راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی A Towerful of Mice

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی A Towerful of Mice و  An Invitation from Keira Metz 

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی (An Invitation from Keira Metz)

(ماموریت اصلی The Isle of Mists این ماموریت را Fail می کند)

به محل مشخص شده در نقشه و به پیش Keira بروید. داخل خانه شوید و با او صحبت کنید. دیالوگ های زرد را انتخاب کنید تا ماموریت را پیگیری کنید. Keira دو آیتم به شما می دهد و ماموریت بعدی باز می شود. ماموریت بعدی A Towerful of Mice نام دارد. (نکته این ماموریت وقتی باز می شود که ماموریت اصلی Hunting a Witch را انجام داده باشید.)


ماموریت فرعی (A Towerful of Mice)

(ماموریت اصلی The Isle of Mists این ماموریت را Fail می کند)

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی A Towerful of Mice

این ماموریت را بعد از مرحله “An Invitation from Keira Metz” بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و سوار قایق شوید. بعد از سوار شدن بر قایق Take Helm (در انتهای قایق) را بزنید و کنترل قایق را در دست بگیرید. به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در وسط راه Keira با گرالت تماس می‌گیرد مسیر را ادامه دهید تا به محل مشخص شده برسید. بعد از رسیدن به جزیره به سمت محل مشخص شده بروید تعدادی دشمنان در اطراف هستند آنها را نادیده بگیرید و به مسیرتان ادامه دهید تا به دایره ی نارنجی در نقشه برسید. دشمنان زیادی (Ghoul) اینجا وجود دارند، آنها را بکشید. آنها بسیار سریع هستند و خودشان را Heal می‌کنند باید با Alt چپ جای خالی دهید و از حملات سریع استفاده بکنید. چون تعدادشان زیاد است همیشه باید QUEN داشته باشید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی A Towerful of Mice

 به محل مشخص شده در نقشه بروید. در اینجا یک Water hag وجود دارد. Water hag ها به زیر آب شیرجه می‌زنند و ناگهان بیرون می‌آیند و به شما ضربه وارد کرده و بعد از راه دور به سمت شما گل پرتاب می‌کنند و بسیار سریع هستند. الگوی حمله آنها را یاد بگیرید و به موقع حمله و دفاع کنید. به آتش حساس هستند … و همیشه باید از QUEN در مقابل آنها استفاده کنید. همینطور Necrophage oil نیز به شما کمک می‌‌کند. حالا باید در اینجا Tab را فشار دهید و Magic Lamp را انتخاب کنید و به بررسی محیط بپردازید. (کلیک راست) قبل از ورود به محوطه ی برج کنار در ورودی اشباح (محل سبز) Magic Lamp بررسی کنید و دیالوگ ها را بشنوید. به محل های قرمز بروید و آن مکان ها را بررسی کنید.قبل از ورود به برج کمی محیط را بگردید. در کنار برکه اشباحی را می بینید با Magic Lamp آن مکان روشن کنید و به دیالوگ ها گوش دهید. در بالای برج نگهبانی گوشه صندوقی وجود دارد. داخل کلبه نیز صندوق دیگری است. کنار کلبه زیر دومین آلاچیق یک صندوق دیگر وجود دارد.

 وارد برج شوید و به بررسی خود ادامه دهید. موش‌های مرده را بررسی کنید…تبر روی زمین را بررسی کنید…(لوت محیط را فراموش نکنید بردارید) در کنار پله از Magic Lamp استفاده کنید تا اشباحی را ببینید. کنار اشباح خون را بررسی کنید… در کنار همان جا یک در وجود دارد وارد زیر زمین شوید. جلوتر محل اشباح دیگری در انتهای زیر زمین وجود دارد آنجا را با نور  Magic Lamp روشن کنید و دیالوگ ها را بشنوید. لوت محیط را بردارید و باز به طبقه بالا بروید. و بعد به طبقه بعدی بروید. در طبقه ی بالا اشباحی دیگر می بینید دیالوگ‌هایشان را گوش کنید. باز به طبقه ی بالاتر بروید. در طبقه سوم وارد اتاق شوید اشباحی دیگر آنجا هستند. در محیط لوت ها را بردارید. به بالکن بروید در آنجا صندوقی است. در اتاق کنار که روح دیدید صندوق دیگری وجود دارد. حال به طبقه بالا بروید. در طبقه چهارم یک صندوق وجود دارد آن را باز  کنید و به طبقه بعدی بروید. در اینجا در انتهای اتاق خراش‌هایی می بینید آن را بررسی کنید. کنار تخت دو دستگیره وجود دارد یکی سمت چپ دیگری سمت راست … اول سمت چپی را و بعد سمت راستی را فشار دهید تا در مخفی در همان محلی که خراش روی زمین دیدید باز شود.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی A Towerful of Mice

وارد درب مخفی شده و از پله ها بالا بروید. وقتی وارد اتاق شدید در جلوی اتاق یک صندوق وجود دارد لوت آن را بردارید. جلوتر در محیط یک شبح به نام Anabelle را پیدا می کنید. با او صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با او و انتخاب دیالوگ های زرد به دیالوگ پایانی می رسید در اینجا دو راه پیش روی شماست یا به او کمک کنید یا نکنید. اگر به او کمک نکنید او به شکل موجود عجیبی می شود و باید با او بجنگید.بعد از کمی جنگ او فرار می کند و باید او را دنبال کنید و اینبار او را بکشید. انتخاب با شماست ولی بهتر است به او کمک کنید. (کمک کردن به او طلسم زن را باطل می‌کند ولی موجب مرگ نامزدش می‌شود)

پس گزینه ی اول را انتخاب می کنیم.  محلی در نقشه مشخص شده است. اما قبل از اینکه از اینجا خارج شویم. به طبقه ی بالا بروید. از محلی که دیوار خراب شده به بیرون بروید مراقب باشید سقوط نکنید. پشت دیوار جعبه ای وجود دارد لوت ها را بردارید. حال می توانید به پایین برج بروید و محل مشخص شده در نقشه خود را برسانید. با Fast Travel به Oreton بروید و از آنجا به محل مشخص شده و به پیش نامزد سابق Anabelle بروید و با او صحبت کنید. وقتی نزدیک خانه شدید در بزنید و وارد دمو شوید. بعد از صحبت به بیرون کلبه بروید ولی صدای فریادی از داخل کلبه می شنوید می توانید داخل شوید آنابل بلاخره آزاد شده است اما…

روش سخت‌تر: اگر به روح کمک نکنید او تبدیل به یک موجود به نام Pesta شده و به شما حمله‌ور خواهد شد. در بالای برج کمی از او دور شوید تا او به پایین برج و محوطه بیرونی برود. خود را به او برسانید تا نبرد آغاز شود. در هنگام نبرد از YRDEN استفاده کنید تا روح ظاهر شود و بتوانید به او آسیب وارد کنید. دقت کنید همیشه از Quen استفاده کنید تا او نتواند آسیب جدی به شما وارد کند. مراقب سم‌هایی که از خود بیرون می‌دهد باشید ولی آنها را نادیده گرفته و فقط به موجود ضربه بزنید تا شکست بخورد. بعد از نبرد به محل مشخص شده بروید و با نامزد روح Oreton صحبت کنید. در انتها او قبول می‌کند که برای آزاد سازی روح عشقش به جزیره بیاید. باز به بالای برج رفته و با روح Anabelle صحبت کنید و دمو را تماشا کنید. 

بعد از دیدن دمو محل مشخص شده در نقشه و به پیش Keira بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با Keira می توانید یک ماموریت فرعی دیگر از او بگیرید. (ماموریت فرعی:A Favor for a Friend) وقتی که از در خارج شوید Pellar به سمت شما می آید و یک ماموریت به شما می دهد آن را بپذیرید. (ماموریت فرعی:Forefathers’ Eve)

مراحل فرعی دیگر

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است