راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Velen

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Velen

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

اگر ماموریتی به صورت جداگانه در سایت وجود داشته باشد به آن لینک شده است. در غیر این صورت در همین صفحه آورده شده است. (لینک‌های پر رنگ در همین صفحه قرار دارند.)

ماموریت A Dog’s Life

ماموریت A Dog's Life

به محلی که در عکس بالا مشخص است بروید در آنجا تعداد زیادی گرگ وجود دارد که سگ تنهایی را محاصره کرده‌اند. بلافاصله مداخله کنید و به سمت سگ بروید و او را نجات دهید. اگر کمی در اینجا دیر بجنبید سگ خواهد مرد پس قبل از رسیدن به محل بهتر است بازی را سیو کنید. باید گرگ‌ها را بکشید و سگ نیز زنده بماند (با AARD گرگ‌ها را از سگ دور کنید و با QUEN از خود محافظت کنید.) ابتدا گرگ‌های اطراف سگ را بکشید تا زنده بماند. بعد از کشتن گرگ‌ها وارد دمو می‌شوید. بعد از دمو سگ را دنبال کنید تا به کلبه‌ای برسید که توسط عده‌ای راهزن محاصره شده است. راهزن‌ها را بکشید و بعد وارد خانه شده و محیط را با فشار کلیک راست بررسی کنید. در داخل خانه الواری که به رنگ قرمز است را بررسی کنید. الوار کنار می‌رود و جعبه مشخص می‌شود از داخل جعبه آیتم‌ها را بردارید. ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (Fake Papers)

ماموریت فرعی (Fake Papers)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد حرف بزنید. بعد از صحبت کردن به محل جدید مشخص شده بروید. وقتی به محل رسیدید Ghoulها را بکشید و با مرد صحبت کنید. گزینه‌ی اول را انتخاب کنید تا ماموریت فرعی (Bitter Harvest) را بدست بیاورید. اول این ماموریت را انجام دهید. بعد از انجام ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. و با مرد حرف بزنید بگویید که او را کمک کردید و تخفیف بگیرید. بعد از خرید برگه‌های عبور قلابی مرحله تمام می شود. (در طول مرحله فرعی A Deadly Plot برگه عبور اصلی را بدست می‌آورید.)

ماموریت فرعی (Bitter Harvest)

ماموریت فرعی (Bitter Harvest)

در حین انجام ماموریت فرعی Fake Papers این ماموریت را بدست می‌آورید. در این محل Ghoulهای زیادی به شما حمله می‌کنند. مراقب باشید و آنها را بکشید. از QUEN برای محافظت خود و از Alt چپ برای جا خالی دادن استفاده کنید. بعد از مدتی Rotfiendها نیز اضافه می‌شوند که بعد از مرگ منفجر می‌شوند مراقب آنها باشید و وقتی خونشان کم است از آنها فاصله بگیرید. بعد از چهار موج از دشمنان و کشتن آنها با مرد حرف بزنید. ماموریت تمام شده است. (50 کرون بدست می آورید.) (دقت کنید اگر از افراد خودی کسی کشته شود جایزه‌ی شما به 20 کرون کاهش پیدا می‌کند و اگر بهترین خدمت را بکنید 100 کرون دریافت می‌کنید.)

ماموریت فرعی (Ciri’s Room)

قبل از انجام ماموریت The Isle of Mists این مرحله را انجام دهید تا Fail نشود.

 اگر به نقشه نگاه کنید یک جعبه سبز رنگ می‌بینید به آنجا بروید. (همان محلی که وسایلتان را می‌توانید ذخیره کنید) این اتاق قبلی سیری‌ست. میتوانید کمی آن را بررسی کنید و تحقیقات لازم در این مورد را انجام دهید. از پله‌ها بالا بروید و خود را به محل جعبه برسانید. در اتاق کلیک راست را فشار دهید تا چیزهای مهم قرمز شوند. اول کتاب روی میز را بردارید. لباس‌های روی زمین را وارسی کنید. یک وسیله‌ی دیگر بغل تخت وجود دارد آن را هم بردارید. یک محل جدید در نقشه مشخص می شود. به آنجا بروید. با دختر کوچک به نام Gretka حرف بزنید. با او در موارد مختلف حرف بزنید. بعد از اینکه در مورد اسباب بازی اتاق با او صحبت کردید این ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی Death By Fire

ماموریت فرعی Death By Fire

به محل مشخص شده در نقشه در Velen بروید در اینجا عده‌ای دزد مشغول آتش زدن خانه‌ای هستند آنها را بکشید. QUEN کنید و ضربات سریع بزنید. بعد از کشتن آنها در ورودی را با AARD خراب کنید و داخل شوید. زن را نجات دهید و بعد با او صحبت کنید. به پشت خانه بروید و لوت‌ها را بردارید. هیمنطور کنار خانه نیز صندوق‌هایی وجود دارد. (کلیک راست را فشار دهید و محیط را با دقت بگردید) ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی Harassing a Troll

