راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Novigrad

راهنمای بازی The Witcher 3 / ماموریت های فرعی منطقه Novigrad

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

اگر ماموریتی به صورت جداگانه در سایت وجود داشته باشد به آن لینک شده است. در غیر این صورت در همین صفحه آورده شده است. (لینک‌های پر رنگ در همین صفحه قرار دارند.)

ماموریت فرعی Hey, You wanna look at my stuff

ماموریت فرعی Hey, You wanna look at my stuff

به نقشه بالا بروید و با مرد کوتوله‌ای که علامت تعجب زرد دارد صحبت کنید. وقتی که گزینه اول را انتخاب کنید عده‌ای ویچ هانتر سر می‌رسند. در اینجا دو انتخاب دارید او را لو بدهید. (گزینه اول) خودتان را به کوچه علی چپ بزنید! (گزینه دوم) با انتخاب گزینه اول ماموریت را از دست خواهید داد پس گزینه دوم را انتخاب کنید تا ماموریت را بدست بیاورید. حال کلید راست را فشار دهید و آیتم قرمز روی زمین را بررسی کنید و رایحه‌ای که از آن خارج می‌شود را دنبال کنید تا به مرد برسید و با او صحبت کنید. از این به بعد می‌توانید با او معامله کنید. بعد از این ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی The Dwarven Document Dilemma

ماموریت فرعی The Dwarven Document Dilemma

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید. گزینه‌های زرد را انتخاب کنید تا ماموریت را بدست بیاورید. بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. کلیک راست را فشار دهید و قطرات خون روی زمین را بررسی کنید. حال کلیک راست را فشار دهید و رایحه را دنبال کنید تا به مرد برسید و با او صحبت کنید. سه انتخاب دارید. اولی با او مشت زنی کنید. دومی با او یک دست Gwent بازی کنید و سومی از Axii استفاده کنید. از یکی از این سه طریق اسناد را بدست بیاورید. بعد از بدست آوردن اسناد، به پیش مرد بازگردید و اسناد را به او بدهید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت فرعی Racists of Novigrad

ماموریت فرعی Racists of Novigrad

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در آنجا عده‌ای در حال کتک زدن اِلفی دیده می‌شوند. به جلو بروید تا دمو شروع شود. گزینه زرد را انتخاب کنید تا به الف کمک کنید. سه مرد را بکشید تا دمو شروع شود. بعد از صحبت با الف‌ها ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی The Most Truest of Basilisks

ماموریت فرعی The Most Truest of Basilisks

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت تا دمو شروع شود. موجود از قفس بیرون می‌آید، آن را بکشید تا مقداری XP بدست بیاورید.

ماموریت فرعی (Empty Coop)

ماموریت فرعی (Empty Coop)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با زن صحبت کنید و به او بگویید که کمکش می‌کنید تا ماموریت Empty Coop را بدست بیاورید. کلیک راست را فشار دهید کمی جلوتر رد پا را می‌بینید. کلیک راست را فشار دهید و رد پا را دنبال کنید. جلوتر رد پا تا رودخانه ادامه پیدا می‌کند از رودخانه بگذرید و رد پا را دنبال کنید. کمی جلوتر دمو را ببینید. به پیش پیرزن بروید و او را قانع کنید که بچه‌ها را پیش خودش بیاورد. گزینه‌ی Give’em a home را انتخاب کنید تا این پایان خوش رقم بخورد. با این انتخاب ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (Fencing Lessons)

ماموریت فرعی (Fencing Lessons)

حتما قبل از شروع مرحله The Isle of Mists این ماموریت را به پایان برسانید. بعد از انجام ماموریت اصلی Broken Flowers به  ویلای var Attre villa (در نقشه بالا مشخص است) بروید(روز بعد) و با نگهبان جلوی در صحبت کنید و  گزینه‌ی Due to meet Rosa را انتخاب کنید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و با دختر صحبت کنید. بعد از اتمام صحبت به دنبال دختر بروید. بعد از طی مسیری او متوقف می‌شود با او بجنگید و شکستش دهید. از QUEN استفاده کنید و به موقع جا خالی دهید. بعد از اینکه خونش کم شد او غیب می‌شود. در محل مشخص شده کلیک راست را فشار دهید و رد پای او را پیدا کنید. بعد ردپا را دنبال کنید تا به محل مخفی شدن او برسید. به پیش دختر می‌رسید و دو نفر در حال اذیت کردن دختر هستند با آنها صحبت کنید یا باید به آنها بجنگید یا 50 کرون پول بدهید و یا با AXII آنها را متقاعد کنید. بهترین گزینه AXII است. بعد از صحبت با دختر ماموریت تمام شده است.

