راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

با رسیدن به شهر، از تمام غرفه‌ها عبور کرده و از طریق بازار به داخل شهر بروید. قبل از خروج از بازار به راست بپیچید تا به غرفه‌ خاصی برسید که در آنجا با پرتاب گلدان‌ها، اولین سوغاتی «بهترین بازیکن» (Souvenir #1: Best player) را بدست بیاورید. (این سوغاتی را در زیرفصل Arrival in the town پیدا خواهید کرد.) (در ویدیو اکثر بخش‌های بازار که می‌توانید با آنها تعامل کنید نشان داده شده است.)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

جلوتر از سربالایی بالا رفته و به سمت نمایش بروید و هوگو را روی شانه‌های خود بلند کنید تا نوازندگان را ببینید. بعد از مدتی، داخل کوچه سمت راست شوید. مسیر سربالایی را به جلو ادامه دهید و در نهایت، با لوکاس در بالای محل ملاقات کنید و از دور شهر را دید بزنید. بعد به دنبال لوکاس بروید تا دمو آغاز شود، بعد از دیدن دمو که در آن هوگو حالش بدتر می‌شود، به بازار برمی‌گردید، جایی که از نگهبان خواهید فهمید که گلفروشان ممکن است بدانند واردین کجاست. گل‌فروش زن را در سمت چپ بازار پیدا خواهید کرد، او زنی است که در بین گل‌ها نشسته است. با زن صحبت کنید و بعد مسیر را به سمت جلو و بعد راست ادامه دهید تا در اطراف محیط بیرونی بازار با مردی کلاه به سر که در حال جارو زدن برگ‌ها است، ملاقات کنید.

با او صحبت کنید و سپس از مسیر سمت چپ به پایین بروید. با رسیدن به انتهای این بخش، دو نگهبان از ورود شما جلوگیری می‌کنند، بنابراین مسیر سمت راست را ادامه دهید از پله‌ها بالا بروید و درِ طبقه دوم انبار را باز کنید. این شما و لوکاس را وارد راهروی مرگباری می‌کند… پس از باز کردن در، به سمت جلو و بعد به سمت اتاق کناری سمت راست بروید و گاری را به داخل اتاق اصلی بکشید. آن را زیر دیوار آنطرف قرار دهید، سپس از آن بالا بروید. در انتهای دیگر راهرو، به داخل شکاف خزیده، سپس مخفیانه از کنار نگهبانی که از روستایی بازجویی می‌کند عبور کنید. (یا به آن ضربه بزنید تا گیج شود و فرار کنید)

از در سمت چپ خارج شوید، سپس در چمن سمت راست پایین بپرید. از کنار دیوار گلدان را بردارید، سپس با سنگ به جعبه ضربه بزنید تا حواس سرباز را پرت کنید. به سمت راست منطقه بروید و زیر بخش مشخص شده بخزید و جلوتر بروید تا به پنجره برسید، منتظر بمانید تا نگهبان جلوی شما دیدی نسبت بهتان نداشته باشد، سپس از پنجره داخل شوید و زیر میز بخزید. وقتی مرد پشتش به شما بود از پشت به او ضربه بزنید و بعد از سازه چوبی انتهای اتاق بالا بروید و درب سمت راست را باز کنید تا این بخش تمام شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

در اتاق از پنجره به پایین بپرید تا شما وارد منطقه‌ای شوید که تعداد زیادی اجساد مرده وجود دارد. به گوشه سمت چپ بروید و از Sling خود استفاده کنید تا زنجیره نگهدارنده جعبه فلزی را از بین ببرید. (عکس بالا) جعبه را تا انتهای محل هل دهید تا به دهانه دیوار برسید و از آن بالا بروید. از پله‌ها بالا بروید تا چاقو را که در تخته چوبی گیر کرده را بردارید، سپس زیر شکاف بخزید. آیتم درون اتاق را بردارید و سپس از درب خانه خارج شوید. شما وارد میدان خواهید شد و باید از دشمنان مختلف این منطقه فرار کنید.

ابتدا نیم خیز شوید و پشت دیوار پناه بگیرید، مراقب دشمنی که در بالا با تیرکمان نگهبانی می‌دهد باشید، اول صبر کنید تا او به پایین شلیک کنید تا حواسش کمی پرت شود، بعد از سمت راست محل بالا بروید. در بالای محل یک نگهبان نشسته می‌بینید آرام به پشت او بروید و با چاقو کارش را بسازید. شما شناسایی می‌شوید پس بهتر است از سمت راست وارد خانه شوید در آنجا هم سرباز تیرکمان دار و هم نیزه دار را به موقع بکشید. از خانه بیرون بیایید و از سربالایی بالا بروید. در بالا یک نگهبان شما را شناسایی می‌کند، به عقب برگردید و وارد کلبه شوید صبر کنید نگهبان نیز وارد کلبه شود و از شکاف انتهای کلبه فرار کنید. از سربالایی بالا بروید و به سرعت خود را وارد درب قرمز کنید تا این بخش تمام شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

این اتاق پر از جنازه است، جلوتر دو راه پله می‌بینید. ابتدا راه پله سمت راست را بالا بروید تا در انتهای اتاق طبقه دوم یک زن زنده ببینید، بنابراین با او صحبت کنید تا سوغاتی دوم «در صلح باش» (Souvenir #2: Be at peace) باز شود. (این سوغاتی را در زیرفصل Confrontation in the stands پیدا خواهید کرد.)

حال از پله‌های سمت دیگر بالا بروید و از درب اتاق خارج شوید تا برج جنوبی را در دوردست ببینید. پایین بیایید تا دمویی آغاز شود که در آن آمیسیا و لوکاس در گودالی می‌افتند و اولین دسته از موش‌ها را در آنجا ملاقات می‌کنید. از موش‌ها فرار کنید و پس از بستن در، مشعل را از روی دیوار بردارید و به جلو بروید تا به منقل برسید. منقل را روشن کنید و جلو بروید و مشعل را روشن کنید. همینطور باز به جلو بروید تا در انتهای محل به دیواری برسید و مشغل را در آنجا قرار دهید و از دیوار بالا بروید. در بالا چوبی را از بردارید، آن را روشن کنید و سپس مستقیم به جلو بروید تا قبل از سوختن چوب، منقل بعدی را روشن کنید.

این روند را تکرار کنید، یک چوب را بگیرید، آن را روشن کنید و به سمت منقل بعدی بروید. وقتی منقل دوم را روشن کردید، از سمت راست چوب را بردارید و روشن کنید و به سمت راست نگاه کنید و مشعلی که در وسط اتاق است را روشن کنید بعد از Sling خود استفاده کنید تا به زنجیری که منقل را بالای سر خود نگه داشته ضربه بزنید تا در جلوی نبردبان قرار بگیرد. حال که موش‌ها جلوی نبردبان نیستند به آن سمت بروید و از آن بالا بروید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

سپس مسیر را دنبال کنید و از روی تیر چوبی عبور کنید. چوب می‌شکند و لوکاس از شما جدا می‌شود، چوبی بردارید، آن را روشن کنید و به سمت منقل بعدی بروید. آن منقل را روشن کنید، سپس یک چوب دیگر را بردارید، آن را روشن کنید، و آن را روی منقل سمت دیگر بیندازید تا روشن شود. (عکس بالا) وقتی لوکاس نزدیک منقل شد یک چوب بردارید و برایش پرت کنید صبر کنید تا لوکاس دوباره به شما ملحق شود، سپس از نردبان کنار منقل بالا بروید و در را باز کنید. از پله‌های مارپیچ پایین بروید و مسیر را ادامه دهید تا وارد اتاقی شوید که اسکلت فیلی آنجاست.

از پله‌های سمت راست بالا بروید و اهرم را بچرخانید تا دروازه‌ها را پایین بیاورید، اما همزمان یک گروه موش را آزاد می‌کنید. از اهرم به سمت راست بروید تا وارد اتاقی شوید که لاشه حیوانات آویزان دارد. در امتداد دیوار سمت راست حرکت کنید و سپس با Sling خود زنجیر بالای جنازه‌ها را هدف بگیرید تا زنجیرهای نگهدارنده لاشه‌ها (لاشه‌ها آویزان سفید رنگ) را از بین ببرید. در حالی که حواس موش‌ها پرت لاشه‌ها شده است، پایین بیایید، سپس از نردبان بالا بروید و 3 الکل را از صندوق بردارید. از نردبان پایین بروید و از نردبان دیگر بالا بروید تا به پیش لوکاس بازگردید.

سپس به اتاق مرکزی برگردید و وارد منطقه آهنگری شوید. از نردبان سمت چپ بالا بروید و به لوکاس دستور دهید اهرم را بچرخاند. پس از بالا آمدن آسانسور از روی آن عبور کنید و جعبه را تا روی آسانسور هل دهید. به لوکاس دستور دهید که اهرم را رها کند و سپس جعبه را به سمت سکوی نزدیک در ورودی حمل کنید، بعد از روی آن بالا بروید تا از صندوق گوگرد را بردارید. سپس تیر آتشینِ فلاخن را بسازید، و از فلاخن (Sling) خود برای پرتاب آن به گلدان بزرگ در اتاق مرکزی استفاده کنید، با اینکار موش‌ها فرار می‌کنند. (برای ساخت تیر آتشین Tab را بزنید و روی Sling در پی سی دکمه E را بزنید تا سنگ آتشین را انتخاب کنید و با Space می‌توانید آن را بسازید.)

