راهنمای The Witcher 3 / مرحله Broken Flowers

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Broken Flowers

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Broken Flowers )

به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل نزدیک شدید وارد دمو می شوید. بعد از دمو چند نفر را باید با مشت هایتان ادب کنید. از Alt چپ برای جای خالی دادن استفاده بکنید و به موقع ضربه بزنید. بعد از صحبت با Zoltan محیط را بگردید و به دنبال مدارکی باشید که مکان Dandelion را بتوانید پیدا کنید. کلیک راست را فشار دهید و در محیط جستجو کنید. بشکه را بررسی کنید. وسیله ی موسیقی که روی زمین است را بررسی کنید. یک کتاب کنار در است آن را بردارید وارد دمو می شوید. حالا  I را بزنید به قسمت quest item رفته و Dandelion ‘s Planner را بخوانید. محل هایی در نقشه ظاهر می شود که محل زن هایی هستند، باید به مکانها بروید و با آنها حرف بزنید. اول با Zoltan حرف بزنید. و در مورد همه ی زن ها از او سوال کنید. محل هر پنج تای آنها مشخص است به محل مشخص شده بروید با هر پنج فرد صحبت کنید. 

راهنمای مراحل ویچر 3 مرحله ی Broken Flowers

افرادی که باید با آنها صحبت کنید:

1. Elihal : به محل مشخص شده در نقشه که کلبه های اطراف شهر است بروید ،فقط با او صحبت کنید. او یک خیاط است می‌توانید از او لباس بخرید و همینطور می‌توانید با او یک دست Gwent برای دریافت یک کارت بازی کنید. نکته‌ی خاص دیگری وجود ندارد.

2.Vespula : به محل مشخص شده در نقشه بروید. اینجا نیز در منطقه ی کلبه های اطراف شهر واقع شده است. وقتی به محل مورد نظر میرسید Vespula در حال کتک خوردن است سه راه دارید اولی 200 کرون به آنها بدهید که اصلا فکر خوبی نیست! دومی با آنها بجنگید، که بهترین گزینه است! و یا سومی آنها را قانع کنید که Vespula تحت حمایت سلطان گداهاست. گزینه دوم را انتخاب می‌کنیم و میگوییم Vespula تحت حمایت گرالت است و جنگ را آغاز می‌کنیم. (اگر بگویید تحت حمایت سلطان گداهاست بدون نبرد این بخش تمام می‌شود.) (گزینه ی سومم هست که خودتونو دخالت ندید که پیشنهاد نمیشه) بعد از از بین بردن دشمنان با زن حرف بزنید.

3.Molly : به طرف خانه ی او بروید تا با او کمی حرف بزنید. وقتی نزدیک خانه می شوید دمو شروع می شود. در اینجا دو حالت وجود دارد و بسته به انتخاب هایی که در ماموریت اصلی (Imperial Audience) انجام داده اید دارد. اگر Aryan مرده باشد با شما در اینجا با احترام با گرالت برخورد نمی شود. باید او را قانع کنید که به مسابقه بیاید. ولی اگر Aryan زنده باشد خود او به شما پیشنهاد حضور در مسابقه را می دهد. پیشنهاد را بپذیرید و به آنجا بروید. در اینجا می توانید مسابقه ی اسب سواری دهید و اگر پیروز شوید superior racing saddle را بدست می آورید پس فکر بدی نیست. (در طول مسابقه مدیریت Staminaی اسب را فراموش نکنید) بعد از پیروزی در مسابقه به پیش Molly که در تماشاگران است بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت با زن با Aryan صحبت کنید و به Novigard  برگردید.

4.Marabella: به پیش او بروید و صحبت کنید. در اینجا وارد کلاس درس می‌شوید. می‌توانید صبر کنید که صحبت های او تمام شود و بعد از آن با او حرف بزنید. (یا همان جا سوال کنید) بهتر است بعد از کلاس با او حرف بزنید چرا که در حین کلاس بچه‌ها شما را سوال پیچ خواهند کرد!

5.Rosa var Attre: به پیش او بروید.جلوی در ورودی را نگهبانان گرفتند و باید به دنبال راهی برای ورود بگردید. با نگهبان صحبت کنید و گزینه اول را بزنید. (معلم آموزش شمشیر زنی هستید.)  و وارد شوید. جلوتر اسلحه چوبی را بردارید و جایگزین کنید. و به دنبال نگهبان به زیر زمین بروید. باید با دختر مبارزه کنید. کلیک راست را برای دفاع کردن فشار دهید منتظر حمله او باشید و باز کلیک راست را فشار دهید تا ضربه ی او را دفاع کرده بلافاصله چند ضربه به او بزنید. همین روند را ادامه دهید تا مبارزه را پیروز شوید. بهترین روش برای مقابله با او زدن ضربات سنگین است چرا که او را ضعیف می کند و به راحتی می توانید او را شکست دهید. 

بعد از اتمام این قسمت و صحبت کردن با تمام دخترها باید با Zoltan صحبت کنیم. (اگر در انتها به دختر بگویید که باز به او آموزش خواهید داد ماموریت فرعی (Fencing Lessons را بدست می‌آورید.) بعد از صحبت با او به محل مشخص شده در نقشه بروید. بیرون در Meditate کنید و بعد در شب وارد کافه شوید و دمو را ببینید. بعد از اتمام دمو و صحبت ها مرحله تمام می شود.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Get Junior)

مراحل اصلی دیگر:

دیدگاه ها بسته شده است