راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت A Greedy God

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت A Greedy God

ماموریت A Greedy God

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

برای انجام این ماموریت باید ابتدا ماموریت اصلی Wandering in the Dark را گذرانده باشید تا آیتم The Eye of Nehaleni را در اختیار داشته باشید و بتوانید ماموریت را انجام دهید.

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت A Greedy God

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در آنجا، دو مرد در حال بحث دیده می‌شوند با آن دو صحبت کنید.

دیالوگ‌های زرد را دنبال کنید تا ماموریت را بدست بیاورید. بعد از صحبت با دو مرد به پیش خدای چوبی بروید و Use را بزنید. در اینجا متوجه می‌شوید که صدا از زیرِ زمین می‌آید و خدای چوبی قلابی است! کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید. خمره‌های واژگون در سمت چپ خدای چوبی را بررسی کنید با اینکار می‌توانید بوی آن را دنبال کنید.

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت A Greedy God

بو را دنبال کنید تا به سنگ‌هایی برسید که در اصل توهم هستند با فشار E توهم را از بین ببرید تا پله‌ها نمایان شوند. از پله‌ها پایین بروید تا دمو شروع شود. در حین صحبت‌ها سه انتخاب پیش روی شماست. اولی کشتن موجود است. دومی او را متقاعد کنید که پیشنهاد را بپذیرد. سومی اصلا چانه نزنید و صحبت‌های او را انتقال دهید. (سه صندوق در زیر زمین وجود دارد آنها را خالی کنید.)

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت A Greedy God

اولی در صورتی که موجود را بکشید. (کار سختی نیست مراقب آتشی که از دهانش می‌فرستد باشید و دورش بچرخید و به او ضربه بزنید او بسیار کند است از QUEN برای محافظت خود استفاده کنید.) دو مرد ناراحت می‌شوند که خدایشان را کشتید و پولی نیز دریافت نمی‌کنید. دومی در صورتی که او را متقاعد کنید که از مردم درخواست کمتری کند، دو مرد از سخاوت خدایشان خوشحال می‌شوند! و 50 کرون نیز دریافت می‌کنید. سومی در صورتی که چانه نزنید مردم برای راضی کردن هیولا (خدای خیالیشان) انبارهای غذایشان را خالی می‌کنند! انتخاب با خودتان است. با این انتخاب ماموریت تمام می‌شود. (در صورتی که در مورد زیرزمین با دو مرد صحبت کنید بعدا اگر به محل بیایید با چیزی محل ورود پوشیده شده است! به نظر می‌رسد مردم از خدای دروغینی که درست کردند لذت می‌برند و نمی‌خواهند این دروغ برملا شود! در صورتی که چیزی به آنها نگویید در صورتی که بعدا به اینجا سر بزنید عده‌ای را در حال عبادت خدای چوبی خواهید یافت!)

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است