راهنمای The Witcher 3 / مرحله On Thin Ice (نبردهای نهایی)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله On Thin Ice

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (On Thin Ice ) (نبردهای نهایی)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله On Thin Ice

ماموریت با طراحی نقشه آغاز می شود پس چند دقیقه اول فقط دیالوگ باید گوش کنید. بعد از اتمام صحبت ها Avallac’h  به شما می گوید آماده هستید ماموریت را شروع کنید یا خیر اگر همه چیز آماده هست تاکید کنید و نبرد را آغاز کنید ولی اگر احتیاج به تعمیر و یا ساخت معجون دارید می توانید الان اینکار را انجام دهید. (همینطور ماموریت Reason of State  را باید قبل از صحبت و شروع این مرحله انجام داده باشید و در غیر این صورت Fail می شود. ) بعد از اینکه همه کارهایتان را انجام دادید به پیش Avallac’h  بروید و آمادگی خود را اعلام کنید. بعد از دیدن دمو کنترل Ciri را در دست دارید. او بسیار قوی است و با یک ضربه می تواند آنها را بکشید …Wild Hunt ها را بکشید و به سمت جلو و محل مشخص شده در نقشه پیش بروید. همینطور بکشید و پیش بروید تا به  Caranthir برسید. وقتی چند ضربه به او بزنید وارد دمو می شوید.

وقتی دمو تمام شد اینبار کنترل گرالت را در دست دارید و باید با Caranthir بجنگید. اگر حواستان به ضربات او نباشد، این نبرد بسیار سخت می شود. اگر مراقب باشید تبدیل به یک نبرد بسیار ساده می شود. اول از همه همیشه باید QUEN  کنید به او چند ضربه که بزنید غیب می شود و به سمتتان چند گلوله یخی پرت می کند آنها را جای خالی داده و به سمتش بروید و به او ضربه بزنید. هر چند وقت یکبار او یک  Ice Elemental ظاهر می کند الکی ضربه برای او هدر ندهید او را جلوی تیرهای یخی Caranthir قرار دهید تا کشته شود. همینطور این روش را ادامه دهید تا خونش کم شود و از بین برود. (ویدیو در اینجا) بعد از دیدن ویدیو در زیر آب هستید. خود را به نزدیکیای آب برسید و بعد دمو را ببینید. بعد از دمو باز کنترل گرالت را در دست دارید. به سمت جلو بروید حال باید با لشکر Wild Hunt مبارزه کنید. پرتال ها را با YREN ببندید و موجودات را بکشید مراقب یخشان باشید.  همینطور موجودات را بکشید و جلو بروید. تا وارد دمو شوید. (حتما لازم نیست کسی را بکشید فقط پیش بروید.)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله On Thin Ice

وقتی به انتها می رسید بعد از دمو باید با Eredin مبارزه کنید. (ویدیو در اینجا) این یکی از سخت ترین مبارزات نسخه عادی بازی است. (مخصوصا در درجه سختی Death March) همیشه در طول نبرد باید QUEN  استفاده کنید . باید به موقع جای خالی کرده و بلافاصله به او ضربه بزنید. این نبرد طولانی است و او خیلی خوب ضربات شما را دفاع می کند. فاز اول نبرد در درون کشتی هستید او غیب می شود و از پشت شما ظاهر می شود بلافاصله باید جای خالی داده و به او ضربه بزند و همیشه از QUEN استفاده کنید.  وقتی خونش را کمی کم کردید وارد فاز بعدی می شوید که یک محیط بزرگ تری است در اینجا او به جز حرکات فاز اول از شما فاصله گرفته به سمت شما یخ پرت می کند دقت کنید برخورد این یخ ها به شما اگر بدون QUEN  باشید شما را با یک ضرب خواهد کشت پس باید بسیار مراقب باشید و با فکر عمل کنید و همیشه از QUEN   استفاده کنید وقتی از شما فاصله گرفت با غلت زدن خودتان را به او نزدیک کنید و به او ضربه بزنید تا دیگر به سمتتان اسپل پرت نکند. این روند را ادامه دهید تا خونش کم شود دوباره به کشتی برمی گردید و با چند ضربه نبرد با او به پایان می رسد. این ماموریت تمام شده است. بلافاصله مرحله Tedd Deireadh, The Final Age شروع می شود.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Tedd Deireadh, The Final Age)

مراحل اصلی دیگر:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است