ماموریت فرعی Harassing a Troll

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید در آنجا تعداد زیادی Nekker در حال حمله به trollی دیده می‌شوند به troll کمک کنید و همه Nekkerها را بکشید. بعد از کشتن تمام موجودات با troll صحبت کنید. با انتخاب گزینه اول 25 کرون و گزینه دوم 10 کرون بدست می‌آورید. حتما لوت‌های اطراف troll و همینطور Nekkerها را نیز بردارید. انتخاب‌ زیادی در اینجا ندارید. بعد از این انتخاب ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی Last Rites

ماموریت فرعی Last Rites

در شب به محل مشخص شده در نقشه بروید (ابتدا باید ماموریت Defender of the Faith را تکمیل کرده باشید) و با پیرزن صحبت کنید. گزینه اول را انتخاب کنید تا اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. (گزینه دوم ماموریت را Fail می‌کند.) در آخر بگویید که کمکش می‌کنید و ماموریت را بپذیرید. بعد از صحبت‌ها، به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در محل کلیک راست را فشار دهید تا قبر قرمز رنگ را پیدا کنید و آن را بررسی کنید و بعد رویش Use را بزنید. بعد از این به پیش پیرزن برگردید. با Lessy زن جلوی در که در حال جارو کردن است صحبت کنید. انتخاب خاصی ندارید و فقط در مورد روح پیرزن که دوست دارد کنار قبر شوهرش دفن شود با زن صحبت کنید تا 20 کرون بدست بیاورید و ماموریت تمام شود.

ماموریت Man’s Best Friend

ماموریت فرعی (Races: Crow's Perch)

به محلی که در نقشه بالا مشخص است بروید. در آنجا سگی وحشی را جلوی خانه‌ای می‌بینید. سگ را بکشید و جلوی خانه بروید و E را بزنید تا دمو شروع شود. دختر بچه کوچکی بیرون می‌آيد. می‌توانید به او پول یا غذا بدهید انتخاب با خودتان است. در عوض دختر به شما یک عروسک و اطلاعاتی در مورد werewolves and ulfhedinn می‌دهد که در حین نبرد با آنها بسیار کاربردیست. ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (Races: Crow’s Perch)

ماموریت فرعی (Races: Crow's Perch)

به محل مشخص شده در نقشه بروید با Radko صحبت کنید تا مسابقه را آغاز کنید. سه نفر وجود دارد (Stuttering Mattko – Iron-Arse Hans – Black Bogdan) که می توانید با آنها مسابقه دهید و هر کدام جایزه‌ای خاص به شما می‌دهند برای بدست آوردن پول و جایزه می‌توانید با هر سه مسابقه دهید. کار سختی ندارید تا وسط مسیر با سرعت زیاد(دو بار Shift زدن) حرکت کنید و بعد آرام بروید(فقط با شیفت ) تا Staminaای اسب پر شود و بعد در آخر مسیر با سرعت زیاد (دو بار Shift زدن) حرکت کنید. برای اینکه مرحله تمام شود باید هر سه را شکست دهید که کار سختی نیست.  فقط در مسابقه ی دوم و سوم وسایلی به وسط زمین پرت می‌شوند تا سرعت شما را بگیرند حواستان را جمع کنید. بعد از پیروزی در هر سه مسابقه شما سه آیتم Racing saddle – Saddlebags – Horse blinders می‌برید که می‌توانید روی اسبتان بگذارید. I را بزنید و آیتم‌ها را در قسمت اسب جایگزین کنید. برای افزایش انرژی، کمتر ترسیدن اسب در مواقع خطر و همینطور مقدار آیتم بیشتر حمل کردن به کار می‌روند.

ماموریت فرعی (The Truth is in the Stars)

ماموریت فرعی (The Truth is in the Stars)

به محل مشخص شده در نقشه بروید. در اینجا خون زیادی روی زمین است. کلیک راست کنید و به بررسی صحنه بپردازید. جلوتر غاری وجود دارد که صداهایی می‌توانید از درونش حس کنید داخل غار بشوید. با مشعل محیط تاریک را روشن کنید و به سمت محل مشخص شده پیش بروید. میتوانید گیاهانِ طول مسیر را بردارید. در انتهای غار تعدادی ghoul وجود دارند آنها را شکست دهید. آنها سریع هستند از Alt چپ برای جای خالی استفاده کنید و از حملات سریع استفاده کنید تا آنها را از بین ببرید. (چهار تا) جلوتر بروید و محیط را بررسی کنید. در انتهای غار یک ریشه می‌بینید (کلیک راست کنید قرمز رنگ مشخصه)آن را بردارید. از غار خارج شده و ریشه را به پیرمرد بدهید. (محلش در نقشه مشخص است.) با او حرف بزنید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو ماموریت تمام شده است.

