معرفی مادهای برتر بازی ویچر ۳

راهنمای The Witcher 3 / معرفی مادهای برتر بازی ویچر ۳

در ابتدا باید عرض کنم این مادها بر اساس میزان دانلود مردم در وب سایت Nexusmods انتخاب شده‌اند. از مادهایی که اصطلاحا Cheat محسوب می‌شوند نیز نام برده‌ام. برای نصب مادهای بازی ویچر هیچ برنامه و نرم‌افزار خاصی احتیاج ندارید. کافی است در پوشه اصلی بازی یک new folder ایجاد کنید و نامش را به Mods تغیر دهید، همین و مادهایی که دانلود می‌کنید را درون آن ذخیره کنید. اگر با این توضیحات باز هم متوجه نشدید، کافی است در گوگل عبارت ” how to install mods in Witcher 3″ را جستجو کنید تا توضیحات آن البته به انگلیسی برایتان بیاید. در ادامه به معرفی ۱۰ ماد برتر The Witcher 3 می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

این مطلب بخشی از راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3  می‌باشد برای اطلاعات بیشتر از بازی ویچر3 به آن صفحه مراجعه کنید.

این مادها به جز مادهایی که فقط ظاهر بازی را بهبود می‌بخشند، به شما پیشنهاد نمی‌شود چراکه باعث کاهش چالش بازی می‌شوند و حس واقعی بازی را از بین می‌برند. (در هر صورت انتخاب با شماست.)

راهنمای دانلود مادها: 1. ابتدا باید عضو سایت Nexusmods شوید. 2. در هر مادی که هستید به بخش Files بروید. 3. در آنجا روی MANUAL DOWNLOAD کلیک کنید. 4. در آخر روی SLOW DOWNLOAD کلیک کنید و صبر کنید تا تایمر تمام بشه و دانلود آغاز شود.

معرفی ۱۰ ماد بازی Witcher 3

۱- The Witcher 3 HD Reworked Project

این ماد همانطور که از اسمش پیداست، سطح گرافیک بازی را به4K ارتقاء می‌دهد. هدف این ماد بهبود کیفیت گرافیکی، بالا بردن کیفیت Texture‌ها و مُدل‌ها در بازی اصلی است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که باید کارت گرافیک‌های قدرتمندی داشته باشید. البته همانطور که در اخبار شنیده‌اید سازندگان بازی قرار است یک نسخه 4K از بازی را در آیند‌ه‌ای نزدیک تولید کنند. حجم این ماد ۹.۳ گیگابایت است.

دانلود از Nexusmods 

۱-۱- Script Merger

اگر چند ماد را دانلود کنید که دارای فایلی مشترک هستند، Engine اولویت را با loadorder می‌سنجد و بالاترین ماد که اول load شده را بر روی بازی اعمال می‌کند برای اینکه این مشکل بوجود نیاید و شما بتوانید از دو ماد یکسان به طور همزمان استفاده کنید به این برنامه فوق کم حجم نیاز دارید، آن را دانلود کنید و نحوه استفاده از آن نیز به راحتی بیاموزید. این برنامه ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است.

دانلود از Nexusmods 

۱-۲- HDMR – HD Monsters Reworked mod

این ماد باعث افزایش کیفیت هیولاهای بازی می‌شود. این مد تمام هیولاها را دوباره تصویرسازی کرده تا جزئیات بافت‌ها و… را افزایش دهد.

دانلود از Nexusmods 

۱-۳- High Quality Faces

اگر می‌خواهید قیافه‌های باکیفیت‌تری در بازی ببینید حتما از این ماد استفاده کنید. کیفیت بافت‌های صورت در این ماد افزایش پیدا کرده است.

دانلود از Nexusmods 

۱-۴- BLOOD

اگر می‌خواهید خون بیشتر و واقعی‌تری در بازی ببینید این ماد برای شما ساخته شده است!

