راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

پس از یک دموی کوتاه، مسیر را به سمت راست و مزرعه بزرگ گل‌ها ادامه کنید. در نهایت، هوگو به سمت درختی در نزدیکی می‌دود و شما او را تعقیب می‌کنید تا Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Jay را پیدا کنید. (در ویدیو به دقیقه 03:36 مراجعه کنید) (این مورد را در زیرفصل Towards the sea پیدا خواهید کرد.)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

برای یافتن یک جامعه کوچک مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. وقتی به شلوغی رسیدید زن با شما صحبت می‌کند. بعد از صحبت‌ها به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. جلوتر به جایی می‌رسید که یک مرد کنار درختی تکیه زده است و در کنار او مسیری باز است. از آن مسیر به داخل بروید تا به یک تاب برسید. با تاب تعامل کنید تا سوغاتی بعدی Imagine you’re flying! را باز کنید. (در ویدیو 5:45 تا 7:00) (این مورد را در زیرفصل A pilgrim road پیدا خواهید کرد.)

مسیر را در کمپ ادامه دهید تا به گروهی از مردم برسید. منتظر بمانید تا Perreux صحبتش را تمام کند بعد به سمت او بروید تا دموی کوتاهی آغاز شود، درست زمانی که The Beast و تعدادی سرباز ظاهر می‌شوند باید Perreux را از نزدیک دنبال کنید و جلوتر زیر گاری مخفی شوید. هنگامی که سربازان رفتند، به بیرون خزیده و از سمت راست به جلو بروید تا جایی که دموی کوتاهی آغاز شود.

از دره‌ای که در آن سقوط کردید به سمت جلو بروید، ابتدا به سمت چپ بروید، جایی که صندوقچه کوچکی در انتظار شماست. سپس به داخل غار بزرگ بروید و به سمت راست بپیچید و زیر آوارها رد شوید. به هوگو دستور دهید که زیر شکافی که در آنجا پیدا کرده‌اید بخزد تا در را باز کند. بالاتر از پله‌ها، صندوقچه بزرگی با قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) قرار دارد. (در ویدیو 13:59)

پایین بیایید و به سمت مسیر دیگر بروید، جلوتر مطمئن شوید که صندوق کوچک را در سمت چپ خالی کنید. از زیر گاری بخزید تا یک قابلیت جدید برای Hugo باز شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا محل سربازان نزدیک را شناسایی کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

شما می توانید هر طور که صلاح می‌دانید از این بخش به سمت در فرار کنید، از قدرتی هوگو استفاده کنید و به سمتی بروید که دشمنان وجود ندارند اگر کمک بیشتری می‌خواهید به ویدیو و دقایق 15:15 تا 16:15 مراجعه کنید. در اتاق بعدی مهمترین کار پیدا کردن یک چاقو است! این چاقو در درجات سختی مختلف قابل یافت است. ابتدا نیزه‌‌دار سمت چپ را بکشید و در سمت راست روی گاری که در عکس بالا نیز مشخص است چاقو را بردارید. بعد جلوتر صندوق را خالی کنید. (در ویدیو 17:18) بعد به سمت راست بروید و از زیر محل به سمت دیگر بروید. بقیه مسیر را طبق صلاحدید خود و با شناسایی محل دشمنان به سمت دریچه انتهای محل بروید. (در ویدیو از دقیقه 17:00 تا 19:40)

بعد از یک دموی کوتاه به سمت پایین حرکت کنید، تعدادی سرباز ظاهر می‌شوند و شروع به گشت زنی می‌کنند. به سمت راست بروید و داخل چمن بلند مخفی شوید و مسیر سمت راست را ادامه دهید جلوتر روی درخت می‌توانید تیر را نیز بردارید. بدون دیده شدن مسیر سربالایی را ادامه دهید و بعد از پل صندوق را خالی کنید. به پایین بپرید و وارد چمن‌زار شوید. وقتی می‌خواهید به آن سمت بروید مراقب نیزه‌داری که در بالای محیط است باشید و سریع او را بکشید. بعد به آن سمت بروید و از صخره بالا بروید و مسیر را به سمت سر بالایی ادامه دهید. از پل چوبی رد شوید و باز به سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا به یک صندوق بزرگ که درونش قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) است برسید. (در ویدیو 23:36)