 ماموریت فرعی (Witcher Wannabe)

 ماموریت فرعی (Witcher Wannabe)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید. بعد از صحت با مرد ماموریت فرعی Witcher Wannabe را بدست می‌آورید. (برای اینکه با این مرد حرف بزنید ابتدا قرارداد Contract: The Merry Widow  را باید رفته باشید و پنج روزِ بازی صبر کنید.) بعد از صحبت کردن با مرد به محل مشخص شده در نقشه بروید. بعد از رسیدن به محل Ghoul را بکشید و محیط را به فشار دادن کلیک راست بررسی کنید. ردپا را بررسی کنید. کلیک راست را فشار دهید و به دنبال رد پا بروید تا به مرد برسید. در اینجا در هنگام صحبت با ویچرِ شیاد! دو مرد سر می‌رسند. در اینجا شما دو انتخاب دارید. یکی او را لو بدهید که جانش را از دست می‌دهد. یا اینکه بگویید او هم یک ویچر است ولی باید یک سال برای روستاییان کار کند و یا دیگر حق ندارد پایش را در این روستا بگذارد. در کل انتخاب با شماست و تاثیری در داستان کلی بازی ندارد.

ماموریت Face Me if You Dare

(بخش اول)

ماموریت Face Me if You Dare

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. این ماموریت بسیار بامزست فردی ادعا می‌کند که می تواند گرالت را شکست دهد پس کمی او را آرام کردن کار بدی نیست! در صحبت با او Alright let’s do this را بزنید تا با او مبارزه کنید. مبارزه با او هیچ مشکلی ندارد و به راحتی او را شکست خواهید داد. وقتی به نیمه‌های مبارزه رسیدید او تسلیم می‌شود.

(بخش دوم)

ماموریت Face Me if You Dare

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید. باز مرد آمده تا با شما مبارزه کند و اینبار یک سپر بزرگ در دست دارد. با ضربات سنگین شیلد او را بیندازید و بعد به او ضربه بزنید تا وارد دمو شوید.

(بخش سوم)

ماموریت Face Me if You Dare

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد حرف بزنید. همان مردی است که در بارهای قبلی به شما حمله کرد و شکست خورد! سه راه وجود دارد یا او را به خانه بفرستید!(با Axii) یا با او بجنگید یا نجنگید! انتخاب را به خودتان می‌گذارم! ولی اگر با آنها بجنگید یک نامه بدست می‌آورید که تحت تاثیرتان می گذارد بهتر است او را به خانه بفرستید!

 ماموریت فرعی (Lynch Mob)

(اگر این ماموریت را انجام ندهید و ماموریت A Favor for a Friend را بدست بیاورید این ماموریت را از دست می دهید.)

 ماموریت فرعی (Lynch Mob)

به محل مشخص شده در نقشه بروید مردی در محاصره ی عده‌ای است. با مردها صحبت کنید. در اینجا دو انتخاب دارید یا به مرد کمک کنید یا او را رها کنید. اگر او را کمک کنید مقداری Xp بدست می‌آورید. بعد از شکست دادن افراد با مرد صحبت کنید و ماموریت تمام شده است. (اگر این ماموریت را انجام ندهید و ماموریت A Favor for a Friend را بدست بیاورید این ماموریت را از دست می دهید.) (اگر مرد کشته شود می‌توانید نامه همسر مرد را از درون جیب او پیدا کنید که تاثیرگذار است!)

 ماموریت فرعی (At the Mercy of Strangers)

 ماموریت فرعی (At the Mercy of Strangers)

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در آنجا دو “دراونر” (Drowners) را بکشید و بعد با مردی که بسته شده صحبت کنید. می‌توانید انتخاب کنید که او را آزاد کنید یا خیر. اگر انتخاب کنید که او را آزاد نکنید، ماموریت در اینجا به پایان می‌رسد. می‌توانید جسد او و دراونرهای بیشتر را یک یا چند روز بعد در همین محل پیدا کنید. به عنوان جایزه 25 XP دریافت خواهید کرد. اگر او را آزاد کنید چند روز بعد او را در راه به نوویگراد پیدا خواهید کرد. (در کمپ دزدها و با علامت تعجب زرد) با او صحبت کنید، می‌توانید انتخاب کنید که با او مبارزه کنید یا سکه‌هایش را بگیرید. گرفتن سکه‌هایش به شما 50 کرون و 50 XP خواهد داد. یا با او و چهار مرد مبارزه کنید و برای این کار 50 XP دریافت کنید. (او را به سزای اعمالش برسانید.)

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است