راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Isle of Mists

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Isle of Mists

بازگشت به منوی مراحل اصلی

ماموریت اصلی  (The Isle of Mists)

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Isle of Mists

قبل از انجام این ماموریت حتما سری ماموریت های Brothers In Arms را انجام دهید. همینطور تمام ماموریت های فرعی زیر را نیز باید انجام داده باشید و گرنه از دست می روند و Fail می‌شوند.

A Dangerous GameA Deadly PlotA Favor for a FriendA Matter of Life and DeathA Towerful of MiceAn Eye for an Eye
Berengar’s Blade – CabaretCarnal SinsCiri’s RoomCoronationFencing LessonsFor the Advancement of LearningGhosts of the Past
King’s GambitNow or NeverPossessionRedania’s Most WantedReturn to Crookback Bog
The Fall of the House of ReardonThe Lord of Undvik

 حال به منطقه ی Skellige بروید. وقتی به این منطقه وارد شدید سوار یک قایق شوید.  سوار قایق که شدید محلی روی نقشه مشخص می شود که باید به آنجا بروید. (میتوانید به نقشه بروید و در آنجا روی لنگر نزدیک جزیره کلیک کنید تا به سرعت به آنجا سفر کنید) به سمت محل مشخص شده بروید. وقتی نزدیک محل بودید چند اخطار به شما داده می شود که حداقل لول 22 پیشنهاد می شود و یک سری از ماموریت های فرعی (که در بالا ذکر شده است) از بین می رود. بعد از پذیرش موارد فوق دمو شروع می شود.  

راهنمای The Witcher 3 / مرحله The Isle of Mists

بعد از دمو به دنبال نور حرکت کنید. در طول مسیر یک سری دشمن از زیر آب پدیدار می شوند و به قایق می چسبند که می توانید با تیر کمان آنها را بکشید. به ساحل می رسید از قایق پیاده شده و نور را در خشکی دنبال کنید.  در طول مسیر دو Tangalores به سمت شما یورش می آورند انها را بکشید از QUEN استفاده کنید و به موقع جای خالی داده و ضربه بزنید. آنها غیب می شوند و ناگهان ظاهر شده و ضربه می زنند پس باید به شدت مراقب باشید. بعد از کشتن آنها مسیر را به دنبال Magic firefly ادامه دهید تا به خانه برسید. روی در خانه E را بزنید تا دمو را ببینید. در حین صحبت با افراد پشت در متوجه می شوید که سه تن از دوستان خود را در جزیزه ی عجیب گم کرده اند و باید آنها را پیدا کنید. در مورد هر سه فرد از آنها سوال کنید.

اول برای یافتن Ivo به سمت غار می رویم. تعداد زیادی Harpy به شما حمله می کنند که می توانید بدون درگیری آنها را رد کنید. وقتی به محل مورد نظر می رسید دو Water hag به سمت شما حمله می کنند آنها را بکشید. آنها به سمت شما گل پرت می کنند و ضربات سریعی دارند. بعد از کشتن آنها دمو را ببینید. یک سقوط جان Ivo  را می گیرد!

حال به سراغ Gaspard در فانوس دریایی می رویم. از پله ها بالا بروید تا به بالای فانوس برسید و با مرد صحبت کنید. (صندوق را فراموش نکنید.) بعد از صحبت با مرد باید تا خانه ی کوتوله ها او را پشتیبانی بکنید در طول مسیر دشمنانی به شما حمله می کنند. در طول مسیر مراقب Gaspard  باشید چرا که او می خوابد باید او را بیدار کنید. او را به کلبه برسانید.

و بعد به سراغ Frenec بروید. وقتی به محل رسیدید یک Fiend در انتظار شماست آن را بکشید. آنها بسیار کند هستند ولی با شاخ ضربات سنگینی می زنند بهترین راه جاخالی های پشت سر هم و ضربه زدن و استفاده از QUEN  است. جنازه Frenec  را بررسی کنید.

حال به کلبه برگردید و دمو را ببینید. بلاخره گرالت Ciri را پیدا کرده است اما او مرده است و او با ناراحتی او را در آغوش می کشد اما firefly به داخل بدن Ciri می رود و او را زنده می کند. (و یکی از احساسی ترین صحنه های بازی را خلق می کند.) گرالت با سیری صحبت می کند و سیری همه داستانش را برایش باز می کند. بعد از اتمام صحبت ها  به Kaer Morhen بر می گردید. دمو را ببینید. ماموریت تمام شده است.

مرحله بعدی : ماموریت اصلی (The Battle of Kaer Morhen)

مراحل اصلی دیگر:

دیدگاه ها بسته شده است