راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Whispering Hillock

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Whispering Hillock (انتخاب های شما در اینجا تاثیراتی جدی در داستان دارند)

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Whispering Hillock )

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Whispering Hillock

به محل مشخص شده در نقشه بروید. در پایین یک گرگینه منتظر شماست آن را بکشید. آنها به آتش حساس هستند و باید با دقت حمله کنید و به موقع دفاع کنید. دقت کنید باید به سرعت او را بکشید و نگذارید وارد فاز Heal شود، اگر زیاد مبارزه را طول بدهید خیلی کار سختی در پیش خواهید داشت و شکست دادن او تقریبا غیر ممکن می شود.پس مراقب باشید و با سرعت و قدرت به او ضربه بزنید. (یک place of power آن نزدیکی است اگر قبل از مبارزه آن را فعال کنید مبارزه شما راحت تر خواهد بود.) (برای مبارزه ی بهتر، حتما از Cursed oil استفاده کنید تا به سرعت خون او را کم کنید. سعی کنید پیش یک Alchemist  بروید و تمام oil های بازی را بسازید که بسیار در طول بازی به کارتان می آیند.) یکی از راه های بسیار خوب کشتن گرگینه استفاده از AXII می باشد که می توانید او را برای مدتی کاملا در جای خودش اسیر کرده و به او حمله کنید…. بعد از کشتن او صدای دیگری می شنوید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد شوید. در غار مسیر را به سمت جلو ادامه دهید ، وارد آب شوید و به سمت مسیر مشخص شده در نقشه شنا کنید. از آب بیرون بیایید و مسیر را ادامه دهید. وقتی وارد دایره شدید دمو شروع می شود. (گزینه های زرد را انتخاب کنید تا به آخر برسید در آخر بهترین راه کشتن درخت است. اگر او را نکشید دهکده ی نزدیک را به آتش می کشد و جلوتر مشکلات بیشتری به وجود می آورد.(انتخاب های شما در اینجا تاثیراتی جدی در داستان دارند)

اگر انتخاب کردید که با او مبارزه کنید باید عقرب های بزرگ را اول بکشید تا دفاع موجود باز شود چند ضربه که بزنید باز بسته می‌شود و دوباره باید موجودات اضافه را بکشید تا دفاع او باز شود و دوباره بتوانید به آن ضربه بزنید. (بهترین راه حل این است که اول به دروغ به او بگویید که کمکش می کنید و مسیر زیر را بروید و بعد با گول زدن و بدون مبارزه او را شکست دهید.)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Whispering Hillock

 ولی اگر دوست داشتید به اهریمن کمک کنید این روش انجامش است! بعد از پذیرش کمک به محل مشخص شده در نقشه بروید. یک Water hag  آنجاست آن را بکشید. او به زیر آب می رود و به سمت شما گل پرتاب می‌کند. با استفاده از شیلد دفاع و حمله‌ی به موقع او را به راحتی می‌توانید بکشید. بعد از کشتن او کلیک راست را فشار دهید و محیط را جستجو کنید. یک تکه سنگ قرمز پیدا می‌کنید آن را بررسی کنید. یک محل دیگر در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. سوار یکی از اسب‌ها شوید و آن را آرام کنید. با استفاده از AXII می‌توانید اسب را آرام کنید بعد از سوار شدن آن به محل مورد نظر برسانید. (وارد غار شوید تا دمو شود.) (گزینه ی اول را انتخاب کنید.) ماموریت به پایان می رسد. در اینجا نیز می توانید با زدن گزینه ی گول زدن، او را به راحتی و بدون مبارزه شکست بدهید که بهترین روش ممکن نیز هست. در کل همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد و عواقبش را نیز خواهید دید! (مردن مردم دهکده و بعد بلایی که سر خانواده و خود Baron  می آید.)

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Pyres of Novigrad)

مراحل اصلی دیگر:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است