راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Battle of Kaer Morhen

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Battle of Kaer Morhen

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (The Battle of Kaer Morhen)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Battle of Kaer Morhen

درست بلافاصله بعد از ماموریت The Isle of Mists ، این مرحله شروع می شود. به محل مشخص شده در نقشه بروید. در طول مسیر با افراد مخلتفی صحبت می کنید. وقتی به محل رسیدید دمو را ببینید. در اینجا باید روش های انجام این ماموریت را مرور کنید. دو راه دارید که فقط کمی گیم پلی بازی را تغییر می دهد و به روش مختلفی در نبرد به شما کمک می کند. اولی ساخت معجون اضافه یا ساخت تله – دومی ساخت یک شمششیر جدید برای شما و یا تعمیر دیوار اگر سلاح و معجون مناسب دارید بهترین گزینه ساخت تله و تعمیر دیوار است. ولی باز  انتخاب با شماست. بعد از این انتخاب و پایان دیالوگ ها به سراغ نبرد نهایی می رویم.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Battle of Kaer Morhen

بعد از اتمام دمو می توانید اسلحه و زره خود را تقویت کنید (بر روی نقشه مشخص هستند) بعد به محل مشخص شده در نقشه بروید و دمو را ببینید. بعد از دیدن سه محل در نقشه مشخص شده است که سه پرتال  Wild Hunt ها را مشخص کرده است. به آن مکان ها رفته و از Yrden یا بمب Dimeritium bombs برای نابودی آنها استفاده کنید. احتیاج نیست درگیریی ایجاد کنید مستقیم به سراغ پرتال ها رفته و آنها را نابود کنید. بعد از نابودی پرتال ها دمو را ببینید.

حال کنترل Ciri را در دست دارید. Vesmir می خواهد که در داخل قلعه بمانید ولی Ciri قبول نمی کند. با زدن وسط موس می توانید در اینجا آتش به سمت دشمنان بفرستید و پورتال هایشان را نابود کنید. به سمت محل مشخص شده بروید و دشمنان را از پیش رو بردارید مراقب باشید دمیج آنها بالاست با Space جهش کنید و ضربه بزنید و دوباره Space را بزنید همین روش را ادامه دهید تا همه ی دشمنان را بکشید. بعد از کشتن همه ی دشمنان دمو را ببینید.

باز کنترل گرالت را در دست دارید. با اسب به قلعه بازگردید حال بعد از دیدن یک دموی کوتاه باید دروازه را ببیندید به سمت محل مشخص شده در بالای دیوار بروید. در طول مسیر احتیاجی به نبرد با دشمنان نیست فقط آنها را رد کنید تا به محل مورد نظر برسید و میله را بکشید تا در بسته شود. دمو را ببینید در اینجا باید Lambert را کمک کنید اگر Keira در این نبرد حضور داشته باشد احتیاجی نیست و او نجاتش می دهد. اگر او حضور نداشته باشد Lambert کشته می‌شود. (در مرحله For the Advancement of Learning سرنوشت Keira را تعیین می‌کنید.)

حال محلی روی نقشه مشخص می شود به سرعت به آنجا بروید. در اینجا باید دشمنان را کشته و پورتال ها را ببندید. چندین موج از حملات انجام می شود که باید دفاع کنید. اول پورتال ها را نابود کرده و بعد به سراغ دشمنان بروید همیشه از QUEN استفاده کنید چرا که ضربات آنها مرگبار است. وقتی Hound  ها  یخ دورشان ایجاد کردند فاصله بگیرید تا شیلدتان از بین نرود. بعد از نابودی سه پرتال به کمک Triss بروید و او را نیز کمک کنید بعد دمو را ببینید.

حال کنترل  Ciri  را در دست دارید. همه ی دشمنان را بکشید دقیقا مثل روش قبلی او بسیار قوی است و مشکلی پیش نمی آید باید دشمنان را کشته و از آتش برای نابودی پرتال ها استفاده کنید. همینطور به سمت دروازه بروید و دروازه را برای گرالت باز کنید و دمو را ببینید.  حال کنترل گرالت را در دست دارید دو پرتال را با کمک Yrden یا بمب Dimeritium bombs از بین ببرید و بعد به پیش  Triss برای کمک کردن بروید و بعد دمو را ببینید.  بعد از دیدن دمو ماموریت تمام می شود و ماموریت Blood on the Battlefield بلافاصله شروع می شود.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Blood on the Battlefield)

مراحل اصلی دیگر:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است