ماموریت فرعی (Gwent: Big City Players)

ماموریت فرعی 19 (Gwent: Big City Players)

بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Marquise Serenity یک دست بازی کنید. (او کارت‌هایی می‌فروشد که می‌توانید بخرید.) در راند اول یا دوم ببازید ولی کارتهای زیادی از حریف بگیرید تا در راند سوم پیروز شوید. کارت‌های او بیشتر Combat هستند. و کارت طلایی نیز در Deck او وجود دارد. باید زیاد بازی کرده باشید تا کارت‌های خوبی داشته باشید و او را شکست دهید. بعد از شکت او کارت Morvran Voorhis که یک کارت طلایی است را بدست می‌آورید. در اینجا ممکن است ماموریت به ظاهر تمام شود ولی با پیشروی در بازی باز این ماموریت  بازمی‌‌گردد و باید با دو بازیکن دیگر بازی کنید.

بعد از انجام قسمت اولیه‌ی ماموریت Get Junior و رفتن به حمام می‌توانید با Dijkstra یک دست بازی کنید و او را شکست دهید.

یک نفر دیگر می‌ماند که باید با او مسابقه دهید. که در نقشه مشخص است. از حمام خارج شده به محل مشخص شده در نقشه بروید. با تاجر حرف بزنید و یک دست Gwent بازی کنید. بیشتر کارتهای او ranger هستند ولی در کل اگر تا اینجای کار کارتهای خوب جمع کرده باشید بازی کردن با او اصلا سخت نیست. در کل شانس نیز باید چاشنی بازی شما شود. طبق روال همیشه باید دو دست را بگیرید. پس می‌توانید یک دست کارتهای خوب او را بگیرید تا پیروز شوید بعد از پیروزی کارت Cirilla Fiona Elen Rianno یکی از بهترین کارت‌های بازی را بدست می‌آورید که می‌توانید در تمام Deckهای خود از آن استفاده کنید. همچنین لیدر Francesca Findabair: The Beautiful نیز که همه‌ی دمیج Rangerها را دوبرابر می‌کند را نیز بدست می‌آورید.

 ماموریت فرعی (Little Red) 

 ماموریت فرعی (Little Red) 

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید و بگویید کمکشان می‌کنید. تا غروب منتظر حمله‌ی دزدان باشید تا از دهکده دفاع کنید. وقتی آنها سر و کله‌شان پیدا شد شروع به در زدن خانه‌ها می‌کنند. به سمت سردسته بروید و با دزدان حرف بزنید. (زیاد از اینجا دور نشوید چرا که ماموریت از بین می‌رود.) وقتی با زن صحبت می‌کنید او می‌گوید فقط به دنبال Bertram است که به آنها خیانت کرده است. در اینجا دو راه دارید یا Bertram را به آنها تحویل دهید و یا همه‌ی آنها را بکشید انتخاب با شماست. اگر بخواهید آنها را بکشید دختر تبدیل به werewolf می‌شود و به شما حمله می‌کند. که باید با QUEN به موقع و حمله و جاخالی خون او را کم کنید وقتی خود را Heal کرد از AXII استفاده کنید و به سرعت به موجود ضربه بزنید و شکستش دهید. در کل این ماموریت به شما بستگی دارد. اگر به دختر کمک کنید 20 کرون بدست میاورید ولی اگر به مردم کمک کنید 10 کرون ولی XP بیشتری بدست می‌آورید. ماموریت تمام میشود.

ماموریت فرعی (Message from an Old Friend)

ماموریت فرعی (Message from an Old Friend)

وقتی برای اولین بار وارد شهر Novigrad شدید به میدان شهر بروید و دمو را ببینید. بعد به کتاب فروشی بروید محل آن در عکس بالا مشخص است. بعد از دمو باید به دنبال کتاب قرمزی بگردید. کتاب در طبقه‌ی دوم در بین کتاب‌های سمت راست است نامه‌ی وسط کتاب را بخوانید. ماموریت تمام شده است!

