راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل شانزدهم و هفدهم (قسمت آخر)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل شانزدهم و هفدهم (قسمت آخر) (King Hugo و Legacy of De Rune Family)

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

به جز یک Hugo’s Herbarium و یک صندوق حاوی ابزار هیچ آیتم مهم دیگری در این دو فصل پیدا نخواهید کرد. پس فقط به ویدیو دقت کنید. توضیحات کوتاهی در مورد این دو فصل در پایین ذکر شده است.

فصل شانزدهم : King Hugo

بعد از دمو به سمت جلو بروید. از پل که بگذرید یک صندوق حاوی ابزار پیدا خواهید کرد. در سمت چپ قبل از در نیز می‌توانید Hugo’s Herbarium آخر یعنی Carnation را پیدا کنید. وارد درب شوید تا دمو آغاز شود. به سمت جلو بروید سیلی از موش‌ها را می‌بینید که مسیر پیش رویتان را مسدود کردند. وقتی سیل از جلویتان گذشت به سمت جلو بروید و پشت دیوار پناه بگیرید. وقتی سیل بعدی گذشت جلوتر بروید و پشت دیوار بعدی پناه بگیرید. همینطور با کمک دیوارها اجازه ندهید که سیل موش‌ها به شما آسیب بزنند و به جلو پیش بروید. در انتهای این بخش از دزر بگذرید و به بخش بعدی خود را برسانید. در بخش بعدی جلو بروید و از پل بگذرید تا در انتهای پل دمو آغاز شود.

فصل شانزدهم : King Hugo

در یک محیط عجیب بهوش می‌آیید. اگر روش رد کردن این محیط را ندانید الکی وقت زیادی از شما تلف می‌شود. کلا نکته این بخش این است که برخلاف فصل نهم که باید به سمت جهت ققنوس حرکت می‌کردید برخلاف آن حرکت کنید تا در محیط عجیبی بهوش بیایید. در آن محیط تنها کاری که باید بکنید بوسیله تیری که آتش را خاموش می‌کند، آتش رو به رویتان را خاموش کنید. اگر الکی به دشمنان سایه مانند شلیک کنید این نبرد تا ابد ادامه پیدا می‌کند! پس فقط آتش را خاموش کرده (مثل عکس بالا) و تسلیم شوید تا به بخش بعدی بروید.

در بخش بعدی دست در دست هوگو به سمت جلو پیش بروید و انسان‌های بیگناهی که توسط هوگو و با حمایت شما کشته شده‌اند را مشاهده کنید! با این تصاویر بازی به شما یادآوری می‌کند که هیچ راهی به جز کشتن هوگو وجود ندارد وگرنه انسان‌های بیگناه بیشتری در آینده کشته خواهند شد. بعد از اینکه این مسیر را پیمودید به بخش انتهایی بازی می‌روید جایی که هوگو در محیط عجیبی به درخت مرگباری تبدیل شده است. تنها یک کار باقی مانده و آن هم با سنگ به سر هوگو ضربه بزنید و این تلخ‌ترین و به یادماندنی‌ترین قسمت بازی است! (این فصل از ابتدا تا دقیقه 24:48 است)

فصل شانزدهم : Legacy of De Rune Family

بعد از قسمت پایانی بازی به یک سال بعد می‌رود و فقط شما باید یک مسیر کوتاه را بوسیله آمیسیا تا قبر هوگو بروید. در انتهای ویدیو بعد از تیتراژ نشان داده می‌شود که یک پسر دیگر دقیقا دچار همان بیماری هوگو است، پس به نظر می‌رسد ماجرای آمیسیا در آینده ادامه خواهد داشت! (این فصل از دقیقه 25:29 تا 35:40 است.)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است