راهنمای The Witcher 3 / مرحله Count Reuven’s Treasure

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Count Reuven’s Treasure

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی (راهنمای The Witcher 3 / مرحله Count Reuven’s Treasure )

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Count Reuven's Treasure

 بعد از اتمام صحبت های Dijkstra (انتخاب دیالوگ ها تاثیری در داستان کلی بازی ندارد)  به سمت سوراخ روی دیوار بروید و کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید. محل قرمز  روی دیوار را بررسی کنید.جلوتر یک تیکه کوچک فلزی رو زمین است آن را بررسی کنید. یک خط آبی روی نقشه مشخص می شود آن را دنبال کنید. دقت کنید  از QUEN  استفاده کنید تا سم کمترین اثر را به شما داشته باشید چرا که محیط سمی است به سرعت باید آن را طی کنید. در طی مسیر Drowner ها به شما حمله می کنند باید فقط مسیر آبی را طی کنید تا به اتاق بدون سم برسید با Drowner ها نجنگید و فقط مسیر را طی کنید. در اتاق می توانید به طبقه ی بالا بروید… با پریدن به طبقه ی بالا مقداری لوت آنجا گیرتان می آید. در محل مشخص شده در نقشه کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید و بخش قرمز روی زمین را Examine کنید. (عکس بالا) … حال به پیش Dijkstra  برگردید و به او گزارش بدهید. بعد از صحبت با او به حمام بروید و محیط را بررسی کنید. اینجا داخل حوضچه ها را بررسی کنید و Examine انتخاب کنید. وقتی یکی تمام شد به سمت دیگر نقطه های روی نقشه بروید. دومی پشت حوضچه یک چیز گرد می بینید آن را بررسی کنید تا دمو شروع شود. بعد از صحبت ها به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید محیط را بررسی کنید. اول در را با AARD بشکنید. وارد شوید و رد پا را بررسی کنید. رد پا را دنبال کنید و به طبقه ی بالا بروید. وقتی به جایی که مسیر رد پا تمام می شود رسیدید یک در مخفی آنجا است. (لوت محیط را می توانید بردارید.) یک شیشه wine روی میز است آن را بردارید. یک نامه روی میز است آن را بردارید. وارد اتاق کناری شوید و شیشه را در جای خالی بگذارید. (کلیک راست کنید محلش مشخصه) بعد از اینکار در مخفی باز می شود. به اتاق کناری بروید و وارد در مخفی شوید. نامه ی روی صندوق را بردارید  تا دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو لوت را از صندوق بردارید و به طبقه ی پایین بروید و دمو را ببینید.

راهنمای The Witcher 3 / مرحله Count Reuven's Treasure

بعد از صحبت ها (تاثیری در داستان اصلی ندارند) به محل مشخص شده در نقشه بروید. تا نیمه شب (12 شب) صبر کنید یا Meditate کنید تا وارد دمو شوید. در اینجا با Triss وارد قلعه می شوید. باید حواستان به دیالوگ های این بخش باشد. گزینه ی اول (Got something to offer)را بزنید  و آنها را ترغیب کنید تا با رئیسشان حرف بزنید. بعد از اتمام صحبت ها به دنبال ویچ هانتر بروید. زیاد در مورد شکنجه نشدن Triss اصرار نکنید و از AXII  نیز برای آرام کردن ویچ هانتر ها استفاده نکنید چرا که همه را برعلیه خود می کنید. باید اینجا کاملا Triss را نادیده بگیرید و با عقلتان انتخاب کنید. وقتی به پیش مرد رسیدید دقیقا همین دیالوگ ها را  به ترتیب انتخاب کنید > Why not > گزینه ی اول (Haven’t been paid) > گزینه ی اول (Do anything for gold) در اینجا دو انتخاب دارید یا در مورد محل پول بپرسید (گزینه ی دوم) یا در مورد Dandelion (گزینه اول) بپرسید. اگر اول گزینه دوم را بپرسید محل پول را متوجه می شوید ولی محل Dandelion را نمی توانید بدست بیاورید.(هر چند اطلاعاتی بدست می آورید.) در ضمن پرسیدن در مورد پول باعث حمله شدن توسط همه به شما می شود. پس کل این بخش دست شماست می توانید روی پله بازی را سیو کنید و با انتخاب خودتان مسیر را طی کنید. انتخاب های این بخش تاثیر کلی بر روی داستان ندارد. منطقی این است که اطلاعات راجب به پول را بدست بیاورید چرا که Dandelion را در آخر پیدا خواهید کرد! (ولی گزینه ی اول کاری می کند بدون درگیری از این مکان خارج شوید) بعد از اینکه در آخرین دیالوگ گزینه ی دوم را انتخاب کردید اینجا باید تمام ویچ هانترها را بکشید بعد از کشتن آنها به دنبال Triss بروید. باید اتاق را بگردید روی میز یک کتاب و نامه را بردارید و نامه را بخوانید.(داخل Inventory برید و کلیک کنید روشون) وارد دمو می شوید. در پشتی اتاق را باز کنید و وارد حیاط پشتی شوید وارد دمو می شوید. از روی جعبه های انتهای حیاط بالا بروید و خود را به آن طرف دیوار برسانید. بعد از این خود را به محل مشخص شده روی نقشه و Dijkstra  برسانید. جلوتر که می روید باید دیوار را با AARD  خراب کنید تا مسیر باز شود، دمو را ببینید. (اگر  به Dijkstra  دروغی بگویید اعتماد او نسبت به شما کم می شود… تاثیری در داستان کلی ندارد ولی تاثیر در روابط شما با دیگران می گذارد.)

در مورد جایزه خود حرف بزنید (دیالوگ ها تاثیری در داستان کلی ندارند) بعد از اتمام صحبت ها محلی در نقشه مشخص می شود در نیمه شب به آنجا بروید کلیک راست را بزنید و محیط را بررسی کنید پشت ستون یک جعبه است روی آن use را بزنید. محل دیگری  در نقشه مشخص می شود به آنجا بروید و وارد خانه شوید به پشت در بروید و دمو را ببینید. در مورد شکنجه ی مرد توسط Triss حرفی نزنید بگذارید مرد به حرف بیفتد. بعد از اینکه محل Dandelion را پیدا کردید می توانید فردی که پشت پرده ی این قضیه است را نیز متوجه شوید. بعد باید در مورد کشتن یا پاک کردن حافظه ی مرد تصمیم بگیرید. بهتر است او را نکشید. به پیش Priscilla در نقشه بروید و ماموریت تمام می شود.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (The Play’s the Thing)

مراحل اصلی دیگر:

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است