دانلود از Nexusmods 

۱-۵- Realistic Weather

با این ماد آب و هوای واقعی‌تری را تجربه خواهید کرد.

دانلود از Nexusmods 

(برای کسانی که  می‌خواهند گیم‌پلی واقعی بازی را تجربه کنند فقط مادهای بالا پیشنهاد می‌شود… چراکه مادهای بالا باعث افزایش کیفیت بازی می‌شود و گیم‌پلی را تغییر نمی‌دهد.)

۲- Over 9000 – Weight limit mod
حتما در بازی مشکل کمبود فضای Inventory را تجربه کرده‌اید و مجبور شده‌اید که تعدادی از آیتم‌های خود را دور بیاندازید. این ماد فضای ذخیره آیتم‌ها در بازی را به ۹۰۰۰ پوند (واحد حجم) افزایش می‌دهد. البته مادهای دیگری هستند که وزن اشیاء و آیتم‌های بازی را کلا zero می‌کنند تا مشکل کمبود فضا را احساس نکنید. حجم این ماد کمتر ۱ کیلوبایت است.

دانلود از Nexusmods 

۳- All Quest Objectives On Map

تا اینجای کار بگذارید این را بگویم که اصولا ماد سازی برای راحت‌تر کردن بازی است. البته در بازی Skyrim شاهد مادهایی هستیم که علاوه بر راحت‌تر کردن گیم‌پلی، داستان و quest های بی‌نظیری نیز به بازی افزود‌ه‌اند که حتی در مجامع Gaming جوایز معتبری را نیز برد‌ه‌اند، مانند “The Forgotten City” که جایزه نویسندگان استرالیا را در سال ۲۰۱۶ بخاطر داستان جذابش برد. مادی که برایتان می‌خواهم معرفی کنم نیز بازی Witcher را راحت می‌کند (منظورم Very Easy نیست، Gameplay بازی تغییر نمی‌کند). این ماد به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باز کردن صفحه Journal بازی، Questهای فعال شده خود را بر روی نقشه دنبال کنید. همانطور که می‌دانید در بازی تنها یک Quest را می‌توانید برروی نقشه فعال، و دنبال کنید. این ماد تمام Questهای شما را نشانتان می‌دهد و شما تنها برروی همان نقشه یا Map بازی به راحتی می‌توانید بین آنها سوئیچ کنید.حجم فایل اصلی ماد ۱.۷ مگ است.

دانلود از Nexusmods 

۴- Fast Travel From Anywhere

این ماد همانطور که از نامش پیداست، کارایی Signpostها را بسیار کاهش می‌دهد و دیگر نیازی به Signpostها پیدا نخواهید کرد. از هر کجای نقشه به هر Signpost‌ای که بخواهید می‌توانید Fast Travel کنید. البته اگر به Signpost که در نزدیکی و یا مربوط به یک Quest می‌شود، Fast Travel کنید این Quest احتمالا crash می‌کند. مثلا اگر به Quest اول DLC خون و شراب Fast Travel کنید بازی crash می‌کند. پس در مواقع ضروری مثه بچه‌ی آدم سوار الاغتان! ببخشید اسبتان شده و به سمت Quest مبارک چهارنعل بتازید. حجم این ماد هم بسیار بسیار کم می‌باشد!

دانلود از Nexusmods 

۵- No Fall Damage

گرالت یکی از قوی‌ترین مردان روزگار بود. او اژدهایان، دیوها، غول‌های یک چشم و بسیاری موجود دیگر را سر می‌برید ولی یک دشمن بزرگ داشت! و آن ارتفاع بیش از ۷۵ سانتی‌متر بود (چاخان نمی‌کنم اندازه گرفتم!). این ماد مشکل بزرگ گرالت که همانا پریدن از ارتفاء ۷۵ سانتی است را برطرف می‌کند. البته هنوز هم ارتفاع شما را می‌کشد ولی باید از اورست بپرید تا بمیرید.