مسیر را تا پل چوبی به عقب برگردید و جلوتر صندوق را باز کنید. سرپایینی را بروید و مراقب نگهبان باشید سریع داخل علفزار شوید، وقتی نگهبان به سمت دیگر رفت به پشت صخره بروید و صندوق را باز کنید. پشت صخره مخفی شوید تا باز نگهبان پشتش را به شما کند و سریع داخل علفزار شوید. باز وقتی نگهبان رد شد با زدن سنگ به آنطرف نگهبان را گول بزنید و سریع از سربالایی بالا رفته و خود را به در برسانید. صندوق‌های دیگری نیز در سمت دیگر منطقه وجود دارد ولی سمتی که ما برای پیشروی انتخاب کردیم، بیشترین منابع را دارد.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

در اینجا اگر از زیر پارچه‌های سفید که در عکس بالا نیز مشخص است به آن طرف برسید به یک صندوق مخفی می‌رسید که با چاقویی که عقب‌تر گیر آوردیم می‌توانید آن را باز کنید و منابع را بردارید. (در ویدیو از دقیقه 28:20 تا 28:30)

از راهرو پیش بروید تا آمیسیا پس از ورود به اتاق بعدی بیهوش شود. همانطور که نگهبانان ظاهر می‌شوند، هوگو کنترل موش‌ها را به دست می‌آورد، با کمک موش‌ها سربازان را از بین ببرید. بعد از کشتن هر چهار دشمن باز کنترل آمیسیا را بدست می‌آورید. در سمت چپ لوت‌ها را بردارید. بعد از Sling آتش‌زا برای روشن کردن منقل و بعد با قیر برای تقویت آتش استفاده کنید، به سمت منقل بروید و لوت‌ها را بردارید بعد جلوتر مشعل کنار پله‌ها را روشن کنید و باز از قیر برای تقویت آتش استفاده کنید و از پله‌ها بالا بروید. می‌توانید مشعل را بردارید و تا انتهای محل بروید و در کنار درب مشعل را بگذارید و وارد درب شوید یا از دو بمب برای از بین بردن موش‌های بین راهتان استفاده کنید تا وارد درب شوید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

داخل ساختمان بعدی از نبردبان بالا بروید و از زیر شکاف به سمت دیگر بروید، سپس پایین بیایید تا یک باند سر جدید بدست بیاورید و سوغاتی Which colour do you want? را باز کنید. (در ویدیو 33:45 تا 34:41) (این مورد را در زیرفصل Call of the rats پیدا خواهید کرد.) از در خارج شوید و سپس در سمت راست را باز کنید تا وارد محوطه بزرگ دیگری با نگهبانان زیاد شوید.

حال که می‌توانید موش‌ها را کنترل کنید می‌توانید اول با کنترل موش‌ها دشمنانی که آتشی در دست ندارند را نابود کنید تا با خیالی راحت‌تر پیشروی کنید. در ساختمان سمت چپ می‌توانید یک جعبه پیدا کنید، ولی بهتر است مسیر سمت راست را بروید (در کنار چاله‌ای که موش‌ها هستند در درجه سختی narrative می‌توانید چاقویی بیابید.) تا به یک ساختمان که یک صندوق بزرگ در آن است برسید از پنجره پشتی در ورودی صندوق را باز کنید و ابتدا موش‌های درون اتاق را خالی کنید و بعد صندوق را خالی کنید تا قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) بدست بیاورید. (دقیقه 41:28) حال مسیر را از همان سمت راست جلو بروید (مراقب دشمنان باشید و آنها را جا بگذارید) و وارد درب شوید تا مبارزه با The Beast آغاز شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل ششم: Leaving All Behind

بلافاصله با Sling خود یک قیر به سمتش پرتاب کنید تا گیج شود. فاصله خود را حفظ کنید و به پشت او بروید. محلی در پشت زره او مشخص است به آنجا با تیرکمان شلیک کنید تا زره او را از بین ببرد و با تیر دوم او را از پا دربیاورید، دقت کنید صندوقی در سمت راست و همینطور تیرهای در سمت چپ قرار دارد. همینطور دو نیزه‌دار ممکن است در انتهای میدان مبارزه ظاهر شوند (اگر کند باشید) پس پشت جعبه‌ها بمانید و سریع آنها را بکشید تا این بخش به پایان برسد و دمو آغاز شود.

بعد از دمو کنترل موش‌ها را برعهده بگیرید و دشمنان مختلفی که به سمتتان می‌آیند را سریع با موش‌ها بکشید. بعد از به هوش آمدن آمیسیا به سمت جلو بدوید تا گیر موش‌ها نیفتید تا انتهای این بخش بروید تا دمو آغاز شود… انگار گیر شخصی افتاده‌اید…

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است