ماموریت فرعی (The Volunteer)

ماموریت فرعی (The Volunteer)

بعد از بررسی تابلو اعلانات شهر Oxenfurt این ماموریت را بدست می‌آورید. بعد از گرفتن این ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید موجودی در حال آواز خواندن است با او صحبت کنید! (یا می‌توانید او را بکشید و ماموریت را به پایان برسانید، اگر او را بکشید آیتم Cave troll liver را بدست می آورید) (دیالوگ های زرد رنگ را برای ماموریت اصلی دنبال کنید) (انتخاب‌ها دست شماست تاثیری در داستان کلی ندارد.)(میتوانید لوت محیط را بردارید.)  بعد از صحبت با او به محل مشخص شده در شهر Oxenfurt  بروید و رنگ‌ها (16 کرون) را از تاجر بخرید. در ضمن می‌توانید با تاجر Gwent بازی کنید.(کارتهای قویی ندارد به راحتی می‌برید. در دور اول کارتهای زیادی از او بگیرید و در راند دوم و سوم پیروز شوید.) (کارت Imlerith که کارتی بسیار خوب است را برنده می شوید (ممکن است کارتهای دیگر به شما برسد کاملا تصادفی است)) بعد از بازی کردن به پیش Troll برگردید. (اینبار می‌توانید از Fast Travel استفاده کنید.) خودتان به جای او نقاشی را بکشید… در انتها به شما آیتم‌های زیادی داده می‌شود و ماموریت به پایان می رسد.

ماموریت فرعی (Warehouse of Woe)

ماموریت فرعی (Warehouse of Woe)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با دو مرد که با هم حرف می‌زنند، صحبت کنید. و ماموریت را بپذیرید و وارد خانه شوید. (زیاد از این منطقه دور نشوید که ماموریت Fail می‌شود.) یک Nekker در درون خانه است آن را بکشید و بعد کلیک راست کنید و قفس شکسته شده و رد پا را بررسی کنید.  بعد باید به پیش دو مرد برگردید در اینجا چند انتخاب دارید. 1. رد پا و قفس را پیدا نکرده‌اید (به نوعی قضاوت را به خود مامور می‌سپارید) 2. فقط قفس را پیدا کرده‌اید. اگر بگویید کار مرد بود او زندانی می‌شود ولی اگر بگویید رد پای کوتوله است او به دار آویخته می‌شود. انتخاب با شماست و تاثیر خاصی ندارد ولی بهتر ات جان کوتوله را نجات دهید! با این انتخاب 60 کرون پول دریافت می‌کنید.

ماموریت فرعی (Karmic Justice)

ماموریت فرعی (Karmic Justice)

به محل مشخص شده در نقشه بروید. با Elf صحبت کنید و دمو را ببینید. در اینجا دو انتخاب دارید یا به مرد کمک کنید یا کمک نکنید و از این ماجرا چشم پوشی کنید. به صحبت ها گوش کنید و خودتان قضاوت کنید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید. اگر بخواهید به مرد کمک کنید باید Elf ها را بکشید و اگر اینکار را بکنید 50 کرون بدست می آورید. (باز به قضاوت خودتان بازمیگردد)

ماموریت فرعی (The Flame of Hatred)

ماموریت فرعی (The Flame of Hatred)

در اینجای نقشه فردی در حال سخنرانی با مردم است با او صحبت کنید. او اول به گرالت توهین می‌کند، خشونت به خرج ندهید و فقط گزینه‌ی اول را انتخاب کنید. مردم واقعیت را فهمیده و پراکنده می‌شوند.

 ماموریت فرعی (Out On Your Arse)

 ماموریت فرعی (Out On Your Arse)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با زن صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با او قبول کنید که به او کمک می‌کنید تا ماموریت Out On Your Arse را بدست بیاورید. کمی جلوتر بروید داخل شوید تا از شر مزاحمانی که داخل هستند به نوعی خلاص شوید. چهار انتخاب دارید: اولی که با او تن به تن مشت زنی کنید. دومی همه را تهدید کنید که باید با هر سه مشت زنی کنید! سومی از Axii  استفاده کنید که حداقل لول دو باید باشد. و چهارمی بی‌خیال همه چیز شوید که ماموریت را از دست می‌دهید. گزینه‌ی اول منطقی و جذاب است با او مبارزه می‌کنیم! ضربات سریع بزنید و با Alt چپ جای خالی دهید به راحتی او را شکست می‌دهید. از در خارج شوید و با دختر صحبت کنید ماموریت تمام شده است. (زمان انجام این ماموریت یک هفته (زمان بازی) بعد از اینکه دختر را دیدید است، بعد از آن ماموریت از بین می‌رود)

ماموریت فرعی (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Derby)

ماموریت فرعی (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Derby)

در اینجا به پیش میز بروید و نامه را از روی آن بردارید و V را بزنید و آن را بخوانید. ماموریت Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Derby را بدست می آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید تا مسابقه را انجام دهید. وقتی به محل رسیدید با مرد صحبت کنید 100 کرون پول دهید تا مسابقه ی اسب سواری آغاز شود. در اینجا باید بسیار باهوش عمل کرده و تا نیمه‌ی راه کنترل Staminaی خود را داشته باشید. در میانه ی راه آرام بدوید تا Stamina پر شود و در نیمه‌ی آخر مسیر با سرعت زیاد بروید تا پیروز شوید. باید با چندین نفر مسابقه دهید پس باز پول بدهید تا مسابقه آغاز شود.