دانلود از Nexusmods 

5-۱- Slots Slots SLOTS

گرالت توانایی‌های بی‌شماری دارد ولی تنها از تعداد محدودی از آنها می‌تواند در لحظه استفاده کند. شما با Levelup شدن Perk می‌گیرید و توانایی‌های گرالت در یک شاخه مثل استفاده از شمشیرها یا همان Mele Attackها در زیرشاخه‌های مختلف ارتقاء می‌دهید. شاخه مبارزات گرالت ۲۰ زیر شاخه دارد که هر Perk آن ۳ تا ۵ بار ارتقاء می‌یابد ولی شما از ۱۶ تای آنها به طور همزمان در صورتی که DLC خون و شراب را داشته باشید، می‌توانید استفاده کنید. این ماد مشکل شما را حل می‌کند. حجم این ماد هم بسیار پایین است. ماد مشابه این ماد هم نامش Extra Skill Slots and Mutations است که خودم از این ماد استفاده کردم و مشکلی در Gameplay و بازی ایجاد نکرده است.

دانلود از Nexusmods 

۶- Griffin Set Redesign

اگر مثل من از ظاهر Set گریفین خوشتان نمی‌آید این ماد مشکلتان را برطرف می‌کند.

دانلود از Nexusmods 

۷- Young Geralt

اگر گرالت دیگر در قلبتان جایی ندارد، این ماد را دانلود کنید تا دوباره عاشقش شوید. چهره جوان و جذاب گرالت آنقدر عالی طراحی شده است که وقتی این ماد عرضه شد، اخبارش بین طرفداران بازی پیچید. این ویژگی‌های بسیاری دارد که ممکن است دانلود آن کمی شما را گیج کند.

دانلود از Nexusmods 

۸- Magic Spells

این ماد گرالت را تبدیل به یک Warlock می‌کند. همچنین این ماد ماهیت Ard ها تغییر و Spellهای بیشتری به بازی اضافه می‌کند که گرالت را تبدیل به Demigod می‌کند.

دانلود از Nexusmods 

 

۹- Crossbow Damage Boost And Balance
دقت کردید کراسبو گرالت هم زورش کمه هم دقتش پایینه؟ این ماد مشکل شما را برطرف می‌کند.

دانلود از Nexusmods 

۱۰- Geralt Doppler Reborn

دوست دارید جای گرالت، Yeneffer یا Triss رو جایگزین کنید و از بازی لذت ببرید؟ این ماد چهره گرالت رو به هر کسی که دوست دارید تغییر می‌دهد. البته نحوه نصبش پیچیده است و ممکن در روند بازی اختلال ایجاد کند ولی اگه طبق دستورالعملش نصب شود، ماد بسیار هیجان انگیزی است.

دانلود از Nexusmods 

امیدوارم از مطلب معرفی ۱۰ ماد بازی Witcher 3 لذت برده باشید تا بعد.

مادهای ظاهری جذاب بازی ویچر 3

در این بخش هم قصد داریم یک سری ماد زیبا بهتون معرفی کنیم که ظاهر برخی شخصیت‌های مهم بازی رو تغییر می‌دهد. (در آینده به این بخش مادهای ظاهری بیشتری اضافه خواهد شد.)

Yennefer with Black DLC Dress of Triss

این ماد یک لباس سیاه بسیار زیبا را تن ینیفر می‌کند و او را بسیار خاص می‌کند.

دانلود از Nexusmods 

مادهای داستانی جذاب بازی ویچر 3

New Quest – A Night to Remember

A Night to Remember یک داستان مستقل جدید است که داستان Orianna را پس از وقایع Blood & Wine را دنبال می‌کند.

دانلود از Nexusmods 

Ciri’s Sole Memento

یک داستان جدید را با سیری و گرالت در این ماد تجربه کنید.

دانلود از Nexusmods 

در آینده مادهای بیشتری به این مطلب اضافه خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده است