راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Nilfgaardian Connection

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Nilfgaardian Connection

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Nilfgaardian Connection)

به Velen خوش آمدید در اول این بخش مراقب گرگ ها باشید. هر چند سطح آنها پایین است و به راحتی می توانید برای لوت آنها را شکست دهید. مسیر خود را به سمت مسیر مشخص شده در نقشه ادامه می دهیم. نگران ماموریت های فرعی نباشید به موقع به سراغ آنها خواهیم رفت.  وارد محل مورد نظر شده و با Innkeeper حرف بزنید. بعد از چند لحظه یک گروه وارد می شوند. انتخاب گزینه ی I’m a Witcher از درگیری و خون ریزی جلو گیری می کند. (گزینه ی اول باید با آنها بجنگید، گزینه ی دوم باید برای آنها نوشیدنی بخرید پس بهترین گزینه همین گزینه است. انتخابی که با نبرد همراه باشد جلوتر در داستان بازی تاثیر گذار خواهد بود.) (انتخاب های شما در اینجا در بازی تاثیر می گذارند.) به دنبال Innkeeper  بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت محل بعدی در نقشه مشخص است و باید به آنجا بروید. 

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Nilfgaardian Connection

وقتی به مقصد رسیدید، تعدادی سگ را می بینید که به مردی در حال حمله هستند ، آنها را بکشید. (استفاده از QUEN فراموش نشود) بعد از کشتن سگ ها وارد دمو می شوید.  (دیالوگ های زرد را ادامه دهید تا به ماموریت اصلی برسید) بعد از تمام شدن صحبت به محل مشخص شده در نقشه در دهکده بروید و روی جسدِ خونی که در آنجا وجود دارد Examine  کنید. گزینه ی سوم را انتخاب  تا “کلید مخفی” را بدست بیاورید. حالا کلیک راست را نگهدارید و محیط را زیر نظر بگیرید تا در مخفی را در اتاق پیدا کنید.

در زیر پوست خرس یک در مخفی پیدا می‌کنید. روی آن Examine کنید تا وارد دمو شوید. در مشخص می شود و بعد آن را باز کنید و وارد شوید. (دقت داشته باشید وسایل خوبی در دهکده وجود دارد می توانید به عنوان loot کل دهکده را بگردید و وسایل اضافه را بردارید.) وقتی وارد اتاق مخفی شدید اول می توانید پولی که در صندوق اتاق دیگر وجود دارد را بردارید. اول شمع بین دو اتاق را Examine  کنید و بعد به داخل اتاق دیگر بروید و شمع دیگر داخل اتاق را روشن کنید.

سمت راست شمع اگر کلیک راست را فشار دهید یک ذره بین مشخص می‌شود به آنجا بروید و آیتم مخفی را بردارید. وارد دمو می‌شوید. همه  چهار گزینه را انتخاب کنید تا Think That’s all ظاهر شود با کلیک بر روی آن این ماموریت به پایان میرسد. (اطلاعات بیشتری در مورد سیری بدست آوردید)

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (Bloody Baron و Ciri’s Story: The King of the Wolves )

مراحل اصلی دیگر:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است