راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Skellige Isles

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Skellige Isles

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

اگر ماموریتی به صورت جداگانه در سایت وجود داشته باشد به آن لینک شده است. در غیر این صورت در همین صفحه آورده شده است. (لینک‌های پر رنگ در همین صفحه قرار دارند.)

ماموریت فرعی (A Hallowed Horn)

ماموریت فرعی (A Hallowed Horn)

این ماموریت را از تابلوی اعلانات منطقه Holmstein بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید. در اینجا یک دایره‌ی نارنجی روی نقشه مشخص است. در این محل یک گروه دزد هستند که به سمت شما حمله می‌کنند آنها را بکشید. از QUEN استفاده کنید به موقع جای خالی دهید و به آنها ضربه بزنید. در آنجا یک کمپ وجود دارد، صندوق را خالی کنید. بعد از خالی کردن صندوق محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود که باید به آنجا بروید. با مرد صحبت کنید و Horn را به او بدهید. ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (The Family Blade)

ماموریت فرعی (The Family Blade)

این ماموریت را از تابلوی اعلانات Kaer Trolde Harbor بدست می‌آورید. بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. گروهی از دزدها اینجا هستند آنها را بکشید. بعد لوت همه را بردارید تا Thief’s journal را بدست بیاورید. دقت کنید لوت کمپ آنها و جعبه‌ای که در آنجا وجود دارد را بردارید. بعد از این به محل مشحص شده در نقشه بروید. در اینجا یک کمپ دزدان دیگر است آنها را شکست دهید. بعد در محل مشخص شده یک کیسه است Thief’s journal را بردارید و بخوانید. محلِ دیگری در نقشه ظاهر می‌شود به آنجا بروید. در اینجا گروه دزدهای دیگری هستند آنها را بکشید. بعد لوت همه را بردارید تا Kuliu را بدست آورید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد حرف بزنید. ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (The Nithing)

ماموریت فرعی (The Nithing)

این ماموریت را از تابلوی اعلانات Rannvaig بدست می آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید. در حین صحبت با مرد بگویید که به او کمک می‌کنید. بعد محلی در نقشه مشخص می‌شود سر را بررسی کنید.  یک رد پا در نزدیکی پیدا می‌کنید آن را دنبال کنید. تا به پارچه‌ای برسید آن را بررسی کنید. حال کلیک راست را فشار دهید و بو را دنبال کنید تا به دهکده برسید. داخل دهکده را بررسی کنید. داخل دهکده با زن‌های دهکده صحبت کنید تا اطلاعات بدست بیاورید. بعد از اینکه متوجه شدید Shawl برای Herbalist است به پیش او بروید و با او صحبت کنید. به پیش Lothar برگردید و با او صحبت کنید. در اینجا تصمیم با شماست یا Jonna را می‌کشید یا از جان او می‌گذرید. اگر نفرین را از بین ببرید و او را بکشید 60 کرون بدست می‌آورید ولی اگر جان او را نگیرید XP بیشتری بدست می‌آورید انتخاب با شماست و فرقی در روند داستان ندارد. اگر می خواهید او را بکشید بعد از توافق به پیش سر بروید و نفرین را باطل کنید. بهتر است او را نکشید ارزشش را ندارد!!

ماموریت فرعی (The Sad Tale of the Grossbart Brothers)

ماموریت فرعی (The Sad Tale of the Grossbart Brothers)

به محل مشخص شده در نقشه در بروید و با مرد صحبت کنید. ماموریت The Sad Tale of the Grossbart Brothers را بدست می آورید.(حداقل لول 26)

ماموریت فرعی (The Sad Tale of the Grossbart Brothers)

به محل مشخص شده در نقشه بروید. وارد غار شوید و سمت جلو و محل مشخص شده در نقشه خود را برسانید. مردی را می‌بینید با او همراه شوید و وارد غار شوید. دقت کنید در این مرحله باید به صورت کامل مراقب او  باشید تا نمیرید و گرنه ماموریت را شکست خورده‌اید. در انتهای غار سه مرد هستند آنها را بکشید و دمو را ببینید. قبل از خروج می‌توانید غار را بگردید و سه صندوق را خالی کنید. ماموریت تمام شده است. (در طرف دیگر غار نیز دو بسته وجود دارد که لوت خوبی درونشان است می‌توانید به آنجا نیز سر بزنید )

ماموریت فرعی (Shock Therapy)

ماموریت فرعی (Shock Therapy)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید تا ماموریت Shock Therapy را بدست بیاورید.