از پله‌ها پایین بیایید و به سمت راست بپیچید و از Sling خود برای روشن کردن منقل استفاده کنید. دو جعبه را در دو طرف منقل خالی کنید، جلوتر لوکاس شما را تشویق می کند که یک بمب آتشین ایجاد کنید. این کار را انجام دهید (باز Tab را بزنید و در بخش pot دکمه E را بزنید تا بمب آتشین را انتخاب کنید و بسازید) و سپس آن را در بین گروهی از موش‌ها که بین شما و آتشدان بعدی هستند بیندازید. به سرعت به جلو بروید حال از اینجا با سنگ معمولی Sling به زنجیر لاشه ضربه بزنید تا موش‌ها را گمراه کنید و بتوانید از پله‌ها بالا بروید. در بالا می‌توانید دو گلدان را در سمت چپ و راست بردارید، بعد خود را به اهرم برسانید تا لوکاس آن را بگیرد.

از نبردبان پایین رفته و به سمت دیگر (راست) بروید. با تیر آتشین منقل را روشن کنید. لوت‌های دو طرف آتش را بردارید. بعد با تیر آتشین به منقل بالا ضربه بزنید و بعد با تیر معمولی منقل را به پایین بیندازید. بعد یک بمب آتش‌زا را نزدیک نبردبان بیندازید تا موش‌ها فرار کنند و بتوانید از نبردبان بالا بروید. در بالا از صندوق آیتم‌ها را بردارید و از سمت دیگر گلدان را بردارید. بعد به سمت اهرم بروید و آن را با فشار E بچرخانید. (همزمان با لوکاس) با اینکار سکو پایین می‌آید. حال هر وقت آماده بودید اهرم را رها کنید، سپس پایین بپرید و به سرعت خود را به سکوی مرکزی برسانید. (قبل از اینکه بالا برود) پس از رسیدن به بالا، از پله ها بالا رفته و وارد دهکده شوید. مسیر را دنبال کنید، جلوتر در باغ سبزیجات، لوکاس به اولین مورد Hugo’s Herbarium اشاره می‌کند آن را از کنار بیل بردارید. (این آیتم را در زیرفصل Ignifer پیدا خواهید کرد.)

از پله‌ها پایین بروید و به سمت راست بچرخید، جایی که یک صندوق کوچک در انتهای مسیر مشاهده می‌کنید. پس از برداشتن آیتم‌های آن، به سمت پله‌ها برگردید و به جای پایین رفتن از سمت راست، از پله‌های سمت چپ بالا بروید، از نردبان بالا بروید، سپس به یک جعبه بزرگ می‌رسید. بعد از برداشتن آیتم‌ها به عقب برگردید در طول مسیر روی میزی می‌توانید چاقوی دیگری بیابید. به پایین برگردید و چوب را تکان دهید و از شکاف عبور کنید.

از پله‌ها پایین بروید، خیلی زود برخی از دشمنان ظاهر می‌شوند. در چمن‌های بلند مخفی شوید و به سمت ساختمان بزرگ سمت راست حرکت کنید. در سمت راست ساختمان، می‌توانید از طاق بالا بروید قبل از بالا رفتن در اتاق سمت چپ آیتم‌هایی در انتظار شماست. بعد بالا بروید و مسیر را ادامه دهید تا به اتاق دیگری برسید در آنجا مرد را بکشید ولی باید مراقب باشید چون باز دشمن آن اطراف است. اگر از در دیگر خارج شوید گروهی از موش‌ها نیز ظاهر می‌شوند حال باید مسیرتان را از بین سربازان و موش‌ها باز کنید. مسیر سمت راست را با پرتاب یک کوزه در وسط موش‌ها باز کنید و بعد از پله‌ها بالا بروید. در بالا مراقب مردی که از دور نیزه پرت می‌کند باشید و از دور کارش را بسازید. در اینجا از بالا با پرتاب یک سنگ آتشین منقل را روشن کنید. اگر به دنبال لوت اضافه هستید سمت راست بروید و در پایین منقل و مشعل را روشن کنید تا موش‌ها کنار بروند بتوانید خود را به جعبه بزرگ برای لوت بیشتر برسانید. حال مسیر را برگردید و به پایین بپرید در اینجا یک در وجود دارد که در دو سمتش دو منقل خاموش دیده می‌شود هر دو منقل را روشن کنید و بعد موش‌های وسط را نیز با بمب آتش زا کنار بزنید و وارد درب شوید تا این بخش نیز به پایان برسد.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomersراهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دوم: Newcomers

مسیر را ادامه دهید تا به یک پازل برسید. باید طبق شکل بالا علامت‌ها را تنظیم کنید تا در باز شود. وارد در شوید تا دمو را ببینید و این فصل نیز به پایان برسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است