راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Beast of White Orchard

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Beast of White Orchard

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Beast of White Orchard)

 دو محل جدید در نقشه مشخص می شود باید به آنجا رفته تا ماموریت را پیگیری کنید.

اول به سراغ نقطه ی نزدیک تر می رویم تا سوالاتی در مورد Alchemy بپرسیم. نقشه را باز کنید شما می توانید بین تمام علامت های سبز رنگ در نقشه سفر سریع انجام بدهید. ما می خواهیم به Sawmill ، که نزدیکترین محل به ماموریت است ،برویم. به روی تابلوی پایین پله ها گذینه E را بزنید و بعد تابلوی سبز Sawmill را انتخاب کنید تا به آنجا سریع سفر کنید.

وارد خانه ی Herbalist شوید تا دیالوگ ها شروع شود. (میتوانید گیاهان اطراف خانه را بچینید مشکلی بوجود نمی آورد.) با زدن گزینه های Griffin do that و بعد از آن I could Try to help her میتوانید یک ماموریت فرعی بدست بیاورید. بقیه ی دیالوگ ها تاثیری ندارند و صبحت های جاری در مورد ماموریت هستند. (می توانید ماموریت : On Death’s Bed  را انجام دهید.)

بعد از اتمام ماموریت فرعی در خانه ی Herbalist  هستیم. محل ماموریت در نقشه در وسط رودخانه مشخص شده است به آنجا بروید. در زیر آب میتوانید Buckhorn ها را پیدا کنید.

خوب نوبت بخش دیگر ماموریت است به محل دیگرِ مشخص شده در نقشه بروید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Beast of White Orchard

وقتی به در خانه رسیدید در بزنید کسی جواب شما را نخواهد داد. پس باید به دنبال فرد بگردید با فشار دادن کلیک راست می توانید به اطراف نگاهی بیندازید و رد پاهای قرمز رنگ روی زمین را دنبال کنید تا به فرد مورد نظر برسید. (روی رد پاها اول Examine کنید بعد مسیر کلی رد پاها مشخص میشه کلیک راست را فشار بدهید و به دنبال رد پاها برید.)

وقتی به Mislav رسیدید گزینه های زرد را انتخاب کنید و در آخر Why not را بزنید. (حتی اگر کمکم نکنید باز Mislav در ماموریت کمکتون میکنه پس دیالوگ ها فرقی ایجاد نمی کنند.) اگر why not را بزنید باید اول به همراه او به کشتن سگ های وحشی بپردازید. او را دنبال کنید تا به پیش سگ های وحشی بروید. کشتن سگ ها راحت است دفاع کنید یا غلت بزنید و به آنها ضربه وارد کنید. لوت آنها  Dog Tallow در آینده بدردتان می خورد. در آخر با Mislav  صحبت کنید. در اینجا دیالوگ هایی رد و بدل می شود تا بیشتر با شخصیت او آشنا شوید، انتخاب های شما تاثیری در داستان اصلی نمی گذارند. بعد از صحبت با او ، میتوانید او را دنبال کنید. (برای سرعت بخشی می توانید شیفت را بگیرید تا او نیز با سرعت بیشتری حرکت کند.)

در نقطه ی مشخص شده در نقشه کلیک راست را فشار دهید تا به بررسی محیط بپردازید. بخش های قرمز رنگ را جلو رفته و Examine را بزنید تا گرالت به بررسی محیط بپردازد. بعد از بررسی همه مواردِ قرمز کمی جلوتر می توانید رد پایی پیدا کنید آن را هم بررسی کنید و بعد با فشار دادن کلیک راست مسیر رد پا را دنبال کنید. جلوتر در زیر پل شکسته دو جعبه وجود دارد که می توانید Loot آنها را بردارید. بعد از پل مسیر رد پا را می توانید ادامه دهید.

وقتی جلوتر می روید به یک پرتگاه می رسید. باید با استفاده از Space  بپرید و با فشردن آن لبه را بگیرید تا به سمت دیگر دره بروید. در سمت دیگر نیز باید به بررسی خود با کلیک راست کردن و Examine کردن بخش های قرمز ادامه دهید تا اطلاعات بیشترین دستتان بیاید. یک Griffin مرده آن وسط می بینید می توانید به بررسی آن بپردازید. و بعد گذینه ی آخر را فشار دهید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Beast of White Orchard

بعد از آن به پیش وزمیر که در نقشه محل آن مشخص است، بروید. بعد از رسیدن به او گزینه زرد رنگ را انتخاب کنید تا ماموریت را ادامه دهیم. با زدن گذینه ی Time to set a Trap ماموریت به مرحله ی جدی و به سمت کشتن Griffin می رود. برای این ماموریت Thunderbolt potion را بسازید کلیک L را بزنید و آن را بسازید. (باید همه ی وسایل مورد نیاز را داشته باشید اگر ندارید پیدا کنید و بسازید چرا که برای کشتن Griffin بسیار ضروری است.) بعد به محل مشخص شده در نقشه بروید و با وزمیر صحبت کنید. با زدن We can Start ماموریت را آغاز کنید.

خوب کشتن Griffin  راه حل خودش را دارد اول باید وقتی در آسمان مشغول پرواز است بسیار تیز هوش عمل کنید و با جهش به جهات از حملات او جای خالی دهید. او به AARD حساس است پس از این نیرو بر علیه او استفاده کرده تا چند ثانیه ای از حمله دست بکشد و وقت مناسبی برای حمله کردن به او بدست بیاورید. حتما از QUEN  نیز برای درست کردن سپر به دور خود استفاده بکنید. وقتی خون Griffin  به نصفه می رسد باید او را تعقیب کنید تا ادامه ی نبرد را انجام دهید.

نبرد را با سوییچ بین QUEN و AARD ادامه دهید تا خون او تموم شود و پیروز شوید.

خوب ماموریت انجام شده است و باید لوت Griffin را بردارید و سر او را قطع کنید تا مدرک لازم برای اثبات کشته شدن آن را به پیش فرمانده ببرید. بعد  میتوانید از طریق Fast Travel به Nilfgaardian Garrison برگردید تا به پیش فرمانده بروید. اطلاعات مورد نیاز در مورد ینیفر را بدست خواهید آورد. در آخر فرمانده به شما پیشنهاد پول می کند. در اینجا یک تایمر نمایش داده می شود. هیچ فرقی در داستان ایجاد نخواهد شد. پس بهتر است پول را بگیرید ولی باز به خودتان بستگی دارد!

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (The Incident at White Orchard و Imperial Audience )

دیدگاه ها بسته شده است