست داریم. اکشن بازی وقتی کنترل او را در دست داریم متفاوت خواهد بود. مسیری که در نقشه مشخص است را دنبال کنید تا به گرگ ها برسید باید آنها را از بین ببرید. با استفاده از Space می توانید به سرعت جای خالی داده و آنها را از پا در بیاورید. یادتان نرود . میتوانید گیاهان را بچینید و لوت سگ ها را بردارید. با Gretka صحبت کنید. (دیالوگ ها تاثیری در داستان ندارند.) بعد از صحبت مسیر را ادامه دهید تا باز به گله ی دیگری از گرگ ها برسید مراقب باشید تعدادشان بیشتر است ولی تاکنیک همان قبلی است از سرعت او برای جلوگیری از ضربه خوردن استفاده بکنید و فرار کنید و به موقع حمله کنید تا همه ی آنها را از سر راه بردارید. بعد از کشتن گرگ ها مسیر را ادامه دهید تا دمو را ببینید. همه ی قسمت های بدن را بررسی کنید تا گزینه ی Summing up ظاهر شود. بعد از آن باید مسیر را ادامه دهید تا باز به گروهی دیگر از گرگ ها برسید.(در مسیر از چیزی نگذرید و همه چیز را بردارید.) یک بار Space بزنید و چند ضربه وارد کنید و دوباره این کار را تکرار کنید تا گرگ ها از پا در بیایند. بعد از کشتن گرگ ها، loot همه ی آنها را بردارید تا وسایل Oil مورد نظر برای مقابله با werewolf فراهم شود.

ماموریت اصلی (Ciri's Story: The King of the Wolves)

مسیر را ادامه دهید تا  به چند جنازه ی گرگ برسید. بعد مسیر را باز به دنبال Gretka  ادامه دهید تا به داخل غار برسید و دمو شروع شود. باید با werewolf بجنگید هیچ پیچیدگیی در کار نیست جای خالی دهید و به موقع ضربه بزنید به راحتی او را شکست خواهید داد. بعد از شکست دادن لوت او را بردارید تا وارد دمو شوید. بعد  از دمو مرحله تمام شده است و به پیش گرالت باز می گردیم.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Family Matters)

مراحل اصلی دیگر:

دیدگاه ها بسته شده است