راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

در این فصل آمیسیا، هوگو و سوفیا به کاوش در جشن‌های جزیره می‌پردازند، اسرار باستانی را کشف می‌کنند و به یک مراسم آیینی که توسط کنت و کنتس انجام می‌شود، وارد می‌شوند…

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است. (راهنمایی طبق این ویدیو اختصاصی آماده شده است.)

در ابتدا از میان حیاط‌ها به سرعت بگذرید و خودتان را به نگهبانی که جلوی در ایستاده برسانید با او صحبت کنید تا وارد بخش اصلی شوید و با سوفیا ملاقات کنید. این بخش نیمه جهان باز است یعنی می‌توانید به هر طرفی که دوست دارید بروید و ممکن است وقت زیادی از شما تلف کند ولی ما در مورد تمام اسرار مهم آن در کمترین زمان صحبت می‌کنیم. (هر کجا که گیج شدید به ویدیو مراجعه کنید.)

دقت کنید هدف اصلی این بخش دنبال کردن پرنده است. در محیط مجسمه‌های ققنوسی وجود دارد که به سمتی نگاه می‌کنند باید جهت نگاه آنها را دنبال کنید. در پایین پله‌ها اولین ققنوس را می‌یابید که به سمت راست نگاه می‌کند به آن سمت بروید. تا انتهای جاده بروید تا به یک کلبه برسید مسیر سمت راست کلبه را دنبال کنید و ادامه دهید تا به درختی برسید و سوغاتی A thousand more years را باز کنید. (در ویدیو 05:41)

معمای آسیاب‌های بادی و بدست آوردن زره مخصوص (در ویدیو 07:20 تا 13:20)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

مسیر را برگردید و وقتی دوباره در جاده اصلی قرار گرفتید به سمت راست بروید. همینطور به سمت جلو بروید تا به پله‌ها برسید. از پله‌ها بالا بروید تا به آسیاب‌های بادی برسید. در اینجا چهار آسیاب بادی مشاهده می‌کنید باید دو آسیاب سمت راست را فعال و دو آسیاب سمت چپ را غیرفعال کنید تا صدای باز شدن دری را بشنوید (آمیسیا می‌گوید انگار دری باز شده است) به سمت پایین تپه‌های پشت آسیاب‌ها بروید و از سوراخی که آنجاست پایین بروید و مسیر را تا انتهای غار ادامه دهید تا به دو صندوق بزرگ شامل ابزار یا Tool برسید و همینطور Bracer مخفی بازی که باعث می‌شود یک ضرب کشته نشوید و خونتان کم کم در مبارزات پر شود را بدست بیاورید. (در درجه سختی بالا و فصل‌های جلوتر بسیار بدردتان می‌خورد)

نکات دیگری که در مورد محیط باز باید انجام دهید: 

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

1. برای بدست آوردن صندوق بزرگ و ابزار وارد ساختمان پایین آسیاب‌های بادی شوید. (عکس بالا) با استفاده از سوراخ سقف باید با تیر فلاخن در را باز کنید و داخل شوید. (در ویدیو 15:12 تا 16:53)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

2. وقتی مجسمه‌های پرنده را دنبال کنید به محیطی می‌رسید که توسط یک تکه چوب مسدود شده است. چوب را کنار بزنید و داخل شوید. برای ادامه ماموریت اصلی باید چمن‌ها را آتش بزنید از یک تیر آتشین فلاخن برای آتش زدن چمن‌ها استفاده کنید تا دمو آغاز شود (مانند عکس بالا) و بعد به سمت کوهستان بروید. (در ویدیو 17:31 تا 16:53)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

3. قبل از رفتن به کوهستان یک برج نیمه تخریب شده وجود دارد که در عکس بالا نیز آن را مشخص کردیم. از طریق پنجره پشتی آن، درش را باز کنید. در داخل یک چاقو پیدا می‌کنید و در بالای برج یک صندوق مخفی و همینطور سوغاتی بعدی Nice screeching را باز کنید. (در ویدیو 22:46 تا 25:31)

بعد از انجام تمام کارهای بالا از سمت چپ برجی که در شماره سه خواندید به بالا بروید تا به یک در آهنی برسید. اگر در را باز کنید به قسمت دیگر این بخش دسترسی پیدا می‌کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

بعد از دمویی کوتاه به سمت بالای کوهستان مسیر را ادامه دهید تا به گله‌ای از گوسفند‌ها و بزها برسید. مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا صدای بزی را از داخل ساختمانی که درش بسته است بشنوید. علف‌های سمت راست برج را آتش بزنید و بعد از خاموش شدن آتش به هوگو بگویید تا در را باز کند. بعد از باز شدن در بز را بررسی کنید تا سوغاتی بعدی Nice screeching را باز کنید. (در ویدیو 30:41 تا 25:31)

مسیر را به سمت بالای این بخش ادامه دهید تا به گروهی از سربازان برسید به شکل مخفیانه از بین آنها به سمت بالا مسیر را ادامه دهید. (نمی‌توانید آنها را بکشید یا آنها شما را ببینند.) در اینجا مهارت جدید سوفیا یعنی آتش زدن علف‌ها می‌تواند برای پرت کردن حواس دشمنان بسیار راه گشا باشد. اگر مشکلی دارید حتما به ویدیو دقایق 34:10 تا 36:00 مراجعه کنید.

وقتی وارد درب بعد از نگهبانان شوید یک میز کار برای ارتقای آمیسیا پیدا خواهید کرد. به سمت جلو بروید تا دوباره به گروه دیگری از سربازان برخورد کنید. اگر کمک می‌خواهید ویدیو دقایق 37:31 تا 44:08 را مشاهده کنید. بعد از این بخش جلوتر می‌توانید Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Barn owl را پیدا کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل نهم: Tales and Revelations

در ادامه وارد دمو و بخش دیگر این مرحله می‌شوید. به دنبال دیگر افراد قرمز پوش مسیر را ادامه دهید تا به جایی برسید که مشعلی به آمیسیا داده می‌شود با مشعل به سمت جلو بروید تا باز به گروه ملحق شوید. بعد از صحبت‌های سوفیا به آرامی از پله‌ها به دنبال او بروید و وارد درب شوید.

بعد از دیدن دمویی وارد درب شوید. در اینجا می‌توانید تروفی Old Protector را بدست بیاورید. باید تمام آیتم‌های این اتاق و اتاق‌های پیش رو بررسی کنید. در اتاق اول: چادر، عروسک چوبی سمت چپ در، تخت و اسب کوچک چوبی را بررسی کنید. در اتاق دوم: صندوق اسباب بازی، زره، قفسه سلاح و میز کنار در را بررسی کنید. در حیاط چیزی برای بررسی نیست. در اتاق سوم:‌ ۶ آیتمی که در سراسر اتاق هستند را بررسی کنید. در طبقه بالا نیز دو آیتم آخر را بررسی کنید تا این بخش را به درستی به پایان برسانید و دمو شروع شود. (در ویدیو 56:30 تا 1:04:25)

بعد از اتمام دمو مسیر را به سمت جلو مخفیانه پیش بروید تا به انتهای غار برسید و این فصل به پایان برسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است