وقتی اولین نفر را ببرید Superior racing saddle (میزان Stamina ی شما را زیاد می‌کند) و 160 کرون نصیبتان می شود. دقت کنید هر مسیر کاملا متفاوت است باید روی خطی که روی نقشه است حرکت کنید و مدیریت Stamina را انجام دهید. بعد از پیروزی در مسابقه‌ی دوم Rugged saddlebags (که 40 تا به میزان ذخیره بار شما اضافه می‌شود)و 160 کرون بدست می‌آورید.

مسابقه‌ی سوم سخت‌تر است و مسیر طولانی‌تر می‌شود پس باید بسیار دقت کنید. باید چندین مرتبه در طول مسیر سرعت را کم کنید و Stamina ی خود را پر کنید ولی در انتهای مسیر باید Staminaی شما پر باشد پس باید بسیار باهوش عمل کنید بعد از پیروزی Superior cavalry saddle (که استامینای شما را 70 تا بیشتر می‌کند) و 200 کرون بدست می‌آورید. وقتی از پله‌ها پایین می‌آیید وارد دمو می‌شوید. یکی از Cleaverها با شما صحبت می‌کند و پیروزی شما را تبریک می گوید. نامه را با زدن V بخوانید. محل جدیدی روی نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. (قبل از صحبت حتما بازی را سیو کنید تا اگر مسابقه را باختید دوباره از این سیو بیایید.) با Carlo صحبت کنید. موافقت کنید و وارد مسابقه شوید. در اینجا نیز باید بسیار دقت کنید و Staminaی خود را مدیریت کنید.  بعد از پیروزی در این مسابقه Racing horse blinders و 700 کرون پول می گیرید و ماموریت تمام می شود.

ماموریت فرعی (Black pearl)

ماموریت فرعی (Black pearl)

به محل مشخص شده در نقشه بروید و به پشت بار خود را رسانده و با مرد صحبت کنید. بعد از صحبت با او ماموریت Black pearl را بدست می‌آورید. به Skellige بروید. (اگر هنوز به Skellige نرفتید ماموریت اصلی (Destination: Skellige) را انجام دهید) بعد به محل مشخص شده در نقشه بروید. (برای عبور از پل بزرگ کاملا شکسته‌ی اول باید از وسط آب رد شوید) از پل شکسته بپرید و به پیش مرد بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت به دنبال او بروید. حالا باید به وسط دریا بروید و به دنبال مروارید سیاه بگردید. وقتی به محل رسیدید با تیر کمان موجود (Siren) را بکشید. به زیر آب شیرجه بزنید کلیک راست را فشار دهید تا محل مرواریدها با رنگ قرمز مشخص شود آنها را بردارید. برخی مرواریدها سفید هستند باید بیشتر بگردید تا مروارید سیاه را پیدا کنید. حال به پیش مرد برگردید. Drownerها به او حمله می‌کنند آنها را شکست دهید. (اگر به موقع مرد را نجات ندهید ماموریت شکست می‌خورد) بعد از شکست دادن آنها با Nidas حرف بزنید. او پولی به شما نمی‌دهد ولی قول می‌دهد در Novigard پول شما را پس دهد. به پیش او در Novigard  برگردید و با او صحبت کنید. ماموریت تمام می شود. (10 کرون بدست می‌آورید)

ماموریت فرعی (The Soldier Statuette)

در مرحله فرعی A Dangerous Game، شما در داخل خانه سزار بیلزن به دنبال تندیس هستید. برای کامل کردن ماموریت، شما تندیس را باید به تریس برسانید تا او سرباز را احیا کند. (هیچ کار دیگری در این ماموریت نباید انجام بدید و با دیدن احیای سرباز و صحبت با او ماموریت به پایان می‌رسد.)

تنها مشکل این ماموریت این است که اگر شما قبلاً ماموریت ماموریت فرعی Now or Never را کامل کرده باشید، تریس دیگر در نوویگراد حضور ندارد و شما باید منتظر بمانید تا کوئست Blindingly Obvious را در طول بازی به پایان برسانید تا بتوانید با تریس صحبت کنید و ماموریت را به پایان برسانید.

مراحل فرعی دیگر بازی ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است