ماموریت فرعی (Shock Therapy)

به محل مورد نظر در نقشه بروید مردی در اینجا خوابیده است باید او را بیدار کنید. اول با AARD روی قابلامه‌هایی که آویزان است بزنید تا صدا در بیاورند. مرد بیدار می‌شود می‌توانید با او صحبت کنید. او روی کنده درختی می‌نشیند رو به رویش یک درختی است که اگر کلیک راست را فشار دهید امواج وسط آن ساطع می‌شود با AARD به آن ضربه بزنید. مرد از جایش بلند می‌شود و این بار به کنار آتش می‌رود. حالا به جلوی آتش بروید و آتش را خاموش کنید.(extinguish) ناگهان مرد به حرف می‌آید! (این داستان بسیار خنده‌دار است! چراکه شما کاری کردید روزه سکوتش را بشکند!) به پیش مرد بازگردید و جایزه خود را بگردید ماموریت تمام شده است. (کارت Iorveth gwent card را بدست می‌آورید و مقداری اکس پی)

ماموریت فرعی (Worthy of Trust)

ماموریت فرعی (Worthy of Trust)

قبلا به او در کنار اسکله پول داده بودید و چند وقتی از او خبری نبود ولی در این نقطه او را پیدا می‌کنید. به محل مشخص شده در نقشه بروید  و با مرد صحبت کنید. سه راه دارید یا او را تحویل دهید (گزینه دوم) یا از او بگذرید (گزینه اول) یا او را بکشید (گزینه سوم) انتخاب با شماست. بهترین گزینه تحویل ندادن (گزینه اول) اوست چرا که پول بیشتری بدست می‌آورید. یک روز بعد به دهکده ی Fyresdal (در منطقه ی Skellige )بروید و 200 کرون پولتان را بگیرید.

ماموریت فرعی (Peace Disturbed)

ماموریت فرعی (Peace Disturbed)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با زن صحبت کنید و قبول کنید که کمکشان می‌کنید. ماموریت را بدست می‌آورید حال وارد مقبره شوید. همین که وارد می‌شوید چندین Wraith به شما حمله می‌کنند.  آنها را بکشید (از QUEN استفاده کرده و به موقع به آنها ضربه بزنید مراقب باشید ناگهان غیب می‌شوند و از پشت به شما ضربه می‌زنند که بلافاصله باید جای خالی دهید) در همان جا تعدادی صندوق است آنها را باز کنید. جلوتر سه Wraith دیگر به شما حمله می کنند. بعد از کشتن آنها یک صندوق دیگر در این اتاق وجود دارد که آن را خالی کنید. به طبقه‌ی پایین بروید و مسیر را دنبال کنید و یک Wraith و Nightwraith دیگر را اینجا بکشید. Nightwraith ها را باید اول با YRDEN اسیر کنید بعد به آنها ضربه بزنید و گرنه آسیب نمی‌بینند. بعد از کشتن هر دو، دو صندوق در زیر زمین پیدا می‌کنید آنها را پیدا کنید.

محل مخفی: یک بریدگی در همان زیر زمین وجود دارد از آن داخل شوید خود را به بلندی برسانید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. در انتها یک چاله وجود دارد پشت سنگ یک صندوق دیگر نیز می‌توانید پیدا کنید. حال وارد چاله شوید. در اینجا یک صندوق دیگر نیز وجود دارد.

به پیش زن برگردید ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (The Price of Honor)

ماموریت فرعی (The Price of Honor)

در روستای هارویکن در جزیره فاروی (Faroe Isle)، مردی به نام تیمون (Timmon) در کنار بندر درخواست کمک دارد. (عکس بالا) او از شما کمک می‌خواهد تا برادرانش را پیدا کند. بعد از صحبت با او به محل مشخص شده در نقشه بروید.

هنگامی که به محل رسیدید، با چندین سیرن (siren) باید مقابله کنید، بعد از کشتن آنها ساحل‌ را برای پیدا کردن جسد یک زن بررسی کنید. سپس باید از چراغ جادویی کیرا (magic lamp) (آیتمی که در ماموریت An Invitation from Kiera Metz بدست می‌آورید) بر روی جسد مرده استفاده کنید تا دو روح ظاهر شوند و شروع به صحبت کنند.

بعد از شنیدن صحبت‌ها شما می‌توانید با استفاده قدرت ویچر رد پای روح‌ها را به سمت شرق دنبال کنید تا به یک درخت برسید و جسد برادران را پیدا کنید. در بین یکی از جسد‌ها، می‌توانید یک کلید و یک نامه پیدا کنید. نامه را بخوانید تا اطلاعات بیشتری از این ماموریت بدست بیاورید. حال، می‌توانید به پیش Timmon بازگردید یا در جایی که کشتی در نزدیکی ساحل غرق شده، غواصی کنید. اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید از قفسه‌ای یک گردنبند طلایی الماس‌ نشان (Gold diamond necklace) پیدا کنید.

در آخر به پیش تیمون بازگردید و اخبار برادرانش را به او بدهید. اگر Gold diamond necklace را بدست آوردید، می‌توانید آن را بازگردانید یا با دروغ گفتن آن را برای خودتان نگهدارید. (هیچ تاثیری ندارد.) با این انتخاب ماموریت به پایان می‌رسد.

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است