راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvik

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvik

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

(ماموریت اصلی Battle Preparations این ماموریت را Fail می‌کند)

(با شروع این ماموریت‌ ماموریت‌های فرعی Stranger in a Strange Land و Cave of Dreams قفل می‌شوند)

ماموریت فرعی (The Lord of Undvik)

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvik

اول خود را به جزیره ی Undvik برسانید. وقتی وارد جزیره می‌شوید اولین ماموریت انجام می‌شود. می‌توانید با خریدن نقشه‌ی این محل از دست فروش‌های دوره گرد محل Fast Travel این جزیره را بدست بیاورید که کارتان را برای سفر به جزیره راحت می‌کند. در هر صورت به هر طریقی که خود را به جزیره رساندید در زمانی که به محل مشخص شده در نقشه نزدیک می‌شوید دمو را ببینید. جلوتر چند Siren به شما حمله می کنند آنها را بکشید (به آنها با تیرکمان شلیک کرده که به زمین بیفتند و بعد به آنها ضربه بزنید) یک صدای آواز خواندن خواهید شنید از نبردبان بالا بروید و با مرد داخل کشتیِ نیمه ساخته صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با مرد به انتهای دیگر کشتی بروید، در آنجا دو جعبه پیدا خواهید کرد. حال به محل کمپ Hjalmar بروید در آنجا با یک سری جنازه رو به رو می شوید کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید. جنازه‌ها را بررسی کنید، در اینجا یک سری خون و یک سری رد پا می‌بینید که می‌توانید هر دو را دنبال کنید.

1. رد پا را دنبال کنید مسیر رد پا را دنبال می‌کنید تا به یک سری جنازه برسید آنها را بررسی کنید. کمی جلوتر می‌توانید یک تیر روی زمین ببینید آن را بررسی کنید. کمی جلوتر جنازه هایی می بینید که با تیر به آنها شلیک شده است. مسیر را به سمت دایره های نارنجی در نقشه ادامه دهید. تخته چوب را بررسی کنید. پشت تخته چوب رد پا را بررسی کنید و دنبال کنید. همینطور که رد پا را دنبال می‌کنید خون را نیز می‌توانید در بخش‌های مختلف ببینید و بررسی کنید. به جنازه‌ای در انتها می‌رسید و کمی جلوتر یک ردپای دیگر را پیدا می‌کنید. به سمت غار بروید و وارد آن شوید. به یک Ice Troll می رسید. نقطه ضعف او آتش است، مراقب باشید از دور به سمت شما سنگ پرت می‌کند از IGNI استفاده کنید و به او از جلو ضربه بزنید تا بمیرد. بعد از کشتن آن مسیر را به سمت داخل غار ادامه دهید. وقتی به محل دایره نارنجی رسیدید، کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید. خون روی زمین را بررسی کنید. از بلندی بالا بروید و به سمت جلو بروید کمی جلوتر دمو را ببینید. درخواست Troll را قبول کنید و معمای او را حل کنید. جواب معمای او troll است. (جواب سوالی که گرالت می‌پرسد نیز breath است!) بعد از دیدن دمو و صبحت با Folan او همراه شما می‌شود و به Drove Ruins بروید.

 2. خون روی زمین را بررسی کنید، حال کلیک راست را فشار دهید و به دنبال رد خون بروید. به یک قایق می‌رسید آن را بررسی کنید. (روی آن بروید و بررسی‌اش کنید) بعد از بررسی قایق کمی آن طرف‌تر یک جنازه افتاده است آن را بررسی کنید. چندین دایره نزدیک همان محل مشخص می‌شود به آنجا بروید و محیط را بررسی کنید.  جنازه ی دیگری  در آنجا می‌بینید آن را بررسی کنید. (در اینجا چند خانه وجود دارد که داخل آنها چندین جعبه است آنها را خالی کنید)  یک رد پای بزرگ روی زمین است آن را بررسی کنید. حال کلیک راست را فشار دهید و رد پا را دنبال کنید و به سمت بالای کوه بروید و به غار برسید. وارد غار شوید در ورودی غار خون می‌بینید آن را بررسی کنید. خون‌ها را به سمت داخل غار دنبال کنید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvik

 به یک بلندی می‌رسید خود را به درون آب در غار پرت کنید در پایین چندین Siren وجود دارند آنها را بکشید. مسیر را به سمت دیگر غار ادامه دهید. از آب رد شوید و خود را به بالا برسانید. در طول مسیر جنازه‌ی Sirenهایی را می‌بینید آنها را بررسی کنید. کمی جلوتر جنازه‌ی مردی را می‌بینید. آن را بررسی کنید و مسیر را به سمت بالا با پریدن ادامه دهید. مسیر را به جلو پیش بروید تا به محلی برسید که یک درخت به همراه تعدادی Harpy دیده می شوند. احتیاج به کشتن آنها نیست سمت چپ یک نبردبان وجود دارد از آن بالا بروید و مسیر را به سمت بالا ادامه دهید. از نبردبان دیگر نیز بالا بروید و مسیر را در تونل ادامه دهید. چند devourer کمی جلوتر هستند آنها را بکشید از QUEN برای حفاظت از خود استفاده کنید و به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید تا آنها را بکشید. وقتی خون آنها کم شد فاصله خود را با آنها حفظ کنید چرا که منفجر می‌شوند. در دوراهی به سمت چپ اول بروید و صندوق را خالی کنید و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه ادامه دهید باز devourer خواهید دید آنها را بکشید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvikاز غار خارج شده ، وارد خانه‌ی مخروبه شوید و به دنبال Hjalmar بگردید. در جلو بسته است از در پشت وارد شوید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو devourerها را بکشید. محیط را بگردید در اتاقی اسکلت‌هایی وجود دارد که می‌توانید پولشان را بردارید. در روی زمین یک رد پا پیدا خواهید کرد آن را بررسی و دنبال کنید. به یک دو راهی می‌رسید که رد پای کوچک و بزرگ از هم جدا می‌شوند. رد پای بزرگ را بی‌خیال شوید چون به بن بست ختم می‌شود به دنبال رد پای کوچک‌تر بروید. رد پا را ادامه دهید تا به مردی برسید که توسط چند موجود مورد حمله قرار گرفته است او را نجات داده و Sirenها را بکشید و دمو را نگاه کنید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی The Lord of Undvik

حال بخش Find a way to the giant’s lair از ماموریت باقی مانده است باید راهی به مخفیگاه غول پیدا کنید. به سمت محل مشخص شده بروید تا دمو را ببیند. بعد از دیدن دمو وارد غار شوید. به جایی می‌رسید که دمویی شروع می‌شود ، مرد را آزاد کنید به دردتان می‌خورد. بعد از دیدن دمو زیاد تکان نخورید چرا که غول بیدار می‌شود در همان محل Ctrl را بزنید تا آرام قدم بردارید تا بتوانید قبل از بیدار شدن غول مرد را نجات دهید. مراقب باشید روی چه چیزی قدم می‌گذارید روی بخش‌های سفید و برف قدم نگذارید و زیاد به غول نزدیک نشوید، چرا که غول بیدار می‌شود اصلا عجله نکنید و بسیار آرام آرام قدم بردارید. (در صورتی که سر و صدا کنید مردها کشته می‌شوند! پس بسیار با دقت روی چیزهایی که قدم می‌گذارید نگاه کنید!) در جعبه‌ای در کنار غول می‌توانید کلید را پیدا کنید (بعد از پیدا کردن کلید سیو کنید تا برای بازگشت اگر غول بیدار شد دوباره تلاش کنید) باز به پیش مرد برگردید و او را آزاد کنید. بعد باید با Giant بجنگید او حملات کندی دارد میتوانید از Ogroid oil استفاده کنید تا ضرباتتان بیشتر اثر کند. باید با Space جا خالی دهید وقتی کمی از خونش رفت گرزش را بر میدارد که بسیار خطرناک‌تر است همیشه از QUEN استفاده کنید جای خالی دهید و به موقع ضربه بزنید تا او را بکشید. بعد از صحبت با مردها ماموریت تمام می شود. (ماموریت king Gambit را بدست می آورید.) (اگر دو مرد را در این ماموریت نجات دهید در نبرد The Battle of Kaer Morhen به شما ملحق می شوند.) 

مراحل فرعی دیگر

دیدگاه ها بسته شده است