راهنمای بازی The Witcher 3 / معرفی بهترین معجون های بازی

راهنمای بازی The Witcher 3 / معرفی بهترین معجون های بازی

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

در ادامه و به عنوان آخرین نکات مربوط به بازی Witcher 3 می‌خواهیم در مورد Potionها و Decoctionهای بازی صحبت کنیم. نحوه ساخت این Potionها بسیار ساده است و آنها را در منوی مربوط به Crafting در زیر شاخه Alchemy Crafting می‌توانید، بسازید. در زیر لیستی از ۱۵تا از معروف‌ترین Potionها و Decoctionهایِ بازی را خواهید دید.

Wraith Decoction
این معجون قدرت Quen شما رو چند برابر می‌کند.
Troll Decoction
این معجون در صورتی که خارج از نبرد باشید ۱۰۰ واحد Vitality شما را افزایش می‌دهد. اگر در حین نبرد مصرف کنید ۲۰ واحد از Vitality شما را بازیابی می‌کند.
Fiend Decoction
این معجون ۲۰ واحد به Carryweight شما اضافه می‌کند تا بتوانید خود را به یک Marchant برسانید. معجون بدرد بخوریست در مواقعی که از Roach نمی‌توانید استفاده کنید مثلا در کوهستان‌های Skellige که صعب‌العبور است و ظرفیت Inventory شما هم پر شده و رفت و آمد با Roach دشوار است، این معجون به کارتان می‌آید.
Superior Cat
این معجون به شما این امکان را می‌دهد که در داخل غارها بتوانید دید خوبی بدون استفاده از Torch یا چیزهای دیگر بدست آورید.
Killer Whale
اگر می‌خواهید در اعماق آب‌های بازی بدون ترس از خفگی به کندوکاو بپردازید، این معجون بدردتان می‌خورد.
White Honey
اگر چندین معجون و Decoction مصرف کنید، نوار Toxicity گرالت پر شده و با Overdose کردن گرالت مرگ را به چشم خواهید دید. اینجاست که معجون White Honey به کارتان می‌آید و نوار Toxicity را خالی می‌کند.
Werewolf Decoction
این معجون زمانی به کارتان می‌آید که میخواهید مسافتی طولانی را بدوید بدون اینکه Stamina خود را از دست بدهید.
Enhanced Black Blood
این معجون در برابر Necrophagesها و Vampireها بدرتان می‌خورد زیرا 20% از Damage وارد آمده از طرف آنها را به خودشان برمی‌گرداند.
Chort Decoction
این معجون برای تازه‌کاران کاربرد دارد و به مدت ۳۰ دقیقه! از Stagger شدن و Knockdawn شدن شما توسط دشمن جلوگیری می‌کند.
Enhanced Thunderbolt
استفاده از این‌ معجون به شدت توصیه می‌شود زیرا damage شما را به انسان‌ها و غیر انسان‌ها افزایش می‌دهد. به مدت ۱ دقیقه 30% به damage ضرباتتان افزوده خواهد شد.
Superior Sawllow
این معجون که همان اوایل بازی نحوه ساختش را بدست می‌آورید یکی از پر استفاده‌ترین Potionهای شما در بازی است. ترکیب این Potion با Water یا آب (یا هر آیتم خوراکی دیگری) که جان شما را پر می‌کند، می‌تواند خیلی سریع Vitality شما را پر کند.
Superior Petri’s Philter
میزان Intensity جادوهای گرالت را به شدت افزایش می‌دهد.
Superior Blizzard
زمان را آهسته می‌کند و به مدت ۳۰ثانیه جلوی تخلیه نوار Stamina را می‌گیرد و اگر سه واحد آدرنالین داشته باشید این مدت زمان ۶۰٪ نیز افزایش خواهد داشت. بدین ترتیب خیلی راحت می‌توانید ورق را در مبارزات، به نفع خود برگردانید.
Ekhidna Decoction (بهترین و پرکاربردترین معجون بازی)
این معجون باعث می‌شه با هر Actionائی که در حین مبارزات انجام می‌دهید Stamina خود را از دست بدهید ولی Vitality شما به سرعت پُر شود. این معجون یکی از قوی‌ترین معجون‌های بازی است که باعث می‌شود در سخت‌ترین مبارزات همواره دست بالاتر را داشته باشید.

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است