راهنمای بازی The Witcher 3 / توضیحات در مورد منوی اصلی

راهنمای بازی The Witcher 3 / توضیحات در مورد منوی اصلی

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

درباره Menu بازی Witcher 3:

با Menu اصلی بازی و گزینه‌های این قسمت شروع می‌کنیم.
با New Game شروع می‌کنیم، با کلیک بر روی این گزینه به منوی دیگری می‌روید که چهار گزینه دارد:
– با انتخاب گزینه Fresh Star بازی را از Level صفر آغاز می‌کنید.
– با انتخاب گزینه Heart Of Stone Only بازی را از ابتدای DLC یعنی جایی که باید به ملاقات اولگیرد وُن اِوریک بروید آغاز می‌کنید. تنها به Map همین DLC دسترسی دارید و Questهای بازی اصلی برایتان قفل است. Level شما هم متناسب با همین DLC تنظیم شده است. (توصیه نمی‌شود)
– با انتخاب Blood And Wine Only بازی را از اولین Quest مربوط به این DLC آغاز می‌کنید. تنها به Map همین DLC دسترسی دارید. Level شما هم متناسب با همین DLC تنظیم شده است. (توصیه نمی‌شود)
– با انتخاب گزینه +New Game بازی شما را به منوی Load Saved Game می‌برد و شما باید Saveائی که بازی را در آن تمام کرده‌اید Load کنید. برای دسترسی کامل به این بخش بهتر است گزینه‌ی Fresh Start را به طور کامل به اتمام برسانید (منظور این است که HoS و BAW را نیز تمام کرده باشید). در اینصورت باید بازی را به Level ۶۰ به بالا شروع شروع کنید. Level نهایی بازی 100 است ولی دشمنانتان در + New Game با Lvl 101 یا Lvl 102 نیز حضور دارند که به منظور بالانس کردن بازی، این تصمیم اتخاذ شده است. البته با تغییرات فایل‌های بازی قادر با دستیابی به Level ۱۰۰۰ نیز هستید که بخاطر محدودیت در Slotهای بخش Character بازی بدردتان نمی‌نخورد.

نحوه تغییر ظاهر شخصیت‌های اصلی

بخش بعدی Option است که شامل تنظیمات گرافیکی می‌شود و تنظیمات مربوط به DLCها را نیز دربر می‌گیرد. در صورت دانلود DLCهایAlternative Look for Yennefer، Triss و Ciri قادر هستید از طریق منویِ Option سپس انتخاب گزینه Gamepley به تنظیمات لباس‌های مربوط به این سه کاراکتر دسترسی داشته باشید. این تنظیمات تنها زمانی اعمال می‌شوند که شما در حین اجرای بازی از طریق دکمه Start در Xbox و یا Option در Ps4 و یا Escape در Pc وارد این بخش نشده باشید. برای اعمال تغییرات باید از بازی خارج شده (بازی را به طور کامل نبندید) به Main Menu برگشته و وارد Option و سپس Gameplay شوید. گزینهBallad Heroes Additional Gwent Card Set شامل تغییر ظاهر کارت‌های بازی Gwent در بازی است و این گزینه هم شامل قانونی که در بالا ذکر کردم، می‌شود.

در صورتی که بازی را از سرویس GOG دریافت کرده باشید گزینه‌ای شامل Downloadable Content نیز بعد از Option برایتان به نمایش در می‌آید که می‌توانید تمام DLCهای نصب شده بر روی سیستم را مشاهده و در گزینه Option مربوط به همین بخش چهار DLC موسوم به Alternate Look و Ballad Heroes را On و یا Off کنید. این گزینه در نسخه The Witcher 3: GOTY Edition کنسول‌های PS4 و XBOne وجود ندارد.

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است